עבור לתוכן
matan

מרג' חדש-POSKY 738 AND PMDG 737 PANEL COMPATIBLE

Recommended Posts

פורסם

אהלן חברים,

לאחר שמר סוירף התותח סיפר לי שהוא מכין מרג' למודל של ה-700737 של פוסקי לבין הפאנל של PMDG,

החלטתי להכין גם ל737-800 של פוסקי-שיעבוד ביחד עם הפאנל של PMDG.

ראיתי לפני כמה חודשים כמה אשכולים שאיתי חריט פירסם בנוגע למרג',

וגם ראיתי לינקים למרג' באבסים אך ראיתי שהרבה לא מצליחים להכין אותו.

יש להשתמש בCFG של הPMDG וגם במודל ,בפאנל,בAIR של הPMDG 737.

אז במקום להמשיך לבלבל לכם את המוח,העתקתי את השורות בAIRCRAFT CFG של הPMDG 737-800:

/////////////////////////////////////////////////////////

//

// VERSION 1.0

//

//Build 30

///////////////////////////////////////////////////////

fltsim.0]

title=Project Opensky - El Al1

sim=B737-800

model=S

panel=

sound=

texture=1

kb_checklists=Boeing737-400_check

kb_reference=Boeing737-400_ref

atc_id=4X-EKI

atc_airline=El Al

atc_flight_number=5041

atc_heavy=0

atc_parking_types=GATE, RAMP

atc_parking_code=4X

ui_manufacturer=Project Opensky

ui_type=737-800WL

ui_variation=El Al Hybrid Flag

visual_damage=1

description=Project Opensky - Boeing 737-800 - Blended Winglet\nVersion - Beta v0.8\n\nModel Designer\n Hiroshi Igami\n\nFlight Dynamics\/Sound Designer\n Warren C. Daniel\n\nMaster Texture Designer\n Tom Harlaar\n\nTest Pilots\n Project Opensky Members\n\nMaximun Range: \n 3,383 nautical miles

[fltsim.1]

title=Project Opensky - El Al2

sim=B737-800

model=S

panel=

sound=

texture=2

kb_checklists=Boeing737-400_check

kb_reference=Boeing737-400_ref

atc_id=4X-EKB

atc_airline=El Al

atc_flight_number=5041

atc_heavy=0

atc_parking_types=GATE, RAMP

atc_parking_code=4X

ui_manufacturer=Project Opensky

ui_type=737-800WL

ui_variation=El Al Standart

visual_damage=1

description=Project Opensky - Boeing 737-800 - Blended Winglet\nVersion - Beta v0.8\n\nModel Designer\n Hiroshi Igami\n\nFlight Dynamics\/Sound Designer\n Warren C. Daniel\n\nMaster Texture Designer\n Tom Harlaar\n\nTest Pilots\n Project Opensky Members\n\nMaximun Range: \n 3,383 nautical miles

[fltsim.2]

title=Project Opensky - El Al3

sim=B737-800

model=S

panel=

sound=

texture=3

kb_checklists=Boeing737-400_check

kb_reference=Boeing737-400_ref

atc_id=4X-EKI

atc_airline=El Al

atc_flight_number=5041

atc_heavy=0

atc_parking_types=GATE, RAMP

atc_parking_code=4X

ui_manufacturer=Project Opensky

ui_type=737-800WL

ui_variation=El Al Hybrid

visual_damage=1

description=Project Opensky - Boeing 737-800 - Blended Winglet\nVersion - Beta v0.8\n\nModel Designer\n Hiroshi Igami\n\nFlight Dynamics\/Sound Designer\n Warren C. Daniel\n\nMaster Texture Designer\n Tom Harlaar\n\nTest Pilots\n Project Opensky Members\n\nMaximun Range: \n 3,383 nautical miles

[fltsim.3]

title=Project Opensky - El Al4

sim=B737-800

model=WS

panel=

sound=

texture=4

kb_checklists=Boeing737-400_check

kb_reference=Boeing737-400_ref

atc_id=4X-EKO

atc_airline=El Al

atc_flight_number=5041

atc_heavy=0

atc_parking_types=GATE, RAMP

atc_parking_code=4X

ui_manufacturer=Project Opensky

ui_type=737-800WL

ui_variation=El Al Standart white winglets

visual_damage=1

description=Project Opensky - Boeing 737-800 - Blended Winglet\nVersion - Beta v0.8\n\nModel Designer\n Hiroshi Igami\n\nFlight Dynamics\/Sound Designer\n Warren C. Daniel\n\nMaster Texture Designer\n Tom Harlaar\n\nTest Pilots\n Project Opensky Members\n\nMaximun Range: \n 3,383 nautical miles

[fltsim.4]

title=Project Opensky - El Al5

sim=B737-800

model=WS

panel=

sound=

texture=5

kb_checklists=Boeing737-400_check

kb_reference=Boeing737-400_ref

atc_id=4X-EKO

atc_airline=El Al

atc_flight_number=5041

atc_heavy=0

atc_parking_types=GATE, RAMP

atc_parking_code=4X

ui_manufacturer=Project Opensky

ui_type=737-800WL

ui_variation=El Al Standart painted winglets

visual_damage=1

description=Project Opensky - Boeing 737-800 - Blended Winglet\nVersion - Beta v0.8\n\nModel Designer\n Hiroshi Igami\n\nFlight Dynamics\/Sound Designer\n Warren C. Daniel\n\nMaster Texture Designer\n Tom Harlaar\n\nTest Pilots\n Project Opensky Members\n\nMaximun Range: \n 3,383 nautical miles [General]

atc_type=BOEING AIRCRAFT

atc_model=B737

editable=0

performance=

[WEIGHT_AND_BALANCE]

reference_datum_position= 52.786, 0.000, 1.861 // Vector of Boeing RFP to visual mode centre !! People DO NOT TOUCH !!

empty_weight_CG_position=-57.770, 0.000, 0.000

max_number_of_stations=50

empty_weight=91300.000

empty_weight_roll_MOI= 1630328.70

empty_weight_pitch_MOI= 2103844.05

empty_weight_yaw_MOI= 1754301.78

empty_weight_coupled_MOI=202.00

//

station_load.0=1440.0, -57.450, 0.000, 1.050

//

max_gross_weight=173000.000

CG_forward_limit=0.133

CG_aft_limit=0.330

station_load.1=20520.0, -57.450, 0.000, 1.050

station_load.2=9357.0, -57.450, 0.000, 1.050

station_load.3=11086.0, -57.450, 0.000, 1.050

[airplane_geometry]

wing_area=1348.000

wing_span=112.58

wing_root_chord=18.900

wing_dihedral=6.250

wing_incidence=0.0 // Inop in FS9

wing_twist= 0.0 // ditto

oswald_efficiency_factor=0.782

wing_winglets_flag=0

wing_sweep=25.000

wing_pos_apex_lon=-43.800

wing_pos_apex_vert=-0.500

htail_area=355.000

htail_span=47.000

htail_pos_lon=-115.20

htail_pos_vert=6.800

htail_incidence=0.0

htail_sweep=30.000

vtail_area=285.000

vtail_span=24.000

vtail_sweep=35.000

vtail_pos_lon=-111.700

vtail_pos_vert=12.400

elevator_area=70.875

aileron_area=26.926

rudder_area=56.484

elevator_up_limit=22.000

elevator_down_limit=18.000

aileron_up_limit=30.000

aileron_down_limit=30.000

rudder_limit=40.000

elevator_trim_limit=11.500

spoiler_limit=100.00

spoilerons_available=1

aileron_to_spoileron_gain=1.50

min_ailerons_for_spoilerons=10.0

min_flaps_for_spoilerons=0.000

[fuel]

Center1= -54.670, 0.000, -2.800, 4299.000, 0.000

LeftMain= -62.120, -16.000, -0.800, 1288.000, 0.000

RightMain=-62.120, 16.000, -0.800, 1288.000, 0.000

fuel_type=2.000000

number_of_tank_selectors=1

electric_pump=1

//0 Class <0=none,1=wheel, 2=scrape, 3=float>

//1 Longitudinal Position (feet)

//2 Lateral Position (feet)

//3 Vertical Position (feet)

//4 Impact Damage Threshold (Feet Per Minute)

//5 Brake Map (0=None, 1=Left, 2=Right)

//6 Wheel Radius (feet)

//7 Steer Angle (degrees)

//8 Static Compression (feet) (0 if rigid)

//9 Max/Static Compression Ratio

//10 Damping Ratio (0=Undamped, 1=Critically Damped)

//11 Extension Time (seconds)

//12 Retraction Time (seconds)

//13 Sound Type

//14 Airspeed limit for retraction (KIAS)

//15 Airspeed that gear gets damage at (KIAS)

[contact_points]

//0 Class <0=none, 1=wheel, 2=scrape, 3=float>

//1 Longitudinal Position (feet)

//2 Lateral Position (feet)

//3 Vertical Position (feet)

//4 Impact Damage Threshold (Feet Per Minute)

//5 Brake Map (0=None, 1=Left, 2=Right)

//6 Wheel Radius (feet)

//7 Steer Angle (degrees)

//8 Static Compression (feet) (0 if rigid)

//9 Max/Static Compression Ratio

//10 Damping Ratio (0=Undamped, 1=Critically Damped)

//11 Extension Time (seconds)

//12 Retraction Time (seconds)

//13 Sound Type

//14 Airspeed limit for retraction (KIAS)

//15 Airspeed that gear gets damage at (KIAS)

//

// Nose Gear

point.0 = 1, 48.450, -0.67, -8.85, 1181.1, 0, 1.777, 75.00, 1.000, 1.500, 0.550, 9.000, 9.000, 0, 235.0, 320.0

point.1 = 1, 48.450, 0.67, -8.85, 1181.1, 0, 1.777, 75.00, 1.000, 1.500, 0.550, 9.000, 9.000, 0, 235.0, 320.0

// Left Main Gear

point.2=1, -5.00, -9.99, -9.20, 1574.8, 1, 1.442, 0.00, 1.0, 2.5, 0.650, 6.9, 6.9, 2, 230.0, 320.0

point.3=1, -5.00, -7.16, -9.20, 1574.8, 1, 1.442, 0.00, 1.0, 2.5, 0.650, 6.9, 6.9, 2, 230.0, 320.0

// Right Main Gear

point.4=1, -5.00, 9.99, -9.20, 1574.8, 2, 1.442, 0.00, 1.0, 2.5, 0.650, 7.1, 7.1, 3, 230.0, 320.0

point.5=1, -5.00, 7.16, -9.20, 1574.8, 2, 1.442, 0.00, 1.0, 2.5, 0.650, 7.1, 7.1, 3, 230.0, 320.0

//

//

//=======================================================================================================================================================

//

//FUll Motion, Realistic feel, true footprint contact points

//

// Nose Gear

//point.0 = 1, 48.450, -0.67, -9.85, 1181.1, 0, 1.777, 75.00, 3.000, 1.500, 0.650, 9.000, 9.000, 0, 235.0, 320.0

//point.1 = 1, 48.450, 0.67, -9.85, 1181.1, 0, 1.777, 75.00, 3.000, 1.500, 0.650, 9.000, 9.000, 0, 235.0, 320.0

//

// Left Main Gear

//point.2=1, -5.000, -9.99, -10.50, 1574.8, 1, 1.442, 0.00, 3.000, 2.000, 0.650, 6.900, 6.900, 2, 230.0, 320.0

//point.3=1, -5.000, -7.16, -10.50, 1574.8, 1, 1.442, 0.00, 3.000, 2.000, 0.650, 6.900, 6.900, 2, 230.0, 320.0

//

// Right Main Gear

//point.4=1, -5.000, 9.99, -10.50, 1574.8, 2, 1.442, 0.00, 3.000, 2.000, 0.650, 8.100, 7.100, 3, 230.0, 320.0

//point.5=1, -5.000, 7.16, -10.50, 1574.8, 2, 1.442, 0.00, 3.000, 2.000, 0.650, 8.100, 7.100, 3, 230.0, 320.0

//

//

//

// Scrape Points

// Fuselage

point.6 = 2, 64.000, 0.000, 0.000, 787.400, 0, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 4, 0.000, 0.000 // Nose

point.7 = 2, 54.000, 0.000, -3.500, 787.400, 0, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 4, 0.000, 0.000 // Fuselage bottom fwd

point.8 = 2, 0.000, 0.000, -3.500, 787.400, 0, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 4, 0.000, 0.000 // Fuselage bottom center

point.9 = 2, -25.000, 0.000, -3.500, 787.400, 0, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 4, 0.000, 0.000 // Fuselage bottom aft

point.10= 2, 38.000, 0.000, 16.800, 787.400, 0, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 4, 0.000, 0.000 // Fuselage top fwd

point.11= 2, 0.000, 0.000, 16.800, 787.400, 0, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 4, 0.000, 0.000 // Fuselage top center

point.12= 2, -35.000, 0.000, 16.800, 787.400, 0, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 4, 0.000, 0.000 // Fuselage top aft

point.13= 2, 38.000, -6.170, 1.500, 787.400, 0, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 4, 0.000, 0.000 // Fuselage width fwd lt

point.14= 2, 38.000, 6.170, 1.500, 787.400, 0, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 4, 0.000, 0.000 // Fuselage width fwd rt

point.15= 2, 0.000, -6.170, 1.500, 787.400, 0, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 4, 0.000, 0.000 // Fuselage width center lt

point.16= 2, 0.000, 6.170, 1.500, 787.400, 0, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 4, 0.000, 0.000 // Fuselage width center rt

point.17= 2, -35.000, -6.170, 1.500, 787.400, 0, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 4, 0.000, 0.000 // Fuselage width aft left

point.18= 2, -35.000, 6.170, 1.500, 787.400, 0, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 4, 0.000, 0.000 // Fuselage width aft right

point.19= 2, -45.000, 0.000, 0.000, 787.400, 0, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 4, 0.000, 0.000 // Tailskid aft

point.20= 2, -60.900, 0.000, 10.000, 787.400, 0, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 4, 0.000, 0.000 // Tail-APU

// Tailplane, vert/horiz stabs

point.21= 2, -57.600, 0.000, 31.750, 787.400, 0, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 7, 0.000, 0.000 // Vertical stab fwd

point.22= 2, -62.600, 0.000, 31.750, 787.400, 0, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 7, 0.000, 0.000 // Vertical stab aft

point.23= 2, -65.650, -23.550, 17.000, 787.400, 0, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 5, 0.000, 0.000 // Horizontal Stab aft lt

point.24= 2, -65.650, 23.550, 17.000, 787.400, 0, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 6, 0.000, 0.000 // Horizontal Stab aft rt

// Wings

point.25= 2, -15.000, -58.750, 10.000, 787.400, 0, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 5, 0.000, 0.000 // Left wingtip fwd

point.26= 2, -20.000, -58.750, 10.000, 787.400, 0, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 5, 0.000, 0.000 // Left wingtip aft

point.27= 2, -15.000, 58.750, 10.000, 787.400, 0, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 6, 0.000, 0.000 // Right wingtip fwd

point.28= 2, -20.000, 58.750, 10.000, 787.400, 0, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 6, 0.000, 0.000 // Right wingtip aft

point.29= 2, -2.000, -37.000, 5.000, 787.400, 0, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 5, 0.000, 0.000 // Left wing-mid fwd

point.30= 2, -12.000, -37.000, 5.000, 787.400, 0, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 5, 0.000, 0.000 // Left wing-mid aft

point.31= 2, -2.000, 37.000, 5.000, 787.400, 0, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 6, 0.000, 0.000 // Right wing-mid fwd

point.32= 2, -12.000, 37.000, 5.000, 787.400, 0, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 6, 0.000, 0.000 // Right wing-mid aft

// Engines

point.33= 2, 20.900, -15.830, 0.000, 787.400, 0, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 8, 0.000, 0.000 // Left engine fwd

point.34= 2, 20.900, 15.830, 0.000, 787.400, 0, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 8, 0.000, 0.000 // Right engine fwd

point.35= 2, 15.000, -15.830, -6.000, 787.400, 0, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 8, 0.000, 0.000 // Left engine bottom

point.36= 2, 15.000, 15.830, -6.000, 787.400, 0, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 0.000, 8, 0.000, 0.000 // Right engine bottom

max_number_of_points = 37

static_pitch= -1.000

//static_cg_height=7.67

static_cg_height=8.10

gear_system_type=1 //Hydraulic

[GeneralEngineData]

engine_type=1

Engine.0=-57.847, -17.500, -5.300

Engine.1=-57.847, 17.500, -5.300

fuel_flow_scalar=1.2105

min_throttle_limit=-0.22

[TurbineEngineData]

fuel_flow_gain=0.002

inlet_area=22.619

rated_N2_rpm=13200.000

static_thrust=24200.000 // Adjusted N1 by EEC module [26300]

afterburner_available=0

reverser_available=1

[jet_engine]

thrust_scalar=1.000

[Reference Speeds]

flaps_up_stall_speed=165.000

full_flaps_stall_speed=132.000

cruise_speed=451.000

max_indicated_speed=340.000000

max_mach=0.825000

[keyboard_response]

elevator=150.000000,250.000000

aileron=150.000000,250.000000

rudder=150.000000,250.000000

[Views]

eyepoint=55.00, -1.31, 3.7 //(feet) longitudinal, lateral, vertical distance from reference datum - Opensky Model

//eyepoint=38.70, -1.31, 3.7 // Default FS VC

[folding_wings]

wing_fold_system_type=4 ;0=None

fold_rates=0.12,0.11 ;Percent per second

[autopilot]

autopilot_available=1

flight_director_available=1

default_vertical_speed=1.000000

autothrottle_available=1

autothrottle_arming_required=1

autothrottle_takeoff_ga=1

autothrottle_max_rpm=93.000000

pitch_takeoff_ga=14.000000

use_no_default_pitch=1

use_no_default_bank=1

default_pitch_mode=0

default_bank_mode=0

max_pitch=10.000000

max_pitch_acceleration=1.000000

max_pitch_velocity_lo_alt=2.000000

max_pitch_velocity_hi_alt=1.500000

max_pitch_velocity_lo_alt_breakpoint=20000.000000

max_pitch_velocity_hi_alt_breakpoint=28000.000000

max_bank=25.000000

max_bank_acceleration=1.800000

max_bank_velocity=3.000000

max_throttle_rate=0.100000

nav_proportional_control=9.000000

nav_integrator_control=0.250000

nav_derivative_control=0.000000

nav_integrator_boundary=2.500000

nav_derivative_boundary=0.000000

gs_proportional_control=9.520000

gs_integrator_control=0.260000

gs_derivative_control=0.000000

gs_integrator_boundary=0.700000

gs_derivative_boundary=0.000000

yaw_damper_gain=0.000000

[direction_indicators]

direction_indicator.0=3,0

[Radios]

// Radio Type=availiable, standby frequency, has glide slope

Audio.1=1

Com.1=1,1,0

Com.2=1,1,0

Nav.1=1,1,1

Nav.2=1,1,1

Adf.1=1

Adf.2=1

Transponder.1=1

Marker.1=1

[LIGHTS]

//Types: 1=beacon, 2=strobe, 3=navigation, 4=cockpit, 5=landing, 6=taxi, 7=recognition, 8=wing, 9=logo

light.1 = 1, 1.600, 0.000, -4.500, Opensky_beacon ,

light.2 = 1, 9.300, 0.000, 9.300, Opensky_beacon ,

light.3 = 4, 57.000, 0.000, 3.500, Opensky_Boeing_vclight ,

light.4 = 3, 30.000, 0.000, -3.000, Opensky_nacelle_refl , // front cargo

light.5 = 3, -33.000, 0.000, -2.000, Opensky_nacelle_refl , // rear cargo

light.6 = 3, 40.000, 0.000, 4.000, Opensky_nacelle_refl , // pax door

light.7 = 5, 14.000, -36.000, 5.000, Opensky_wing_light , // wing/LE slat rays from inspection lights

light.8 = 5, 14.000, 35.000, 5.000, Opensky_wing_light , // wing/LE slat rays from inspection lights

light.9 = 8, 25.400, -6.200, 2.100, Opensky_nav_yellow , // flap inspection light

light.10= 8, 25.400, 6.200, 2.100, Opensky_nav_yellow , // flap inspection light

light.11= 8, 30.000, -6.200, -1.000, Opensky_nacelle_refl , // wing/LE slat rays from inspection lights

light.12= 8, 30.000, 6.200, -1.000, Opensky_nacelle_refl , // wing/LE slat rays from inspection lights

light.13= 8, 23.000, -12.500, -2.000, Opensky_nacelle_refl , // wing/LE slat rays from inspection lights

light.14= 8, 23.000, 12.500, -2.000, Opensky_nacelle_refl , // wing/LE slat rays from inspection lights

light.15= 6, 60.000, 0.000, -12.550, Opensky-taxi-refl , // gear bay taxi light rays from taxi lights

light.16= 3, -62.000, 0.000, 7.000, Opensky_nav_yellow , // Tail Nav Light

light.17= 2, -62.000, 0.000, 7.000, fx_strobeh , // Tail Strobe Light

[sMOKESYSTEM]

smoke.0=0.00, -7.00, 0.00, fx_pmdg737cabin

[exits]

number_of_exits = 3

exit_rate.0 = 0.10 ;Percent per second

exit_rate.1 = 0.12 ;Percent per second

exit_rate.2 = 0.12 ;Percent per second

[EFFECTS]

wake=fx_wake

water=fx_spray

dirt=fx_tchdrt

concrete=fx_sparks

touchdown=fx_tchdwn, 1

[forcefeedback]

gear_bump_nose_magnitude=3000 ; 0 - 10000

gear_bump_nose_direction=18000 ; 0 - 35999 degrees

gear_bump_nose_duration=250000 ; in microseconds

gear_bump_left_magnitude=2700 ; 0 - 10000

gear_bump_left_direction=35500 ; 0 - 35999 degrees

gear_bump_left_duration=250000 ; in microseconds

gear_bump_right_magnitude=2700 ; 0 - 10000

gear_bump_right_direction=00500 ; 0 - 35999 degrees

gear_bump_right_duration=250000 ; in microseconds

ground_bumps_magnitude1=1300 ; 0 - 10000

ground_bumps_angle1=08900 ; 0 - 35999 degrees

ground_bumps_intercept1=3.0

ground_bumps_slope1=0.20

ground_bumps_magnitude2=200 ; 0 - 10000

ground_bumps_angle2=09100 ; 0 - 35999 degrees

ground_bumps_intercept2=1.075

ground_bumps_slope2=0.035

crash_magnitude1=10000 ; 0 - 10000

crash_direction1=01000 ; 0 - 35999 degrees

crash_magnitude2=10000 ; 0 - 10000

crash_direction2=9000 ; 0 - 35999 degrees

crash_period2=75000 ; in microseconds

crash_duration2=2500000 ; in microseconds

[flight_tuning]

cruise_lift_scalar=1.000

pitch_stability=1.000

roll_stability=1.000

yaw_stability=1.000

parasite_drag_scalar=1.000

induced_drag_scalar=1.000

elevator_effectiveness=1.000

aileron_effectiveness=1.000

rudder_effectiveness=1.000

elevator_trim_effectiveness=0.80 // Another FS9 success story

aileron_trim_effectiveness=1.00

rudder_trim_effectiveness=1.00

[Flaps.0]

type=1

span-outboard=0.690

extending-time=35.000

system_type=1

damaging-speed=260.000

blowout-speed=280.000

lift_scalar=1.000

drag_scalar=1.000

pitch_scalar=1.00

flaps-position.0=0.000, 0.000

flaps-position.1=1.000, 0.000

flaps-position.2=2.000, 0.000

flaps-position.3=5.000, 0.000

flaps-position.4=10.000, 0.000

flaps-position.5=15.000, 0.000

flaps-position.6=25.000, 0.000

flaps-position.7=30.000, 0.000

flaps-position.8=40.000, 0.000

[Flaps.1]

type=1

span-outboard=0.950

extending-time=35.000

system_type=1

damaging-speed=250.000

blowout-speed=270.000

lift_scalar=1.000

drag_scalar=0.000

pitch_scalar=-30.0

flaps-position.0=0.000

flaps-position.1=2.000

flaps-position.2=3.000

flaps-position.3=4.725

flaps-position.4=0.000

flaps-position.5=0.000

flaps-position.6=0.000

flaps-position.7=0.000

flaps-position.8=0.000

[Flaps.2]

type=1

span-outboard=0.950

extending-time=35.000

system_type=1

damaging-speed=220.000

blowout-speed=230.000

lift_scalar=-1.000

drag_scalar=0.000

pitch_scalar=-30.500

flaps-position.0=0.000

flaps-position.1=0.000

flaps-position.2=0.000

flaps-position.3=0.000

flaps-position.4=2.000

flaps-position.5=2.000

flaps-position.6=4.500

flaps-position.7=8.000

flaps-position.8=8.000

[Flaps.3]

type=2

span-outboard=0.001

extending-time=7.5

system_type=1

damaging-speed=250.000

blowout-speed=270.000

lift_scalar=0.000

drag_scalar=0.000

pitch_scalar=0.000

flaps-position.0=0.0

flaps-position.1=25.0

flaps-position.2=25.0

flaps-position.3=25.0

flaps-position.4=25.0

flaps-position.5=40.0

flaps-position.6=40.0

flaps-position.7=40.0

flaps-position.8=40.0

[brakes]

toe_brakes_scale=0.735496

parking_brake=1

[gear_warning_system]

gear_warning_available=0

pct_throttle_limit=0.099976

flap_limit_power=25.995095

flap_limit_idle=2.864789

[hydraulic_system]

electric_pumps=0

engine_map=1,1,0,0

normal_pressure=4000.000000

[stall_warning]

type=1

[attitude_indicators]

attitude_indicator.0=1

[turn_indicators]

turn_indicator.0=1,0

[TailHook]

tailhook_length=1

tailhook_position = 1,1,1

cable_force_adjust = 1.0

[electrical]

max_battery_voltage= 24

generator_alternator_voltage = 28

max_generator_alternator_amps = 80

flap_motor = 0, 1 , 5.0

gear_motor = 0, 1 , 5.0

autopilot = 1, 1 , 10.0

avionics_bus = 0, 1, 10.0

avionics = 1, 1 , 10.0

pitot_heat = 2, 1 , 1.0

additional_system = 0, 1, 3.0

marker_beacon = 1, 1 , 2.0

gear_warning = 0, 1 , 5.0

fuel_pump = 0, 1 , 10.0

starter1 = 0, 1, 17.0

starter2 = 0, 1, 17.0

light_nav = 0, 1 , 5.0

light_beacon = 2, 1 , 5.0

light_landing = 0, 1 , 22.0

light_taxi = 0, 1 , 22.0

light_strobe = 0, 1 , 10.0

light_panel = 2, 1 , 3.0

hydraulic_pump = 0, 1, 10.0

light_recognition = 0, 1, 10.0

light_wing = 0, 1, 10.0

light_logo = 0, 1, 15.0

[Descr]

Type=B738

[Geom]

Nosegear= 11.8

Door1=-1.65, 10.9, 2.8, 5

Door4=-1.4,-17.05, 2.9,-7

Front= 1.1, 6.95, 1.65

Rear= .95,-13.15, 1.75

יש להוריד את המודל של הפוסקי 738+הצביעות של אל על מהלינק הבא:

http://library.avsim.net/esearch.php?DL ... CatID=root

להתקין את המטוס לתקיה הראשית של FS9.

לאחר מכן יש להעתיק מהPMDG 738 את הפאנל,סאונד וקובץ AIR FILE.

ולעשות אוברייטים על הקודמים.

לאחר מכן יש לפתוח את הAIRCRAFT CFG של הפוסקי 738,ושם בשורה של הSIM,

לשנות משם קובץ הAIR של פוסקי,לקובץ AIR של הPMDG-

737-800

וזהו יש לך את המודל של פוסקי ביחד עם הפאנל של הPMDG :D

פורסם
מתן,אפשר לשאול מאיפה לקחת את המרג'?

חיפשתי וחיפשתי במשך חצי שעה,ולא מצאתי שום מרג' ל738,אלא רק ל737 ו739.

אתה בטוח שלא לקחת contacts points של 739 למשל ושמת ב738?

לקחתי את המרג' מבית היוצר נוימרק בע"מ :mrgreen:

משום מקום לא לקחתי את המרג' אלא הכנתי אותו על פי טבלאות ועוד כל מיני דברים.

בקשר לשאלה ב' למה אתה שואל במקום לבדוק?והCONTACT POINTS הן של ה737-800 של פוסקי ולא של ה900

פורסם
מתן,אפשר לשאול מאיפה לקחת את המרג'?

חיפשתי וחיפשתי במשך חצי שעה,ולא מצאתי שום מרג' ל738,אלא רק ל737 ו739.

אתה בטוח שלא לקחת contacts points של 739 למשל ושמת ב738?

לקחתי את המרג' מבית היוצר נוימרק בע"מ :mrgreen:

משום מקום לא לקחתי את המרג' אלא הכנתי אותו על פי טבלאות ועוד כל מיני דברים.

בקשר לשאלה ב' למה אתה שואל במקום לבדוק?והCONTACT POINTS הן של ה737-800 של פוסקי ולא של ה900

אה קנית את PMDG ? (החברה לא המטוס).

עברתי על המרג' וגיליתי משהו מאוד מעניין.

מתן, בוא נהיה רציניים וכנים רגע, כל מה שהעתקת למעלה זה היישר מהAIRCRFAT של הPMDG האורגינל חוץ מכמה דברים כמו הCONTACT לדוגמא.

אני יכול לתת לך מיליון ואחת הוכחות, הצלבתי בין הנתונים שפירסמת לבין הPMDG.

אני לא בא לקטול אותך או משהו, אני פשוט רק אומר את האמת, המרג' הזה הוא לא בדיוק מבית היוצר של נוימרק בע"מ.

את הטבלאות תשמור לAIR FILE........

פורסם
מתן,אפשר לשאול מאיפה לקחת את המרג'?

חיפשתי וחיפשתי במשך חצי שעה,ולא מצאתי שום מרג' ל738,אלא רק ל737 ו739.

אתה בטוח שלא לקחת contacts points של 739 למשל ושמת ב738?

לקחתי את המרג' מבית היוצר נוימרק בע"מ :mrgreen:

משום מקום לא לקחתי את המרג' אלא הכנתי אותו על פי טבלאות ועוד כל מיני דברים.

בקשר לשאלה ב' למה אתה שואל במקום לבדוק?והCONTACT POINTS הן של ה737-800 של פוסקי ולא של ה900

אה קנית את PMDG ? (החברה לא המטוס).

עברתי על המרג' וגיליתי משהו מאוד מעניין.

מתן, בוא נהיה רציניים וכנים רגע, כל מה שהעתקת למעלה זה היישר מהAIRCRFAT של הPMDG האורגינל חוץ מכמה דברים כמו הCONTACT לדוגמא.

אני יכול לתת לך מיליון ואחת הוכחות, הצלבתי בין הנתונים שפירסמת לבין הPMDG.

אני לא בא לקטול אותך או משהו, אני פשוט רק אומר את האמת, המרג' הזה הוא לא בדיוק מבית היוצר של נוימרק בע"מ.

את הטבלאות תשמור לAIR FILE........

אהלן אלמוג,

אתה מערב שני דברים ומבלבל בשני דברים-באותה נשימה מוציא לי את החשק לפרסם פה עבודות שלי.

בוא נתחיל מזה,כמו שאת יודעים לדוגמא כמו במרג' בין הLSD 767 לבין הפסוקי 757,בכדי שהמרג' אכן יעבוד אך גם הFMC וכל הסעיפים בו יעבדו טוב,

אתה צריך לשלב בין שניהם.

אז קודם כל לשאלה הראשונה גם אם קניתי את PMDG איך זה בדיוק קשור לכך שמרג' זה הכלאה בין שני דברים וכמובן בין שני קבצי CFG?

ובהחלט שילבתי בין התכונות של הPMDG לתכונות של הפוסקי,אחרת איך בדיוק תסדר שגם המודל יפעל וגם כל המערכות יפעלו?

יש לך דרך אחרת?אז תפרסם בעצמך מרג'.

ארז שאל שאלה אחרת,האם לקחתי את המרג' שמישו עשה בין ה739 של פוסקי לPMDG ופשוט העתקתי,אז לא.

שמתי CONTACT POINTS של פוסקי 738,וגם עבדתי לפי טבלאות.

אם אלמוג היית יודע באמת מזה מרג',אז היית יודע שזה שילוב של שני דברים,

וכמו כל שילוב של שני דברים לוקחים תכונות משולבות וזה בדיוק מה שעשיתי.

ארז שאל שאלה אחרת בכלל.

בכל אופן לפי הטון של מה שרשמת אתה ועוד איך מנסה לקטול אבל את זה נשמור לפרטי,

אבל בעצם אם אתה כבר מעלה פה את הטענות האלה אז בוא תוריד את כל הCFGים של ISDT ותגידי לי איפה עוד העתקתי קבצים מחברות של PAYWARים :?

בכל אופן אני אחפש לך הגדרות לשונית במילון מזה מרג' כדי שתבין שזה הכלאה של שני דברים ולא משהו אחד ספציפי.

פורסם
מתן,אפשר לשאול מאיפה לקחת את המרג'?

חיפשתי וחיפשתי במשך חצי שעה,ולא מצאתי שום מרג' ל738,אלא רק ל737 ו739.

אתה בטוח שלא לקחת contacts points של 739 למשל ושמת ב738?

לקחתי את המרג' מבית היוצר נוימרק בע"מ :mrgreen:

משום מקום לא לקחתי את המרג' אלא הכנתי אותו על פי טבלאות ועוד כל מיני דברים.

בקשר לשאלה ב' למה אתה שואל במקום לבדוק?והCONTACT POINTS הן של ה737-800 של פוסקי ולא של ה900

אה קנית את PMDG ? (החברה לא המטוס).

עברתי על המרג' וגיליתי משהו מאוד מעניין.

מתן, בוא נהיה רציניים וכנים רגע, כל מה שהעתקת למעלה זה היישר מהAIRCRFAT של הPMDG האורגינל חוץ מכמה דברים כמו הCONTACT לדוגמא.

אני יכול לתת לך מיליון ואחת הוכחות, הצלבתי בין הנתונים שפירסמת לבין הPMDG.

אני לא בא לקטול אותך או משהו, אני פשוט רק אומר את האמת, המרג' הזה הוא לא בדיוק מבית היוצר של נוימרק בע"מ.

את הטבלאות תשמור לAIR FILE........

אהלן אלמוג,

אתה מערב שני דברים ומבלבל בשני דברים-באותה נשימה מוציא לי את החשק לפרסם פה עבודות שלי.

בוא נתחיל מזה,כמו שאת יודעים לדוגמא כמו במרג' בין הLSD 767 לבין הפסוקי 757,בכדי שהמרג' אכן יעבוד אך גם הFMC וכל הסעיפים בו יעבדו טוב,

אתה צריך לשלב בין שניהם.

אז קודם כל לשאלה הראשונה כן קניתי את הPMDG.

ובהחלט שילבתי בין התכונות של הPMDG לתכונות של הפוסקי,אחרת איך בדיוק תסדר שגם המודל יפעל וגם כל המערכות יפעלו?

יש לך דרך אחרת?אז תפרסם בעצמך מרג'.

ארז שאל שאלה אחרת,האם לקחתי את המרג' שמישו עשה בין ה739 של פוסקי לPMDG ופשוט העתקתי,אז לא.

שמתי CONTACT POINTS של פוסקי 738,וגם עבדתי לפי טבלאות.

אם אלמוג היית יודע באמת מזה מרג',אז היית יודע שזה שילוב של שני דברים,

וכמו כל שילוב של שני דברים לוקחים תכונות משולבות וזה בדיוק מה שעשיתי.

ארז שאל שאלה אחרת בכלל.

בכל אופן לפי הטון של מה שרשמת אתה ועוד איך מנסה לקטול אבל את זה נשמור לפרטי,

בכל אופן אני אחפש לך הגדרות לשונית במילון מזה מרג' כדי שתבין שזה הכלאה של שני דברים ולא משהו אחד ספציפי.

לא דיברתי אם קנית את המטוס, דיברתי אם קנית את החברה עצמה PRECISION MANUALS DEVELOPMENT GROUP....

אז בסדר, העתקת את הCFG של הPMDG לפה ושינית את מה שצריך לשנות, אבל זה עדיין לא מצדיק את האימרה של "המרג' מנוימרק בע"מ שהוכן על ידי טבלאות" או איך שלא רשמת את זה .....

לא אכפת לי מה ארז שאל, מה אני קשור לשאלה של ארז ?

אתה לא הבנת מה אני רוצה, אתה סיבכת הכל.

לקחתי את המרג' מבית היוצר נוימרק בע"מ
משום מקום לא לקחתי את המרג' אלא הכנתי אותו על פי טבלאות ועוד כל מיני דברים.

אתה לוקח קרדיט על משהו שבעצם לא עשית, אני אמרתי את שלי, תחליט אתה מה לעשות עם זה. ואם אתה מדבר על מה שאני עשיתי בעבר ? אני לא פירסמתי את זה והשארתי את זה לעצמי.

פורסם
מתן,אפשר לשאול מאיפה לקחת את המרג'?

חיפשתי וחיפשתי במשך חצי שעה,ולא מצאתי שום מרג' ל738,אלא רק ל737 ו739.

אתה בטוח שלא לקחת contacts points של 739 למשל ושמת ב738?

לקחתי את המרג' מבית היוצר נוימרק בע"מ :mrgreen:

משום מקום לא לקחתי את המרג' אלא הכנתי אותו על פי טבלאות ועוד כל מיני דברים.

בקשר לשאלה ב' למה אתה שואל במקום לבדוק?והCONTACT POINTS הן של ה737-800 של פוסקי ולא של ה900

אה קנית את PMDG ? (החברה לא המטוס).

עברתי על המרג' וגיליתי משהו מאוד מעניין.

מתן, בוא נהיה רציניים וכנים רגע, כל מה שהעתקת למעלה זה היישר מהAIRCRFAT של הPMDG האורגינל חוץ מכמה דברים כמו הCONTACT לדוגמא.

אני יכול לתת לך מיליון ואחת הוכחות, הצלבתי בין הנתונים שפירסמת לבין הPMDG.

אני לא בא לקטול אותך או משהו, אני פשוט רק אומר את האמת, המרג' הזה הוא לא בדיוק מבית היוצר של נוימרק בע"מ.

את הטבלאות תשמור לAIR FILE........

אהלן אלמוג,

אתה מערב שני דברים ומבלבל בשני דברים-באותה נשימה מוציא לי את החשק לפרסם פה עבודות שלי.

בוא נתחיל מזה,כמו שאת יודעים לדוגמא כמו במרג' בין הLSD 767 לבין הפסוקי 757,בכדי שהמרג' אכן יעבוד אך גם הFMC וכל הסעיפים בו יעבדו טוב,

אתה צריך לשלב בין שניהם.

אז קודם כל לשאלה הראשונה כן קניתי את הPMDG.

ובהחלט שילבתי בין התכונות של הPMDG לתכונות של הפוסקי,אחרת איך בדיוק תסדר שגם המודל יפעל וגם כל המערכות יפעלו?

יש לך דרך אחרת?אז תפרסם בעצמך מרג'.

ארז שאל שאלה אחרת,האם לקחתי את המרג' שמישו עשה בין ה739 של פוסקי לPMDG ופשוט העתקתי,אז לא.

שמתי CONTACT POINTS של פוסקי 738,וגם עבדתי לפי טבלאות.

אם אלמוג היית יודע באמת מזה מרג',אז היית יודע שזה שילוב של שני דברים,

וכמו כל שילוב של שני דברים לוקחים תכונות משולבות וזה בדיוק מה שעשיתי.

ארז שאל שאלה אחרת בכלל.

בכל אופן לפי הטון של מה שרשמת אתה ועוד איך מנסה לקטול אבל את זה נשמור לפרטי,

בכל אופן אני אחפש לך הגדרות לשונית במילון מזה מרג' כדי שתבין שזה הכלאה של שני דברים ולא משהו אחד ספציפי.

לא דיברתי אם קנית את המטוס, דיברתי אם קנית את החברה עצמה PRECISION MANUALS DEVELOPMENT GROUP....

אז בסדר, העתקת את הCFG של הPMDG לפה ושינית את מה שצריך לשנות, אבל זה עדיין לא מצדיק את האימרה של "המרג' מנוימרק בע"מ שהוכן על ידי טבלאות" או איך שלא רשמת את זה .....

לא אכפת לי מה ארז שאל, מה אני קשור לשאלה של ארז ?

אתה לא הבנת מה אני רוצה, אתה סיבכת הכל.

לקחתי את המרג' מבית היוצר נוימרק בע"מ
משום מקום לא לקחתי את המרג' אלא הכנתי אותו על פי טבלאות ועוד כל מיני דברים.

אתה לוקח קרדיט על משהו שבעצם לא עשית, אני אמרתי את שלי, תחליט אתה מה לעשות עם זה. ואם אתה מדבר על מה שאני עשיתי בעבר ? אני לא פירסמתי את זה והשארתי את זה לעצמי.

לא דיברתי על מרג'ים שאתה עשית זה ממש לא מעניין אותי.

דיברתי על זה שאתה מנסה בכוח להתערב ולעקוץ ולקטול בהמשך לכך שגם מחקת לי הודעה שלמה,

שבסך הכל "האזתי" לבקש אם אתה יכול שתפרסם את כל התוכניות טיסה שפירסמת באירוע של אל על וירטואל.

בכל אופן אין לי מה להגיד,כמו כל מרג' שפירסמתי עד עכשיו כמו עם הLDS 767 והפוסקי 757,

מי כמוך יודע שצריך לקחת CFGים של שניהם.

לפי מה שהבנתי כל עוד אני לא עורך את הפאנל של הPMDG,

חוקי לשנות תיקוני FDE בCFG ואני מוכן להוכיח לך את זה.

מה שרשמתי על הנוימרק בע"מ זה בציניות,כמובן שPMDG ופוסקי עשו את רוב העבודה,

אבל גם אני הוספתי כמה דברים ואתה מוזמן לבדוק אם בא לך,אותי זה לא מעניין.

מעניין רק שפירסמתי פה המון המון מרג'ים,כולם באותו סטייל של הכאלה של שני דברים,

רק שאף מנהל לא קטל אותי על ש"אני לוקח קרדיט לא שלי"-מעניין שרק מאז שאתה מנהל אתה מרשה לעצמך ככה לקטול.

ככה אתה בתור מנהל מעודד אנשים לפרסם דברים בכדי שאחרים יהנו?חוצפה

אבל באמת שאני אמשיך את זה במסנג'ר כדי שלא תמחק את האשכול הזה בכדי שמי שרוצה באמת לטוס עם שניהם יוכל להנות מזה-זה המטרה שלי.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...