עבור לתוכן
Roi Sarid

סיכום שלי של האירוע.

Recommended Posts

פורסם

שלום לכולם.

היום בשעה 0420 מקומי מצלצל השעון המעורר בפלאפון אני מתעורר ונכנס להתקלח.

יצאתי מהמקלחת הכנתי לעצמי שוקו 2 שוקולית :lol: הבאתי בקבוק מים נכנסתי לחדר סוגרים דלת.

הדפסתי דיספאצים (אלמוג כל הכבוד על העבודה) תדלקתי משקלים וכו' ומתחברים לרשת בשעה 0517 מקומי לשער D3.

מתחברים לשליטה וקוראים להם "שליטה בוקר טוב 563" והם עונים לנו בתגובה "563 בוקר טוב".

עושה הכנות אחרונות ל-EKB ובשעה 0550 עשר דק' לפני שאני צריך לדחוף אלמוג אומר לי יש לך עיכוב 10 דק'.

השעה כבר 0610 מבקשים מרשה מסיעים למסלול כמס' 2 אחרי 385 לרומא וממריאים.

הטיסה הראשונה הייתה מאד קשה מבחינה טכנית, תדלקתי לפי הדיספאצ אך לצערי הוא לא היה כל כך מדוייק.

במהלך הטיסה אני רואה שנגמר לי הדלק אני שולח לאיתי הודעה (וכאן המקום להודות לתותח הזה, תודה י'מלך) איתי מה אני עושה אין לי דלק, הוא אומר לי כמה טון כתוב שיהיה לך בורשה אני כותב לו 2.0 טון (להזכירכם משקל מינימלי לנחיתה עם 738 PMDG) ואיתי אומר לי ייתכן שתצטרך אלטרנייט, הודענו לשליטה והם עקבו אחרינו כל הטיסה ותדרכו אותי כמו שצריך וכ-30 דק' לפני נחיתה ידעתי שאני מס' 1 ולא יהיו עיכובים.

נוחתים בשעה 1003 מקומי בורשה מסלול 33 פינינו מסלול הלך כל הדלק, הצלחנו איכשהו להסיע לחנייה מס' 13 (האמיתית של אלעל)כיבינו מנועים צקליסט כיבוי מודיעים לשליטה אונבלוקס ועושים ריסט מהיר למחשב כדי להספיק להתחבר לטיסה חזרה לארץ בשעה 1100 מקומי.

אחרי ריסט מהיר שוב מתדלקים (הפעם תדלקנו יותר דלק) הפעם יש לנו מספיק דלק ובב''ג יישאר

לנו דלק הפעם.

שוב אותו תהליך כמו בהתחלה עם השליטה אבל הפעם כ-564 דוחפים, מניעים, מסיעים וממריאים 33.

בגובה FL200 מקבל הודעה יורוקונטרול מזרח מחובר, מתחברים אליו והייתי על הערוץ משהו כמו שעה, הוא אומר לנו להתחבר ליוניקום באזור אנטלייה-אסטנבול.

אני על יוניקום הולך לשכב קצת, בלי לשים לב נרדמתי למשך 40 דק' אחי מעיר אותי ואומר לי "רועי אתה לא בטיסה" אני באותה רגע קופץ מהמיטה לראות שאני מחובר לרשת ולמזלי נפלו השרתים אז התנתקתי.

מתחבר שוב כרבע שעה לפני הנמכה, וקיבלתי את הפיקוח הכי מקצועי יכול להיות והגישה הכי יפה, וקטורים לגישת ראייה מסלול 26, ואני מס' 2 אחרי סקיי.

הגעתי לקו החוף פתאום אני רואה על הקרקע את ב''ג בשיא 21 מטוסים על הקרקע פשוט תענוג.

נחתתי פיניתי מסיעים ל-D5 צקליסט כיבוי ומתנתקים.

בהזדמנות זו אני רוצה להודות לברק על עבודת הקודש שעשה וכל הכבוד לו על הרמת האירוע המדהים הזה, כל הכבוד!

אלמוג עטר, על הכנת הדיספאצים, ועל העבודה המעולה על השליטה.

אבשלום סאודון (ככה כותבים?), על השליטה והוא אחד מ-2 שבזכותם נחתתי בשלום בורשה, תודה גבר.

הגדול מכולם איתי חריט, שבלי איתי הייתי מתנתק עוד לפני הנחיתה בגלל הלדק, תודה אחי.

אחרונים חביבים, הפקחים תודה רבה רבה רבה לכם עשיתם עבודה מעולה!

לסיום,

היה שווה להתעורר בשעה 0420 ולעבור כזה יום נפלא.

האירוע הזה עשה לי תאבון לעוד טיסות ועוד אירועים.

דרך נפלאה לפתוח את השבוע.

שבוע טוב לכולם, להשמע, רועי שריד.

פורסם

איתי מפחיד אותי.. הוא מכיר את ה 737-700\800 יותר טוב מזה שבנה אותו :shock: :shock: :shock:

סתם.. כל הכבוד על שיתוף הפעולה.. ורוי, לך תדע.. אולי בלי איתי היית יודע כמה טוב מטוס יודע לצוף.... :lol:

בברכה, אבירן..

פורסם
שלום לכולם.

היום בשעה 0420 מקומי מצלצל השעון המעורר בפלאפון אני מתעורר ונכנס להתקלח.

יצאתי מהמקלחת הכנתי לעצמי שוקו 2 שוקולית :lol: הבאתי בקבוק מים נכנסתי לחדר סוגרים דלת.

הדפסתי דיספאצים (אלמוג כל הכבוד על העבודה) תדלקתי משקלים וכו' ומתחברים לרשת בשעה 0517 מקומי לשער D3.

מתחברים לשליטה וקוראים להם "שליטה בוקר טוב 563" והם עונים לנו בתגובה "563 בוקר טוב".

עושה הכנות אחרונות ל-EKB ובשעה 0550 עשר דק' לפני שאני צריך לדחוף אלמוג אומר לי יש לך עיכוב 10 דק'.

השעה כבר 0610 מבקשים מרשה מסיעים למסלול כמס' 2 אחרי 385 לרומא וממריאים.

הטיסה הראשונה הייתה מאד קשה מבחינה טכנית, תדלקתי לפי הדיספאצ אך לצערי הוא לא היה כל כך מדוייק.

במהלך הטיסה אני רואה שנגמר לי הדלק אני שולח לאיתי הודעה (וכאן המקום להודות לתותח הזה, תודה י'מלך) איתי מה אני עושה אין לי דלק, הוא אומר לי כמה טון כתוב שיהיה לך בורשה אני כותב לו 2.0 טון (להזכירכם משקל מינימלי לנחיתה עם 738 PMDG) ואיתי אומר לי ייתכן שתצטרך אלטרנייט, הודענו לשליטה והם עקבו אחרינו כל הטיסה ותדרכו אותי כמו שצריך וכ-30 דק' לפני נחיתה ידעתי שאני מס' 1 ולא יהיו עיכובים.

נוחתים בשעה 1003 מקומי בורשה מסלול 33 פינינו מסלול הלך כל הדלק, הצלחנו איכשהו להסיע לחנייה מס' 13 (האמיתית של אלעל)כיבינו מנועים צקליסט כיבוי מודיעים לשליטה אונבלוקס ועושים ריסט מהיר למחשב כדי להספיק להתחבר לטיסה חזרה לארץ בשעה 1100 מקומי.

אחרי ריסט מהיר שוב מתדלקים (הפעם תדלקנו יותר דלק) הפעם יש לנו מספיק דלק ובב''ג יישאר

לנו דלק הפעם.

שוב אותו תהליך כמו בהתחלה עם השליטה אבל הפעם כ-564 דוחפים, מניעים, מסיעים וממריאים 33.

בגובה FL200 מקבל הודעה יורוקונטרול מזרח מחובר, מתחברים אליו והייתי על הערוץ משהו כמו שעה, הוא אומר לנו להתחבר ליוניקום באזור אנטלייה-אסטנבול.

אני על יוניקום הולך לשכב קצת, בלי לשים לב נרדמתי למשך 40 דק' אחי מעיר אותי ואומר לי "רועי אתה לא בטיסה" אני באותה רגע קופץ מהמיטה לראות שאני מחובר לרשת ולמזלי נפלו השרתים אז התנתקתי.

מתחבר שוב כרבע שעה לפני הנמכה, וקיבלתי את הפיקוח הכי מקצועי יכול להיות והגישה הכי יפה, וקטורים לגישת ראייה מסלול 26, ואני מס' 2 אחרי סקיי.

הגעתי לקו החוף פתאום אני רואה על הקרקע את ב''ג בשיא 21 מטוסים על הקרקע פשוט תענוג.

נחתתי פיניתי מסיעים ל-D5 צקליסט כיבוי ומתנתקים.

בהזדמנות זו אני רוצה להודות לברק על עבודת הקודש שעשה וכל הכבוד לו על הרמת האירוע המדהים הזה, כל הכבוד!

אלמוג עטר, על הכנת הדיספאצים, ועל העבודה המעולה על השליטה.

אבשלום סאודון (ככה כותבים?), על השליטה והוא אחד מ-2 שבזכותם נחתתי בשלום בורשה, תודה גבר.

הגדול מכולם איתי חריט, שבלי איתי הייתי מתנתק עוד לפני הנחיתה בגלל הלדק, תודה אחי.

אחרונים חביבים, הפקחים תודה רבה רבה רבה לכם עשיתם עבודה מעולה!

לסיום,

היה שווה להתעורר בשעה 0420 ולעבור כזה יום נפלא.

האירוע הזה עשה לי תאבון לעוד טיסות ועוד אירועים.

דרך נפלאה לפתוח את השבוע.

שבוע טוב לכולם, להשמע, רועי שריד.

שמחים שנהנת, אני בכל אופן נהנתי מכל רגע, למרות התקלות הקוליות (מצטער מראש..)

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...