עבור לתוכן
noamkn

סתם משהו נחמד לתחילת הסופ"ש

Recommended Posts

פורסם
נחמד ביותר...! 8)

ואם נראה למיקי רוזנטל שהמצב פה גרוע, שילך לבדוק מה קורה אצל שכנינו במרחק 16 שעות טיסה:

חטפתי צמרמורת :|

מזכיר לי את הפקח לפני שבועים ב TFC ששיגע את מיקי ואותי עד שהוא הצליח להוציא

את מיקי מכליו.

פורסם

לא נכון! מיקי יצא מכליו? איך מישהו הצליח לעשות את זה? :lol:

הטייס של איר פראנס לא נשמע צרפתי במיוחד, ועושה טעויות מוכרות של טייס אמריקאי. NAMELY, לא להבין שלא כל העולם דובר אנגלית מלידה. מאחר שהוא אחראי על בטיחות של כמה נוסעים, הוא צריך לזהות את הבעיה ולהסתגל למצב כזה. לדבר באנגלית ברורה ופשוטה, ולוודא כל דבר במילים נרדפות. למשל, במקום -

confirm ILS is servicable, אפשר -

confirm ILS is working או

confirm ILS is ok

אם היה אומר ככה, היה מקבל תשובה נכונה, מנסיון. הכי גרוע אצלו זו הדרישה לראות את האחראים ולמלא דו"חות כשהוא עדיין באוויר. כן, אתה עצבני, אבל הדבר האחרון שאתה צריך כרגע זה לבלבל ולהבהיל את הפקח שמילא לא מבין ממך כלום. בשביל זה אלוהים ברא את ערוצי הקרקע או, רחמנא ליצלן, הטלפונים. שוב רואים שהתכונה הכי חשובה לאיש תעופה היא שכל...

פורסם
לא נכון! מיקי יצא מכליו? איך מישהו הצליח לעשות את זה? :lol:

הטייס של איר פראנס לא נשמע צרפתי במיוחד, ועושה טעויות מוכרות של טייס אמריקאי. NAMELY, לא להבין שלא כל העולם דובר אנגלית מלידה. מאחר שהוא אחראי על בטיחות של כמה נוסעים, הוא צריך לזהות את הבעיה ולהסתגל למצב כזה. לדבר באנגלית ברורה ופשוטה, ולוודא כל דבר במילים נרדפות. למשל, במקום -

confirm ILS is servicable, אפשר -

confirm ILS is working או

confirm ILS is ok

אם היה אומר ככה, היה מקבל תשובה נכונה, מנסיון. הכי גרוע אצלו זו הדרישה לראות את האחראים ולמלא דו"חות כשהוא עדיין באוויר. כן, אתה עצבני, אבל הדבר האחרון שאתה צריך כרגע זה לבלבל ולהבהיל את הפקח שמילא לא מבין ממך כלום. בשביל זה אלוהים ברא את ערוצי הקרקע או, רחמנא ליצלן, הטלפונים. שוב רואים שהתכונה הכי חשובה לאיש תעופה היא שכל...

לי דווקא הטייס נשמע בריטי.

אין ספק שהטייס במקום לדאוג למטוס דואג למלא דוחות ועוד לפני שהוא נחת בכלל.

אבל עדיין פיקוח תת רמה, מטוס מדווח שהוא קצר בדלק והפקח שותק כאילו חתכו את הלשון עגל שלו ...

גם אחרי הפעם השניה שהטייס מדווח על קצר בדלק ומבקש עדיפות ועדין שקט מכיוון הפקח.

גם הטייס הכי קר רוח היה חוטף עליו את הקריזה.

כל עוד המטוס בישרה ואופקית וגם ככה לא ברור איפה הוא ינחת, אין כל סיבה לא להוציא אגרסיות על פקח אדיוט ועל האדיוטים ששמו פקח אידיוט כזה בשדה בינלאומי, בלי להבין אנגלית בסיסית.

פורסם
לא נכון! מיקי יצא מכליו? איך מישהו הצליח לעשות את זה? :lol:

הטייס של איר פראנס לא נשמע צרפתי במיוחד, ועושה טעויות מוכרות של טייס אמריקאי. NAMELY, לא להבין שלא כל העולם דובר אנגלית מלידה. מאחר שהוא אחראי על בטיחות של כמה נוסעים, הוא צריך לזהות את הבעיה ולהסתגל למצב כזה. לדבר באנגלית ברורה ופשוטה, ולוודא כל דבר במילים נרדפות. למשל, במקום -

confirm ILS is servicable, אפשר -

confirm ILS is working או

confirm ILS is ok

אם היה אומר ככה, היה מקבל תשובה נכונה, מנסיון. הכי גרוע אצלו זו הדרישה לראות את האחראים ולמלא דו"חות כשהוא עדיין באוויר. כן, אתה עצבני, אבל הדבר האחרון שאתה צריך כרגע זה לבלבל ולהבהיל את הפקח שמילא לא מבין ממך כלום. בשביל זה אלוהים ברא את ערוצי הקרקע או, רחמנא ליצלן, הטלפונים. שוב רואים שהתכונה הכי חשובה לאיש תעופה היא שכל...

וזה מה שאני מסביר לפקחים שמשתמשים בשפה גבוהה מדי יותר מדי פעמים כשלא צריך.

פורסם

והנה עוד דוגמא מהסרטון, איך קורה דבר כזה שטיל עובר ליד מטוס, והפקח לא יודע כלום?

מישהו יכול לפרט יותר ?, מי שיגר וכו'..

פורסם
נחמד ביותר...! 8)

ואם נראה למיקי רוזנטל שהמצב פה גרוע, שילך לבדוק מה קורה אצל שכנינו במרחק 16 שעות טיסה:

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

אני בשוק! דבר כזה עוד לא נראה בכלל על ידי שתי עיני :!: מזה ניתן ללמוד שעדיף לדעת את הנדב"ר באנגלית מאשר בעברית.. ולא לטיס, אלא לפיקוח!

בברכה, אבירן..

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...