עבור לתוכן
Kobi David

*** פרוייקט VATIL & ELAL - עדכון חשוב בעמוד 1***

Recommended Posts

פורסם

ישלי עוד שאלה, אם אני טס לאמסטרדם אני ינחת שם לפי הלוח טיסות שלהם 12 +- וההמראה שם היא ב10 וחצי בלילה עכשיו ישלי שם בנידודים אני אוכל לצאת מהטרמינל ולהיות אצלהם ולחזור לפני הטיסה לטרמינל?

פורסם
ישלי עוד שאלה, אם אני טס לאמסטרדם אני ינחת שם לפי הלוח טיסות שלהם 12 +- וההמראה שם היא ב10 וחצי בלילה עכשיו ישלי שם בנידודים אני אוכל לצאת מהטרמינל ולהיות אצלהם ולחזור לפני הטיסה לטרמינל?

לדעתי זה ממש לא אפשרי, כי לא ניתן לצאת לטיסה מתוך ידיעה שהולכים "לבלות" באותה הארץ, יוצאים לטיסה וחוזרים עם אותו המטוס חזרה לארץ. לכן המטוס שיוצא 337 בבוקר חוזר כ-338 בצהריים מאמסטרדם, ויציאה מהטרמינל וחזרה עם המטוס הבא אחריו זה כבר כאילו שיצאת לחופשה של יום בהולנד מה שלא אפשרי.

פורסם
ישלי עוד שאלה, אם אני טס לאמסטרדם אני ינחת שם לפי הלוח טיסות שלהם 12 +- וההמראה שם היא ב10 וחצי בלילה עכשיו ישלי שם בנידודים אני אוכל לצאת מהטרמינל ולהיות אצלהם ולחזור לפני הטיסה לטרמינל?

לדעתי זה ממש לא אפשרי, כי לא ניתן לצאת לטיסה מתוך ידיעה שהולכים "לבלות" באותה הארץ, יוצאים לטיסה וחוזרים עם אותו המטוס חזרה לארץ. לכן המטוס שיוצא 337 בבוקר חוזר כ-338 בצהריים מאמסטרדם, ויציאה מהטרמינל וחזרה עם המטוס הבא אחריו זה כבר כאילו שיצאת לחופשה של יום בהולנד מה שלא אפשרי.

לדעתי אין סיבה שזה לא יתאפשר.

הרי עושים מסלול של נוסע רגיל, כלומר נכנסים לגבולות הולנד (עוברים בביקורת דרכונים), ומשם אתה יכול ללכת לאן שאתה רוצה, חוץ מזה אין לאלעל אינטרס (לדעתי לפחות) לא להוציא אותך מחוץ לטרמינל.

הרעיון שהוא הציע הוא באמת מצוין!

קובי או מישהו אחר מהצוות - יציאה מהארץ בבוקר על 337, שהייה בהולנד לכמה שעות, וחזרה בלילה על 336, אפשרי?

פורסם
ראשית , תודה ענקית לקובי המכונה" בולדוזר" , אתה עושה עבודה מטורפת באלעל.

תודה רבה גם למר אלון פרג ( שהוא גם חבר חטיבה, מעניין איזו טיסה הוא יבחר :lol: ).

בלי האמונה של אלון והדרייב המטורף שלו , כלום לא היה קורה.

תודה מיוחדת גם לקברניט אייל רובין.

תודה מיוחדת לרן פינקלס - מנהל צי 747.

אלעד זיימן- מנהל צי 767.

לכל החברים אשר הקדישו מזמנם למען הצלחת הפרוייקט- עכשיו אני בטוח שהחזה שלכם נפוח, כן זה נכון, אתם חלק מיחידת העילית של VATIL, המיונים לא פשוטים, חלק אולי הודחו בדרך לצערינו, אבל לבסוף גיבשנו יחידת לוחמי אלעל :lol: , תעירו אותם בכל שעה והם באים ישר.

למדתם להטיס מטוס- מהטובים ביותר, ישבתם בכיתה יחד עם חניכי טייס של חברת תעופה, אני לא בטוח שאתם עדיין מבינים את המשמעות( אין לזה תקדים בשום חברת תעופה ע"י הגלובוס).

אז אחרי כל התודות, תודה אישית ממני,

תודה לVATIL על ההזדמנות שניתנה לי להיות שותף בפרוייקט הזה, למדתי המון , לימדתי המון.

צפו לעוד הפתעה בקרוב :wink:

לשבת בכיתה עם טייסים או להעביר להם הדרכות זה כלום לעומת טיסה משותפת עם טייס באל על.

אני והקצין ראשון קובי חמו עשינו טיסה במוקאפ בסיום יום הדרכה.

אנחנו מבצעים את דינה, ואני בתור טייס מטיס מבקש ממנו לעשות את הפעולות הנדרשות ממנו בהמראה..

יש לכם מושג כמה כיף לתת הוראות לטייס באל על?? :)

פורסם
לדעתי אין סיבה שזה לא יתאפשר.

הרי עושים מסלול של נוסע רגיל, כלומר נכנסים לגבולות הולנד (עוברים בביקורת דרכונים), ומשם אתה יכול ללכת לאן שאתה רוצה, חוץ מזה אין לאלעל אינטרס (לדעתי לפחות) לא להוציא אותך מחוץ לטרמינל.

הרעיון שהוא הציע הוא באמת מצוין!

קובי או מישהו אחר מהצוות - יציאה מהארץ בבוקר על 337, שהייה בהולנד לכמה שעות, וחזרה בלילה על 336, אפשרי?

לדעתי זה כן יכול להיות בעיה...

זה קצת לא נראה טוב עם אלעל תתן (סלחו לי, אבל באו נהיה ראליסטים) לילדים בני 15-16להסתובב במידנה זרה ללא ליווי מבוגר.

אני כבר יכול לדמיין את הכתבות בעיתונים אם חלילה וחס משהו יקרה...

והעולם יראה את זה בתור רשלנות של אלעל כי היא, חברת תעופה בינלאומית מכובדת, שותפה בהסכם הזה.

פורסם
לדעתי אין סיבה שזה לא יתאפשר.

הרי עושים מסלול של נוסע רגיל, כלומר נכנסים לגבולות הולנד (עוברים בביקורת דרכונים), ומשם אתה יכול ללכת לאן שאתה רוצה, חוץ מזה אין לאלעל אינטרס (לדעתי לפחות) לא להוציא אותך מחוץ לטרמינל.

הרעיון שהוא הציע הוא באמת מצוין!

קובי או מישהו אחר מהצוות - יציאה מהארץ בבוקר על 337, שהייה בהולנד לכמה שעות, וחזרה בלילה על 336, אפשרי?

לדעתי זה כן יכול להיות בעיה...

זה קצת לא נראה טוב עם אלעל תתן (סלחו לי, אבל באו נהיה ראליסטים) לילדים בני 15-16להסתובב במידנה זרה ללא ליווי מבוגר.

אני כבר יכול לדמיין את הכתבות בעיתונים אם חלילה וחס משהו יקרה...

והעולם יראה את זה בתור רשלנות של אלעל כי היא, חברת תעופה בינלאומית מכובדת, שותפה בהסכם הזה.

האמת, צודק :arrow:

הגזמתי :wink:

פורסם
לדעתי אין סיבה שזה לא יתאפשר.

הרי עושים מסלול של נוסע רגיל, כלומר נכנסים לגבולות הולנד (עוברים בביקורת דרכונים), ומשם אתה יכול ללכת לאן שאתה רוצה, חוץ מזה אין לאלעל אינטרס (לדעתי לפחות) לא להוציא אותך מחוץ לטרמינל.

הרעיון שהוא הציע הוא באמת מצוין!

קובי או מישהו אחר מהצוות - יציאה מהארץ בבוקר על 337, שהייה בהולנד לכמה שעות, וחזרה בלילה על 336, אפשרי?

לדעתי זה כן יכול להיות בעיה...

זה קצת לא נראה טוב עם אלעל תתן (סלחו לי, אבל באו נהיה ראליסטים) לילדים בני 15-16להסתובב במידנה זרה ללא ליווי מבוגר.

אני כבר יכול לדמיין את הכתבות בעיתונים אם חלילה וחס משהו יקרה...

והעולם יראה את זה בתור רשלנות של אלעל כי היא, חברת תעופה בינלאומית מכובדת, שותפה בהסכם הזה.

בן - אני חולק עליך.

אם ילד בן 15-16 יכול לטוס לבד כולל כל הפרוצדורות שמסביב, הוא יכול גם לצאת ולטייל כמה שעות בעיר הגדולה. ההבדל בין הטרמינל והעיר הגדולה הוא בדיוק כמה דלתות ועניין של 5 דקות נסיעה בכל כלי תחבורה ציבורית.

אני לחלוטין לא מסכים שהדבר קשור לאל-על בכל צורה שהיא. אם נסתכל על זה בצורה הכי פרקטית, אלעל בסה"כ מוכרת לחברי ואטיל מקומות פנויים על טיסות quickie שלה, ובין היתר, גם מאפשרת לאותם חברים לטוס בקוקפיט.

לעצם העניין, אם אכן מדובר בטיסה שנוחתת בלילה וממריאה רק לאחר מספר שעות בבוקר, אני לא רואה שום מניעה הגיונית, מכל צד שהוא, לאפשר הצטרפות לטיסה. אבל בהחלט ייתכן שאני טועה ויש מניעים אחרים שאני לא מודע אליהם.

יש תשובה רשמית בנושא?

פורסם

לגבי מספר שאלות שעלו פה....

לא, אי אפשר להביא חברים שהם לא חברי VATIL.

כמו כן לא ניתן לצאת לעיר, זו טיסת סבב.

אפשר לבקש לטוס בזוג, אבל אני נוטה שלא לאשר בקשות שכאלו בגלל הסיבוכים שיכולים להיות.

קיבלתי כבר מספר בקשות לא מבוטל וכלן מטופלות, לא לדאוג :D

פורסם

הרעיון כאן בטיסות האלה הוא טיסות משקיף כמו שעושים טייסי אלעל בשלבי ההכשרה שלהם.

לכן שאתם נוחתים ביעד יש למטוס שהות של בין שעה לשעה וחצי שחזרתי מכרתים זה היה פחות משעה על הקרקע- במסגרת הזמן הזאת אתם צריכים לצאת מהמטוס לעבור ביקורת גבולות להגיע לדלפק צ'ק אין של אלעל לעבור סלקטור של ביטחון- לעשות שוב צ'ק אין ולעבור שוב ביקורת דרכונים ואחר כך לרוץ שוב לשער, אלה דברים שלמראית עין נראים פשוטים אבל לוקחים זמן- אומנם התחנת קרקע יודעת עליכם ודואגת שהמטוס לא יעזוב בלעדיכם ולא משנה אם אתם בני 16 או מתוסכלי קורס טיס בני 30 :mrgreen: יש לכם הרבה דברים במעט זמן.

קחו בחשבון גם שהכרטיסים בסטנד ביי ואנחנו בקיץ אז אולי יקח יותר מינסיון או שניים לעלות על טיסה אבל בסוף החוויה שווה את זה (בחיי אני לא משקר :mrgreen: )

כלל ברזל- עם אישור קברניט אתם מביאים הוכחות מהטיסה שלכם מצולמות

שתיהיה לכולם טיסה נעימה(לאן שזה לא יהיה) :!:

פורסם
אמנם 1 בלילה אבל זה ממש מביא לי דמעה לעין!!!

כל הכבוד!!!

וואלה, גם לי היו דמעות בעיניים, אבל זה בגלל שברצלונה הפסידה את האליפות בדקה ה79.

מזל טוב לריאל מדריד. :(

פורסם
אמנם 1 בלילה אבל זה ממש מביא לי דמעה לעין!!!

כל הכבוד!!!

וואלה, גם לי היו דמעות בעיניים, אבל זה בגלל שברצלונה הפסידה את האליפות בדקה ה79.

מזל טוב לריאל מדריד. :(

המשחקים שלכם הפסיקו את הפורמולה ולא יכולתי לראות את המסיבת עיתונאים :x :x :lol:

פורסם
אמנם 1 בלילה אבל זה ממש מביא לי דמעה לעין!!!

כל הכבוד!!!

וואלה, גם לי היו דמעות בעיניים, אבל זה בגלל שברצלונה הפסידה את האליפות בדקה ה79.

מזל טוב לריאל מדריד. :(

המשחקים שלכם הפסיקו את הפורמולה ולא יכולתי לראות את המסיבת עיתונאים :x :x :lol:

כן הא? :x

לא נורא, כל עוד המילטון ניצח שיעשו מה שהם רוצים :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

אבל היה בסוף מכות במסיבת עיתונאים? :2gunfire:

פורסם

רק שאלה:

איך זה באמת עובד נגיד אני רוצה להזמין טיסה איך אני מוציא כרטיסים? זה דרכם (דרך הבקשה או דרך אל על)?

האם אני צריך להזמין כרטיסים גם להלוך וגם לחזור לטיסה ? כי אז זה לשלוח שני בקשות רצוף...

תודה לעונים

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...