עבור לתוכן
Shadi Abo Ahmad

בקשר לשינויים בנתיבי CVFR בצפון

Recommended Posts

פורסם

הבנתי (הבנתי? :?) שהיו שינויים בנתיב הטיסה חדרה - תבור , ועכשיו הנתיב עובר דרך צומת מגידו במקום אום אל פחם ודבורה ...

מישהו יודע אם השינויי הזה הוא זמני או קבוע? יש אישזהו מקום באינטרנט לקרוא את ההודעה? והאם עודכנה מפת ה CVFR בעקבות זה?

אשמח אם מישהו יוכל לענות על השאלות או חלק מהם...

תודה 8)

פורסם

השינוי קבוע ומצ"ב ה NOTAM הרלוונטי (ראה נספחים א' ו ב'):

http://www.aopa-israel.org.il/_Articles/Article.asp?ArticleID=525&CategoryID=104&Page=1

ולעצלנים:

:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

נספח א' – שינויים בנתיבי תובלה CVFR

1. קטע נתיב התובלה: "פצאל" – "יריחו" – "אלמוג" – "מעינות צוקים" מבוטל

1.1 נתיב חילופי חדש: "פצאל" – "כוכב השחר" (315713/352212 ) – "כפר אדומים" (314856/352102) – "אלמוג" (314709/352736 ) – "מעינות צוקים"

הערות: (א) נקודת "כוכב השחר" נמצאת כ 2 ק"מ מזרחית לישוב.

(ב) נקודת "אלמוג" בקרבת הישוב אלמוג.

(ג) שטח אש תלול מסלול הנמצא מתחת לנתיב החדש מבוטל (ש"א 906).

1.2 גובה הנתיב: 3500 רגל דרומה / 4000 רגל צפונה.

2. קטע נתיב התובלה : "אום אל פחם" – וינגייט" (נתיב בתאום) מבוטל

3. קטע נתיב התובלה : "חדרה" - "אום אל פחם" – "דבורה" – "תבור" מבוטל

3.1 נתיב חלופי חדש: "חדרה" - "עירון" (322990/350100 ) – "צומת מגידו"

(323427/351130 ) – צומת עפולה ( 323654/351745 ) – "כפר תבור"

3.2 גבהי הנתיב: 2500 רגל מזרחה / 3000 רגל מערבה.

3.3 הערה: ש"א תלולי המסלול מתחת לנתיב החדש מבוטלים.

הערה: כדי למנוע פגיעה בתעופה הספורטיבית המתבצעת בשדה מגידו בסופי שבוע, יסגר קטע נתיב זה מיום שישי/ערב חג שעה 1000 ועד צאת השבת/חג,

התנועה האוירית בנתיב CVFR לראש פינה וצפונה תתבצע דרך: חדרה – בת גלים-חיפה- שגב

4. קטע נתיב התובלה: "רמת דוד" – "טירת צבי" - מבוטל

5. קטע נתיב התובלה: "אשקלון" – "שדרות" הוסט מזרחה.

5.1 פירוט הנתיב המוסט: "תל אשקלון" – "גברעם" (3136/3436 ) - "שדרות" (3131.50/343600)

5.2 גבהי הנתיב: 1500 רגל דרומה / 2000 רגל צפונה.

5.3 המשך הטיסה מנקודת "שדרות" על פי המופיע במפת נתיבה התובלה CVFR .

5.4 הערה : נקודת "שדרות" על פי הנ.צ. המצויין מעלה, שונה מן הנקודה הקיימת במפת CVFR .

נספח ב' - שינויים בתחום מרחב "שדה מגידו"

1. תחום פיקוח השדה (CTR ) תחום פיקוח השדה מוגבל לגובה מירבי 1200 רגל.

2. יציאה מתחום ה CTR :

2.1 יציאה לאזורי מגידו דרך "צומת עפולה" (323654/351745) גובה 1000 רגל.

2.2 יציאה לכיוון "כפר תבור": יציאה ל"צומת עפולה" 1000 רגל ומשם המשך טיפוס ל"כפר תבור" 2500 רגל.

2.3 יציאה לכיוון "חדרה": יציאה ל"צומת מגידו" גובה 1000 רגל, משם טיפוס באישור הבקר בלבד ל"עירון" גובה 3000 רגל.

3. הצטרפות לCTR :

3.1 מאזורי מגידו: בגובה 1500 רגל ל"צומת עפולה".

3.2 מכפר תבור: הנמכה מ"כפר תבור" 3000 רגל, הנמכה באישור הבקר בלבד ל"צומת עפולה" 1500רגל.

3.3 מעירון: הנמכה מ"עירון" גובה 2500, באישור הבקר בלבד, ל"צומת מגידו" 1500 רגל. תחילת ההנמכה לאחר מעבר רכס אום אל פחם.

:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

לגבי מפת ה CVFR, היא עודכנה אך איני יודע אם הופצה רשמית.

בברכה,

שי

פורסם

תודה שי ... הייתי צריך לבדור את אתר אגודת התעופה קודם לכן :wink:

האם מישהו מהטייסים טס כבר את הנתיב החדש?

נדמה לי שהשינוי עובר בתוך CTR רמת דוד, לכן השאלה היא האם הטייס נדרש ליצור קשר עם זבוב בקטע טיסה זה?

פורסם

עוד עדכון שאדי, אין יותר זבובים ותמרורים יש שמות רגילים כלומר רמת דוד זה רמת דוד ושדה דב זה שדה דב.

רן.

פורסם

הנתיב אכן עובר בתוך תחומי ה-CTR של רמת דוד

אבל אני לא יודע לגבי דיווח אני כן יודע

שהנתיב אסור לטיסה בשבתות וחגים עקב פעילות דאייה

בשדה וכל טיסה מצפון ולצפון עוברת דרך חיפה

השינוים הם לא זמניים

ועכשיו לשאלה החשובה...

אני מתכוון לטוס בנתיב החדש ברשת זה בסדר?

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...