עבור לתוכן
Nisim Shoval

** מגדל ב"ג יעלה ב 29/1 ב 21:00 עם רוחות חזקות ****

Recommended Posts

פורסם

ניסים, היה אתמול נהדר עם המזג אוויר שסידרת לנו :)

רק הערה אחת קטנה. נכנסתי אתמול לפיינל 26 בפעם הראשונה והלכתי סביב, סתם כי התחשק לי למען האמת :) . אבל אתה שלחת אותי ללכת סביב כרצוני ולדווח לך שוב מיוצב ILS 26.

אני ידעתי שאני מבצע הליכה סביב לפי הדפית (כלומר, יציאה על רדיאל 270 עד 7DME, חזרה על 117 inbound, יציאה שוב על רדיאל 060 ומיוצב על הILS) אבל לא קיבלתי ממך גיבוי/אישור לזה.

אתה טענת שגישה לא מחובר ולכן לפעול עצמאית, אבל שים לב כי כל ההליך מבוצע בCTR שלך בעצם. זה נכון שבעקרון זה מעל ל2000 רגל, אבל אם הייתי טייס זר שלא בהכרח מכיר את השדה ואין לו בהכרח דפיות, הייתי מצפה שתגיד לי כפקח מגדל מה לעשות...

ייתכן שאני טועה ובאמת לפי החוקים זה לא בCTR שלך, ייתכן שאם היית יודע שזה טייס זר ולא אני אז היית נותן לו הוראות - אבל זה בהחלט נקודה למחשבה.

חוצמזה, תארגן עוד רוחות כאלה שוב ואני אשמח לחזור :lol:

פורסם
ניסים, היה אתמול נהדר עם המזג אוויר שסידרת לנו :)

רק הערה אחת קטנה. נכנסתי אתמול לפיינל 26 בפעם הראשונה והלכתי סביב, סתם כי התחשק לי למען האמת :) . אבל אתה שלחת אותי ללכת סביב כרצוני ולדווח לך שוב מיוצב ILS 26.

אני ידעתי שאני מבצע הליכה סביב לפי הדפית (כלומר, יציאה על רדיאל 270 עד 7DME, חזרה על 117 inbound, יציאה שוב על רדיאל 060 ומיוצב על הILS) אבל לא קיבלתי ממך גיבוי/אישור לזה.

אתה טענת שגישה לא מחובר ולכן לפעול עצמאית, אבל שים לב כי כל ההליך מבוצע בCTR שלך בעצם. זה נכון שבעקרון זה מעל ל2000 רגל, אבל אם הייתי טייס זר שלא בהכרח מכיר את השדה ואין לו בהכרח דפיות, הייתי מצפה שתגיד לי כפקח מגדל מה לעשות...

ייתכן שאני טועה ובאמת לפי החוקים זה לא בCTR שלך, ייתכן שאם היית יודע שזה טייס זר ולא אני אז היית נותן לו הוראות - אבל זה בהחלט נקודה למחשבה.

חוצמזה, תארגן עוד רוחות כאלה שוב ואני אשמח לחזור :lol:

ניסים פעל נכון, הליכה סביב אתה אמור לעבור לגישה \ ת"א.

הם לא נמצאים, אתה על עובר ליוניקום ומדווח.

רק לאחר כניסה לירוט ה ILS של 26 אולי טיפה לפני זה במידה ויש תנועה כמו שאני רואה מהתמונות, עוברים לפי בקשת המגדל לתדר שלו

נקווה שהיום אחרי הלימודים יהיה לי כח ונעלה לעזור למגדל :wink:

22:00 צפונה..

פורסם

ניסים פעל נכון, הליכה סביב אתה אמור לעבור לגישה \ ת"א.

הם לא נמצאים, אתה על עובר ליוניקום ומדווח.

רק לאחר כניסה לירוט ה ILS של 26 אולי טיפה לפני זה במידה ויש תנועה כמו שאני רואה מהתמונות, עוברים לפי בקשת המגדל לתדר שלו

רן, אני לא מדבר על "לפי הספר", אין ספק שניסים פעל נכון. אני רק תוהה בקול רם האם במידה וגישה לא מחובר, האם לא שווה אולי לתת גם הכוונה קטנה, או להודיע לי שאני רשאי לבצע הליכה סביב ע"פ דפית (כי בכל זאת, ניסים הביא איתו מכ"מ למגדל :) ) ולקרוא לו כשאני חוזר לCTR שלו...

בהחלט ייתכן שאני טועה.. רק זרקתי שאלה לאוויר.

פורסם

ניסים פעל נכון, הליכה סביב אתה אמור לעבור לגישה \ ת"א.

הם לא נמצאים, אתה על עובר ליוניקום ומדווח.

רק לאחר כניסה לירוט ה ILS של 26 אולי טיפה לפני זה במידה ויש תנועה כמו שאני רואה מהתמונות, עוברים לפי בקשת המגדל לתדר שלו

רן, אני לא מדבר על "לפי הספר", אין ספק שניסים פעל נכון. אני רק תוהה בקול רם האם במידה וגישה לא מחובר, האם לא שווה אולי לתת גם הכוונה קטנה, או להודיע לי שאני רשאי לבצע הליכה סביב ע"פ דפית (כי בכל זאת, ניסים הביא איתו מכ"מ למגדל :) ) ולקרוא לו כשאני חוזר לCTR שלו...

בהחלט ייתכן שאני טועה.. רק זרקתי שאלה לאוויר.

הדבר היחידי שהוא יכול להכווין אותך זה, כנס לעם הרוח ומשם גישת ראיה.

אם אתה מסוגל סבבה, רק שהוא עכשיו צריך להעביר שלושה מטוסים אחרים מגישת מכשירים לגישת ראיה ואני לא בטוח שהמז"א תאם.

מגדל לא יכול לתת וקטורים, הוא יכול לתת לך במצב הכי טוב מידע עדכני איפה כל מטוס אחר נמצא יחסית אליך.

שוב פעל נכון, שלח אותך סביב עלפי דפית מפורסמת ומשם חזרה להליך ל ILS26.

פורסם

ניסים פעל נכון, הליכה סביב אתה אמור לעבור לגישה \ ת"א.

הם לא נמצאים, אתה על עובר ליוניקום ומדווח.

רק לאחר כניסה לירוט ה ILS של 26 אולי טיפה לפני זה במידה ויש תנועה כמו שאני רואה מהתמונות, עוברים לפי בקשת המגדל לתדר שלו

רן, אני לא מדבר על "לפי הספר", אין ספק שניסים פעל נכון. אני רק תוהה בקול רם האם במידה וגישה לא מחובר, האם לא שווה אולי לתת גם הכוונה קטנה, או להודיע לי שאני רשאי לבצע הליכה סביב ע"פ דפית (כי בכל זאת, ניסים הביא איתו מכ"מ למגדל :) ) ולקרוא לו כשאני חוזר לCTR שלו...

בהחלט ייתכן שאני טועה.. רק זרקתי שאלה לאוויר.

בהמשך לדבריו של רן, זו תהיה טעות של המגדל להגיד לך "ראשי לבצע הליכה סביב ע"פ דפית" כי הוא בעצם נותן לך לבצע משהו שמחוץ לתחום שלו ולא בשליטה שלו, תחשוב מה יכול לקרות אם הוא אומר לך את זה, אתה מכניס ב FMC ומתחיל לבצע ואז פתאום ביוניקום יש עוד מטוסים ועוד אחד שמבצע וכו'...אבל רגע, לפני שניה מגדל נתן הוראה לבצע ועכשיו אי אפשר לבצע כי יש עוד תעבורה שכלל לא בשליטת המגדל.

המסקנה מכל זה, היא שכאשר אין פקח ואתה מבצע הליכה סביב, עליך לעבור ליוניקום כמה שיותר מהר כדי לבדוק את מצב התנועה ולראות אם אתה יכול לבצע ע"פ ההליך או שצריך לשנות כי עוד מטוסים, הדבר הבטוח הוא שבמידה ואתה מבצע הליכה סביב ומגדל מחובר, אז ציר ההליכה סביב שלך חייב להיות פנוי כי זה מחובתו של פקח המגדל לוודא זאת, ככה שיש לך זמן לטפס על הציר מסלול ולבדוק את מצב התנועה ולהחליט.

אתה כן יכול להעיזר במצב התעבורה שמגדל רואה סביבו, בדגש על להיעזר..

מסקנה סופית מכל זה....היכן פקחי הגישה היקרים שלנו :?:

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...