עבור לתוכן
zmatan

VATIL מציגה : מקרופון הברזל מכה שנית- נצחון שני בנוק אאוט !!

Recommended Posts

פורסם
  Yahav Barzilay כתב:
מה אלעד??? גם הפעם כל המשתתפים מקבלים חולצות??

יששש :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

אחלה עבודה אנשים.

יאללה מתי גישה?? אחרי האימון המתקדם על מגדל... אני מוכן לקרב :2gunfire: :snipersmile:

הלו הלו עוד חייבים לי מפעם קודמת :)

פורסם

הערה קטנה לעצמי ולכולנו - כי זה משהו שקצת צרם לי:

אני חושב שכמו שהפקחים משקיעים את הנשמה שלהם בלעלות לפקח בשעות לא שעות ולטחון את החיים שלהם על המכ"מ - ככה אנחנו הטייסים צריכים לעשות הכל כדי להתחבר בכל שעה אפשרית כדי לספק להם עבודה שהם לא ישתעממו למוות.

אני אישית, לצערי, הייתי עמוס בעבודה ולימודים בשבוע הזה, אבל עדיין מצאתי את הזמן להתחבר ב3:30 בלילה לכמה הקפות על 03 (תחילה עם אלעד ואח"כ עם אסף) ולו רק כדי להרגיש שאני איזהשהי נקודה על המכ"מ הריק של הפקח.

לצערנו אנחנו עדיין לא אירופה ונתב"ג אינו יעד פופולרי כמו יעדים אירופאים אחרים, ואני חושב שמתפקידנו כטייסים בחטיבה להראות רוח צוות ולבוא לספק לפקחים עבודה, גם באמצע הלילה.

אולי אפילו אפשר לשקול לעשות איזה מיני-REAL-OPS מקומי ככה שכל הזמן יהיו פה כמה סלוטים של מטוסים שמסתובבים לCTR בין הרגליים.

מעבר לזה - שוב תודה לכל הפקחים שעשו עבודה מדהימה :-)

פורסם
  uvdude כתב:
הערה קטנה לעצמי ולכולנו - כי זה משהו שקצת צרם לי:

אני חושב שכמו שהפקחים משקיעים את הנשמה שלהם בלעלות לפקח בשעות לא שעות ולטחון את החיים שלהם על המכ"מ - ככה אנחנו הטייסים צריכים לעשות הכל כדי להתחבר בכל שעה אפשרית כדי לספק להם עבודה שהם לא ישתעממו למוות.

אני אישית, לצערי, הייתי עמוס בעבודה ולימודים בשבוע הזה, אבל עדיין מצאתי את הזמן להתחבר ב3:30 בלילה לכמה הקפות על 03 (תחילה עם אלעד ואח"כ עם אסף) ולו רק כדי להרגיש שאני איזהשהי נקודה על המכ"מ הריק של הפקח.

לצערנו אנחנו עדיין לא אירופה ונתב"ג אינו יעד פופולרי כמו יעדים אירופאים אחרים, ואני חושב שמתפקידנו כטייסים בחטיבה להראות רוח צוות ולבוא לספק לפקחים עבודה, גם באמצע הלילה.

אולי אפילו אפשר לשקול לעשות איזה מיני-REAL-OPS מקומי ככה שכל הזמן יהיו פה כמה סלוטים של מטוסים שמסתובבים לCTR בין הרגליים.

מעבר לזה - שוב תודה לכל הפקחים שעשו עבודה מדהימה :-)

אם הייתי אחרי הסולו הקפות הייתי עולה לנתב"ג לעשות חופשי רק בשביל החברה לפקח.. אבל אני לא יודע כמעט נדב"ר באנגלית (למרות שאני לומד לתיאוריה האמריקאית..) וההקפות על 26 עושות לי צמרמורת..

אולי אם גם יהיה קרקע באותו זמן, יהיה יותר נחמד לטייסים לעשות טיסות וזה ישכנע.. כי רק מגדל עדיין לא הכי קורץ..

בברכה, אבירן..

פורסם
  Aviran כתב:
  uvdude כתב:
הערה קטנה לעצמי ולכולנו - כי זה משהו שקצת צרם לי:

אני חושב שכמו שהפקחים משקיעים את הנשמה שלהם בלעלות לפקח בשעות לא שעות ולטחון את החיים שלהם על המכ"מ - ככה אנחנו הטייסים צריכים לעשות הכל כדי להתחבר בכל שעה אפשרית כדי לספק להם עבודה שהם לא ישתעממו למוות.

אני אישית, לצערי, הייתי עמוס בעבודה ולימודים בשבוע הזה, אבל עדיין מצאתי את הזמן להתחבר ב3:30 בלילה לכמה הקפות על 03 (תחילה עם אלעד ואח"כ עם אסף) ולו רק כדי להרגיש שאני איזהשהי נקודה על המכ"מ הריק של הפקח.

לצערנו אנחנו עדיין לא אירופה ונתב"ג אינו יעד פופולרי כמו יעדים אירופאים אחרים, ואני חושב שמתפקידנו כטייסים בחטיבה להראות רוח צוות ולבוא לספק לפקחים עבודה, גם באמצע הלילה.

אולי אפילו אפשר לשקול לעשות איזה מיני-REAL-OPS מקומי ככה שכל הזמן יהיו פה כמה סלוטים של מטוסים שמסתובבים לCTR בין הרגליים.

מעבר לזה - שוב תודה לכל הפקחים שעשו עבודה מדהימה :-)

אם הייתי אחרי הסולו הקפות הייתי עולה לנתב"ג לעשות חופשי רק בשביל החברה לפקח.. אבל אני לא יודע כמעט נדב"ר באנגלית (למרות שאני לומד לתיאוריה האמריקאית..) וההקפות על 26 עושות לי צמרמורת..

אולי אם גם יהיה קרקע באותו זמן, יהיה יותר נחמד לטייסים לעשות טיסות וזה ישכנע.. כי רק מגדל עדיין לא הכי קורץ..

בברכה, אבירן..

איך קרקע בדיוק יוסיף לך שיש לך מגדל?

בשביל לשמוע את "קרא למגדל 132.10"/ "קרא לקרקע 118.05"?

בכל מקרה אתה מקבל פיקוח בכל התחום של קרקע, אז מה זה משנה?

קרקע באירועים גדולים רק מפחית קצת עומס מהמגדל.

פורסם

162:08:38

הכי "קרובים" שהיו זה לוס אנג'לס שגם הם הגיעו עם 3 מספרים בשעות...שזה מאוד מאוד יפה אבל היו way to far מווטיל

וואו 96.5% ממשך כל השבוע...פשוט מדהייייייייים

תארו לעצמכם אם איציק היה לוקח מהעבודה חופש כל השבוע...אני בטוח שהוא היה סותם את כל החורים:)

אגב מין הסתם...יכלנו לקחת גם את הAPP כי זה ממש היה אפשרי לעבור את ברמינהם שעשו "רק" 54 שעות...בעיקרון...בלי חורים במשך יומיים....

פורסם
  Dolav Nitay כתב:
  Aviran כתב:
  uvdude כתב:
הערה קטנה לעצמי ולכולנו - כי זה משהו שקצת צרם לי:

אני חושב שכמו שהפקחים משקיעים את הנשמה שלהם בלעלות לפקח בשעות לא שעות ולטחון את החיים שלהם על המכ"מ - ככה אנחנו הטייסים צריכים לעשות הכל כדי להתחבר בכל שעה אפשרית כדי לספק להם עבודה שהם לא ישתעממו למוות.

אני אישית, לצערי, הייתי עמוס בעבודה ולימודים בשבוע הזה, אבל עדיין מצאתי את הזמן להתחבר ב3:30 בלילה לכמה הקפות על 03 (תחילה עם אלעד ואח"כ עם אסף) ולו רק כדי להרגיש שאני איזהשהי נקודה על המכ"מ הריק של הפקח.

לצערנו אנחנו עדיין לא אירופה ונתב"ג אינו יעד פופולרי כמו יעדים אירופאים אחרים, ואני חושב שמתפקידנו כטייסים בחטיבה להראות רוח צוות ולבוא לספק לפקחים עבודה, גם באמצע הלילה.

אולי אפילו אפשר לשקול לעשות איזה מיני-REAL-OPS מקומי ככה שכל הזמן יהיו פה כמה סלוטים של מטוסים שמסתובבים לCTR בין הרגליים.

מעבר לזה - שוב תודה לכל הפקחים שעשו עבודה מדהימה :-)

אם הייתי אחרי הסולו הקפות הייתי עולה לנתב"ג לעשות חופשי רק בשביל החברה לפקח.. אבל אני לא יודע כמעט נדב"ר באנגלית (למרות שאני לומד לתיאוריה האמריקאית..) וההקפות על 26 עושות לי צמרמורת..

אולי אם גם יהיה קרקע באותו זמן, יהיה יותר נחמד לטייסים לעשות טיסות וזה ישכנע.. כי רק מגדל עדיין לא הכי קורץ..

בברכה, אבירן..

איך קרקע בדיוק יוסיף לך שיש לך מגדל?

בשביל לשמוע את "קרא למגדל 132.10"/ "קרא לקרקע 118.05"?

בכל מקרה אתה מקבל פיקוח בכל התחום של קרקע, אז מה זה משנה?

קרקע באירועים גדולים רק מפחית קצת עומס מהמגדל.

אז לא קרקע.. גישה וCTR.. כדי לתת להרגשה יותר נחמדה של יותר פיקוח ויותר מציאותי.. זה היה מושך הרבה יותר טייסים..

יודע מה, מצב היפוטאתי.. תאר לך שגם הקרקע (ואולי אם אפשר קליראנס...), גם המגדל, גם הגישה וגם הCTR היו מחוברים בVATIL.. אתה יודע כמה היו באים לטוס לישראל? נתב"ג היה נראה ליום אחד כמו JFK.... רעיון לא רע יחסית.. 8)

בברכה, אבירן..

פורסם
  crazyblat כתב:
162:08:38

הכי "קרובים" שהיו זה לוס אנג'לס שגם הם הגיעו עם 3 מספרים בשעות...שזה מאוד מאוד יפה אבל היו way to far מווטיל

וואו 96.5% ממשך כל השבוע...פשוט מדהייייייייים

תארו לעצמכם אם איציק היה לוקח מהעבודה חופש כל השבוע...אני בטוח שהוא היה סותם את כל החורים:)

אגב מין הסתם...יכלנו לקחת גם את הAPP כי זה ממש היה אפשרי לעבור את ברמינהם שעשו "רק" 54 שעות...בעיקרון...בלי חורים במשך יומיים....

איציק אכן בחופש. אבל בכל מקרה הוא עשה מעל ומעבר!

פורסם
  C.Niv Malin כתב:
  crazyblat כתב:
162:08:38

הכי "קרובים" שהיו זה לוס אנג'לס שגם הם הגיעו עם 3 מספרים בשעות...שזה מאוד מאוד יפה אבל היו way to far מווטיל

וואו 96.5% ממשך כל השבוע...פשוט מדהייייייייים

תארו לעצמכם אם איציק היה לוקח מהעבודה חופש כל השבוע...אני בטוח שהוא היה סותם את כל החורים:)

אגב מין הסתם...יכלנו לקחת גם את הAPP כי זה ממש היה אפשרי לעבור את ברמינהם שעשו "רק" 54 שעות...בעיקרון...בלי חורים במשך יומיים....

איציק אכן בחופש. אבל בכל מקרה הוא עשה מעל ומעבר!

זה לא בדיוק חופש מהעבודה, אבל בואו לא ניכנס לפרטים... :wink:

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...