עבור לתוכן
Etai Charit

עדכון SIDSTAR לבן גוריון - לבעלי PMDG

Recommended Posts

פורסם

אולי אני פשוט לא הבנתי נכון, ממה שאני הבנתי, יש איזשהו שינוי שתקף כי 12\30 סגור, ואח"כ יחזור למצבו המקורי, לא?

יכול להיות שאני טועה.... :oops:

ייתכן.

הקובץ שאיתי העלה כולל את כל התיקונים האמורים.

מהשאלה שלך אני מניח שלא תיכנתת FMC לטיסה, אז על קצה המזלג - אתה מזין לFMC את הSID שאתה מקבל בקלירנס והוא מתחבר לשאר הנתיב שאתה מתכנת. ביצוע הSID מתבצע לפי הקובץ שאיתי צירף. במידה ו12/30 סגור אתה פשוט לא תזין את DEENA1F אלא כל SID אחר שתקבל. האופציה תהיה שם בכל מקרה.

אני דווקא תכננתי FMC מס' רב של פעמים, אל תזלזל, אני יודע מזה SID ואיך הוא מתחבר למסלול.

מה שאני חשבתי, זה שישנם תיקונים (במציאות) ששונו בגלל שמסלול 12\30 לא פעיל ושכשהוא יחזור לפעילות, הנהלים יחזרו לרגיל, ובגלל זה חשבתי שאחרי שיסתיימו השיפוצים צריך להחזיר למקורי... אם לא, אז לא וסבבה.

אוקיי - מתנצל על ההנחה המוטעית

:)

פורסם

מומלץ להשתמש בSID שאתה יצרת, וכאשר השיפוצים יסתיימו, להחזיר לSID\STAR הישנים?

לא, אין שינויים ביציאות או בכניסות לב"ג בגלל השיפוצים - הכל נשאר אותו דבר, ההבדל היחיד הוא שכרגע משתמשים הרבה יותר ב DEENA1B, לעומת זאת כשמסלול 12 פתוח - לא משתמשים ב D1B אף פעם, אבל DEENA1B תמיד קיים.

פורסם

מומלץ להשתמש בSID שאתה יצרת, וכאשר השיפוצים יסתיימו, להחזיר לSID\STAR הישנים?

לא, אין שינויים ביציאות או בכניסות לב"ג בגלל השיפוצים - הכל נשאר אותו דבר, ההבדל היחיד הוא שכרגע משתמשים הרבה יותר ב DEENA1B, לעומת זאת כשמסלול 12 פתוח - לא משתמשים ב D1B אף פעם, אבל DEENA1B תמיד קיים.

בסדר גמור, הנושא הובן :)

פורסם

עדכון PMDG SIDSTAR 23.8:

1. DEENA1B עובד כמו שצריך מעודכן לאוגוסט 2007 (נוטאם סגירת 30/12).

2. RNAV26N מעודכן לאפריל 2007, שינוי נקודת הכניסה לפיינל לזהה לזו של RNAV דרומי.

3. VORDME08 מעודכן לאוגוסט 2007, עובד מכל ה-Transitions האפשריים (RIMON, SIRON, BGN).

הקובץ החדש גרס את הקובץ הישן, URL מצ"ב בהודעה המקורית.

שוב תודה לתומר על אכסון הקובץ.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...