yaniv פורסם מאי 10, 2004 דיווח פורסם מאי 10, 2004 הוא תרגיל שבו מטוס (קרב) מאט בצורה מאוד מהירה בתוך שניות ספורות על ידי הרמת האף כמעט בלי שינויים בגובה, כמו בסרט הבא שמראה את הסוחוי 35: http://bemil.chosun.com/movie%20link/SU-35.wmv שאלתי בפורום תעופה קלה ולא ענו לי עדיין. אולי מישהו מכאן מכיר ויודע איך מבצעים את התרגיל? המטוסים שראיתי עושים את זה הם המיג 29, סוחוי 27 והסוחוי החדש - 35. ולמה לא כל מטוס יכול לבצע? תודה
אורח פורסם מאי 10, 2004 דיווח פורסם מאי 10, 2004 אין לי שמץ של מו איך הוא עשה את זה עפ מיד נטול היגוי וקטורי :shock: היום גם יש מטוס אמרחקאי שמסוגל לבצע קוברה אבל רק בעזרת ההיגוי הוקטורי (נחירים מתכוונות). *** אחרי שראיתי את הסרט ונשארתי עם הלסת על הריצפה, זה ברור. נחירים וקטוריים עושים את רב העבודה וטייס פסיכופט יושב מקדימה :shock: *** רן.
Noam פורסם מאי 10, 2004 דיווח פורסם מאי 10, 2004 מנועים מאוד חזקים ויחס כוח\משקל מאוד גבוה. כמה שהאמריקאים לא ישקיעו ולא יובילו את העולם בכל מה שקשור לטכנולוגיה ואוויוניקה במטוסי קרב, הם לעולם לא יגיעו לאווירונאוטיקה ולביצועים של המטוסים הרוסיים. וההוכחות לכך הם הסוחוי 27, 35, וגם האבטיפוס של המיג 1.44.
yaniv פורסם מאי 10, 2004 מחבר דיווח פורסם מאי 10, 2004 גם אני חשבתי בכיוון ההיגוי הווקטורי ואפילו בכיוון כנפי הקאנארד (הכנפיים הקדמיות הקטנות) שבטוח יש להם לא מעט השפעה על התרגיל, אבל ב-100 אחוז ראיתי מיג 29 מבצע את זה ובגלל זה אני לא מבין את התהליך. דרך אגב, לפי מה שאני מכיר הרוסים אוהבים מאוד מנועים חזקים, ולא חוסכים. מה שכן, ידוע שדווקא המיג 21 הישן והטוב, שעדיין משרת חלק מצבאות האזור, מצטיין בתאוצות מהירות מאוד בגלל התכנון האווירודינמי שלו, ולא בגלל מנוע חזק. הרוסים מפתיעים מידי פעם. ויוה רוסיה
Shadi Abo Ahmad פורסם מאי 10, 2004 דיווח פורסם מאי 10, 2004 קראתי שהמטוס מצליח לבצע תמרון זה רק כשהוא נושא חימוש מינימלי וחצי כמות הדלק, כמו כן במהלך התמרון יש סיכון גבוהה, וטייס לא מנוסה שלא מצליח להתמודד עם כח ג'י כל כך גדול יכול להתרסק בקלות. אני לא כל כך מבין בתורת האווירונאוטיקה, אבל בסרט רואים שמבערי המנועים מאחור נעים מעלה ומטה :roll: האם זה יכול להיות קשור? או שכך המצב בכל המטוסים הקרביים? :wink:
ely129 פורסם מאי 11, 2004 דיווח פורסם מאי 11, 2004 התמרון הנ"ל נקרא קוברה המטוס צובר תאוצה מקסימלית בטיסה אופקית לאחר מכן מושך סטיק אחורה מלא מוריד כוח דחף ל40% תצרוכת ומפעיל בולמי אויר לרגע קט כאשר מתחילה ההזדקרות לאחר זוית תקיפה אנכית כהה כוח דחף ל100% סטיק מלא קדימה וביצוע "נפילה חופשית" יחס המשקלים במטוס הוא 10% משקל יתר בכיוון חרטום המטוס כנפוני הדלתא בתמרון זה שומרים על קו התיצבות אנכי ללא גלגול צידי פעולה קשה ומסוכנת שגיא
Eliran-VFS1 פורסם מאי 11, 2004 דיווח פורסם מאי 11, 2004 באמת מדהים! למי שמכיר את הסימולטור LOOK ON יש שם סרטים של הרבה מטוסים! אחד הסרטים זה מטוס דומה . הסרט פועל על מנוע הגרפי של המשחק ואפשר ממש ללמוד איך עושים את כול התעלולים האלה!