עבור לתוכן
razmatus

קטע מצחיק עם מיקרוסופט.

Recommended Posts

פורסם

היום התקשרתי למיקרוסופט כדי לבדוק מה עם הדיסקים של FS2004 ששלחתי להם להחלפה.

ענה לי בשרות הלקוחות בחור נחמד בשם תומר ובסוף השיחה הוא שאל אותי אם אני יודע עם מי אני מדבר, עניתי שאני מדבר עם תומר ואז הוא אמר שהוא מ VATIL דרך אגב.

אני סבור שהוא זיהה אותי לפי השיחה על FS והשם משפחה המאוד לא נפוץ שלי.

אז תומר היה נעים מאוד לדבר איתך, רז.

פורסם

אצלי היה סיפור יותר מגניב :P

בהתחלה הוא אמר שזה תומר אבל שמעתי עומר והוא לא תיקן את עצמו ,אז אחרי שדיברנו על מה שדיברנו הוא אמר ששאול( אחד הטכנאים יתקשר אלי),ואמרתי שהוא אמר שהוא יתקשר בשיחה הקודמת והוא לא יתקשר,אז הוא אמר אל תדאג הוא יתקשר וכעסתי על זה,אחרי חצי דקה קפצה לה הודעה במסנגר "אל תתדאג ,אני מבטיח הוא יתקשר!" :lol:

פורסם

יש ב MS שתי מחלקות תמיכה

קו ראשון (שם אני עובד)

קו שני (שזו תמיכה מתקדמת יותר

אנשים שמתקשרים עם תקלות מגיעים קודם לתמיכה קו ראשון ולשרות לקוחות, זו אותה מחלקה ואנחנו מטפלים בהם ברמה הבסיסית, של שימוש בתוכנות, הגדרות, חיפוש מאמרים, תיקון כל התקלות שלא מצריכות שימוש בקבצי התקנה.

אם אנחנו מסתבכים ויש צורך בהתקנת מערכת הפעלה או אופיס או סימולטור ויש צורך בשימוש בדיסק של התוכנה, אז מעבירים את הלקוח לתמיכה קו שני.

במרכז מכירים את הכרותי עם הסימולטור כך שרוב הקריאות התפעוליות עוברות דרכי חוץ מתקלות בקבצי DLL שאותם אני לא ממש אכיר ובשביל זה יש תמיכה קו שני.

תופעות מעניינות שנתקלתי עם לקוחות מעניינים:

- אחד טען שכשהוא טס ומוריד כוח לשיוט, הכוח לא יורד עם C172, אחרי בדיקה של הכל, שהגוייסטיק עובד והוא גם ניסה עם העכבר, הוא טען שהסלד לא יורד.. בסוף התברר שהוא טס על C182 שם יש פסיעה מישתנה וצריך להוריד את הידית הכחולה.. אחרי הסבר על מערכת CSU ופסיעה מישתנה הוא שאל אותי: מה אמרת? פסיעה משתינה?

- אחת התקשרה לפני כמה ימים בגלל קריסה של הסימולטור באיזור VELOX.. מדובר בסינרי היפה אבל דפוק של לרנקה שאותו בכלל היא התקינה על FSX

- אחת אהתקשרה לנציגה אצלינו ושאלה אותה איך נוחתים עם המשחק הזה! היא כנראה הצליחה רק להמריא

- אחד אחר התלונן על זה שמנחת פיק בסימולטור נמצא בשטח סורי, ונעזרו בי להוכיח לו שגם במפות של JEPPESEN, איזור רמת הגולן הוא סורי וישראלי יחד

- אחד שלא עבר דרכי והגיע לתמיכה קו שני, התלונן על זה שב 737 ובאיירבס ה FLIGHT DIRECTOR לא עובד במישור הגלגול ברגע שהAP מופסק, לא הבינו על מה הוא מדבר, ואז באתי ומצאתי שזה באג כללי ועזרתי בכתיבת משוב ל MS בארהב..

זהו...

פורסם
אחת אהתקשרה לנציגה אצלינו ושאלה אותה איך נוחתים עם המשחק הזה! היא כנראה הצליחה רק להמריא

חה חה חה :lol:

גם חברים שלי שבאים לחקור את הסימ' שואלים תמיד בלי יוצא מן הכלל על מה לוחצים כדי לנחות, אני לא יודע אם יצא לכם אבל להסביר להם שנחיתה זה תהליך רציני ולא סתם פקודה ע"י לחיצה על מקש, זה מסובך מרמות מטורפות.

פורסם

רגע תומר , רשמת "אחת התקשרה" עם כבר יש בנות שאוהבות סימולטורים, למה לא להביא אותן לכאן? 8)

פורסם
רגע תומר , רשמת "אחת התקשרה" עם כבר יש בנות שאוהבות סימולטורים, למה לא להביא אותן לכאן? 8)

חראם על ה767 של רן הוא נקי משריטות

וה737 שלי ושל מיקי

וה744 של דודי

וה744 של בוקי

והדיילות של בוקי

עזוב אותך אין לי ביטוח על המטוס מפני נזק צד שלישי :mrgreen:

פורסם
רגע תומר , רשמת "אחת התקשרה" עם כבר יש בנות שאוהבות סימולטורים, למה לא להביא אותן לכאן? 8)

חראם על ה767 של רן הוא נקי משריטות

וה737 שלי ושל מיקי

וה744 של דודי

וה744 של בוקי

והדיילות של בוקי

עזוב אותך אין לי ביטוח על המטוס מפני נזק צד שלישי :mrgreen:

ותחשוב על כול החניות הכפולות בבן גוריון..... :lol:

פורסם

עם כבר אז הזכרתה לי משו שראיתי תיראה...

Several years ago whilst flying at London Gatwick and in the infancy of Virgin Atlantic the following was heard over the Ground frequency during the normal morning rush to depart within your allocated runway/airway slot

British Airways: “Ground Speedbird 332 stand 16 request push and start for Paris”.

Tower:” Speedbird 332 standby there's a Virgin pushing back behind you with a tight slot!”

!One nano-second of silence then laughter ensued

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...