עבור לתוכן
Yahav Barzilay

סיכום!!*אירוע התעופה הקלה של השנה: "פסטיעיט 2008"

Recommended Posts

פורסם
באמת קשה ליראות את המצופים וקשה לזהות את החבית הבוערת...

אני מציע להוציא "גרסה חדשה לסינרי" שבה המצופים יהיו הרבה יותר גדולים בצבע אדום בולט

שניתן יהיה ליראות ממרחק חבית בוערת הרבה יותר גדולה עם עשן יותר בולט ולדעתי צריך גם תאורה למי שטס בלילה או בכלל לשדה עצמו....

אחלה סינרי באמת

אבל בים המלח הגדול הזה די קשה לזהות דברים קטנים ולכן צריך להבליטם

אופיר לפני שפירסמתי את הנהלים בדקתי את הסינרי.

קח בחשבון שבחבית הבוערת ובמצופים ישתמשו מטוסים שנוחתים על המים.

ההכוונה לחבית הבוערת תתבצע ע"י וקטור ראשוני מפקח הגישה ובגובה של מינוס 500 רגל QNH שזה 600-700 רגל מעל מעפ"ש.. טסתי את הלג הזה מספר פעמים וראיתי את החבית ואת המצופים כמו שצריך.

במידה ותהיה בעית זיהוי הפקחים יסייעו בהתאם.

סתם שאלה לידע כללי....

שיניתם את הסקטור שתהיה חבית וכל זה?

פורסם

אבי, ההרקולס לא נכלל בגלל שהחבילה היא לFS9, התקנת מטוסים בFS9 וFSX קצת שונה.

בכל מקרה הנה המטוסים, לא כללתי את הC150 פה בגלל שזה 40 מגה וההתקנה שלו פשוטה (קובץ EXE) אז תורידו גם אותו:

www.ait-aviation.org/downloads/FestiAit_Aircrafts.rar

הC150:

http://ferrari2k.dyndns.org/Cessna150/C ... 0%20hp.zip

פורסם

אבי, ההרקולס לא נכלל מכיוון שהחבילה מתאימה רק לFS9.

החבילה גם לא כוללת את הC150 שפורסם מכיוון שהוא 40 מגה וההתקנה שלו אוטומטית ופשוטה. הנה חבילת המטוסים:

http://www.ait-aviation.org/downloads/F ... crafts.rar

פורסם

חבר'ה גובה המצופים הוא 4 מטר שזה דיי גבוה, כמובן שאינכם תבחינו בהם מגובה של 500-1000 מטר כשאתם מעליהם, לכן יש ללמוד את השרטוט שאמיר פירסם כאן כדי להכיר את האיזור, כי תוכלו להבחין במצופים מגובה כזה רק כשאתם בגישה למסלול כי אז אפשר לראות את כל הגובה שלהם.

פורסם
מה לגבי מרשים מהנמל הימי בחיפה?

ובכללכל האלה עם המטוסים הימיים בלי הגלגלים, מאיפה ממריאים?

ככה:

שדה תעופה ימי בחיפה אין!

למה? כי זה נמל פעיל וזה נורא מסוכן.

מה שכן, לא תהייה לי שום בעיה לאלתר איזה נמלון קטן...

חשבתי על מסלול שבין עכו לצפון הקריות (עד סוף השטח הסגור), משהו כמו 3 ק"מ אורך.

מה שאני רוצה שיהיה זה שמטוס ימי יתחבר קודם כל על הקרקע,

יציין בתוכנית שהוא ימי מחיפה ואחרי הקלירנס יעבור

(לא ע"י SLEW!!!! אלא ע"י טעינה מחדש בעזרת המפה) לנמל עכו (הנק' הכי דרומית בעכו).

משם כבר הכל יהיה כמו כל מטוס רגיל, אישור המראה ויאללה מבסוטה.

ולמטוסים בלי הגלגלים... לא יקרה שום דבר אם תעלו לפני השטח לקבל מרשה כדי שהכל יהיה מסודר... כולה סימולטור ואני מבטיח לקנות אח"כ את המטוס במחיר מחירון!

לאישור הגורמים הגבוהים... :mrgreen:

(אני אחזור למחשב רק בסביבות 19:00, אז אני מקווה שהבנתם אותי טוב)

פורסם
מה לגבי מרשים מהנמל הימי בחיפה?

ובכללכל האלה עם המטוסים הימיים בלי הגלגלים, מאיפה ממריאים?

ככה:

שדה תעופה ימי בחיפה אין!

למה? כי זה נמל פעיל וזה נורא מסוכן.

מה שכן, לא תהייה לי שום בעיה לאלתר איזה נמלון קטן...

חשבתי על מסלול שבין עכו לצפון הקריות (עד סוף השטח הסגור), משהו כמו 3 ק"מ אורך.

מה שאני רוצה שיהיה זה שמטוס ימי יתחבר קודם כל על הקרקע,

יציין בתוכנית שהוא ימי מחיפה ואחרי הקלירנס יעבור

(לא ע"י SLEW!!!! אלא ע"י טעינה מחדש בעזרת המפה) לנמל עכו (הנק' הכי דרומית בעכו).

משם כבר הכל יהיה כמו כל מטוס רגיל, אישור המראה ויאללה מבסוטה.

ולמטוסים בלי הגלגלים... לא יקרה שום דבר אם תעלו לפני השטח לקבל מרשה כדי שהכל יהיה מסודר... כולה סימולטור ואני מבטיח לקנות אח"כ את המטוס במחיר מחירון!

לאישור הגורמים הגבוהים... :mrgreen:

(אני אחזור למחשב רק בסביבות 19:00, אז אני מקווה שהבנתם אותי טוב)

שלומי אחי, ההצעה שלך לגבי נמל עכו בהחלט יפה, אך לא חייב להמריא מטוסים מהנמל, אפשר להמריא ישירות מחוף שנמצא במפתן מסלול 16 ישירות לגלים ללא בעיה, גם בקשה של קלירנס על היבשה עבור מטוס מים קצת מיותרת לטעמי, בשביל מה לגרור מטוסים מהחוף לישם שהם יכולים להתחבר ישר בים ולקרוא לך למרשה, די מיותר לדעתי.

ברור שבסך הכל אין פה שום תאימות למציאות, אבל זו הגדולה של ואטסים, שאנחנו יכולים להחליט ולעצב דברים חדשים במרחב ללא כל בעיה, ובראש פתוח.

פורסם

כל מי שהתקין את הסינרים של ישראל דרך החבילת ההתקנה האוטומטית שיש בIFS שימו לב, הסינרי של LANDCLASS NEGEV שקיים בחבילה הזו לא הכי מעודכן, (אפשר לראות אם יש לכם את עין גדי במקום של החוות בלונים פורחים).

הסינרי המעודכן:

http://library.avsim.net/download.php?DLID=103510

פורסם

4 שעות אחרי סוף האירוע ואף אחד לא אומר מילה???

האירוע מהצד שלי היה די חלש לצערי. לקחתי את הינשוף מחצרים לכיוון מצדה והייתי אמור להגיע בין הראשונים. עוד מראש החלטתי לטוס היום עם SB כי אני יודע שFSINN אצלי עם מלא מטוסים לא סוחב.

איפהשהו אחרי תל שוקת לכיוון ערד הסימולטור קרס (בטוח בגלל SB) ובגלל אילוצי זמן לא יכלתי להתחבר שוב.

אבל ממה שנראה היה אירוע מדהים, מחכה לשמוע סיכומים שלכם...

פורסם

אני המראתי ונחתתי כמו שצריך על המים רק לא במסלול המסמון כי לא הצלחתי למצוא את החבית.

פורסם

קצת באיחור אבל ..:)

מנקודת המבט האישית שלי היה ממש כייף. מאוד נהניתי מהאירוע ומהיצירתיות של המארגנים.

גם אני כמו רבים אחרים טסתי עם ה SB וגם אני מה לעשות קרסתי לפחות פעמיים במהלך הטיסה כשהאחרונה שבהם ממש במצדה כשאני בקשר עין עם החבית הבוערת.

אני מניח שהיה מאוד קשה ל SB עם כל הטייסים באוויר:)

הסינרי היה מאוד נחמד ומושקע הפיקוח היה מעולה כמו תמיד בחטיבה למרות עומס אדיר של מטוסים באוויר.

אז תודות,

כמובן למארגנים ואני לא אפרט שמות כדי חלילה לא להשמיט מישהו.

לפקחים שעשו עבודה מדהימה וכמובן שצריך לדאוג שכאלה אירועים לא יהיו רק פעם בשנה:)

פורסם

אני די חדש בחטיבה ואני חייב להגיד שמאוד נהנתי.

אני מחזיק ברישיון טייס פרטי (בעולם האמיתי(;) ומאוד התרשמתי מהידע והבקיאות של הטייסים והפקחים.

וגם אני מצטרף לקריאה לעשות עוד אירועים כאלה יותר מאשר פעם בשנה

פורסם

אני אנסה לתמצת את דברי, אבל בכל זאת הודעת סיכום רשמית זה לא יהיה קצר :mrgreen: בכל זאת אני אנסה לעשות את זה קל יותר עם תמונות באמצע :lol:

אז.. כמובן שהיו המון ציפיות מהאירוע הזה, אירוע של פעם בשנה עם הצלחה אדירה בשנה שעברה - מה שהציב רף מאוד גבוה לכל האירועים הבאים אחריו, ולאירוע הנוכחי בפרט.

התקופה הזאת בשנה לא קלה לסטודנטים ולתלמידים שבינינו, וכך גם ההכנות לאירוע שתמיד נדחקו לשעות הקטנות של הלילה (גם תודות לקנדי שלנו :mrgreen: ), ונעשה מאמץ גדול מכולנו לעמוד בלוח הזמנים, וכמו ישראלים טובים :lol: גם אנחנו לא הצלחנו לעמוד בלוח הזמנים ודחינו את האירוע בשבוע כדי לעמוד במטלות.

מבנה עיט בהרכב מלא בחניה בש"ד:

F1.jpg

ובסוף.. כשהגענו סוף סוף לרגע, כמו בכל אירוע הלחץ עלה ואיתו כל הפיקוח, שהפעם לא איחר :wink: ואחרי כמה דקות, תחושת הלחץ הפכה להקלה, ופינתה את מקומה לאדרנלין מטורף בדיוק כמו בפסטיעיט הקודם.

מצדה.. אחד השדות המלאים בעולם באותם רגעים :P

F2.jpg

ואיך לא.. שלב התודות, אנשים שבלעדייהם לא היה סיכוי להוציא אירוע כזה לפועל:

בראש ובראשונה תודה לעידו רוזנטל מר AIT001 שאחראי על הסינרי המדהים שנהנו ממנו, הוא זה שהפריח כדורים פורחים, הוא זה שבנה במו ידיו את המזח בים המלח, הוא זה ששחה כל הדרך כדי להציב את המצופים ולסמן את המסלול, וכמובן הוא לא זה שהדליק את החבית הבוערת כי הוא נכנס עם הלפיד הבוער למים :lol:

תודה שניה לבחור הגדול מכולם, ללא ספק הבחור המתאים ביותר למלא את התפקיד שלו ברק פכט תודה רבה על התיאום המושלם עם החטיבה, על העזרה האדירה על אדרנלין שהחדרת בנו להפקת האירוע. ואגב אני אשאיר לך את התודות לפקחים :P

ותודה ענקית, לבחור שאחראי על החלק האומנותי ללא ספק של הערב: אמיר פז שניהל בצורה מדהימה את המרחב המטורף הזה! הוא זה שאחראי על הקמת המרחב האדיר הזה, רק המוח שלו יכול לחשוב על נקודת דיווח: חבית בוערת או חוות אנטנות :lol: אחד האנשים שהכניסו באירוע הזה יותר אתגר וכמובן ניהל את התנועה באופן אומנותי משהו 8)

איציק בקשי, נכון שאין שרשור תודות בלי השם שלו? אז אני לא אהרוס את זה. איציק תודה רבה על כל העזרה בתכנון, אני מאוד שמח שזה נדחה למועד שתוכל להשתתף בו כי זה לא היה אותו דבר, ואני אסיים עם משהו שמישהו אמר פעם וזה כל כך נכון :) תודה על היותך איציק בקשי.

עומרי סודרי, על הכנת הבאנר והקיטורים בפלאפון ששוב לא תהיה באירוע המיוחד הזה.

אלדר סלע עוד קולגה שמגיעה לו תודה על כל העזרה בהכנה, ועל חבר למבנה :)

המסלול הימי הראשון בארץ

F4.jpg

לסיכום, אומנם היו המון בעיות עם הרשת שלא הקלו על החיים שלנו, ולא נתנו לנו להנות מהחוויה עד הסוף, אבל אלו המגבלות ברשת שלנו. בכל זאת, זה אחד האירועים הגדולים ברשת ובלי ספק האירוע הגדול בארץ..... אחרת איפה הייתם נתקלים שוב במספר כזה של טיסות בתוך הארץ?

F5.jpg

חברים, יש לנו שנה לחשוב על אתגר אחר לשנה הבאה, תודה לכל מי שטס ונטל חלק באירוע ששוב שמר על מקום בטוח בפסגה......

תודה,

שבוע טוב 8)

פורסם

היה ממש כיף!!

מדהים היה לראות ולשמוע את כמות התנועה שטסה למצדה, הסינרי היה מעולה, היה מצחיק לבוא אחרי כל הטיסה ופתאום לראות בלונים פורחים של הדרדסים.. :lol:

כל הכבוד למארגנים ולפקחים שהצליחו להשתלט על כ"כ הרבה תנועה.

מחכה לפעם הבאה!

פורסם

כל הכבוד לעיט !

הפסטיעיט זה אכן אירוע מדהים ולא שגרתי וזה למה הוא כ"כ מצליח, תיכנון מדהים של הצוות (ומדיבור עם יהב ואלדר אני עד להשקעה), כל הכבוד !!

פורסם

אילוצים משפחתיים מנעו ממני השנה להשתתף וחבל אך אני בהחלט מצטרף לכל הברכות והתשבחות לכל האנשים הנפלאים אשר בחטיבה שלנו העושים מכל הלב על מנת לרומם ולשבח את קהילת טייסי הסימולטור ,קהילת VATIL .יישר כוח חברים.

פורסם

שבוע טוב חברים, אני מצטרף לכל התודות שרשם יהב.

המון תודה לעידו על הסינרי המדהים ובכלל השקעה מטורפת עבור האירוע.

תודה לאמיר פז על החשיבה היצירתית וניהול כל הצד שקשור לפיקוח באירוע, במקצוענות לשמה הטוב.

תודה ליהב ברזילאי כל התכנון המעולה מא' עד ת' ועל ההשקעה האדירה במסורת הנפלאה הזו.

תודה לאלדר סלע ועומרי סודרי שבלעדיהם זה פשוט היה נראה אחרת.

ואחרון חביב לברק היקר שעושה עבודה אדירה כרגיל.

כמה מילים שלי לגבי האירוע: בשורה החתונה ההשקעה פה הוכיחה את עצמה האירוע היה מדהים ומוצלח בדיוק כמו שצפו, ה-38 מטוסים במרחב פשוט אומרים הכל.

אני מעט התאכזבתי מהבעיות רשת שהיו, שגרמו לפעמים לקצת בלבול ואי הבנה שלא באשמת אף אחד, אני רוצה לנצל את הבמה כדי להתנצל על כמה רגעים באירוע שהטונים שלי קצת עלו בגלל תסכול מהרשת והביצועים שלה ולא מהטייסים, אז התנצלותי הכנה אליכם חברים, מקווה שהדברים נלקחו ברוח טובה.

תודה אחרונה וחביבה לטייסים היקרים שהגיעו והצביעו למעשה בפה אחד על ההצלחה של האירוע של עיט תעופה, כל הכבוד!

פורסם

מבנה של חיל האוויר התאמן, התכונן, שינן נהלים פנימיים משלנו, נזרק ישר למים הקרים (מטייס שנראה לו נחמד לטוס במבנה של חיל האוויר לטייס שצריך פתאום להתמודד עם הנהלים הפנימיים שלנו לפוגות ולטיסות מבנה), התחבר מוקדם בהרבה מהסלוט שקיבל, וכשהסתיים התדריך וממש לפני הנעה של כולם, החלו בעיות טכניות מדהימות, ראשית לי, ולאחר מכן לכולם (מלבד אבי גלעד למיטב הבנתי). לאחר כמה נסיונות הפעלה מחדש של סימולטור, תקיעות נוספות, ניתוקים מהרשת וכיו"ב, אני נאלצתי להודות בתבוסה, הבנתי שבהמשך גם שאר המבנה פרש. חבל.

טוב לראות תמונות, נראה שהיה ארוע מצויין.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...