אורח פורסם נובמבר 20, 2007 דיווח פורסם נובמבר 20, 2007 שלום לכולם, מאחר ואני לא טיפוס של טרקים, כל קשר ביני לבין דרום אמריקה (מעבר לאסאדו) מיקרי לחלוטין. אשמח באם משהו מחברי TFC יסייע במציאת יעדים מענינים בדרום אמריקה.. אנחנו כרגע תקועים בבור (מי שרוצה יש MASH שמתקן את החור הזה) שניקרא SLTJ. הלגים לא אמורים להיות יותר מ 650NM, מיקרים חריגים 700NM (אבל ממש חריגים עם הבטחה למנגל רציני בשדה היעד :mrgreen: ). אשמח לכל סיוע בנושא. בתודה מראש, TFC . :wink:
AaronDagan פורסם נובמבר 22, 2007 דיווח פורסם נובמבר 22, 2007 שלום למשתתפי TFC באשר הם. מכיוון שרן הביא "נפקדות", אני מעלה כאן משהו שאולי בכל זאת יניע את המכונה הערב. התוכנית להערב: המראה מה"חור" בבוליביה דרום-מערב, חוצים את האנדים לכיוון צ'ילה. לנוחיותכם: SLTJ-SCFA . הנתיב המשוער: SLTJ-DCT-KADAT-UM789-LOA-UL550-SAREG-UW200-REBOL-STAR-SCFA . מרחק מתוכנן: כ-520 NM. גובה זוגי , מעריך בין 320-380 תלוי בציוד. מז"א בנתיב: אביבי עם רוחות סבירות וגם ביעד. מכיוון שאין לי כרגע נתונים נוספים, את ה-SID וה-STAR תקבעו במהלך הכנת הטיסה לפי הרוח. זה מה שיש לי להציע כעת (למי שלא הבין, אני בעבודה.... :mrgreen: ). אז בכל זאת מקווה להפגש הערב ברחבה ב"חור". להשמע.
mickey lip פורסם נובמבר 22, 2007 דיווח פורסם נובמבר 22, 2007 שלום למשתתפי TFC באשר הם.מכיוון שרן הביא "נפקדות", אני מעלה כאן משהו שאולי בכל זאת יניע את המכונה הערב. התוכנית להערב: המראה מה"חור" בבוליביה דרום-מערב, חוצים את האנדים לכיוון צ'ילה. לנוחיותכם: SLTJ-SCFA . הנתיב המשוער: SLTJ-DCT-KADAT-UM789-LOA-UL550-SAREG-UW200-REBOL-STAR-SCFA . מרחק מתוכנן: כ-520 NM. גובה זוגי , מעריך בין 320-380 תלוי בציוד. מז"א בנתיב: אביבי עם רוחות סבירות וגם ביעד. מכיוון שאין לי כרגע נתונים נוספים, את ה-SID וה-STAR תקבעו במהלך הכנת הטיסה לפי הרוח. זה מה שיש לי להציע כעת (למי שלא הבין, אני בעבודה.... :mrgreen: ). אז בכל זאת מקווה להפגש הערב ברחבה ב"חור". להשמע. אמרת אמרת. קנינו. תודה אהרון.
אורח פורסם נובמבר 22, 2007 דיווח פורסם נובמבר 22, 2007 פעם שניה לשימוש במשפט, הוסמכת סרג'יו. אני בקורס ולכן איני יכול כרגע להעלות את התדריך והדפיות. אחרי 1700 אהיה כבר בבית ואני יעלה תדריך מסודר. המון תודה אהרון מושיע TFC
E.Z פורסם נובמבר 22, 2007 דיווח פורסם נובמבר 22, 2007 לצערי לא אוכל לטוס בגלל אירוע אבל רק לוודא- אהרון בדקת במקרה שהיעד זה לא בור\שביל עפר\אתר חפירות ארכיאלווגי?
AaronDagan פורסם נובמבר 22, 2007 דיווח פורסם נובמבר 22, 2007 אלעד וכל החברים: מכיוון שהאמצעים והעזרים שעומדים לרשותי במשרד מוגבלים, לקחתי מפה של דרא"מ ברשת, הסתכלתי סביב ומצאתי עיר עם שם משונה שמייד מצא חן בעיניי כי לא הייתי ולא מתכוון להגיע לשם בעתיד הקרוב: ANTOFAGASTA על חוף האוקיינוס. אי אפשר לפספס עם שם כזה, וגם המז"א שם נראה לי נעים ונחמד לפי התחזית, וזה לא רחוק מידיי, אז הלכתי על זה. הצלחתי - טוב ונהננו, לא הצלחתי - "נלך סביב"........ יאללה, ביי, רן - תעלה את זה לאתר בבקשה......ובהצלחה בקורס......
אורח פורסם נובמבר 22, 2007 דיווח פורסם נובמבר 22, 2007 אהרון, הנתיב שבחרת עושה רונדלים באזור, זה מכוון ? תאכלס נתיב הגיוני ליד יתן מרחק של 340NM, זה מעט קצר לא ? יש לי יעד חלופי בטווח של 640NM, SCSE, La Serena. אני מעלה תדריך כפול, נבחר יעד כשניהיה ב APRON. תדריך עלה ביי
אורח פורסם נובמבר 23, 2007 דיווח פורסם נובמבר 23, 2007 הטיסה של אתמול היתה חוייה מטורפת. 1. ההמראה מהבור (לא דרמטי במיוחד עם 767) 2. הנחיתה ב SCSE. סנטיאגו סנטר נותן לנו גישת LAREN2 וגישת ראיה ל 29. עכשיו קחו את הדפיות וחפשו גישה ל 29 :roll: מ BARCA (או מה שזה לא יהיה) טסים ל VOR בגובה 3, מזהים את השדה ועושים Circle to Land. על הנייר זה נחמד. עננים ב 1700 עם הרים חביבים משמאל ומימין, קפטין מיקי הזיעה קשות ונחת נחיתה יפיפיה עם ה 767 :mrgreen: (לאיתי חריט אני חוזר שוב) 767 קיצר טיסת TFC ראויה. להית' שבוע הבא (דן יא חנטריש)
AaronDagan פורסם נובמבר 23, 2007 דיווח פורסם נובמבר 23, 2007 נו טוב, אחרתי אתמול כי הבוס רצתה קניות שבת.......... קיצר, עליתי מתוך הבור עם 767 ובאמת היתה טיסה משעממת עם רונדלים מיותרים, שנקבעו ע"י ה-ROUTEFINDER ............לא אני..... מצטער רן שלא קלטתי אותך ברור מספיק כדי לעקוב אחריך לשדה החלופי. שמח שנהנתם בסך הכל ומיקי קרע את הת..... מה לעשות, אלתור של "רגע לפני" לא תמיד יוצא טוב....... להשמע בשבוע הבא......אני מבין שמהשדה שבו נחתתם..... שבת שלום חברים.
Etai Charit פורסם נובמבר 23, 2007 דיווח פורסם נובמבר 23, 2007 עננים ב 1700 עם הרים חביבים משמאל ומימין, קפטין מיקי הזיעה קשות ונחת נחיתה יפיפיה עם ה 767 (לאיתי חריט אני חוזר שוב) 767 מיקי, ראה עצמך מנושל מתכניות הסבה עתידיות ל-737. לך תתפרפר לך עם הגרוטאות, בוגד.
mickey lip פורסם נובמבר 23, 2007 דיווח פורסם נובמבר 23, 2007 עננים ב 1700 עם הרים חביבים משמאל ומימין, קפטין מיקי הזיעה קשות ונחת נחיתה יפיפיה עם ה 767 (לאיתי חריט אני חוזר שוב) 767 מיקי, ראה עצמך מנושל מתכניות הסבה עתידיות ל-737. לך תתפרפר לך עם הגרוטאות, בוגד. חחחחח אוירון חזק מאוד ה76 ,אני תמיד אשמור אמונים ל737 , אבל מידי פעם זה נחמד לרעות בשדות זרים ( שנאמר" גם פרה קשורה אוכלת עשב" ). אחת הנחיתות היותר מפחידות שהיו לנו, אני ורן באמת עבדנו קשה להגיע לשדה ולא להימרח על איזה הר באיזור, תארו לכם ,הר מימין והר משמאל באמצע שדה , עננים נמוכים שישבים על ההרים ואתם באם לCTL , מעולה, אחלה מסיבה. גישה ידנית עם הראש בחוץ לזהות הרים ומכשולים ונחיתה מצויינת, הפעם באמת נהנתי.
Izik Bakshi פורסם נובמבר 23, 2007 דיווח פורסם נובמבר 23, 2007 עננים ב 1700 עם הרים חביבים משמאל ומימין, קפטין מיקי הזיעה קשות ונחת נחיתה יפיפיה עם ה 767 (לאיתי חריט אני חוזר שוב) 767 מיקי, ראה עצמך מנושל מתכניות הסבה עתידיות ל-737. לך תתפרפר לך עם הגרוטאות, בוגד. חחחחח אוירון חזק מאוד ה76 ,אני תמיד אשמור אמונים ל737 , אבל מידי פעם זה נחמד לרעות בשדות זרים ( שנאמר" גם פרה קשורה אוכלת עשב" ). אחת הנחיתות היותר מפחידות שהיו לנו, אני ורן באמת עבדנו קשה להגיע לשדה ולא להימרח על איזה הר באיזור, תארו לכם ,הר מימין והר משמאל באמצע שדה , עננים נמוכים שישבים על ההרים ואתם באם לCTL , מעולה, אחלה מסיבה. גישה ידנית עם הראש בחוץ לזהות הרים ומכשולים ונחיתה מצויינת, הפעם באמת נהנתי. כן כן שמענו אותך ככה הכל מתחיל, לפתע מגלים שה-767 קצת יותר כיף ונעים, ואז ה 747 של דודי יתחיל לקרוץ לך יותר, עד שבסוף תדרדר לרמה נמוכה וה-757 של PSS יראה לך סקסי ומקצועי ביותר
Etai Charit פורסם נובמבר 23, 2007 דיווח פורסם נובמבר 23, 2007 עננים ב 1700 עם הרים חביבים משמאל ומימין, קפטין מיקי הזיעה קשות ונחת נחיתה יפיפיה עם ה 767 (לאיתי חריט אני חוזר שוב) 767 מיקי, ראה עצמך מנושל מתכניות הסבה עתידיות ל-737. לך תתפרפר לך עם הגרוטאות, בוגד. חחחחח אוירון חזק מאוד ה76 ,אני תמיד אשמור אמונים ל737 , אבל מידי פעם זה נחמד לרעות בשדות זרים ( שנאמר" גם פרה קשורה אוכלת עשב" ). אחת הנחיתות היותר מפחידות שהיו לנו, אני ורן באמת עבדנו קשה להגיע לשדה ולא להימרח על איזה הר באיזור, תארו לכם ,הר מימין והר משמאל באמצע שדה , עננים נמוכים שישבים על ההרים ואתם באם לCTL , מעולה, אחלה מסיבה. גישה ידנית עם הראש בחוץ לזהות הרים ומכשולים ונחיתה מצויינת, הפעם באמת נהנתי. אוירון חזק מאוד ה76, אחת הנחיתות היותר מפחידות שהיו לנו גישה ידנית עם הראש בחוץ אין הרבה ברירות, גם בשדה מאובזר...
Etai Charit פורסם נובמבר 23, 2007 דיווח פורסם נובמבר 23, 2007 עננים ב 1700 עם הרים חביבים משמאל ומימין, קפטין מיקי הזיעה קשות ונחת נחיתה יפיפיה עם ה 767 (לאיתי חריט אני חוזר שוב) 767 מיקי, ראה עצמך מנושל מתכניות הסבה עתידיות ל-737. לך תתפרפר לך עם הגרוטאות, בוגד. חחחחח אוירון חזק מאוד ה76 ,אני תמיד אשמור אמונים ל737 , אבל מידי פעם זה נחמד לרעות בשדות זרים ( שנאמר" גם פרה קשורה אוכלת עשב" ). אחת הנחיתות היותר מפחידות שהיו לנו, אני ורן באמת עבדנו קשה להגיע לשדה ולא להימרח על איזה הר באיזור, תארו לכם ,הר מימין והר משמאל באמצע שדה , עננים נמוכים שישבים על ההרים ואתם באם לCTL , מעולה, אחלה מסיבה. גישה ידנית עם הראש בחוץ לזהות הרים ומכשולים ונחיתה מצויינת, הפעם באמת נהנתי. כן כן שמענו אותך ככה הכל מתחיל, לפתע מגלים שה-767 קצת יותר כיף ונעים, ואז ה 747 של דודי יתחיל לקרוץ לך יותר, עד שבסוף תדרדר לרמה נמוכה וה-757 של PSS יראה לך סקסי ומקצועי ביותר איציק, אני אוהב אותך.
mickey lip פורסם נובמבר 23, 2007 דיווח פורסם נובמבר 23, 2007 עננים ב 1700 עם הרים חביבים משמאל ומימין, קפטין מיקי הזיעה קשות ונחת נחיתה יפיפיה עם ה 767 (לאיתי חריט אני חוזר שוב) 767 מיקי, ראה עצמך מנושל מתכניות הסבה עתידיות ל-737. לך תתפרפר לך עם הגרוטאות, בוגד. חחחחח אוירון חזק מאוד ה76 ,אני תמיד אשמור אמונים ל737 , אבל מידי פעם זה נחמד לרעות בשדות זרים ( שנאמר" גם פרה קשורה אוכלת עשב" ). אחת הנחיתות היותר מפחידות שהיו לנו, אני ורן באמת עבדנו קשה להגיע לשדה ולא להימרח על איזה הר באיזור, תארו לכם ,הר מימין והר משמאל באמצע שדה , עננים נמוכים שישבים על ההרים ואתם באם לCTL , מעולה, אחלה מסיבה. גישה ידנית עם הראש בחוץ לזהות הרים ומכשולים ונחיתה מצויינת, הפעם באמת נהנתי. כן כן שמענו אותך ככה הכל מתחיל, לפתע מגלים שה-767 קצת יותר כיף ונעים, ואז ה 747 של דודי יתחיל לקרוץ לך יותר, עד שבסוף תדרדר לרמה נמוכה וה-757 של PSS יראה לך סקסי ומקצועי ביותר איציק, אני אוהב אותך. גם אני אז...... ליצן אחד.
AaronDagan פורסם נובמבר 24, 2007 דיווח פורסם נובמבר 24, 2007 עננים ב 1700 עם הרים חביבים משמאל ומימין, קפטין מיקי הזיעה קשות ונחת נחיתה יפיפיה עם ה 767 (לאיתי חריט אני חוזר שוב) 767 מיקי, ראה עצמך מנושל מתכניות הסבה עתידיות ל-737. לך תתפרפר לך עם הגרוטאות, בוגד. חחחחח אוירון חזק מאוד ה76 ,אני תמיד אשמור אמונים ל737 , אבל מידי פעם זה נחמד לרעות בשדות זרים ( שנאמר" גם פרה קשורה אוכלת עשב" ). אחת הנחיתות היותר מפחידות שהיו לנו, אני ורן באמת עבדנו קשה להגיע לשדה ולא להימרח על איזה הר באיזור, תארו לכם ,הר מימין והר משמאל באמצע שדה , עננים נמוכים שישבים על ההרים ואתם באם לCTL , מעולה, אחלה מסיבה. גישה ידנית עם הראש בחוץ לזהות הרים ומכשולים ונחיתה מצויינת, הפעם באמת נהנתי. כן כן שמענו אותך ככה הכל מתחיל, לפתע מגלים שה-767 קצת יותר כיף ונעים, ואז ה 747 של דודי יתחיל לקרוץ לך יותר, עד שבסוף תדרדר לרמה נמוכה וה-757 של PSS יראה לך סקסי ומקצועי ביותר בקר טוב לכל המשכימים, 1. מיקי - מבין בדיוק למה התכוונת "עם הראש בחוץ".....עשיתי את זה אתמול אבל עם 737 2. איציק - עוד מילה רעה אחת על PSS 757 - תצא בחוץ......... :mrgreen: 3. איתי - יש חיים אחרי 737 ..... שמח ומרוצה שגרמתי לכם להתווכח....בצחוק....... שבת שלום....HAPPY LANDINGS.......