Ben Zwebner פורסם אפריל 2, 2008 דיווח פורסם אפריל 2, 2008 ישבנו פה בבית ספר וכולנו (3 טייסים מסחרים, מדריך וטייס מכשירים) לא מצליחים לפענח את השאלה הבאה... מה מגדיר גישה בתור גישת VOR-A לעומת גישת VOR רגילה? כמובן חוץ מהעניין שיש גישות VOR למסלולים ספציפים וVOR-A מביא אותך לאיזור של השדה, ראינו שיש גם גישות VOR-C ואנחנו לא מצאנו הבדל, לפחות שנראת לעין. ראיונות?
ha5mvo פורסם אפריל 2, 2008 דיווח פורסם אפריל 2, 2008 AFAIK VOR-A is an "airport" rather than a runway approach i.e you may not arrive aligned , in which case you'll need to turn and fly the pattern VOR-C by the same principle refers to circling if memory serves me right.
eranzucker פורסם אפריל 6, 2008 דיווח פורסם אפריל 6, 2008 כדי להבין מתי גישה מכשירית תחשב Circling Only, צריך להבין מהם התנאים שחייבים להתקיים כדי לפרסם מינימום לגישת Straight in. התנאים הם מאד פשוטים וכתובים בAIM פרק 5-4-20. התנאי הראשון הוא שהfinal approach course חייב להיות לפחות 30 מעלות מציר מסלול (15 מעלות לגישת GPS) התנאי השני הוא שניתן להנמיך normal rate of descent לנחיתה. אין לי כרגע plates של פלורידה אבל אם תחפש תוכל לראות שNDB לKEY WEST מיושר עם ציר מסלול אבל עדיין נחשב Circling Only. האותיות VOR-A מסמלות את גישת Circling Only הראשונה לשדה, VOR-B תהיה השניה וכך הלאה... די פשוט? שמח לעזור ערן צוקר