עבור לתוכן
Roi Sarid

בואינג 777

Recommended Posts

פורסם

לפני שכל האנשים שלא ניסו את ה PSS 777 עם העדכונים ( :lol: ) יקפצו ויגידו לך שעדיף לך את הדיפולט, אז אני אומר לך שזה מטוס יותר טוב ממה שהרוב חושבים.

נכון, ה AFDS שלו קצת מוזר לפעמים אבל לפחות אין קריסות כל כך הרבה כמו שהיה פעם.

ה FMC פונקציונלי באותה רמה של ה PMDG 747 ויש לו DATABASE נרחב מאוד.

הביצועים של המטוס תואמים ביצועים של מטוס בסדר גודל של 777 (טסתי על 772 פעמיים), למשל הוא לא ממריא כמו רקטה או נוחת על מסלול של 1000 רגל (כמו ה 757 של PSS).

לפני העדכונים שלו ה PSS 777 באמת היה תוסף ברמה נמוכה, עכשיו הוא יותר רציני ועובדה שיש הרבה אנשים שמשתמשים בו עכשיו.

אני ממליץ על המטוס אבל אם אתה מחפש 777 ברמה של Level-D, כנראה שלא תמצא...

פורסם
לפני שכל האנשים שלא ניסו את ה PSS 777 עם העדכונים ( :lol: ) יקפצו ויגידו לך שעדיף לך את הדיפולט, אז אני אומר לך שזה מטוס יותר טוב ממה שהרוב חושבים.

נכון, ה AFDS שלו קצת מוזר לפעמים אבל לפחות אין קריסות כל כך הרבה כמו שהיה פעם.

ה FMC פונקציונלי באותה רמה של ה PMDG 747 ויש לו DATABASE נרחב מאוד.

הביצועים של המטוס תואמים ביצועים של מטוס בסדר גודל של 777 (טסתי על 772 פעמיים), למשל הוא לא ממריא כמו רקטה או נוחת על מסלול של 1000 רגל (כמו ה 757 של PSS).

לפני העדכונים שלו ה PSS 777 באמת היה תוסף ברמה נמוכה, עכשיו הוא יותר רציני ועובדה שיש הרבה אנשים שמשתמשים בו עכשיו.

אני ממליץ על המטוס אבל אם אתה מחפש 777 ברמה של Level-D, כנראה שלא תמצא...

גדי, טסת פעם עם 757 מפוצץ אנשים ליעד קצר ?

אני כן ותשאל את רונן אקשטין ולדעתי גם קובי דוד טסו לא מעט עליהם.

המטוסים האלה פשוט מצויידים בזוג מנועים אכזריים ובמשקל קל, המטוס הזה פשוט טיל שיוט.

המראה מ30 D1F, את הפניה לירוט 254 הוא עשה כבר מעל T3 (חפש בפורום יש צילום).

חזרה מרודוס 752 של אלסנדוראיר (צוות אלעל, מספר טיסה ERO וב 752 לשעבר של ישראיר :lol: ) המראה על 07 טיפוס בלפחות 4000FPM והתישרות ב 37000 רגל וכל זה בכ 10-15 דקות.

משהו סופר מטורף, רכבת הרים :mrgreen:

מעבר לזה ה 757 מיועד לעצירה במסלולים קצרים ואחת הסיבות שתיראה אותו באילת נוחת כמו גדול שלא לדבר על להמריא משם בלי להתאמץ במיוחד.

לגבי PSS 777, חביב - לא מגרד ברמה את PMDG או LDS.

מלא באגים בייחוד באוטומציה שלו. אבל כיום אין משהו יותר טוב.

המטוס עצמו מגיב טוב, רק שאין לי את הנסיון לומר כמה הוא קרוב לדבר האמיתי בהטסה שלו.

פורסם

אני יודע איך 757 טס, אני גם יודע שהמנועים של הצי 757 של אל על וארקיע מספקים יותר כוח ממה שהמטוס צריך, הבעיה ב PSS זה שאתה צריך לעצור את הטיפוס שלך ב 8000 עוד לפני שהגעת ל SIX וזה על CLB-2. :?

האוטומציה של ה PSS 777 השתפרה הרבה מאז שיצא העדכון האחרון, הרוב בעיות קטנות של קוד ושיוף פינות.

מה שקצת מפריע לי זה הקצב גלגול כנפיים והמהירות שבה ה AFDS שולט בקיזוז (מהירה פי 2-3 ממה שצריך להיות).

פורסם
אני יודע איך 757 טס, אני גם יודע שהמנועים של הצי 757 של אל על וארקיע מספקים יותר כוח ממה שהמטוס צריך, הבעיה ב PSS זה שאתה צריך לעצור את הטיפוס שלך ב 8000 עוד לפני שהגעת ל SIX וזה על CLB-2. :?

האוטומציה של ה PSS 777 השתפרה הרבה מאז שיצא העדכון האחרון, הרוב בעיות קטנות של קוד ושיוף פינות.

מה שקצת מפריע לי זה הקצב גלגול כנפיים והמהירות שבה ה AFDS שולט בקיזוז (מהירה פי 2-3 ממה שצריך להיות).

אוקיי תודה לשניכם.

גדי אתה יכול לתת לי בבקשה קישור לעידכונים?

בתודה רבה, רועי שריד.

פורסם
אני יודע איך 757 טס, אני גם יודע שהמנועים של הצי 757 של אל על וארקיע מספקים יותר כוח ממה שהמטוס צריך, הבעיה ב PSS זה שאתה צריך לעצור את הטיפוס שלך ב 8000 עוד לפני שהגעת ל SIX וזה על CLB-2. :?

האוטומציה של ה PSS 777 השתפרה הרבה מאז שיצא העדכון האחרון, הרוב בעיות קטנות של קוד ושיוף פינות.

מה שקצת מפריע לי זה הקצב גלגול כנפיים והמהירות שבה ה AFDS שולט בקיזוז (מהירה פי 2-3 ממה שצריך להיות).

And how do you know that?? Do you have the numbers to show for it?

פורסם

דווקא כן, עשיתי טיסה טראנס אטלנטית אחת כבר איתו ובלהכניס את ה NATs לא היו בעיות.

גם הכנסתי לא פעם נקודות של VOR\RDL\DIS, לגבי נקודות חיתוך רדיאלים אני חושב שאפשר לסדר את זה בעמוד FIX (שפועל יפה).

הפונקציונליות של ה FMC לא פחות טובה מזאת של ה PMDG 747.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...