עבור לתוכן
lavan

דיונים באל על

Recommended Posts

פורסם

היום יתקיימו באל על דיונים באשר לגורלו של צי ה-742, לאחרונה הפסיק הצי להוביל סחורות למזרח, נקווה שאל על לא תסגור את הצי המדהים הזה שכרגע טסים בו רק 2 מטוסים :cry:

פורסם
אם אני סופר נכון יש את AXM AXK AXL וAXF, זה ארבעה, או שמכרו שתיים ?

ספרת נכון.

בוא נספור עוד קצת, ברגע זה רץ קורס קליטה 742 לעוד כמה קציצים ראשונים מסכנים :lol:

אז כניראה שהם עדיין טסים :wink:

פורסם

כשמדברים על דיונים כנ"ל, מדובר תמיד בהסתכלות קדימה. אם יוחלט בדיונים כרגע על סגירת הצי, אני חושב שניתן לצפות למכירה הדרגתית של המטוסים בצי ולסגירה סופית של עוד שנתיים לפחות. זו הסיבה גם שהדיונים נערכים עכשיו, דמיינו מה יהיה מצב המטוסים בעוד שנתיים, "הם לא נעשים צעירים יותר". כמובן שתחזוקה טובה פותרת הכל, הבעיה היא שככל שהמטוס מזדקן ויותר, התחזוקה נעשית יקרה בהרבה.

שמעתי שמתכננים להוסיף לצי ה-400 מטוסי מטען ולהעביר את נושא הקרגו לטיפול ה-400, אם זה אכן המצב, ברגע שימצאו עוד מטוסי מטען זמינים לצי ה400 באמת שלא תהיה סיבה הגיונית להחזיק את ה-200 בשירות. זה רק עניין של זמן, שנתיים לכאן או לכאן.

פורסם
כשמדברים על דיונים כנ"ל, מדובר תמיד בהסתכלות קדימה. אם יוחלט בדיונים כרגע על סגירת הצי, אני חושב שניתן לצפות למכירה הדרגתית של המטוסים בצי ולסגירה סופית של עוד שנתיים לפחות. זו הסיבה גם שהדיונים נערכים עכשיו, דמיינו מה יהיה מצב המטוסים בעוד שנתיים, "הם לא נעשים צעירים יותר". כמובן שתחזוקה טובה פותרת הכל, הבעיה היא שככל שהמטוס מזדקן ויותר, התחזוקה נעשית יקרה בהרבה.

שמעתי שמתכננים להוסיף לצי ה-400 מטוסי מטען ולהעביר את נושא הקרגו לטיפול ה-400, אם זה אכן המצב, ברגע שימצאו עוד מטוסי מטען זמינים לצי ה400 באמת שלא תהיה סיבה הגיונית להחזיק את ה-200 בשירות. זה רק עניין של זמן, שנתיים לכאן או לכאן.

לא במקרה של ה767 שגם אלוהים לא יכול להציל אותו :mrgreen:

פורסם
כשמדברים על דיונים כנ"ל, מדובר תמיד בהסתכלות קדימה. אם יוחלט בדיונים כרגע על סגירת הצי, אני חושב שניתן לצפות למכירה הדרגתית של המטוסים בצי ולסגירה סופית של עוד שנתיים לפחות. זו הסיבה גם שהדיונים נערכים עכשיו, דמיינו מה יהיה מצב המטוסים בעוד שנתיים, "הם לא נעשים צעירים יותר". כמובן שתחזוקה טובה פותרת הכל, הבעיה היא שככל שהמטוס מזדקן ויותר, התחזוקה נעשית יקרה בהרבה.

שמעתי שמתכננים להוסיף לצי ה-400 מטוסי מטען ולהעביר את נושא הקרגו לטיפול ה-400, אם זה אכן המצב, ברגע שימצאו עוד מטוסי מטען זמינים לצי ה400 באמת שלא תהיה סיבה הגיונית להחזיק את ה-200 בשירות. זה רק עניין של זמן, שנתיים לכאן או לכאן.

לא במקרה של ה767 שגם אלוהים לא יכול להציל אותו :mrgreen:

ממש מעודד !!!

בעוד 7 שעות אני ממריא בו ליוהנסבורג. :)

אני בטח ארגיש בו כמו מטען... :roll:

פורסם
כשמדברים על דיונים כנ"ל, מדובר תמיד בהסתכלות קדימה. אם יוחלט בדיונים כרגע על סגירת הצי, אני חושב שניתן לצפות למכירה הדרגתית של המטוסים בצי ולסגירה סופית של עוד שנתיים לפחות. זו הסיבה גם שהדיונים נערכים עכשיו, דמיינו מה יהיה מצב המטוסים בעוד שנתיים, "הם לא נעשים צעירים יותר". כמובן שתחזוקה טובה פותרת הכל, הבעיה היא שככל שהמטוס מזדקן ויותר, התחזוקה נעשית יקרה בהרבה.

שמעתי שמתכננים להוסיף לצי ה-400 מטוסי מטען ולהעביר את נושא הקרגו לטיפול ה-400, אם זה אכן המצב, ברגע שימצאו עוד מטוסי מטען זמינים לצי ה400 באמת שלא תהיה סיבה הגיונית להחזיק את ה-200 בשירות. זה רק עניין של זמן, שנתיים לכאן או לכאן.

לא במקרה של ה767 שגם אלוהים לא יכול להציל אותו :mrgreen:

ממש מעודד !!!

בעוד 7 שעות אני ממריא בו ליוהנסבורג. :)

אני בטח ארגיש בו כמו מטען... :roll:

אל תדאג כל עוד יש חלונות אתה יכול להיות רגוע :)

וטיסה נעימה

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...