עבור לתוכן
E.Z

***יש לי חובות להשלים מלפני הרבה זמן***

Recommended Posts

פורסם

בקיץ התחלתי את קורס ה 767 ובגלל אילוצים אישיים לא השלמתי אותו ,

העברתי את שיעור הבסיס- 767 מערכות ו FMC ונותר לי שיעור אוטומציה וזרימת טיסה

אני מעוניין להעביר בתאריכים הבאים בשעות אחר הצהריים את השיעורים במתחם אלעל:

21.4- טיסה אוטומאטית

23.4 זרימת טיסה.

השיעורים יהיו פתוחים למשתתפי הקורס המקוריים מי שיכול ובנוסף למי שמעוניין על בסיס מקום פנוי עם הגבלת גיל נכון לעכשיו - 16 ומעלה

המעונינים מתבקשים לשלוח עם התחייבות הגעה את הפרטים הבאים - שם, ת.ז כתובת מייל וסלולארי לכתובת vatil2@vatil.org

הקורס מכוון במיוחד באזור חול המועד אחר הצרהריים על מנת שכולם יוכלו להשתתף.

בהצלחה

פורסם
21.4- טיסה אוטומאטית

חבר'ה מהציים האחרים, יש לנו הרבה מה ללמוד בנושא הזה מה-76ים. רמת אוטומציה מתקדמת להפליא, אפילו פרוצדורת כיבוי מנוע הוא יודע לעשות אוטומטית...

פורסם
21.4- טיסה אוטומאטית

חבר'ה מהציים האחרים, יש לנו הרבה מה ללמוד בנושא הזה מה-76ים. רמת אוטומציה מתקדמת להפליא, אפילו פרוצדורת כיבוי מנוע הוא יודע לעשות אוטומטית...

חניך תורן תיזהר שמחר באימון אתה לא תצטרך לצייר תצוגות FMA באימון 737 אחרי ביקור שלי במוקאפ.

:mrgreen:

פורסם
21.4- טיסה אוטומאטית

חבר'ה מהציים האחרים, יש לנו הרבה מה ללמוד בנושא הזה מה-76ים. רמת אוטומציה מתקדמת להפליא, אפילו פרוצדורת כיבוי מנוע הוא יודע לעשות אוטומטית...

חניך תורן תיזהר שמחר באימון אתה לא תצטרך לצייר תצוגות FMA באימון 737 אחרי ביקור שלי במוקאפ.

:mrgreen:

כמו שזה ניראה גם ככה המוקאפים רק מציירים ציורים :|

פורסם
21.4- טיסה אוטומאטית

חבר'ה מהציים האחרים, יש לנו הרבה מה ללמוד בנושא הזה מה-76ים. רמת אוטומציה מתקדמת להפליא, אפילו פרוצדורת כיבוי מנוע הוא יודע לעשות אוטומטית...

עזוב אותך כיבוי, קודם שיניע :mrgreen:

פורסם
21.4- טיסה אוטומאטית

חבר'ה מהציים האחרים, יש לנו הרבה מה ללמוד בנושא הזה מה-76ים. רמת אוטומציה מתקדמת להפליא, אפילו פרוצדורת כיבוי מנוע הוא יודע לעשות אוטומטית...

עזוב אותך כיבוי, קודם שיניע :mrgreen:

אני לא יודע לגבי האמיתי, אבל בסימולטור יש כבוד גם ל-73 וגם ל-74, ועדיין אין על ה- 76 :D

פורסם
21.4- טיסה אוטומאטית

חבר'ה מהציים האחרים, יש לנו הרבה מה ללמוד בנושא הזה מה-76ים. רמת אוטומציה מתקדמת להפליא, אפילו פרוצדורת כיבוי מנוע הוא יודע לעשות אוטומטית...

עזוב אותך כיבוי, קודם שיניע :mrgreen:

אני לא יודע לגבי האמיתי, אבל בסימולטור יש כבוד גם ל-73 וגם ל-74, ועדיין אין על ה- 76 :D

מספיק ביקור קצר במוקאפ באלעל כדי לראות למי יש יותר כבוד :lol:

פורסם
21.4- טיסה אוטומאטית

חבר'ה מהציים האחרים, יש לנו הרבה מה ללמוד בנושא הזה מה-76ים. רמת אוטומציה מתקדמת להפליא, אפילו פרוצדורת כיבוי מנוע הוא יודע לעשות אוטומטית...

עזוב אותך כיבוי, קודם שיניע :mrgreen:

אני לא יודע לגבי האמיתי, אבל בסימולטור יש כבוד גם ל-73 וגם ל-74, ועדיין אין על ה- 76 :D

מספיק ביקור קצר במוקאפ באלעל כדי לראות למי יש יותר כבוד :lol:

איך אמרתי היום בחונכות לחבר'ה שתמהו על הבעיות במוקאפ 73 - המערכת של ה-73 היא מאוד לא יציבה, להבדיל מהמוקאפ 76, ששם הבנתי שהיא יחסית יציבה... מצד שני אח"כ החבר'ה מה-76 הולכים למטוס ושם המערכת לא יציבה...

פורסם
21.4- טיסה אוטומאטית

חבר'ה מהציים האחרים, יש לנו הרבה מה ללמוד בנושא הזה מה-76ים. רמת אוטומציה מתקדמת להפליא, אפילו פרוצדורת כיבוי מנוע הוא יודע לעשות אוטומטית...

עזוב אותך כיבוי, קודם שיניע :mrgreen:

אני לא יודע לגבי האמיתי, אבל בסימולטור יש כבוד גם ל-73 וגם ל-74, ועדיין אין על ה- 76 :D

מספיק ביקור קצר במוקאפ באלעל כדי לראות למי יש יותר כבוד :lol:

איך אמרתי היום בחונכות לחבר'ה שתמהו על הבעיות במוקאפ 73 - המערכת של ה-73 היא מאוד לא יציבה, להבדיל מהמוקאפ 76, ששם הבנתי שהיא יחסית יציבה... מצד שני אח"כ החבר'ה מה-76 הולכים למטוס ושם המערכת לא יציבה...

גם החונך של ה 737 לא יציב כמו חלק מהתצוגות של המטוס נעלם שצריך אותו אחרי הארוחת צהריים :mrgreen:

פורסם
21.4- טיסה אוטומאטית

חבר'ה מהציים האחרים, יש לנו הרבה מה ללמוד בנושא הזה מה-76ים. רמת אוטומציה מתקדמת להפליא, אפילו פרוצדורת כיבוי מנוע הוא יודע לעשות אוטומטית...

עזוב אותך כיבוי, קודם שיניע :mrgreen:

אני לא יודע לגבי האמיתי, אבל בסימולטור יש כבוד גם ל-73 וגם ל-74, ועדיין אין על ה- 76 :D

מספיק ביקור קצר במוקאפ באלעל כדי לראות למי יש יותר כבוד :lol:

איך אמרתי היום בחונכות לחבר'ה שתמהו על הבעיות במוקאפ 73 - המערכת של ה-73 היא מאוד לא יציבה, להבדיל מהמוקאפ 76, ששם הבנתי שהיא יחסית יציבה... מצד שני אח"כ החבר'ה מה-76 הולכים למטוס ושם המערכת לא יציבה...

גם החונך של ה 737 לא יציב כמו חלק מהתצוגות של המטוס נעלם שצריך אותו אחרי הארוחת צהריים :mrgreen:

אופה, נכנסנו ללכלוכים... :wink:

פורסם

שימו לב - המיכסה המינימאלית לקיום הקורס הוא 12 איש במידה וההענות תיהיה דלה הקורס לא יתקיים.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...