אורח פורסם ספטמבר 18, 2007 דיווח פורסם ספטמבר 18, 2007 שלום! רציתי לשאול כשיצא הלנדקלאס החדש ל FSX(שזה יקח עוד כמה חודשים ) , אנשים מתכוונים לצאת לטיסות CVFR מגוונות יותר ולא להיות מקובעים ע"פ מפת הCVFR כמו למשל לעשות טיסת אולטראליטים או טיסות צילום באזורי הצפון או סתם להמציא נתיב ע"פ כבישים וערים עם אישור פקח שCVFR וIFR לא עובד מעליהם,אני שואל את זה כיון שאני רוצה לדעת עם כדאי בכלל להשקיע באזורים נוספים שלא עובר מעליהם נתיבי אוויר סטנדרטים. תודה מראש
noamkn פורסם ספטמבר 18, 2007 דיווח פורסם ספטמבר 18, 2007 שלום!רציתי לשאול כשיצא הלנדקלאס החדש ל FSX(שזה יקח עוד כמה חודשים ) , אנשים מתכוונים לצאת לטיסות CVFR מגוונות יותר ולא להיות מקובעים ע"פ מפת הCVFR כמו למשל לעשות טיסת אולטראליטים או טיסות צילום באזורי הצפון או סתם להמציא נתיב ע"פ כבישים וערים עם אישור פקח שCVFR וIFR לא עובד מעליהם,אני שואל את זה כיון שאני רוצה לדעת עם כדאי בכלל להשקיע באזורים נוספים שלא עובר מעליהם נתיבי אוויר סטנדרטים. תודה מראש יש לך פה סטירה בין שני דברים.. אתה אומר אנשים מתכוונים לצאת לCVFR אבל לא לפי המפה. ממה שאני הצלחתי לקבל ולהבין מהיום שאני פה המטרה היא להיות כמה שיותר ראליסטים.. תחשוב יותר איך זה במציאות.
אורח פורסם ספטמבר 18, 2007 דיווח פורסם ספטמבר 18, 2007 התכוונתי לטיסת CVFR אבל מורחבת עם תוספות, ז"א עירון-כביש שש-מטולה(דוגמה הזויה אל תיקחו אותה ברצינות).
Ido Rosenthal פורסם ספטמבר 18, 2007 דיווח פורסם ספטמבר 18, 2007 אביב, אם אתה עושה LANDCLASS אז תעשה אותו כמו שצריך לכל הארץ, לא אמור לעניין אותך איפה המטוס עובר או לא.