עבור לתוכן
Ben Zwebner

כמעט אסון בנתב"ג הוירטואלי

Recommended Posts

פורסם

הקדמה:

ה"כתבה" למטה מבוסס על תקרית שהיה לי היום בטיסה שלי לנתב"ג. הכתבה אמורה להיות בנימה קלילה ולדעתי, מצחיקה.

בעצם לקחתי כתבה אמיתית של YNET ושכתבתי אותו להיות פרודייה שמבוסס על המקרה.

אבל יש לי שני מסקנות.

1) אם אתה כרגע עברת מקרקע לUNICOM ומתכוון להתיישר, תסתכל טוב שהפיינל באמת נקי ולא לשכוח לדווח את פעולתך בUNICOM.

2) אם אתה עובד קרקע, לרוב אתה יכול לראות כאשר יש מטוס בפיינל. במקרים כאלו, אפשר להזהיר את הטייס ליפני שאתה משחרר אותו ליוניקום.

נתב"ג: פקחי הקרקע לא תרמו למנעו התנגשות בין שני מטוסים!

(אבל למה כן בעצם... המטוסים היו ביוניקום)

מטוס של חברת התעופה הוירטואלית "פאן אמריקן איירווייס" נאלץ לבטל את נחיתתו בשניות האחרונות, מכיוון שמטוס נוסעים של אלעל היה על המסלול. מרשות שדות התעופה נמסר: המטוס האלעל לא דיווח בתדר יוניקום אל התישרותו במסלול, כאשר טייסי פאן אמריקן הבחינו בו הקרברניט החליט לבצע סיבוב נוסף"

בן צוובנר פורסם: 8.09.07, 16:24

שוב כמעט תאונה בנמל התעופה בן-גוריון. מטוס נוסעים של חברת "פאן אם" שהיה בשלבי נחיתה ביצע סיבוב נוסף סביב שדה התעופה, מאחר שמטוס אלעל שעל המסלול טרם המריא. ברשות שדות התעופה אמרו כי מדובר בחלק מעבודה שגרתית של הטיסה ברשת ויש לכולנו מזל רב שקברניטי פאן אם שמו לב למתרחש על הקרקע.

מבדיקת המקרה עולה כי מטוס נוסעים של חברת "אל על" נכנס לישורת האחרונה לקראת ההמראה כאשר הטייס שכח לדווח ביוניקום, באותו זמן הגיע לנחיתה מטוס "הפאן אם". גורמי רשות התעופה מוסיפים שכאשר מטוס הפאן אם דיווח על המצאותו ב"פיינל", מטוס האלעל היה על התדר של קרקע נתב"ג ולא קיבל את הדיווח.

גורמים ברשות שדות התעופה הסבירו כי "הטייסים של "פאן אם" עשו את עבודתם, זה הליך שקורה בכל שדה תעופה וכך צריך לנהוג.

ביום חמישי בשבוע שעבר כמעט אירעה תאונה בנתב"ג. טייס של חברת "איבריה" התכונן להמראה ולא שם לב שהוא שם "/A" ברשימת ציוד שלו.. במגדל הפיקוח הפנו את תשומת ליבו לעניין, והתקרית הסתיימה בשלום.

:mrgreen:

פורסם

טוקבק

מאת: מגיב זועם

תאריך: מה זה משנה? מדינת חלם

נושא: ל-2, לך תלמד קודם לשון לפני שאתה מגיב

תוכן:

זה מה שקורה ברפובליקת בננות,

יאללה אפשר לארוז ושהאחרון יסגור את אור.

פורסם

מאת: אחד שמבין

תאריך: 8.9.07 16:58

נושא: ל 3 - אור כבר סגור

תוכן:

כבר לאחר הכמעט אסון האחרון, הרס"ר סגר את

אור בחדר הכלים עם פקידת הכלים.

פורסם

השכן שמדגדג את עצמו בקלשון

הכל בגלל שלא היה את המכשור המתאים אני אומר לכם!

פורסם

מאת:אלעד ,רמת גן

איום ונורא שוב מחדל בנתב"ג עד שלא יקרה אסון הממשלה לא תבין כמה חשוב לצייד את המערכת ביוניקום קולי!! :lol::lol::lol:

סתם ההיתי חייב להיות מלא קשורים האלה שם.. 8)

אהבתי את הרעיון חחח

פורסם

מאת: אחד שחוזר על עצמו

תאריך: 8.9.07 21:32, 22:32, 23:32 וכו'......

נושא: האסון הבא : שדה תעופה הרצליה - חמור יותר מכל פיגוע טרור !!!

דוחות מפורטים הנמצאים בידי משרד התחבורה ורשות שדות התעופה, מלמדים כי מטוסים קלים הממריאים משדה התעופה הרצליה, עלולים להתרסק על בתי מגורים ומרכזי מסחר הסמוכים לשדה התעופה, ולגרום לאסון מן הגדולים שהיו בתולדות המדינה.

המציאות מלמדת כי מטוסים קלים אכן מתרסקים אחת למספר חודשים, עד היום בדרך נס בשטחים חקלאיים ובסמוך לשטחים בנויים, וכמו מסמנים את העתיד לבוא שיוביל על פי מיטב המסורת להקמת ועדת חקירה ולפינוי שדה התעופה, לא לפני שימצא מי שיידרש לשלם על כך בחייו.

בינתיים המרוויחים הגדולים הם בתי הספר לטיסה, הפועלים ממבנים מאולתרים שהוקמו בשטח שדה התעופה, ומגלגלים מחזורים של מיליוני שקלים בשנה מהוראת מקצוע הטיסה לצעירים שטרם מלאו להם שמונה עשרה, לפנסיונרים שמוצאים בלימודי הטייס אמצעי לבילוי בשעות הפנאי, ולכל מי שיש בידו לשלם את עשרות אלפי השקלים אשר מקנים את הזכות להשבית את מנוחתם ולאיים על חייהם של אחרים.

להבדיל מנתב"ג ומשדה דב, בשדה"ת הרצליה לא מתקיימות טיסות נוסעים, סחר או טיסות של צה"ל, אלא טיסות של חובבי טיסה בלבד.

לאחרונה טוען המשרד לאיכות הסביבה כי מעבר לבעיות הרעש שמעורר שדה התעופה, מזהמים המוסכים של החברות ללימודי התעופה את הקרקע בשדה התעופה של הרצליה, מתוך שהם מזרימים שמנים לאדמה וגורמים לזיהום מקורות המים.

כזכור כבר לפני למעלה משלוש שנים, הוכן דו"ח ממצה על ידי חברת "חזובר" בניהולם של אל"מ מיל אבי הורוביץ מפקד בית ספר לטיסה של חיל האוויר ואינג' ראובן סולן מהנדס אווירונאוטי ונווט בחיל האוויר, ממצאי הדו"ח העלו כי אחת לשנה צפוי אסון בקנה מידה נקודתי, מאלו שמתקיימים כל העת, ואחת לחמש שנים צפוי אסון בקנה מידה המוני עם תרחיש אפשרי לעשרות ואפילו מאות נפגעים.

במידה ויועתק שדה התעופה של הרצליה למקום אחר בארץ, יוקם בשטחו פארק "ריאה ירוקה" (פרויקט מיוחד של עיריית הרצליה) ולא יהפוך לאזור נדל"ן או מגורים.

כל אלו לפני ועוד מבלי להתייחס למטרדי הרעש הבלתי נסבל עליו מדווחים תושבי האזור הסמוך לשדה התעופה, החל מהשעות המוקדמות של הבוקר, עוד לפני זריחת השמש, ועד לשעות הערב המאוחרות ועם השקיעה ממש.

ממכתב אותו שיגר סגן מנהל מחוז ת"א במשרד לאיכות הסביבה עמיר אשד, עולה כי בסיור שנערך במוסכים נמצאו ליקויים רבים הגורמים לזיהום מסיבי של מקורות המים המשמשים את תושבי האזור.

האסון הבא , שדה"ת הרצליה

פורסם

מאת: שרוט בראש מגיל שלוש

נושא: כנסו כנסו

תוכן: עכשיו תצאו :mrgreen:

ותתרמו שקל לרש"ת! זאת הדרך היחידה שבה תוכלו לטוס בשקט לדאלאמן בסוכות!!!

פורסם
מאת: אחד שחוזר על עצמו

תאריך: 8.9.07 21:32, 22:32, 23:32 וכו'......

נושא: האסון הבא : שדה תעופה הרצליה - חמור יותר מכל פיגוע טרור !!!

דוחות מפורטים הנמצאים בידי משרד התחבורה ורשות שדות התעופה, מלמדים כי מטוסים קלים הממריאים משדה התעופה הרצליה, עלולים להתרסק על בתי מגורים ומרכזי מסחר הסמוכים לשדה התעופה, ולגרום לאסון מן הגדולים שהיו בתולדות המדינה.

המציאות מלמדת כי מטוסים קלים אכן מתרסקים אחת למספר חודשים, עד היום בדרך נס בשטחים חקלאיים ובסמוך לשטחים בנויים, וכמו מסמנים את העתיד לבוא שיוביל על פי מיטב המסורת להקמת ועדת חקירה ולפינוי שדה התעופה, לא לפני שימצא מי שיידרש לשלם על כך בחייו.

בינתיים המרוויחים הגדולים הם בתי הספר לטיסה, הפועלים ממבנים מאולתרים שהוקמו בשטח שדה התעופה, ומגלגלים מחזורים של מיליוני שקלים בשנה מהוראת מקצוע הטיסה לצעירים שטרם מלאו להם שמונה עשרה, לפנסיונרים שמוצאים בלימודי הטייס אמצעי לבילוי בשעות הפנאי, ולכל מי שיש בידו לשלם את עשרות אלפי השקלים אשר מקנים את הזכות להשבית את מנוחתם ולאיים על חייהם של אחרים.

להבדיל מנתב"ג ומשדה דב, בשדה"ת הרצליה לא מתקיימות טיסות נוסעים, סחר או טיסות של צה"ל, אלא טיסות של חובבי טיסה בלבד.

לאחרונה טוען המשרד לאיכות הסביבה כי מעבר לבעיות הרעש שמעורר שדה התעופה, מזהמים המוסכים של החברות ללימודי התעופה את הקרקע בשדה התעופה של הרצליה, מתוך שהם מזרימים שמנים לאדמה וגורמים לזיהום מקורות המים.

כזכור כבר לפני למעלה משלוש שנים, הוכן דו"ח ממצה על ידי חברת "חזובר" בניהולם של אל"מ מיל אבי הורוביץ מפקד בית ספר לטיסה של חיל האוויר ואינג' ראובן סולן מהנדס אווירונאוטי ונווט בחיל האוויר, ממצאי הדו"ח העלו כי אחת לשנה צפוי אסון בקנה מידה נקודתי, מאלו שמתקיימים כל העת, ואחת לחמש שנים צפוי אסון בקנה מידה המוני עם תרחיש אפשרי לעשרות ואפילו מאות נפגעים.

במידה ויועתק שדה התעופה של הרצליה למקום אחר בארץ, יוקם בשטחו פארק "ריאה ירוקה" (פרויקט מיוחד של עיריית הרצליה) ולא יהפוך לאזור נדל"ן או מגורים.

כל אלו לפני ועוד מבלי להתייחס למטרדי הרעש הבלתי נסבל עליו מדווחים תושבי האזור הסמוך לשדה התעופה, החל מהשעות המוקדמות של הבוקר, עוד לפני זריחת השמש, ועד לשעות הערב המאוחרות ועם השקיעה ממש.

ממכתב אותו שיגר סגן מנהל מחוז ת"א במשרד לאיכות הסביבה עמיר אשד, עולה כי בסיור שנערך במוסכים נמצאו ליקויים רבים הגורמים לזיהום מסיבי של מקורות המים המשמשים את תושבי האזור.

האסון הבא , שדה"ת הרצליה

מאת: תושב כפר שמריהו / תושב פינל 29 (תקיפו בעיגול את המועדף)

התוכן :

אמן :mrgreen:

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...