עבור לתוכן
Tomer Haim

Mooney Ovation ל FSX

Recommended Posts

פורסם

לקחתי את המוני בראבו הדיפולטי וצבעתי אותו בצבעים של 4X-CYG שהוא מוני מסוג Ovation.

קצת רקע:

כמטוס המוני M20 הוא מטוס שיצורו החל בשנות ב50 ונמשך עד היום, הוא המוצלח מבין מטוסי המוני של המאה ה 20 וה 21. זהו מטוס "קומפלקס" (גלגלים מתקפלים ופסיעה משתנה).

דגם M20 מצטיין בביצועיו ומהירותו הגבוהים במיוחד.

למוני M20 מספר דגמים ושאחרון בהם "ACCLAIM" הוא המהיר ביותר.

בסימולטור קיים מודל דיפולטי של מוני M20M "Bravo" דגם שיוצר בשנת 1989 וכולל מנוע בעל 270 כוחות סוס במצוייד ב Turbocharged (מערכת המאפשרת למנוע לשמור על נצילותו גם בגובה רב). דגם M20R "Ovation" יוצר בשנת 1994 וכלל מנוע בעל 280 כוחות סוס וללא Turbocharged.

חבילה זו נוצרה על בסיס ה BRAVO הדיפולטי צבוע בצביעה של 4X-CYG שהוא דגם M20R Ovation, תכונות המטוס שונו כך שיתאימו לדגם M20R, כוח המנוע הוגבר ל 280 כוחות סוס וה turbocharged הוסר.

כמו כן הפאנל שונה והותאם לדגם M20R (שינויים במכשירי מנוע בעיקר)

כך נראה המטוס מבחוץ:

m1oo7.jpg

בפאנל אין הרבה שינוי בין 2 הדגמים (במקום כמה מכשירי מנועשל טורבו, יש EGT):

m2sw5.jpg

הורדה:

יש להכנס ל: http://www.virtual-flight.com

כנסו ל"הורדות שונות" ותגללו עד הסוף מטה

תהנו...

פורסם

מתחרה עם פוטנציאל לתעשייה האוירית - התעשיה האוירית לגבעת שמואל. מייסד - תומר חיים

כל הכבוד תומריקו לקחתי לכמה טיסות מבחן ונהניתי מכל רגע.

תודה רבה!!

פורסם
מתחרה עם פוטנציאל לתעשייה האוירית - התעשיה האוירית לגבעת שמואל. מייסד - תומר חיים

כל הכבוד תומריקו לקחתי לכמה טיסות מבחן ונהניתי מכל רגע.

תודה רבה!!

יש כבוד :D

פורסם
תומר, כל הכבוד על ההשקעה והעבודה.

אשמח אם יצאו ביצועים ופאנל כאלה גם ל-FS9.

תעבור כבר לFSX :bad-words:

פורסם
כל הכבוד! תומר אתה תותח, "כוח המנוע הוגבר ל-280 כ''ס וה-Turbocharged הוסר"

חחח אהבתי :D

כן זה אשכרה כמו במשחטות רכב, לוקחים רכב, מוסיפים לו דברים מורידים לו דברים אחרים, ויוצא רכב אחר... גם את הפנל מרכיבים אחרת.. ממש קל :D

פורסם
תומר, כל הכבוד על ההשקעה והעבודה.

אשמח אם יצאו ביצועים ופאנל כאלה גם ל-FS9.

תעבור כבר לFSX :bad-words:

Give me three good reasons ;)

פורסם

תומר אחלה מטוס ניסתי גם השאלה היא אם חוץ מהמנוע גם מבחינת משקל המטוס כי במציאות סביר להניח מנוע יותר חלש כנראה יותר קטן וקל השאלה אם גם משקל המטוס שונה?

פורסם
תומר, כל הכבוד על ההשקעה והעבודה.

אשמח אם יצאו ביצועים ופאנל כאלה גם ל-FS9.

תעבור כבר לFSX :bad-words:

Give me three good reasons ;)

בא נתחיל בזה למשל:

http://www.vatil.org/vatil/board/viewtopic.php?t=22506

Yes, it has a far better resolution and I'll even help you with the second one - it's vertical air movement simulation are much better than what you'll get in FS9 that tends to "go on rails" thus it feels much closer to the real thing...however...I fail to think of a third reason... :)

from my own perspective, if I wanted to fly a c150 or a c172 I could get into one any time...into the real thing , that is..

I prefer to use FS for the type of planes I'll never get to go into, let alone fly. For such planes, FSX offers very little, yet takes away much.

I believe it's safe to assume that most simmers do not fire up the sim in order to enjoy the scenery but rather to have some challenge in operating a complex system - for those, there's very little merit in FSX to put it mildly.

Even with VFR the optios are limited, not due to its lack of potential but because of an acute shortage of coverage (read landclass)

FSX may be somewhat better than FS9 only if you're using a "low and slow" plane AND you have a good landclass for your flight area.

Is that reason enough to bother with it?

Maybe some will find it is, I personally am not sold on it ;)

פורסם
תומר, כל הכבוד על ההשקעה והעבודה.

אשמח אם יצאו ביצועים ופאנל כאלה גם ל-FS9.

תעבור כבר לFSX :bad-words:

Give me three good reasons ;)

בא נתחיל בזה למשל:

http://www.vatil.org/vatil/board/viewtopic.php?t=22506

Yes, it has a far better resolution and I'll even help you with the second one - it's vertical air movement simulation are much better than what you'll get in FS9 that tends to "go on rails" thus it feels much closer to the real thing...however...I fail to think of a third reason... :)

from my own perspective, if I wanted to fly a c150 or a c172 I could get into one any time...into the real thing , that is..

I prefer to use FS for the type of planes I'll never get to go into, let alone fly. For such planes, FSX offers very little, yet takes away much.

I believe it's safe to assume that most simmers do not fire up the sim in order to enjoy the scenery but rather to have some challenge in operating a complex system - for those, there's very little merit in FSX to put it mildly.

Even with VFR the optios are limited, not due to its lack of potential but because of an acute shortage of coverage (read landclass)

1. לא כל אחד ולא בכל מקום (למשל בישראל) יכול להרשות לעצמו לקחת C-152 אמיתי כל אימת שמתחשק לו.

2. הסיבות העיקריות שגורמות לי לשגר את הסימולטור הן:

א. שילוב של הנאה מנופים שלא יוצא לראות במציאות בארצנו הקטנטונת ובFSX השיפור הוא עצום במיוחד לחובבי גובה צמרות העצים. רק אתמול נשאבתי לתוך גן עדן וירטואלי עלי אדמות בהוואי עם רובינסון קטן וזריז. (ואם זה יעזור לשכנע אמצא זמן להעלות תמונות) שזה כבר סיבה שלישית: התנהגות סבירה והגיונית יותר של מסוקים - סוף סוף.

ב. הנאה מתפעול מערכות וביצוע פעילות אינטראקטיבית עם הסימולטור. בניגוד למשל מצפייה בטלוויזיה, תפעול של מטוס באופן ישיר (לא דרך מתווכים כגון טייס אוטומטי ו FMC) נותנים גם את ההנאה מפעילות אינטראקטיבית עם הסימולטור ולא רק הנאה סבילה. מהסיבה הזו דווקא אותם מערכות מתוחכמות שבעצם עובדות בשבילך ושוב הופכות אותך לסביל יותר- פחות מעניינות אותי. אני לא מנסה להגיד שהטסת מטוס מתקדם זה כמו צפייה בטלוויזיה, אבל בא נאמר- יש הרבה יותר "קטעם מתים" במטוס כזה מאשר לדוגמא במטוס בוכנה דו מנועי קומפלקס למשל. בכל מקרה הקביעה הגורפת שלך לגבי הסיבות לשיגור הסימולטור לא נכונה לדעתי לפחות אצלי באופן אישי. עניין של טעם.

אפרופו מערכות מתוחכמות - כך את המוני הנהדר שתומר העלה (שלדעת חלק מהאנשים נחשב אולי מטוס "פושט") טפס איתו ל15000 תראה כמה פעולות אתה צריך לעשות כדי לשמור את המנוע בMAXIMUM AVILABLE POWER עם סל"ד ופסיעה, עם מצערת ולחץ סעפת (וטורבו איפה שיש) עם EGT ותערובת, עם COWL FLAPS ועם CYLINDER HEAD TEMPERATURE, עם חימום למאייד כשצריך ותשווה את זה ל A/T במטוס מתקדם שעובר לך לבד מ N1 LIMIT בתצורת TAKE OFF ל CLIMB POWER. לזה קוראים אינטרקציה עם הסימ. וזה רק בנושא תפעול מנוע...

פורסם

1. לא כל אחד ולא בכל מקום (למשל בישראל) יכול להרשות לעצמו לקחת C-152 אמיתי כל אימת שמתחשק לו.

emm..I stand corrected..not whenever I wish, but whenever I wish AND have some extra cash to spare..which tends to reduce the frequency..:(

א. שילוב של הנאה מנופים שלא יוצא לראות במציאות בארצנו הקטנטונת ובFSX השיפור הוא עצום במיוחד לחובבי גובה צמרות העצים. רק אתמול נשאבתי לתוך גן עדן וירטואלי עלי אדמות בהוואי עם רובינסון קטן וזריז. (ואם זה יעזור לשכנע אמצא זמן להעלות תמונות) שזה כבר סיבה שלישית: התנהגות סבירה והגיונית יותר של מסוקים - סוף סוף.

ב. הנאה מתפעול מערכות וביצוע פעילות אינטראקטיבית עם הסימולטור. בניגוד למשל מצפייה בטלוויזיה, תפעול של מטוס באופן ישיר (לא דרך מתווכים כגון טייס אוטומטי ו FMC) נותנים גם את ההנאה מפעילות אינטראקטיבית עם הסימולטור ולא רק הנאה סבילה. מהסיבה הזו דווקא אותם מערכות מתוחכמות שבעצם עובדות בשבילך ושוב הופכות אותך לסביל יותר- פחות מעניינות אותי. אני לא מנסה להגיד שהטסת מטוס מתקדם זה כמו צפייה בטלוויזיה, אבל בא נאמר- יש הרבה יותר "קטעם מתים" במטוס כזה מאשר לדוגמא במטוס בוכנה דו מנועי קומפלקס למשל. בכל מקרה הקביעה הגורפת שלך לגבי הסיבות לשיגור הסימולטור לא נכונה לדעתי לפחות אצלי באופן אישי. עניין של טעם.

אפרופו מערכות מתוחכמות - כך את המוני הנהדר שתומר העלה (שלדעת חלק מהאנשים נחשב אולי מטוס "פושט") טפס איתו ל15000 תראה כמה פעולות אתה צריך לעשות כדי לשמור את המנוע בMAXIMUM AVILABLE POWER עם סל"ד ופסיעה, עם מצערת ולחץ סעפת (וטורבו איפה שיש) עם EGT ותערובת, עם COWL FLAPS ועם CYLINDER HEAD TEMPERATURE, עם חימום למאייד כשצריך ותשווה את זה ל A/T במטוס מתקדם שעובר לך לבד מ N1 LIMIT בתצורת TAKE OFF ל CLIMB POWER. לזה קוראים אינטרקציה עם הסימ. וזה רק בנושא תפעול מנוע...

I agree, but other than scenery (paragraph a) FSX offers no advantage over FS9. In terms of the plane itself, there's no added value.

As you say, it's a matter of taste. I hardly ever make any "sightseeing" flights, considering this FSX doesn't make the cut for me.

Either way, I think there's no doubt that at best FSX can serve only as an extra; an addition to FS9. It most certainly can't replace it altogether and this is unprecedented throughout FS history.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...