עבור לתוכן
אורח

TFC פאן פאן ...

Recommended Posts

פורסם

מאז אתמול בצהרים אני בעבודה באיזה פרויקט (בתקווה לסיים עוד כשעתיים ואז שנ"ב :| ).

אם משהו יכול לקחת על עצמו להכין תדריך, כי במצבי אם אני מכין אותו, אנחנו כובשים את ההימליאיה (במידה ואני אמצע אותה על המפה :roll: )

תודה ויום נעים ...

לא להאמין לראות את הזריחה מהעבודה, לאן הגנו :x

פורסם
מאז אתמול בצהרים אני בעבודה באיזה פרויקט (בתקווה לסיים עוד כשעתיים ואז שנ"ב :| ).

אם משהו יכול לקחת על עצמו להכין תדריך, כי במצבי אם אני מכין אותו, אנחנו כובשים את ההימליאיה (במידה ואני אמצע אותה על המפה :roll: )

תודה ויום נעים ...

לא להאמין לראות את הזריחה מהעבודה, לאן הגנו :x

רואים שאתה לא מאופס הבוקר........נראה מה אני יכול לעשות, בלי הבטחות......

יאללה, לך תפוס שק"ש.... :shock: :shock:

פורסם

עקב אי-כשירותו של RAN56, להלן ובקיצור נמרץ הצעותינו לצוות TFC לשבוע זה:

Option A.

From Georgetwon, Guayana, to BELEM, Brazil.

Our proposed route for this evening:

SYJC DCT GEBON UG443 CYR UA555 ERUGA DCT SBBE

Odd flight level. Aprox. 806NM (quite a long stretch....good for the heavies)

Charts : Will hopefully be added later.

SYCJ (You have from last week's flight)

SBBE

Option B.

From Gerorgetwon, Guayana, to MANAUS, Brazil.

Our proposed route for this evening is:

SYCJ DCT ADVET UB681 BVI UA300 MAN DCT SBMN

Odd flight level. Aprox 630Nm.

Charts : Will hopefully be added later.

SYCJ (You have from last week's flight)

SBMN

As usual 21:15 IST (GMT +3) at Georgetown's apron for warm-up etc...

שתי ההצעות הן לבחירתכם והעדפותיכם. אישית אני חושב ש-SBMN מענינת יותר עקב מיקומה על ובקרבת נהר האמזונאס.....

להשמע.

פורסם

תודה, ואני מסכים בהחלט בעניין רכישת האופציות. רק מה - צריך PM עם ראש נקי ומסודר... :lol: אחרת עלולים לסיים כמו TAM לפני יומיים.....לא עלינו........ :oops: :oops:

פורסם

לא להאמין לראות את הזריחה מהעבודה, לאן הגנו :x

ברוך הבא לטייסת, מיקי תעשה לו סיור בגף הטכני ויאלה שיחתום תדריך בטיחות ולדת"ק :lol::D

וכמו שהקצין טכני שלי היה אומר "אצלנו בטייסת שעון סקנדינביה עלול להכנס לתוקפו בכל רגע, ככה שלא לבנות על אור יום בזמן הקרוב..."

פורסם

לא להאמין לראות את הזריחה מהעבודה, לאן הגנו :x

ברוך הבא לטייסת, מיקי תעשה לו סיור בגף הטכני ויאלה שיחתום תדריך בטיחות ולדת"ק :lol::D

וכמו שהקצין טכני שלי היה אומר "אצלנו בטייסת שעון סקנדינביה עלול להכנס לתוקפו בכל רגע, ככה שלא לבנות על אור יום בזמן הקרוב..."

כמה פעמים כבר ראית איש גף מערכות (ועוד חשמליה) שורף לילה ?

הרי תמיד אחרי שאני מסיים יש את שאר המסכנים שצריכים לתקוע את המטריקסים במטוס (אני דרג ב' השתגעת ? שאני אתלכלך :lol: ) ואחרי זה הממסניק שצריך לבדוק שהכל בסדר ואחרי זה הכפליסט שלו... ועד שאתם תסיימו אני כבר אחהיה אחרי אספרסו של בוקר עם איזה קורסון מתוק :mrgreen:

מיקי ה PM לערב זה מוכרז כבילתי כשיר בעליל, ללא מספיק שעות שינה חוקיות.

אזהרת הומור שחור ( אם ניהיה כמו TAM, זה בטח יהיה על משהו :roll: ).

פורסם

מנחוס כזה לא היה לנו הרבה זמן.

פעם שניה תוך שבועים, ה 737 של מיקי מתפרק לנו בהמראה.

הפעם כיבוי מנוע שמאל תוך כדי טיפוס.

ואחרכך אומרים שה 767 שלי בעייתי :roll:

פורסם
מנחוס כזה לא היה לנו הרבה זמן.

פעם שניה תוך שבועים, ה 737 של מיקי מתפרק לנו בהמראה.

הפעם כיבוי מנוע שמאל תוך כדי טיפוס.

ואחרכך אומרים שה 767 שלי בעייתי :roll:

מי שמנחוס זה אתה.

וואלק אני מתחנן שיהיה לי חירום ואין , כלום , גורנישט.

אתה מגיע , בום , חירום, אני לא בטוח שזה המטוס, לדעתי זה הטייס.

נקרא לך מהיום ביש גדא.

חחחחחח :lol::lol::lol::lol:

פורסם
מנחוס כזה לא היה לנו הרבה זמן.

פעם שניה תוך שבועים, ה 737 של מיקי מתפרק לנו בהמראה.

הפעם כיבוי מנוע שמאל תוך כדי טיפוס.

ואחרכך אומרים שה 767 שלי בעייתי :roll:

מי שמנחוס זה אתה.

וואלק אני מתחנן שיהיה לי חירום ואין , כלום , גורנישט.

אתה מגיע , בום , חירום, אני לא בטוח שזה המטוס, לדעתי זה הטייס.

נקרא לך מהיום ביש גדא.

חחחחחח :lol::lol::lol::lol:

לפחות אני רגוע שזה לא הייתי אני עם דלת המטען שנפתחה :lol:

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...