עבור לתוכן
yossilevy

מזל טוב לאמיר פז

Recommended Posts

פורסם

מזל טוב אחי!!!

אין כמו סולו ראשון ואני חושב שאת היום הזה לא תשכח לעולם!

לא תשכח משתי סיבות:

לא תשכח כי האנדרנלין שזרם לך בגוף היום גבוה יותר מזה שיזרום לך כל החיים (נכון שחשבת שהמטוס טס לבד בעצמו?)

לא תשכח כי היום למדת את הבסיס, בהגדרים המתקדמים תלמד צקליסטים, טכניקות, טיסת מכשירים, טיסה אוטימטית וכל מיני סוגים מגוונים של פעילויות. כל אשר תלמד בעתיד ישען ברוב רובו המוחלט על מה שלמדת לעשות היום, כל הצקליסטים שבעולם הם ח ר ט א מול לדעת להרגיש בידיים מתי מטוס רוצה להתרומם, לכן היום הזה הוא יום חשוב כל כך לך בהמשך הדרך

בהצלחה אמיר, טוס בטוח, קח מקדמי ביטחון רבים, ושמור על עצמך. :D

פורסם

תודה על הברכות!

בהחלט הייתי מבסוט כמו שיוסי לוי רשם :lol:

למי שפה עשה כבר סולו בטח זוכר את החיוך המפגר שלא יורד לך מהפנים בכל צלע עם הרוח פשוט מאושר - להטיס לבד ובאמת.

אני רץ קדימה לסולו באזורי אימונים ולניווטים בקרוב.

אמצע/סוף ספטמבר אמור להיות עם PPL. לאחר מכן אני מתכנן "לבנות שעות" כבר קניתי חבילה של 80 שעות ב 8000 דולר. ובנסוף אני חוזר לשורשים ומתחיל לעבוד בחברת BP (חברת הדלק) ולתת שירות למטוסים. כן כן חוזר לטכנאי שבי 8) אין ברירה - רק ככה אפשר להשכיר דירה ולבנות שעות.

אז שוב תודה לכולם וכמו שאמרתי בהתחלה, להיות טייס זה שווה ערך לדעתי (מבחינת הזמן) לתואר ראשון. בתוך 4 שנים בצפון אמריקה (עם אישורים מתאימים) ניתן להגיע ל 600 שעות טיסה חלקם כמדריך חלקם בדו מנועי, ואף למצוא עבודה בחברה קטנה.

כן כן - עם האישורים המתאימים :wink: (כמובן שבקנדה זה קל הרבה יותר מ US).

נשתמע!

פורסם
מזל טוב אחי!!!

אין כמו סולו ראשון ואני חושב שאת היום הזה לא תשכח לעולם!

לא תשכח משתי סיבות:

לא תשכח כי האנדרנלין שזרם לך בגוף היום גבוה יותר מזה שיזרום לך כל החיים (נכון שחשבת שהמטוס טס לבד בעצמו?)

לא תשכח כי היום למדת את הבסיס, בהגדרים המתקדמים תלמד צקליסטים, טכניקות, טיסת מכשירים, טיסה אוטימטית וכל מיני סוגים מגוונים של פעילויות. כל אשר תלמד בעתיד ישען ברוב רובו המוחלט על מה שלמדת לעשות היום, כל הצקליסטים שבעולם הם ח ר ט א מול לדעת להרגיש בידיים מתי מטוס רוצה להתרומם, לכן היום הזה הוא יום חשוב כל כך לך בהמשך הדרך

בהצלחה אמיר, טוס בטוח, קח מקדמי ביטחון רבים, ושמור על עצמך. :D

לאמיר היקר!

מזל טוב למעבר הסולו!!!!

כמו שתומר כתב - חוויה שנחרטת עמוק במח לכל החיים - ומשאירה גם שריטה עמוקה שלא ניתנת לטשטוש... :mrgreen: :mrgreen:

ספר ספר קצת יותר פרטים. איך היה ?

באיזה שדה, איזה מסלול, מזג אויר? מה היתה הרוח, איך היתה הגישה? (עם מנוע? בלי מנוע? היה מנוע? .. :mrgreen: ) מה הרגשת? כמה בעיטות בתחת חטפת?

מה שאני הכי זוכר מטיסת הסולו זה את ההקלה העצומה שחשתי מעצם העובדה שהאיש הכעוס והנזפן הזה שישב מצד ימין נעדר ואת המבט למטה בחצי שנייה הפנוייה שהיתה לי בתחילת עם הרוח. ראיתי את הגלגל של הססנה תלוי בין שמיים וארץ ורק אז ירד לי האסימון: "וואלה זה באמת טס באוויר..."

בהצלחה בהמשך הדרך. וכמו שתומר כתב:

זה הבסיס של הבסיס. ומכאן נובע הכל!!!

ברוח זו פועלת IFS. אנו דואגים לבנות את הידע והכישורים של חניכינו מהבסיס. החל מהכרת התנהגות מטוסים - הבנה לעומק של הכוחות הפועלים על המטוס בכל שלבי הטיסה, שליטה וניהוג - מה משפיע על מה ושיטות ההטסה הבסיסיות.

כל השאר נובע מכאן כולל הטסת מכשירים נכונה והבנת האוטומציה (איך הFMS חושב) במטוסים מתקדמים.

לתשומת לבם של כל טייסי ה LNAV/ VNAV למיניהם.

בהצלחה אמיר :rainbowafro:

פורסם

בבחינת כל המוסיף גורע מהשמחה ותחושת הסיפוק, אני מאד שמח עבורך בהצטרפותך לליגת הפחנועים למיניהם........

אז יופי, עשית את הבלתי אפשרי והדבקת לעצמך כנפיים. מה הלאה?

כאן מתחיל הפרק האמיתי בכל הסיפור הזה שקרוי "תעופה פרטית". שעות, ועוד שעות, ועוד שעות.....והמונה דופק... :mrgreen:

שיהיה לך בכייף, שמור על עצמך ובצע בד"חים בלי הכרה...... :lol:

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...