עבור לתוכן
yoyoo

בהייס פרטי או אקדמיה??

Recommended Posts

פורסם

אהלן חברה אני צריך עזרה.

אני רוצה להתחיל ללמוד טייס ולהוציא רישיונות אבל אני לא יודע מה הדרך הכי טובה לעשות את זה האם דרך בהייס רגיל לעשות שלב אחר שלב או אחרי הצבא לנסוע לאקדמיה ולעשות הכל מאפס עד לרישיון טייס מסחרי.

אני דיברתי עם כמה אנשים והם אמרו שלעשות את הרישיונות באופן עצמאי דרך בהייס פרטי

זה לא שווה והסיכויים להתקבל בהמשך לחברת תעופה לא גדולים שזאת המטרה של רוב האנשים כאן אני מניח. 8)

אני יודע שבאקדמיה הסיכויים הם הרבה יותר גבוהים וגם השעות שאתה צובר הרבה יותר איכותיות מה גם שלאקדמיות

יש קשרים עם חברות תעופה שבסוף הלימודים האקדמיה יכולה להמליץ עליך .

אני ישמח אם תעזרו לי להחליט מה הדרך הטובה יותר .

אם אני יחליט לוותר על האקדמיה אז כבר בחופש אני רוצה לנסוע לארה"ב ולהוציא רישיון טייס פרטי כך שאני צריך להחליט בזמן הקרוב

האם כדי להמתין ולחכות עד אחרי הצבא או להתחיל כבר בחופש.

פורסם

שתי דברים:

א) את הרשיון הפרטי מומלץ ביותר לעשות בביה"ס ואת השאר לעשות באקדמיה, אם מחליטים על אקדמיה. אני אישית הייתי הולך על WFC כי בכל זאת, ברשיון הראשון כיף להרגיש קצת בבית. ממילא אחרי זה, כמו שציין פעם מייק ריכפלד, טייס בדלתא, אחרי החודש הראשון שאתה עובד בזה, זה הופך לכמו על עיסוק אחר. שוב, זה יכול להשתנות מאדם לאדם, אבל בשלב מסויים, זה יהפוך פשוט למקצוע.

ב) דשנו מכל הכיוונים את הנושא הזה בפורום (אף שירשור אחד הגיע ל10+ עמודים). תעשה חיפוש ותמצא הרבה תוצאות.

פורסם

אני מסכים שעדיף להתחיל במקום שאתה מרגיש בבית שיש שם מדריכים שמדברים עברית אבל

תקנו אותי אם אני תועה הבנתי שהאקדמיה מביא עדיפות לחניכים שהיא לימדה מהתחלה

ולא חניך שהגיע אם רישיונות קודמים כך הם יותר בטוחים שהחניך עבר את כל ההכשרה מהבסיס בידיים שלהם האם זה נכון?

גם נירא לי שכל השעות הם הרבה יותר איכותיות מאשר WFC לא?

תודה רבה לעוזרים :!:

פורסם
הכשרה באקדמייה עולה בערך רבע מליון שקל. קח את זה בחשבון.

לקחתי את זה בחשבון :wink:

לעשות את הרישיונות בבהייס רגיל וליצבור את כל השעות זה גם יכול להגיע ל 200-250 אלף שקל

והסיכויים נמוכים ויש סיכוי שאחרי שתסיים את הלימודים לא היה לאן להתקדם ואף אחד לא יסתכל עליך אז עדיף

ללכת על הדרך הבטוחה יותר שההפרש בין הסכומים לא כזה גדול עם נחשב הכל כולל הכל הרי זה לא מספיק רק להוציא רישיונת .

חברת תעופה תעדיף בנאדם שלמד באקדמיה עם שם מאשר מישהו שלמד ב WFC שאני בספק עם חברת תעופה נחשבת שמע על הבהייס :lol: (לא שאני מזלזל בבהייס)

אתם מסכימים איתי?

פורסם
הכשרה באקדמייה עולה בערך רבע מליון שקל. קח את זה בחשבון.

לקחתי את זה בחשבון :wink:

לעשות את הרישיונות בבהייס רגיל וליצבור את כל השעות זה גם יכול להגיע ל 200-250 אלף שקל

והסיכויים נמוכים ויש סיכוי שאחרי שתסיים את הלימודים לא היה לאן להתקדם ואף אחד לא יסתכל עליך אז עדיף

ללכת על הדרך הבטוחה יותר שההפרש בין הסכומים לא כזה גדול עם נחשב הכל כולל הכל הרי זה לא מספיק רק להוציא רישיונת .

חברת תעופה תעדיף בנאדם שלמד באקדמיה עם שם מאשר מישהו שלמד ב WFC שאני בספק עם חברת תעופה נחשבת שמע על הבהייס :lol: (לא שאני מזלזל בבהייס)

אתם מסכימים איתי?

כיום קיים בעולם מחסור חמור של טייסים, אז זה משחק לטובתנו. כמובן שחבורת דוגמת דלתא, קונטיננטל, אמריקן וכו' יעדיפו מאקדמיה, אבל תמיד אפשר להתחיל מרג'יונל, לצבור שעות שם ואז לנסות להתקדם לתותחים הכבדים 8)

אגב, חברת התעופה תסתכל בעיקר על השעות שלך בטיסות מכשירים על דו מנועי, אז קח בחשבון. דבר נוסף, לא אמרתי כל הרשיונות, אמרתי רק פרטי. כדי שלא תעבוד כמו חמור בשביל הרשיון הפשוט ותוכל להנות קצת. את כל השאר תוציא כבר באקדמיה יחד עם רבע מליון שקל :lol:

ודבר אחרון חברים, הדולר כיום כל כך נמוך, שזה יכול אפילו להגיע ל-150,000 (ש"ח) לאקדמיה טובה.

תחשבו על זה.

פורסם
הכשרה באקדמייה עולה בערך רבע מליון שקל. קח את זה בחשבון.

לקחתי את זה בחשבון :wink:

לעשות את הרישיונות בבהייס רגיל וליצבור את כל השעות זה גם יכול להגיע ל 200-250 אלף שקל

והסיכויים נמוכים ויש סיכוי שאחרי שתסיים את הלימודים לא היה לאן להתקדם ואף אחד לא יסתכל עליך אז עדיף

ללכת על הדרך הבטוחה יותר שההפרש בין הסכומים לא כזה גדול עם נחשב הכל כולל הכל הרי זה לא מספיק רק להוציא רישיונת .

חברת תעופה תעדיף בנאדם שלמד באקדמיה עם שם מאשר מישהו שלמד ב WFC שאני בספק עם חברת תעופה נחשבת שמע על הבהייס :lol: (לא שאני מזלזל בבהייס)

אתם מסכימים איתי?

כיום קיים בעולם מחסור חמור של טייסים, אז זה משחק לטובתנו. כמובן שחבורת דוגמת דלתא, קונטיננטל, אמריקן וכו' יעדיפו מאקדמיה, אבל תמיד אפשר להתחיל מרג'יונל, לצבור שעות שם ואז לנסות להתקדם לתותחים הכבדים 8)

אגב, חברת התעופה תסתכל בעיקר על השעות שלך בטיסות מכשירים על דו מנועי, אז קח בחשבון. דבר נוסף, לא אמרתי כל הרשיונות, אמרתי רק פרטי. כדי שלא תעבוד כמו חמור בשביל הרשיון הפשוט ותוכל להנות קצת. את כל השאר תוציא כבר באקדמיה יחד עם רבע מליון שקל :lol:

ודבר אחרון חברים, הדולר כיום כל כך נמוך, שזה יכול אפילו להגיע ל-150,000 (ש"ח) לאקדמיה טובה.

תחשבו על זה.

גם בלימודים באקדמיה ככל הנראה אתה לא תגיע ישר לחברות הגדולות, האקדמיה מוציאה אותך לראיון בחברות רג'ניול...

פורסם
הכשרה באקדמייה עולה בערך רבע מליון שקל. קח את זה בחשבון.

לקחתי את זה בחשבון :wink:

לעשות את הרישיונות בבהייס רגיל וליצבור את כל השעות זה גם יכול להגיע ל 200-250 אלף שקל

והסיכויים נמוכים ויש סיכוי שאחרי שתסיים את הלימודים לא היה לאן להתקדם ואף אחד לא יסתכל עליך אז עדיף

ללכת על הדרך הבטוחה יותר שההפרש בין הסכומים לא כזה גדול עם נחשב הכל כולל הכל הרי זה לא מספיק רק להוציא רישיונת .

חברת תעופה תעדיף בנאדם שלמד באקדמיה עם שם מאשר מישהו שלמד ב WFC שאני בספק עם חברת תעופה נחשבת שמע על הבהייס :lol: (לא שאני מזלזל בבהייס)

אתם מסכימים איתי?

כיום קיים בעולם מחסור חמור של טייסים, אז זה משחק לטובתנו. כמובן שחבורת דוגמת דלתא, קונטיננטל, אמריקן וכו' יעדיפו מאקדמיה, אבל תמיד אפשר להתחיל מרג'יונל, לצבור שעות שם ואז לנסות להתקדם לתותחים הכבדים 8)

אגב, חברת התעופה תסתכל בעיקר על השעות שלך בטיסות מכשירים על דו מנועי, אז קח בחשבון. דבר נוסף, לא אמרתי כל הרשיונות, אמרתי רק פרטי. כדי שלא תעבוד כמו חמור בשביל הרשיון הפשוט ותוכל להנות קצת. את כל השאר תוציא כבר באקדמיה יחד עם רבע מליון שקל :lol:

ודבר אחרון חברים, הדולר כיום כל כך נמוך, שזה יכול אפילו להגיע ל-150,000 (ש"ח) לאקדמיה טובה.

תחשבו על זה.

גם בלימודים באקדמיה ככל הנראה אתה לא תגיע ישר לחברות הגדולות, האקדמיה מוציאה אותך לראיון בחברות רג'ניול...

אחממממ, האקדמיה של דלתא ולופטהנזה אחממממ אחממ גררר

ובקשר לדולר כל כך נמוך, תקנה עכשיו את הדולרים ותשמור אותם.

פורסם

אלמוג צודק האקדמיות האלה רוב הסיכויים שולחים לחברות אזוריות אלה אם כן באותו זמן הייתה דרישה גבוהה לטייסים( בדלתא נגיד) אז יש סיכוי שישלחו אותך ישר לשם.

וגם מי שמכיר את אליעוז ליבר מהפורום שבקרוב מתחיל ללמוד בדלתא אמר לי שהוא דיבר עם טייס מדלתא והוא הביא לו טיפ

לנסות להתקבל ישר לדלתא הבין לאומית כי אחר כך קשה לעבור מחברה איזורית לחברה גדולה

פורסם
אלמוג צודק האקדמיות האלה רוב הסיכויים שולחים לחברות אזוריות אלה אם כן באותו זמן הייתה דרישה גבוהה לטייסים( בדלתא נגיד) אז יש סיכוי שישלחו אותך ישר לשם.

וגם מי שמכיר את אליעוז ליבר מהפורום שבקרוב מתחיל ללמוד בדלתא אמר לי שהוא דיבר עם טייס מדלתא והוא הביא לו טיפ

לנסות להתקבל ישר לדלתא הבין לאומית כי אחר כך קשה לעבור מחברה איזורית לחברה גדולה

זה לא אמור להיות קשה. סך הכל אם אתה בא עם ניסיון בחברה אזורית, אין סיבה שלא יקבלו אותך. בדר"כ הדרישות קבלה הן מספר מסויים של ש"ט, כאשר יותר שעות טיסה ותארים וניסיון (חיל אוויר כלשהו למשל...) הם יתרון.

זה לפי מה שהבנתי.

פורסם
הביא לו טיפ, לנסות להתקבל ישר לדלתא הבין לאומית כי אחר כך קשה לעבור מחברה איזורית לחברה גדולה

שאלו יהיו הצרות שלך, יש לך חתיכת דרך עוד לפני כן...

פורסם

רק אמרתי את מה שאני יודע לאן הולכים אחרי הלימודים

ברור שאני לא חושב על זה בכלל אבל תמיד טוב לתכנן את הדרך ואיפו אתה רואה את עצמך אחרי הלימודים

ודרך אגב גם חברה אזורית זה מעולה כך שאני לא דואג

יש לי עוד דרך ארוכה מאוד!!!

פורסם
הביא לו טיפ, לנסות להתקבל ישר לדלתא הבין לאומית כי אחר כך קשה לעבור מחברה איזורית לחברה גדולה

שאלו יהיו הצרות שלך, יש לך חתיכת דרך עוד לפני כן...

:lol::lol::lol:

אגב, Jetblue נחשבת רג'יונל? ואיזה עוד חברות מוכרות נחשבות רג'יונל?

פורסם
.....Flybe ,Comair ,American Airlines ועוד הרבה חברות מכובדות :D:D

אמריקן אירליינס ? רג'ניול ? לא בדיוק.

AMERICAN EAGLE היא רג'יונל והיא חברת בת של אמריקן אירליינס.....

פורסם
.....Flybe ,Comair ,American Airlines ועוד הרבה חברות מכובדות :D:D

אמריקן אירליינס ? רג'ניול ? לא בדיוק.

AMERICAN EAGLE היא רג'יונל והיא חברת בת של אמריקן אירליינס.....

כן, גם לי לא הסתדר משהו עם האמריקן איירליינס, החברה עם מספר הטיסות הגדול בעולם :lol:

פורסם
.....Flybe ,Comair ,American Airlines ועוד הרבה חברות מכובדות :D:D

אמריקן אירליינס ? רג'ניול ? לא בדיוק.

AMERICAN EAGLE היא רג'יונל והיא חברת בת של אמריקן אירליינס.....

חחחח כן התבלבלתי :lol:

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...