Amir Paz פורסם יוני 30, 2007 דיווח פורסם יוני 30, 2007 עוד שאלה - מה השיקולים בעד/נגד RNAV צפוני או דרומי ומתי APP ישלח במציאות לכל אחד מהגישות?תודה כל הליך שהוא צפונית לבן גוריון דורש "הסכמה" ואישור של עמדת ה TMA. לא נוח להנמיך תנועות מ SIVAK ל מסילה כאשר יש הליכי RNAV צפונית לב"ג. ישנה אפשרות נוספת שהיא: עבודה עם RNAV צפוני - רק אם ממש צריך. והפניית כל התנועות (במידה ויש צורך) המגיעות מ SIVAK בווקטורים לאיילון, משם CVFR מעל ב"ג למסילה ובהמשך לשדה דב. מה שאומר שתנועות ה RNAV במקרה הזה יחלפו מעל תנועות ה CVFR. משהו שקצת טיפשי לעשות כי זה עלול לסבך את כל העניין עם התנועה של הקרב בבח"א 8 מה גם שצריך לתאם את זה איתם... קיצר לא שווה כל העניין לאאא...לא מפריע בח"א 8 עוזבים 5 על הקשת וכל זה מתבצע מחוץ ל TMA. מה גם שאתה מבצע את ההנמכה מ SIVAK לאיילון במדרגות של גובה, ובעיקר - במדרגות כיוון. קודם מומלץ לקחת מעט צפונה ורק אז להכניס מערבה לאיילון - בשביל לא לגרד את הגבול הדרומי של הTMA. שוב - זה קיים, אבל ממש לא נפוץ. ראה זאת כאופציה חייל
Raz Gueta פורסם יוני 30, 2007 דיווח פורסם יוני 30, 2007 פיייי, כש 12/30 יפתח מחדש אני אהיה 5 ימים אזרח!!!!! יא רבאק!!!!! לא ממש מעניין אתכם בטוח, אבל סתם בשביל המצב רוח שלי... שבוע טוב
Ohad Shalev פורסם יוני 30, 2007 דיווח פורסם יוני 30, 2007 עוד שאלה - מה השיקולים בעד/נגד RNAV צפוני או דרומי ומתי APP ישלח במציאות לכל אחד מהגישות?תודה כל הליך שהוא צפונית לבן גוריון דורש "הסכמה" ואישור של עמדת ה TMA. לא נוח להנמיך תנועות מ SIVAK ל מסילה כאשר יש הליכי RNAV צפונית לב"ג. ישנה אפשרות נוספת שהיא: עבודה עם RNAV צפוני - רק אם ממש צריך. והפניית כל התנועות (במידה ויש צורך) המגיעות מ SIVAK בווקטורים לאיילון, משם CVFR מעל ב"ג למסילה ובהמשך לשדה דב. מה שאומר שתנועות ה RNAV במקרה הזה יחלפו מעל תנועות ה CVFR. משהו שקצת טיפשי לעשות כי זה עלול לסבך את כל העניין עם התנועה של הקרב בבח"א 8 מה גם שצריך לתאם את זה איתם... קיצר לא שווה כל העניין לאאא...לא מפריע בח"א 8 עוזבים 5 על הקשת וכל זה מתבצע מחוץ ל TMA. מה גם שאתה מבצע את ההנמכה מ SIVAK לאיילון במדרגות של גובה, ובעיקר - במדרגות כיוון. קודם מומלץ לקחת מעט צפונה ורק אז להכניס מערבה לאיילון - בשביל לא לגרד את הגבול הדרומי של הTMA. שוב - זה קיים, אבל ממש לא נפוץ. ראה זאת כאופציה חייל האמת שדיברתי על ההקפה של הקרב אבל שכח את העניין כי שכחתי שגבול הקפה מזרחי הוא קו מצליח :oops: בכל מקרה יא טייס טוב לראות שאתה עדיין שולט בשמיים של ישראל, חשבתי שהשמיים של קנדה יותר מעניינים כרגע :wink:
Amir Paz פורסם יולי 1, 2007 דיווח פורסם יולי 1, 2007 עוד שאלה - מה השיקולים בעד/נגד RNAV צפוני או דרומי ומתי APP ישלח במציאות לכל אחד מהגישות?תודה כל הליך שהוא צפונית לבן גוריון דורש "הסכמה" ואישור של עמדת ה TMA. לא נוח להנמיך תנועות מ SIVAK ל מסילה כאשר יש הליכי RNAV צפונית לב"ג. ישנה אפשרות נוספת שהיא: עבודה עם RNAV צפוני - רק אם ממש צריך. והפניית כל התנועות (במידה ויש צורך) המגיעות מ SIVAK בווקטורים לאיילון, משם CVFR מעל ב"ג למסילה ובהמשך לשדה דב. מה שאומר שתנועות ה RNAV במקרה הזה יחלפו מעל תנועות ה CVFR. משהו שקצת טיפשי לעשות כי זה עלול לסבך את כל העניין עם התנועה של הקרב בבח"א 8 מה גם שצריך לתאם את זה איתם... קיצר לא שווה כל העניין לאאא...לא מפריע בח"א 8 עוזבים 5 על הקשת וכל זה מתבצע מחוץ ל TMA. מה גם שאתה מבצע את ההנמכה מ SIVAK לאיילון במדרגות של גובה, ובעיקר - במדרגות כיוון. קודם מומלץ לקחת מעט צפונה ורק אז להכניס מערבה לאיילון - בשביל לא לגרד את הגבול הדרומי של הTMA. שוב - זה קיים, אבל ממש לא נפוץ. ראה זאת כאופציה חייל האמת שדיברתי על ההקפה של הקרב אבל שכח את העניין כי שכחתי שגבול הקפה מזרחי הוא קו מצליח :oops: בכל מקרה יא טייס טוב לראות שאתה עדיין שולט בשמיים של ישראל, חשבתי שהשמיים של קנדה יותר מעניינים כרגע :wink: גישה ב"ג בשבילי זה כמו לרכב על אופניים, לא שוכחים כזה דבר :wink:
ha5mvo פורסם יולי 1, 2007 דיווח פורסם יולי 1, 2007 שהשמיים של קנדה יותר מעניינים כרגע השמיים של קנדה יותר מענינים באופן כללי... אגב אמיר, לאן נרשמת (או חושב להרשם) - באטנוויל? ברמפטון?