עבור לתוכן
eran80

סגירת מסלול 12-30 בנתב"ג

Recommended Posts

פורסם
עוד שאלה - מה השיקולים בעד/נגד RNAV צפוני או דרומי ומתי APP ישלח במציאות לכל אחד מהגישות?

תודה

כל הליך שהוא צפונית לבן גוריון דורש "הסכמה" ואישור של עמדת ה TMA.

לא נוח להנמיך תנועות מ SIVAK ל מסילה כאשר יש הליכי RNAV צפונית לב"ג.

ישנה אפשרות נוספת שהיא:

עבודה עם RNAV צפוני - רק אם ממש צריך. והפניית כל התנועות (במידה ויש צורך) המגיעות מ SIVAK בווקטורים לאיילון, משם CVFR מעל ב"ג למסילה ובהמשך לשדה דב.

מה שאומר שתנועות ה RNAV במקרה הזה יחלפו מעל תנועות ה CVFR.

משהו שקצת טיפשי לעשות כי זה עלול לסבך את כל העניין עם התנועה של הקרב בבח"א 8 מה גם שצריך לתאם את זה איתם... קיצר לא שווה כל העניין 8)

לאאא...לא מפריע :)

בח"א 8 עוזבים 5 על הקשת וכל זה מתבצע מחוץ ל TMA.

מה גם שאתה מבצע את ההנמכה מ SIVAK לאיילון במדרגות של גובה, ובעיקר - במדרגות כיוון.

קודם מומלץ לקחת מעט צפונה ורק אז להכניס מערבה לאיילון - בשביל לא לגרד את הגבול הדרומי של הTMA.

שוב - זה קיים, אבל ממש לא נפוץ. ראה זאת כאופציה חייל 8)

פורסם
עוד שאלה - מה השיקולים בעד/נגד RNAV צפוני או דרומי ומתי APP ישלח במציאות לכל אחד מהגישות?

תודה

כל הליך שהוא צפונית לבן גוריון דורש "הסכמה" ואישור של עמדת ה TMA.

לא נוח להנמיך תנועות מ SIVAK ל מסילה כאשר יש הליכי RNAV צפונית לב"ג.

ישנה אפשרות נוספת שהיא:

עבודה עם RNAV צפוני - רק אם ממש צריך. והפניית כל התנועות (במידה ויש צורך) המגיעות מ SIVAK בווקטורים לאיילון, משם CVFR מעל ב"ג למסילה ובהמשך לשדה דב.

מה שאומר שתנועות ה RNAV במקרה הזה יחלפו מעל תנועות ה CVFR.

משהו שקצת טיפשי לעשות כי זה עלול לסבך את כל העניין עם התנועה של הקרב בבח"א 8 מה גם שצריך לתאם את זה איתם... קיצר לא שווה כל העניין 8)

לאאא...לא מפריע :)

בח"א 8 עוזבים 5 על הקשת וכל זה מתבצע מחוץ ל TMA.

מה גם שאתה מבצע את ההנמכה מ SIVAK לאיילון במדרגות של גובה, ובעיקר - במדרגות כיוון.

קודם מומלץ לקחת מעט צפונה ורק אז להכניס מערבה לאיילון - בשביל לא לגרד את הגבול הדרומי של הTMA.

שוב - זה קיים, אבל ממש לא נפוץ. ראה זאת כאופציה חייל 8)

האמת שדיברתי על ההקפה של הקרב אבל שכח את העניין כי שכחתי שגבול הקפה מזרחי הוא קו מצליח :oops: 8)

בכל מקרה יא טייס טוב לראות שאתה עדיין שולט בשמיים של ישראל, חשבתי שהשמיים של קנדה יותר מעניינים כרגע :wink:

פורסם
עוד שאלה - מה השיקולים בעד/נגד RNAV צפוני או דרומי ומתי APP ישלח במציאות לכל אחד מהגישות?

תודה

כל הליך שהוא צפונית לבן גוריון דורש "הסכמה" ואישור של עמדת ה TMA.

לא נוח להנמיך תנועות מ SIVAK ל מסילה כאשר יש הליכי RNAV צפונית לב"ג.

ישנה אפשרות נוספת שהיא:

עבודה עם RNAV צפוני - רק אם ממש צריך. והפניית כל התנועות (במידה ויש צורך) המגיעות מ SIVAK בווקטורים לאיילון, משם CVFR מעל ב"ג למסילה ובהמשך לשדה דב.

מה שאומר שתנועות ה RNAV במקרה הזה יחלפו מעל תנועות ה CVFR.

משהו שקצת טיפשי לעשות כי זה עלול לסבך את כל העניין עם התנועה של הקרב בבח"א 8 מה גם שצריך לתאם את זה איתם... קיצר לא שווה כל העניין 8)

לאאא...לא מפריע :)

בח"א 8 עוזבים 5 על הקשת וכל זה מתבצע מחוץ ל TMA.

מה גם שאתה מבצע את ההנמכה מ SIVAK לאיילון במדרגות של גובה, ובעיקר - במדרגות כיוון.

קודם מומלץ לקחת מעט צפונה ורק אז להכניס מערבה לאיילון - בשביל לא לגרד את הגבול הדרומי של הTMA.

שוב - זה קיים, אבל ממש לא נפוץ. ראה זאת כאופציה חייל 8)

האמת שדיברתי על ההקפה של הקרב אבל שכח את העניין כי שכחתי שגבול הקפה מזרחי הוא קו מצליח :oops: 8)

בכל מקרה יא טייס טוב לראות שאתה עדיין שולט בשמיים של ישראל, חשבתי שהשמיים של קנדה יותר מעניינים כרגע :wink:

גישה ב"ג בשבילי זה כמו לרכב על אופניים, לא שוכחים כזה דבר :wink:

פורסם
שהשמיים של קנדה יותר מעניינים כרגע

השמיים של קנדה יותר מענינים באופן כללי...

אגב אמיר, לאן נרשמת (או חושב להרשם) - באטנוויל? ברמפטון?

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...