עבור לתוכן
oz sessler

747????

Recommended Posts

פורסם

שבת שלום חברים!

השבוע עברתי ליד נתב"ג וראיתי באיזור חניית ה-L בואינג 747 מוזר... הוא היה ממש ממש קצר וקטן וכנראה הוא גם בבעלות פרטית. משהו אולי מכיר ויכול לפרט?

פורסם
שבת שלום חברים!

השבוע עברתי ליד נתב"ג וראיתי באיזור חניית ה-L בואינג 747 מוזר... הוא היה ממש ממש קצר וקטן וכנראה הוא גם בבעלות פרטית. משהו אולי מכיר ויכול לפרט?

אתה בטח מדבר על ה747SP של שלדון אידלסון...

ה747 SP זאת גירסא מיוחדת שעשו ל747, גירסא קצרה עם טווח טיסה גדול יותר (או קטן יותר ? אני כבר לא זוכר).....

הSP היה בשימוש בחברות כמו SOUTH AFRICA ובערב הסעודית....

פורסם
שבת שלום חברים!

השבוע עברתי ליד נתב"ג וראיתי באיזור חניית ה-L בואינג 747 מוזר... הוא היה ממש ממש קצר וקטן וכנראה הוא גם בבעלות פרטית. משהו אולי מכיר ויכול לפרט?

אתה בטח מדבר על ה747SP של שלדון אידלסון...

ה747 SP זאת גירסא מיוחדת שעשו ל747, גירסא קצרה עם טווח טיסה גדול יותר (או קטן יותר ? אני כבר לא זוכר).....

הSP היה בשימוש בחברות כמו SOUTH AFRICA ובערב הסעודית....

תשובה מלאה :)

פורסם
שבת שלום חברים!

השבוע עברתי ליד נתב"ג וראיתי באיזור חניית ה-L בואינג 747 מוזר... הוא היה ממש ממש קצר וקטן וכנראה הוא גם בבעלות פרטית. משהו אולי מכיר ויכול לפרט?

אתה בטח מדבר על ה747SP של שלדון אידלסון...

ה747 SP זאת גירסא מיוחדת שעשו ל747, גירסא קצרה עם טווח טיסה גדול יותר (או קטן יותר ? אני כבר לא זוכר).....

הSP היה בשימוש בחברות כמו SOUTH AFRICA ובערב הסעודית....

טווח טיסה ארוך יותר.

בזמנו, למיטב ידיעתי, ה-74SP בא מתוך מטרה ראשונית לענות על פלח השוק שבין 767 לבין 747. המטוס לא שבר קופות, ולימים פלח השוק הזה מולא ע"י ה-777, ע"י אותו הקונספט, מטוס כבד, חסכוני בדלק, ובעל טווח ארוך במיוחד.

פורסם
שבת שלום חברים!

השבוע עברתי ליד נתב"ג וראיתי באיזור חניית ה-L בואינג 747 מוזר... הוא היה ממש ממש קצר וקטן וכנראה הוא גם בבעלות פרטית. משהו אולי מכיר ויכול לפרט?

אתה בטח מדבר על ה747SP של שלדון אידלסון...

ה747 SP זאת גירסא מיוחדת שעשו ל747, גירסא קצרה עם טווח טיסה גדול יותר (או קטן יותר ? אני כבר לא זוכר).....

הSP היה בשימוש בחברות כמו SOUTH AFRICA ובערב הסעודית....

טווח טיסה ארוך יותר.

בזמנו, למיטב ידיעתי, ה-74SP בא מתוך מטרה ראשונית לענות על פלח השוק שבין 767 לבין 747. המטוס לא שבר קופות, ולימים פלח השוק הזה מולא ע"י ה-777, ע"י אותו הקונספט, מטוס כבד, חסכוני בדלק, ובעל טווח ארוך במיוחד.

כמעט נכון, ה 747-200 בזמנו לא יכל לענות לטווחים ש PAN-AM רצו לקחת את המטוסים שלה, הם פנו לחברת בואינג וביחד שברו את הראש, ואז משהו הגה את הרעיון של לקצץ את הענק ולחסוך כמו גדולה של דלק, ואכן כן, הם הקטינו את גוף המטוס תוך השארת מיכלי הדלק כפי שהם והם הרויחו עוד כמה מיילים, אני לא זוכר בדיוק כמה אבל מספיק בכדי לענות על הדרישה של PAN-AM

כיום ה 747-400מסוגל לטוס את אותו הטווח שה 747SP טס ולכן אין טעם להחזיק את המטוסים הללו יותר, הוא לא כלכך מטוס נכשל, הוא פשות לא מפורסם בארץ, אבל בזמנו (תור הזהב של ה 747) הוא היה מטוס די מוצלח

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...