עבור לתוכן
Izik Bakshi

האם יש צורך במבחן לטייסים חדשים?

Recommended Posts

פורסם

דודי אתה טועה בענק.

כמו שאמר איציק, אתמול פיקחתי ואם היתה על הקשר היתה רואה ושומע תנועה של ותיקים עם ידע, צעירים עם ידע כמה חדשים שרעדו מפחד אבל קיבלו סיוע והיו כמובן הכוכבים שחשבו שהם יודעים וגילו שבאמת ובתמים אין להם מושג בגרוש איפה הם על פני כדור הארץ.

כולם ללא יוצא מן הכלל קיבלו סיוע מלא והכוונות.

אני כן מצפה שלפני שמתחברים לרשת הטייסים ילמדו כמה דברים בסיסים.

1. אנגלית תעופתית. תאמין לי זה הרבה יותר פשוט מאנגלית טכנית של העבודה שלך דודי.

2. הבנה בסיסית בחוקי תעופה, VFR IFR, לא צריך שתקריא לי את הפמת בעלפה.

3. תכיר את המטוס שלך ואת היכולות או חוסר היכולות שלו

4. תבוא במחשבה שכמו שאתה רוצה להנות, יש עוד אחרים מסביב שגם הם רוצים להנות

ולכן אם אתה הולך עם הראש בקיר ונגד הנהלים, בסוף יהיה משהו שינשך אותך וחזק.

תגיד לכל אלה מהעבודה שלך שחושבים על כאבי ראש, זו התרופה נגד כאבי הראש של העבודה

בדוק.

אם הם זקוקים לסיוע, יש לך את הכתובת בעיקר לזה שצריך ללמוד לנחות על 744 על 12 ולעצור לפני ה Y ולא בתוך ממן :lol: (ולא לשכח את אולגה :wink: ).

קיצר, יש לך תרוצים כמו חול .... תאחלס אתה עצלן ... עם הקוקפיט שלך אחד הדברים הכי כיפיים לעשות זה יציאות (SID) וכניסות ב RAW DATA.

ה TFC האחרון היה פשוט תענוג לצאת עם חיתוכים כמו כתוב בספר, כבר הרבה זמן לא חיכתי ככה. עכשיו יאא עצלן, מה הבעיה שלך לשלב את זה עם פיקוח איכותי ?

אמרתי לך רק תגיד מתי, אני פותח לך פיקוח ספיישל ומתאמנים בייחד עד שאתה נכנס ללונדון ומלמד שם את הפקחים אנגלית תעופתית ...מבטיח לשמור את שמוליק לידך לעת צרה :)

חזרה לנושא המרכזי

מבחן לא חובה, אבל מומלץ כדי לבחוץ את עצמיך ואת הרמה שלך.

יום נעים

פורסם

אז בנושא השרשור המקורי, כתבתי את דעתי בהתחלה שהיא הצטרפות לדעה שהביע מדריך מצפון אמריקה, לבצע מבחן בהרשמה ללא כל תלות בקבלה, זאת אומרת שגם אם מישהו נכשל בכל השאלות אז הוא יוכל להשלים הרשמה ולטוס כמו כל אחד, רק שעכשיו הוא ידע במה הוא צריך להשתפר (זוכרים שיש נהלים לרשת ודרך נכונה לטוס).

כמו שכבר אמרתי שרשור פורה ומעניין.

פורסם
אני לא טועה !! אני מביע דיעה

דיעה היא לא טעות..ואני מתייחס לנושא ההודעה המקורית שהיא שאלה האם צריך לעשות מבחן קבלה ?

והתשובה שלי לדעתי בלבד היא - לא !!

יש משפט שאומר - מי שלא מעיז לא מתיז.

נתחיל מהבירוקרטיה:

נכנסת לווטסים וסימנת את ה V שאף אחד לא קורא מה כתוב מעליו כאישור הרשמה- חתמת על הסכם מול הארגון שבו אתה מתחבר לרשת ומצהיר שתוכל למלא הוראות פקח בסיסיות.

נלך לצד הסוציופאטי - כמו שפינקלס כתב עזרה יש רק אם תרצה אם תבקש תקבל במידת האפשר אנליין ואם לא אז אחר כך וכאן מגיע האבל הגדול ------>אם הגעת לסירון ב 8000 רגל במקום ב 5000 עם 767 בגלל עודף פוטנציאל כי לא קראת את המדריך אלא רק טרחת לשאול שאלות קיטבג ב SUPPORT , דפקת לי את הרצף , דפקת את החברים שלך שיבלו 20 דקות במתנה והליכות סביב כדי שאתה תועיל בטובך ללחוץ FLCH + מעצורים ולהעיף את המטוס למטה אבל רוב הסיכוי שלא תעשה את זה כי אין לך אקרובט לפתוח PDF.

יש כאלה שעשו רישיון על הרכב כדי לנהוג מהבית לעבודה וזהו, לטיולים הם יוצאים רק עם אוטובוס יש כאלה שעשו רישיון כדי להריץ פורמולה על מסלול מרוצים, אותו הדבר כאן יש כאלה שקנו את הסימולטור בשביל לעשות שטויות ויש כאלה שקנו אותו בשביל הלרשם לווטסים, אין מה לעשות כאן יש דרישות מינימום והיחס רציני.

משהו פעם אמר גם שהתחביב הזה גם מביא אותנו לרמה מסויימת של מאזוכיזם יכול להיות זה נכון אבל זה גם מתוך בחירה, ויותר מיזה- אני גאה בזה שחברים שלך בעבודה מקבלים מהפורום תדמית רצינית ואפילו רצינית מאוד בין אם זה מרתיע אותם או לא תכלס כולם רואים וקוראים את הפורום הזה והכל כאן שקוף אין לנו מה להסתיר או להתבייש.

אגב יש הרבה אפשרויות בין הייתר קיימת עוד רשת ששם האידיאולוגיה זה - נחזיק לך את האבר מתי שתרצה כדי שתשתין תמיד בתוך האסלה ועדיין הרוב בוחרים להיות מאזוכיסטים, אם יש בינינו כאלה שרק מחפשים שיחזיקו להם בזמן שהם בשירותים אני מעדיף שלא יהיו כאן ויחשבו פעמיים לפני שהם לוחצים על ה V ואם לא מתאים שיסמנו V ברשתות אחרות כאלה שנועדו לעשות שטויות (ZONE או GAME SPY לדוגמא).

פורסם

ממש גילית לי את אמריקה : שעולם התעופה מורכב מדברים נוספים ... מה הקשר לדיון המתנהל פה? דבר נוסף אני מוקיר את IFS ולאחרונה שלחתי לשם את חבר שלי זאב סגל שהוא בעל רשיון טייס פרטי במציאות ולא טס כבר מספר שנים וכעת יטוס בוואטיל.

דבר נוסף:של נעליך מעל רגליך שאתה מדבר על ה747-400 וכמובן הדיילת ... זה מטוס מורכב וממוחשב ביותר ובסימולטור גם "לא סלחני" ודרוש יידע רב לתפעל אותו וכל סטייה קלה ביותר בנחיתה גורמת להתרסקות שלא כמו בכל שאר המטוסים האחרים אשר אתה מטיס.נראה אותך קודם מבצע בבן גוריון TOUCH AND GO עם המטוס הזה כמוני קודם ורק אז יהיה לך זכות להעביר עלי ביקורת... אני מודה לך שאתה שולח אותי ואת רן לקרוא במדריכים של IFS ואני גם עושה זאת אבל בזמן שנותר לי כי מה לעשות את רוב הזמן אני מעביר במרכז ההדרכה של אל על בהרצאות עם הקברניטים של 767 ו747 ובקריאת המדריכים של אל על ולאחר מכן תרגול איתם שם בסימולטור ואם נשאר לי קצת זמן אז יורד לקומה שמתחת לסימולטור להדרכת דיילות וגם שם יש מה ללמוד...

בוקי זאב:4X-MJB

פורסם
אמרתי לך רק תגיד מתי, אני פותח לך פיקוח ספיישל ומתאמנים בייחד עד שאתה נכנס ללונדון ומלמד שם את הפקחים אנגלית תעופתית ...מבטיח לשמור את שמוליק לידך לעת צרה :)
במוצ"ש האחרון גיליתי שאני משלב בקשר מילים של סחבקיות מצויה אז כנראה שרענון בנושא לא יזיק גם לי :oops: , אשמח להצטרף אם רק תודיעו לי מתי. תודה מראש :)
פורסם
נלך לצד הסוציופאטי - כמו שפינקלס כתב עזרה יש רק אם תרצה אם תבקש תקבל במידת האפשר אנליין ואם לא אז אחר כך וכאן מגיע האבל הגדול ------>אם הגעת לסירון ב 8000 רגל במקום ב 5000 עם 767 בגלל עודף פוטנציאל כי לא קראת את המדריך אלא רק טרחת לשאול שאלות קיטבג ב SUPPORT , דפקת לי את הרצף , דפקת את החברים שלך שיבלו 20 דקות במתנה והליכות סביב כדי שאתה תועיל בטובך ללחוץ FLCH + מעצורים ולהעיף את המטוס למטה אבל רוב הסיכוי שלא תעשה את זה כי אין לך אקרובט לפתוח PDF.

אלעד, לדעתי הדוגמא הזו לא משקפת נכון, אותו טייס לא יפריע לרצף ואף חבר שלו לא יפגע כי תמיד אפשר להוציא מהרצף ולשים בסוף, או לתת לו שדה אחר, הבעיות שתיארת נובעות בעיקרן בתפעול אוטומציה, גם פה הפתרון הוא לנתק הכל ולהטיס תכלס מטוס -> הגאים, מצערת ראש בחוץ.

את אף אחד לא מעניין איך הוא מטיס את המטוס, אבל שידע להטיס ולשלוט בו לפי הוראות פקח ושיבין שיש דברים בסיסים שנדרשמים ממנו ע"י רשת VATSIM (לא VATIL) וצריך לעמוד בהם.

כמו שרשמתי מקודם, העצלנות מתחילה עוד בכניסה, עוד בדפי האינטרנט של ההרשמה היכן שנדרש להקדיש זמן ולקרוא ולהבין את המסםר הבא -> רשת VATSIM דורשת דרישות מסויימות (שוב-> PRC), אז צריך לעמוד בהם.

פורסם
נלך לצד הסוציופאטי - כמו שפינקלס כתב עזרה יש רק אם תרצה אם תבקש תקבל במידת האפשר אנליין ואם לא אז אחר כך וכאן מגיע האבל הגדול ------>אם הגעת לסירון ב 8000 רגל במקום ב 5000 עם 767 בגלל עודף פוטנציאל כי לא קראת את המדריך אלא רק טרחת לשאול שאלות קיטבג ב SUPPORT , דפקת לי את הרצף , דפקת את החברים שלך שיבלו 20 דקות במתנה והליכות סביב כדי שאתה תועיל בטובך ללחוץ FLCH + מעצורים ולהעיף את המטוס למטה אבל רוב הסיכוי שלא תעשה את זה כי אין לך אקרובט לפתוח PDF.

אלעד, לדעתי הדוגמא הזו לא משקפת נכון, אותו טייס לא יפריע לרצף ואף חבר שלו לא יפגע כי תמיד אפשר להוציא מהרצף ולשים בסוף, או לתת לו שדה אחר, הבעיות שתיארת נובעות בעיקרן בתפעול אוטומציה, גם פה הפתרון הוא לנתק הכל ולהטיס תכלס מטוס -> הגאים, מצערת ראש בחוץ.

את אף אחד לא מעניין איך הוא מטיס את המטוס, אבל שידע להטיס ולשלוט בו לפי הוראות פקח ושיבין שיש דברים בסיסים שנדרשמים ממנו ע"י רשת VATSIM (לא VATIL) וצריך לעמוד בהם.

כמו שרשמתי מקודם, העצלנות מתחילה עוד בכניסה, עוד בדפי האינטרנט של ההרשמה היכן שנדרש להקדיש זמן ולקרוא ולהבין את המסםר הבא -> רשת VATSIM דורשת דרישות מסויימות (שוב-> PRC), אז צריך לעמוד בהם.

איציק זה לא משנה איזה דוגמא כל הרעיון הוא שאם בנאדם בא בלי חוסר ידע ברשת הוא דופק את החברים שלו

ואגב ספציפית לדוגמא אני לא מסכים איתך - טיסה אוטומאטית היא טיסה לכל דבר בצ'ק בחברות תעופה הציון המשוכלל מכיל בתוכו את הקטגוריה "טיסה אוטומאטית" ככה שניתוק הסרבו זה לא בהכרח פתרון מקצועי לדוגמא שהבאתי אבל זה דיון לפעם אחרת :idea:

פורסם
נלך לצד הסוציופאטי - כמו שפינקלס כתב עזרה יש רק אם תרצה אם תבקש תקבל במידת האפשר אנליין ואם לא אז אחר כך וכאן מגיע האבל הגדול ------>אם הגעת לסירון ב 8000 רגל במקום ב 5000 עם 767 בגלל עודף פוטנציאל כי לא קראת את המדריך אלא רק טרחת לשאול שאלות קיטבג ב SUPPORT , דפקת לי את הרצף , דפקת את החברים שלך שיבלו 20 דקות במתנה והליכות סביב כדי שאתה תועיל בטובך ללחוץ FLCH + מעצורים ולהעיף את המטוס למטה אבל רוב הסיכוי שלא תעשה את זה כי אין לך אקרובט לפתוח PDF.

אלעד, לדעתי הדוגמא הזו לא משקפת נכון, אותו טייס לא יפריע לרצף ואף חבר שלו לא יפגע כי תמיד אפשר להוציא מהרצף ולשים בסוף, או לתת לו שדה אחר, הבעיות שתיארת נובעות בעיקרן בתפעול אוטומציה, גם פה הפתרון הוא לנתק הכל ולהטיס תכלס מטוס -> הגאים, מצערת ראש בחוץ.

את אף אחד לא מעניין איך הוא מטיס את המטוס, אבל שידע להטיס ולשלוט בו לפי הוראות פקח ושיבין שיש דברים בסיסים שנדרשמים ממנו ע"י רשת VATSIM (לא VATIL) וצריך לעמוד בהם.

כמו שרשמתי מקודם, העצלנות מתחילה עוד בכניסה, עוד בדפי האינטרנט של ההרשמה היכן שנדרש להקדיש זמן ולקרוא ולהבין את המסםר הבא -> רשת VATSIM דורשת דרישות מסויימות (שוב-> PRC), אז צריך לעמוד בהם.

איציק זה לא משנה איזה דוגמא כל הרעיון הוא שאם בנאדם בא בלי חוסר ידע ברשת הוא דופק את החברים שלו

ואגב ספציפית לדוגמא אני לא מסכים איתך - טיסה אוטומאטית היא טיסה לכל דבר בצ'ק בחברות תעופה הציון המשוכלל מכיל בתוכו את הקטגוריה "טיסה אוטומאטית" ככה שניתוק הסרבו זה לא בהכרח פתרון מקצועי לדוגמא שהבאתי אבל זה דיון לפעם אחרת :idea:

אחרי הרהור נוסף:

אוקיי. אז הבנו שטייס חדש וחסר נסיון הורס לאחרים את החוויה. אז מה אתם מציעים לאחד כזה? מה אתם מציעים למישהו חדש דנדש. עוד לא מכיר את ואטיל, עוד לא מכיר את IFS, את המדריכים הכתובים באתר, לא מכיר כלום. בחור חדש ששמע על הרשת ובפעם הראשונה - בתמימות - מנסה להתחבר ולטוס. אין לו אפילו מושג מה הוא צריך לדעת ואיך לומדים את זה.

האם בהכרח קבלת הפנים תמיד תהיה, נזיפה, ניתוק, "לך תלמד". "תקרא את ה PRC"?

אולי צריך להיות "נוהל חבר חדש" ברשת. נוהל שמחייב בעיקר את הסביבה, ופחות את אותו חבר חדש, נוהל שיחייב סבלנות מצד פקחים בקרים וטייסים אחרים. מצב שבו כל השאר מוכנים נפשית, רגשית ופיזית לקראת מצב שיצטרכו למשל ללכת סביב (אוי אוי אוי...), או להיכנס להולדינג או מה שלא יהיה, פשוט כי יש מישהו חדש וצריך לדאוג שההיכרות הראשונה שלו עם הרשת תהיה חוויה נחמדה ומסבירת פנים.

תבינו שבניגוד למציאות המצב שלנו ברשת הוא קצת מורכב. אנשים חדשים, דף חלק, יכולים לעלות לרשת לפי הכללים וזו זכותם המלאה. במציאות אין מצב שמישהו יעלה למרחב האווירי אם הוא לא מוסמך או שיש מדריך מוסמך איתו במטוס. ברשת זה לא המצב. ולכן צריך להתייחס לחדשים בצורה קצת שונה.

את כל הדברים של מה צריך ללמוד, מה הדרישות המינימליות, איפה כמה ולמה תשאירו לאחר כך, לאחר הטיסה הראשונה. בתור התחלהתנו לחבר חדש, להתרשם, ליהנות - נטו. אם לאחר מכן בחור כזה לא קלט את המסר ושוב עולה לטיסות ללא הידע הנדרש, אז אולי שווה לשקול התייחסות קצת יותר חמורת סבר.

"הסבר פניך לתייר".

פורסם
נלך לצד הסוציופאטי - כמו שפינקלס כתב עזרה יש רק אם תרצה אם תבקש תקבל במידת האפשר אנליין ואם לא אז אחר כך וכאן מגיע האבל הגדול ------>אם הגעת לסירון ב 8000 רגל במקום ב 5000 עם 767 בגלל עודף פוטנציאל כי לא קראת את המדריך אלא רק טרחת לשאול שאלות קיטבג ב SUPPORT , דפקת לי את הרצף , דפקת את החברים שלך שיבלו 20 דקות במתנה והליכות סביב כדי שאתה תועיל בטובך ללחוץ FLCH + מעצורים ולהעיף את המטוס למטה אבל רוב הסיכוי שלא תעשה את זה כי אין לך אקרובט לפתוח PDF.

אלעד, לדעתי הדוגמא הזו לא משקפת נכון, אותו טייס לא יפריע לרצף ואף חבר שלו לא יפגע כי תמיד אפשר להוציא מהרצף ולשים בסוף, או לתת לו שדה אחר, הבעיות שתיארת נובעות בעיקרן בתפעול אוטומציה, גם פה הפתרון הוא לנתק הכל ולהטיס תכלס מטוס -> הגאים, מצערת ראש בחוץ.

את אף אחד לא מעניין איך הוא מטיס את המטוס, אבל שידע להטיס ולשלוט בו לפי הוראות פקח ושיבין שיש דברים בסיסים שנדרשמים ממנו ע"י רשת VATSIM (לא VATIL) וצריך לעמוד בהם.

כמו שרשמתי מקודם, העצלנות מתחילה עוד בכניסה, עוד בדפי האינטרנט של ההרשמה היכן שנדרש להקדיש זמן ולקרוא ולהבין את המסםר הבא -> רשת VATSIM דורשת דרישות מסויימות (שוב-> PRC), אז צריך לעמוד בהם.

איציק זה לא משנה איזה דוגמא כל הרעיון הוא שאם בנאדם בא בלי חוסר ידע ברשת הוא דופק את החברים שלו

ואגב ספציפית לדוגמא אני לא מסכים איתך - טיסה אוטומאטית היא טיסה לכל דבר בצ'ק בחברות תעופה הציון המשוכלל מכיל בתוכו את הקטגוריה "טיסה אוטומאטית" ככה שניתוק הסרבו זה לא בהכרח פתרון מקצועי לדוגמא שהבאתי אבל זה דיון לפעם אחרת :idea:

אחרי הרהור נוסף:

אוקיי. אז הבנו שטייס חדש וחסר נסיון הורס לאחרים את החוויה. אז מה אתם מציעים לאחד כזה? מה אתם מציעים למישהו חדש דנדש. עוד לא מכיר את ואטיל, עוד לא מכיר את IFS, את המדריכים הכתובים באתר, לא מכיר כלום. בחור חדש ששמע על הרשת ובפעם הראשונה - בתמימות - מנסה להתחבר ולטוס. אין לו אפילו מושג מה הוא צריך לדעת ואיך לומדים את זה.

האם בהכרח קבלת הפנים תמיד תהיה, נזיפה, ניתוק, "לך תלמד". "תקרא את ה PRC"?

אולי צריך להיות "נוהל חבר חדש" ברשת. נוהל שמחייב בעיקר את הסביבה, ופחות את אותו חבר חדש, נוהל שיחייב סבלנות מצד פקחים בקרים וטייסים אחרים. מצב שבו כל השאר מוכנים נפשית, רגשית ופיזית לקראת מצב שיצטרכו למשל ללכת סביב (אוי אוי אוי...), או להיכנס להולדינג או מה שלא יהיה, פשוט כי יש מישהו חדש וצריך לדאוג שההיכרות הראשונה שלו עם הרשת תהיה חוויה נחמדה ומסבירת פנים.

תבינו שבניגוד למציאות המצב שלנו ברשת הוא קצת מורכב. אנשים חדשים, דף חלק, יכולים לעלות לרשת לפי הכללים וזו זכותם המלאה. במציאות אין מצב שמישהו יעלה למרחב האווירי אם הוא לא מוסמך או שיש מדריך מוסמך איתו במטוס. ברשת זה לא המצב. ולכן צריך להתייחס לחדשים בצורה קצת שונה.

את כל הדברים של מה צריך ללמוד, מה הדרישות המינימליות, איפה כמה ולמה תשאירו לאחר כך, לאחר הטיסה הראשונה. בתור התחלהתנו לחבר חדש, להתרשם, ליהנות - נטו. אם לאחר מכן בחור כזה לא קלט את המסר ושוב עולה לטיסות ללא הידע הנדרש, אז אולי שווה לשקול התייחסות קצת יותר חמורת סבר.

"הסבר פניך לתייר".

לקרוא כאלה דברים ממישהו שלא מאשר לחניכים שלו להתחבר לרשת עד לסיום הקורס? משהו לא מסתדר לי. לדעתי בנוסף לאמרה "הסבר פניך לתייר" יש אמרה "ברומא תתנהג כרומאי". ואם להיות רומאי אומר לקרוא PRC ולדעת לתפעל מטוס לפני ההתחברות לרשת, אז זה מה יש. ברוכי אתה מכיר את הצוות הנוכחי ואתה יודע שאין כמונו סלחנים ומסבירי פנים והפקחים היום הם לעילא ולעילא, אבל יש גבול לכמה אפשר לעשות את זה על חשבון החברים הפעילים שבאו לטוס ולהנות מ- ARAIG.

פורסם

לקרוא כאלה דברים ממישהו שלא מאשר לחניכים שלו להתחבר לרשת עד לסיום הקורס? משהו לא מסתדר לי. לדעתי בנוסף לאמרה "הסבר פניך לתייר" יש אמרה "ברומא תתנהג כרומאי". ואם להיות רומאי אומר לקרוא PRC ולדעת לתפעל מטוס לפני ההתחברות לרשת, אז זה מה יש. ברוכי אתה מכיר את הצוות הנוכחי ואתה יודע שאין כמונו סלחנים ומסבירי פנים והפקחים היום הם לעילא ולעילא, אבל יש גבול לכמה אפשר לעשות את זה על חשבון החברים הפעילים שבאו לטוס ולהנות מ- ARAIG.

בא נעמיד דברים על דיוקם: לא עד סיום הקורס אלא עד סולו הקפות. גם לפני זה החניכים עולים לטוס ברשת אבל במסגרת השיעורים. יש לזה סיבה, וזה מוכח ועובד. לא המקום לפרט.

בכל מקרה. אני יחדד שוב: אני מדבר על מצב של חבר חדש. טיסה ראשונה ברשת. בלי מודעות לכלום. עוד לא מבין בכלל לאן הגיע. לדעתי סוג של "הכרזה", ויידוע של כל מי שאיתו על התדר: "בא לשכונה בחור חדש", ישנו לגמרי את ההתייחסות של כל המעורבים האחרים. גם "ברוכים הבאים ובהצלחה" מכל מי שעל התדר יעשו את ההיכרות של חבר חדש לחוויה אחרת לגמרי ממה שאנחנו רגילים אליה. קרא שוב את דברי: מעבר לפעם ראשונה, אחרי שהסבירו לאן הוא הגיע ומה נדרש ממנו כדי לטוס ברשת, אין יותר צ'אנסים. הטיסה הבאה שלו תהיה אחרי שהוא למד והבין לאן הוא הגיע ומה המינימום הנדרש.

בינינו, בסה"כ בחור חדש ברשת, זה לא עניין יומיומי. ולדעתי עם התייחסות נכונה זה בהחלט נסבל. גם מבחינת החברים הנכבדים והחשובים האחרים.

ולגבי PRC ושות: אתם יכולים להתלונן אלף פעם שאנשים לא קוראים PRC עם ההרשמה. תענו לי בכנות: מי מכם קורא את ה LICENCE AGREEMENT מתחילתו ועד סופו בכל פעם שהוא מתקין משהו על המחשב? כולנו מסמנים אוטומטית I AGREE וממשיכים ל NEXT. אל תדרשו מאחרים מה שאתם לא מקיימים בעצמכם.

פורסם
גם "ברוכים הבאים ובהצלחה" מכל מי שעל התדר יעשו את ההיכרות של חבר חדש לחוויה אחרת לגמרי ממה שאנחנו רגילים אליה. לא מקובל, זה תפקיד הפורום, זה לא חלק מהנדבר וזה לא ARAIG קרא שוב את דברי: מעבר לפעם ראשונה, אחרי שהסבירו לאן הוא הגיע ומה נדרש ממנו כדי לטוס ברשת, אין יותר צ'אנסים. הזוי. שיעמוד בחניה W4 ויקשיב, או שיצטרף לחונך שגר קרוב אליו ושיטוסו יחד. יכול להתחבר OBS לשעות הראשונות, מבטיח לא לעשות בעיות

בינינו, בסה"כ בחור חדש ברשת, זה לא עניין יומיומי. החזון שלנו אומר שכן ואנחנו צריכים להיערך לכך שכן ולדעתי עם התייחסות נכונה זה בהחלט נסבל. גם מבחינת החברים הנכבדים והחשובים האחרים.

פורסם
גם "ברוכים הבאים ובהצלחה" מכל מי שעל התדר יעשו את ההיכרות של חבר חדש לחוויה אחרת לגמרי ממה שאנחנו רגילים אליה. לא מקובל, זה תפקיד הפורום, זה לא חלק מהנדבר וזה לא ARAIG

נו באמת, זה כבר לא ARAIG זה כבר יותר צדיקים (ומרובעים) מהאפיפיור יימח שמו. במציאות למשל כחניך בטיסת מרחב אתה חייב לסיים כל תשדורת במילים "חניך בסולו". אין לך מושג כמה ברכות איחולים כמו "בהצלחה בחור" "קידמה גוזל" "יאללה שחק אותה" אתה שומע מכל מיני טייסים אחרים שעל התדר, ואין לך מושג כמה זה מעודד ועוזר להפיג מתחים.

קרא שוב את דברי: מעבר לפעם ראשונה, אחרי שהסבירו לאן הוא הגיע ומה נדרש ממנו כדי לטוס ברשת, אין יותר צ'אנסים. הזוי. שיעמוד בחניה W4 ויקשיב, או שיצטרף לחונך שגר קרוב אליו ושיטוסו יחד. יכול להתחבר OBS לשעות הראשונות, מבטיח לא לעשות בעיות

אכן הזוי: איזה W4, איזה OBS ואיזה בטיח. הבנאדם חדש כל המושגים האלה הם סינית בשבילו. איזה חונך אתה מצפה שהבנאדם יצמיד לעצמו לפני שבכלל הכיר את הרשת????

בינינו, בסה"כ בחור חדש ברשת, זה לא עניין יומיומי. החזון שלנו אומר שכן ואנחנו צריכים להיערך לכך שכן ולדעתי עם התייחסות נכונה זה בהחלט נסבל. גם מבחינת החברים הנכבדים והחשובים האחרים.

פורסם
גם "ברוכים הבאים ובהצלחה" מכל מי שעל התדר יעשו את ההיכרות של חבר חדש לחוויה אחרת לגמרי ממה שאנחנו רגילים אליה. לא מקובל, זה תפקיד הפורום, זה לא חלק מהנדבר וזה לא ARAIG

נו באמת, זה כבר לא ARAIG זה כבר יותר צדיקים (ומרובעים) מהאפיפיור יימח שמו. במציאות למשל כחניך בטיסת מרחב אתה חייב לסיים כל תשדורת במילים "חניך בסולו". אין לך מושג כמה ברכות איחולים כמו "בהצלחה בחור" "קידמה גוזל" "יאללה שחק אותה" אתה שומע מכל מיני טייסים אחרים שעל התדר, ואין לך מושג כמה זה מעודד ועוזר להפיג מתחים.

קרא שוב את דברי: מעבר לפעם ראשונה, אחרי שהסבירו לאן הוא הגיע ומה נדרש ממנו כדי לטוס ברשת, אין יותר צ'אנסים. הזוי. שיעמוד בחניה W4 ויקשיב, או שיצטרף לחונך שגר קרוב אליו ושיטוסו יחד. יכול להתחבר OBS לשעות הראשונות, מבטיח לא לעשות בעיות

אכן הזוי: איזה W4, איזה OBS ואיזה בטיח. הבנאדם חדש כל המושגים האלה הם סינית בשבילו. איזה חונך אתה מצפה שהבנאדם יצמיד לעצמו לפני שבכלל הכיר את הרשת????

בינינו, בסה"כ בחור חדש ברשת, זה לא עניין יומיומי. החזון שלנו אומר שכן ואנחנו צריכים להיערך לכך שכן ולדעתי עם התייחסות נכונה זה בהחלט נסבל. גם מבחינת החברים הנכבדים והחשובים האחרים.

אם הוא לא יודע מה זה לעמוד בחניה ומה זה OBS אתה רוצה שיעלה לטוס? מה הוא כן מכיר? מסלולים? מצערת? מה הוא כן צריך לדעת לדעתך? לקנפג את הסימולטור להתעלם מהתרסקויות, ללחוץ על VATSIM ב- FSINN ולחכות לראות מה יקרה? בשביל מה? זאת יכולה להיות חוויה משפילה וטראומטית לכל הסביבה, שלא לדבר על חסרת תכלית בעליל. שיכנס לפורום כמו כל החדשים ויתחיל משם. אני בכלל לא מאמין שאנחנו מנהלים את השיחה הדבילית הזאת, קח צעד אחד אחורה ברוכי ותבדוק במה אתה באמת מאמין. אני לא מתאר לעצמי שאתה כותב את זה :?

פורסם
גם "ברוכים הבאים ובהצלחה" מכל מי שעל התדר יעשו את ההיכרות של חבר חדש לחוויה אחרת לגמרי ממה שאנחנו רגילים אליה. לא מקובל, זה תפקיד הפורום, זה לא חלק מהנדבר וזה לא ARAIG

נו באמת, זה כבר לא ARAIG זה כבר יותר צדיקים (ומרובעים) מהאפיפיור יימח שמו. במציאות למשל כחניך בטיסת מרחב אתה חייב לסיים כל תשדורת במילים "חניך בסולו". אין לך מושג כמה ברכות איחולים כמו "בהצלחה בחור" "קידמה גוזל" "יאללה שחק אותה" אתה שומע מכל מיני טייסים אחרים שעל התדר, ואין לך מושג כמה זה מעודד ועוזר להפיג מתחים.

קרא שוב את דברי: מעבר לפעם ראשונה, אחרי שהסבירו לאן הוא הגיע ומה נדרש ממנו כדי לטוס ברשת, אין יותר צ'אנסים. הזוי. שיעמוד בחניה W4 ויקשיב, או שיצטרף לחונך שגר קרוב אליו ושיטוסו יחד. יכול להתחבר OBS לשעות הראשונות, מבטיח לא לעשות בעיות

אכן הזוי: איזה W4, איזה OBS ואיזה בטיח. הבנאדם חדש כל המושגים האלה הם סינית בשבילו. איזה חונך אתה מצפה שהבנאדם יצמיד לעצמו לפני שבכלל הכיר את הרשת????

בינינו, בסה"כ בחור חדש ברשת, זה לא עניין יומיומי. החזון שלנו אומר שכן ואנחנו צריכים להיערך לכך שכן ולדעתי עם התייחסות נכונה זה בהחלט נסבל. גם מבחינת החברים הנכבדים והחשובים האחרים.

אם הוא לא יודע מה זה לעמוד בחניה ומה זה OBS אתה רוצה שיעלה לטוס? מה הוא כן מכיר? מסלולים? מצערת? מה הוא כן צריך לדעת לדעתך? לקנפג את הסימולטור להתעלם מהתרסקויות, ללחוץ על VATSIM ב- FSINN ולחכות לראות מה יקרה? בשביל מה? זאת יכולה להיות חוויה משפילה וטראומטית לכל הסביבה, שלא לדבר על חסרת תכלית בעליל. שיכנס לפורום כמו כל החדשים ויתחיל משם. אני בכלל לא מאמין שאנחנו מנהלים את השיחה הדבילית הזאת, קח צעד אחד אחורה ברוכי ותבדוק במה אתה באמת מאמין. אני לא מתאר לעצמי שאתה כותב את זה :?

אתה לא איתי משה. קלוט ת'סיטואציה:

בנאדם שמע על ואטיל, נכנס לרשת התחבר נתן גז ונסע. לא פורום, לא PRC, לא חניה לא OBS, כלום. היו לנו מקרים כאלה. מצב נתון. עכשיו השאלה היא שוב מה אתה עושה במצב כזה. האם "תתנתק תעוף לי מהעיניים" ותציג ת'עצמך בפורום זה הדרך הנכונה לקבל אותו??

כן זה אני כותב את זה. תתפלא. אני זוכר מקרים כאלה וזוכר את העליהום שחדשים קיבלו וזה הפריע לי. קח שנתיים - שלוש אחורה ותרענן את הזיכרון. בין השאר זו אחת הסיבות שנרתמתי לעזור ב IFS. אני מניח שזה לא מסתדר לך עם כל מיני "תאקלים" שהיו לי לאחרונה אישית עם כמה חדשים. אז כן , יש את אלה שכחדשים כבר יודעים הכל ושאף אחד לא יבלבל אותם. כאלה אני אוכל בלי מלח... :grab:

פורסם
גם "ברוכים הבאים ובהצלחה" מכל מי שעל התדר יעשו את ההיכרות של חבר חדש לחוויה אחרת לגמרי ממה שאנחנו רגילים אליה. לא מקובל, זה תפקיד הפורום, זה לא חלק מהנדבר וזה לא ARAIG

נו באמת, זה כבר לא ARAIG זה כבר יותר צדיקים (ומרובעים) מהאפיפיור יימח שמו. במציאות למשל כחניך בטיסת מרחב אתה חייב לסיים כל תשדורת במילים "חניך בסולו". אין לך מושג כמה ברכות איחולים כמו "בהצלחה בחור" "קידמה גוזל" "יאללה שחק אותה" אתה שומע מכל מיני טייסים אחרים שעל התדר, ואין לך מושג כמה זה מעודד ועוזר להפיג מתחים.

קרא שוב את דברי: מעבר לפעם ראשונה, אחרי שהסבירו לאן הוא הגיע ומה נדרש ממנו כדי לטוס ברשת, אין יותר צ'אנסים. הזוי. שיעמוד בחניה W4 ויקשיב, או שיצטרף לחונך שגר קרוב אליו ושיטוסו יחד. יכול להתחבר OBS לשעות הראשונות, מבטיח לא לעשות בעיות

אכן הזוי: איזה W4, איזה OBS ואיזה בטיח. הבנאדם חדש כל המושגים האלה הם סינית בשבילו. איזה חונך אתה מצפה שהבנאדם יצמיד לעצמו לפני שבכלל הכיר את הרשת????

בינינו, בסה"כ בחור חדש ברשת, זה לא עניין יומיומי. החזון שלנו אומר שכן ואנחנו צריכים להיערך לכך שכן ולדעתי עם התייחסות נכונה זה בהחלט נסבל. גם מבחינת החברים הנכבדים והחשובים האחרים.

אם הוא לא יודע מה זה לעמוד בחניה ומה זה OBS אתה רוצה שיעלה לטוס? מה הוא כן מכיר? מסלולים? מצערת? מה הוא כן צריך לדעת לדעתך? לקנפג את הסימולטור להתעלם מהתרסקויות, ללחוץ על VATSIM ב- FSINN ולחכות לראות מה יקרה? בשביל מה? זאת יכולה להיות חוויה משפילה וטראומטית לכל הסביבה, שלא לדבר על חסרת תכלית בעליל. שיכנס לפורום כמו כל החדשים ויתחיל משם. אני בכלל לא מאמין שאנחנו מנהלים את השיחה הדבילית הזאת, קח צעד אחד אחורה ברוכי ותבדוק במה אתה באמת מאמין. אני לא מתאר לעצמי שאתה כותב את זה :?

אתה לא איתי משה. קלוט ת'סיטואציה:

בנאדם שמע על ואטיל, נכנס לרשת התחבר נתן גז ונסע. לא פורום, לא PRC, לא חניה לא OBS, כלום. היו לנו מקרים כאלה. מצב נתון. עכשיו השאלה היא שוב מה אתה עושה במצב כזה. האם "תתנתק תעוף לי מהעיניים" ותציג ת'עצמך בפורום זה הדרך הנכונה לקבל אותו??

כן זה אני כותב את זה. תתפלא. אני זוכר מקרים כאלה וזוכר את העליהום שחדשים קיבלו וזה הפריע לי. קח שנתיים - שלוש אחורה ותרענן את הזיכרון. בין השאר זו אחת הסיבות שנרתמתי לעזור ב IFS.

אני לא חושב שלבקש ממישהו להכיר את הכללים במקום חדש לפני שהוא קופץ למים זו דרישה מוגזמת. להיפך, רק ככה הוא מקטין למינימום את הסיכויים לקבל "עליהום". במקום להציג את המצב כ- "תתנתק תעוף לי מהעיניים" אתה יכול לקחת משפט מהעולם שלך, כמו "בבקשה אל תתחבר לרשת אם אתה לפני סולו הקפות או לא במסגרת שיעור". אתה יודע מה? אני מאד אתפלא אם יש מישהו בשיעור או אחרי סולו הקפות שהגיע לסטטוס כזה בלי לקרוא PRC ולשלוט במטוס שהוא טס בו. מה בסך הכל ביקשנו? האני מאמין האגדי שלך בניהול המצוין של IFS עומד להתרסק פה לחתיכות, אני דווקא בעד להשאיר אותו שלם כי אני אישית מאד מעריך את העבודה שמושקעת ב- IFS. למה לקלקל?

פורסם

ברוך, כל מה שאתה מדבר עליו חי וקיים ברשת, אף פקח לא נוזף ושולח טייסים ישר להתנתק, למעשה רק אתמול טייס חדש לגמרי קיבל הכוונה קצרה מפקח, בו נאמר לו שלא כדי לו בטיסה הראשונה לטוס ללונדון היטרו, לשמחתנו הטייס הקשיב הבין שיש משהו בדברים וחזר להכין תוכנית טיסה ללארנקה.

נתקלתי גם במצבים של חוסר ידע מוחלט ופשוט לקחתי מהטייס את המייל ושלחתי לו הכוונה מסודרת איך להתחיל, כך גם אני מחנך פקחים אחרים.

חלקם טורחים להקשיב להכוונה שאני מנסה לתת להם, וחלקם לא ואחרי יום הם חוזרים בהתעלמות מוחלטת ממה שהסבירו להם.

הנק' של משה נכונה, והיא מתחילה במושג שנקרא אחריות, לצערי לא מעט מאמצים להם גישה להתעלם מנהלים כתובים ובאים בגישת "יהיה בסדר", גם אחרי שנכתב להם בפורום.

פורסם

הצעה אשר ייתכן ותידרוש מעט מעט עבודה שחורה מהפקחים, אבל יכולה לסייע ב"הכוונת" החבר'ה החדשים (אני חושב שההצעה עלתה בדיון דומה בעבר):

פקח אשר נתקל בטייס חדש אשר פועל באופן חריג ולא נהלי, ישלח את הבחור למקורות, משהו בסגנון שאיציק ציין, ובנוסף יעביר את פרטי הטייס (מס' VATSIM, שם...) לגורם אשר אחראי למעקב על חברי החטיבה (משה?).

אך מה לעשות, הטייס המדובר הינו פוחז, לא ניסה ללמוד או לשפר דרכיו והתחבר בשנית וביצע טיסה לא נהלית, חריגה וכו' (בטווח זמן אשר צריך להיות מוגדר), אזי כמובן שדיווח עליו יגיע שוב לגורם הנ"ל (שוב משה?). בשלב הזה יש לפעול לחסימת המשתמש, שליחת מייל הסבר על הניתוק, על דרישות המינימום מטייס ברשת, וצירוף מבחן רמה מחייב אשר רק לאחר מעברו יבוטל הניתוק.

כמובן שאפשר לשייף, להוסיף, לגרוע מההצעה אבל אולי היא בכיוון שיאזן בין החופש הקיים היום לבקרת האיכות הנדרשת ברשת.

פורסם
לקרוא כאלה דברים ממישהו שלא מאשר לחניכים שלו להתחבר לרשת עד לסיום הקורס? משהו לא מסתדר לי. לדעתי בנוסף לאמרה "הסבר פניך לתייר" יש אמרה "ברומא תתנהג כרומאי". ואם להיות רומאי אומר לקרוא PRC ולדעת לתפעל מטוס לפני ההתחברות לרשת, אז זה מה יש. ברוכי אתה מכיר את הצוות הנוכחי ואתה יודע שאין כמונו סלחנים ומסבירי פנים והפקחים היום הם לעילא ולעילא, אבל יש גבול לכמה אפשר לעשות את זה על חשבון החברים הפעילים שבאו לטוס ולהנות מ- ARAIG.

כאן אני חייב להתערב כי בדיוק אתמול בשיעור נוחכתי לדעת שIFS מאד מאפשרת ומעודדת חניכים להתחבר לרשת. כמובן לא כדי לטוס ואני מאד מסכים ומבין למה. אבל רק אתמול במסגרת שיעור על נדב"ר ביקשתי מאיציק אישור לשבת בשדה תעופה בזמני הפנוי כשיש פיקוח ברשת בתוך מטוס כבוי ובחניה ופשוט להאזין לרשת הקשר. התשובה שלו היתה שברור שכן ואפילו רצוי והם גם כותבים על זה בתקנון בית הספר שניתן ורצוי בתנאים כאלה ואחרים להתחבר כמאזין.

לדעתי אין דבר שיכול להכניס בחניך צעיר וחדש יותר התלהבות ומוטיבציה להמשיך ולקרוא כמו לשבת חצי שעה ולשמוע את הטייסים והפקחים בזמן אמת.

וגם מבחינה מעשית אגב, החניכים מתחברים לרשת ומבצעים טיסות ומתרגלים נדב"ר ונהלים בשלב מסוים בקורס ואם הם מעונינים בכך הם רשאים לעשות זאת גם בזמנם הפנוי כל עוד נוכח ברשת מדריך מטעם בית הספר שמנחה אותם.

וקצת קשה לי כחניך של ברוכי לקרוא את ההתנצחויות האלה כשכל מטרתו ומטרתם של אנשי IFS היא להכניס עוד אנשים לתחום המרתק הזה ובצורה מסודרת ומקצועית.

פורסם
לקרוא כאלה דברים ממישהו שלא מאשר לחניכים שלו להתחבר לרשת עד לסיום הקורס? משהו לא מסתדר לי. לדעתי בנוסף לאמרה "הסבר פניך לתייר" יש אמרה "ברומא תתנהג כרומאי". ואם להיות רומאי אומר לקרוא PRC ולדעת לתפעל מטוס לפני ההתחברות לרשת, אז זה מה יש. ברוכי אתה מכיר את הצוות הנוכחי ואתה יודע שאין כמונו סלחנים ומסבירי פנים והפקחים היום הם לעילא ולעילא, אבל יש גבול לכמה אפשר לעשות את זה על חשבון החברים הפעילים שבאו לטוס ולהנות מ- ARAIG.

כאן אני חייב להתערב כי בדיוק אתמול בשיעור נוחכתי לדעת שIFS מאד מאפשרת ומעודדת חניכים להתחבר לרשת. כמובן לא כדי לטוס ואני מאד מסכים ומבין למה. אבל רק אתמול במסגרת שיעור על נדב"ר ביקשתי מאיציק אישור לשבת בשדה תעופה בזמני הפנוי כשיש פיקוח ברשת בתוך מטוס כבוי ובחניה ופשוט להאזין לרשת הקשר. התשובה שלו היתה שברור שכן ואפילו רצוי והם גם כותבים על זה בתקנון בית הספר שניתן ורצוי בתנאים כאלה ואחרים להתחבר כמאזין.

לדעתי אין דבר שיכול להכניס בחניך צעיר וחדש יותר התלהבות ומוטיבציה להמשיך ולקרוא כמו לשבת חצי שעה ולשמוע את הטייסים והפקחים בזמן אמת.

וגם מבחינה מעשית אגב, החניכים מתחברים לרשת ומבצעים טיסות ומתרגלים נדב"ר ונהלים בשלב מסוים בקורס ואם הם מעונינים בכך הם רשאים לעשות זאת גם בזמנם הפנוי כל עוד נוכח ברשת מדריך מטעם בית הספר שמנחה אותם.

וקצת קשה לי כחניך של ברוכי לקרוא את ההתנצחויות האלה כשכל מטרתו ומטרתם של אנשי IFS היא להכניס עוד אנשים לתחום המרתק הזה ובצורה מסודרת ומקצועית.

איפה פה הסתירה? על איזו התנצחות אתה מדבר? לדעתי זה לא אמור להיות קשה לקריאה. אם פספסת משהו (וכנראה שכן), ברוכי איציק ואני בדיוק באותו צד, ונראה שגם אתה... המטרה שלנו היא לאפשר לך ולחבריך להמשיך ולהנות מכל מה שאתה מזכיר בהודעה שלך, בצורה מסודרת ומקצועית, ממש במילים שלך. נחשפתם כאן לדיון צוות בריא וקצרצר ואין לי בעיה עם זה, אבל אין צורך להתחיל לפתח סימני פאניקה של ילד שההורים שלו רבים :mrgreen: אני אוהב ומעריך את ברוכי, הוא יודע את זה וגם אתה יכולת לקרוא את זה בין השורות. אז באמת זכית בכך שאתה חניך של ברוכי ובכל מקרה תודה על האיכפתיות שלך.

פורסם

מויש הילד צעיר ולא ראה כניראה מה זו התנצחות אמיתית :lol:

עיינתי עכשיו באתר החטיבה, דבר חשוב חסר לי שם וזה משהו שחייב להיות בגודל של פוסטר באיילון, New Pilot Information.

עם כל הכבוד ל VATSIM, הרבה מגיעים ל VATIL דרך האתר או דרך הפורומים ולכן לא נפגשים ישר עם ה PRC.

כדאי לדעתי להכין צ'ק ליסט לטייח החדש, עם מידע קצר וקולע מה הוא צריך לדעת וכמובן מה הזכויות לצד החובות וכמוכן לינק ל PRC.

לדעתי ככה זה יסגור את הפינה יופי.

פורסם
מויש הילד צעיר ולא ראה כניראה מה זו התנצחות אמיתית :lol:

עיינתי עכשיו באתר החטיבה, דבר חשוב חסר לי שם וזה משהו שחייב להיות בגודל של פוסטר באיילון, New Pilot Information.

עם כל הכבוד ל VATSIM, הרבה מגיעים ל VATIL דרך האתר או דרך הפורומים ולכן לא נפגשים ישר עם ה PRC.

כדאי לדעתי להכין צ'ק ליסט לטייח החדש, עם מידע קצר וקולע מה הוא צריך לדעת וכמובן מה הזכויות לצד החובות וכמוכן לינק ל PRC.

לדעתי ככה זה יסגור את הפינה יופי.

:lol:

שמע, בגודל של פוסטר באיילון הייתי מעדיף האמת את אחת הדיילות של בוקי, אבל שויין, אתה צודק, שיהיה :P

פורסם
מויש הילד צעיר ולא ראה כניראה מה זו התנצחות אמיתית :lol:

עיינתי עכשיו באתר החטיבה, דבר חשוב חסר לי שם וזה משהו שחייב להיות בגודל של פוסטר באיילון, New Pilot Information.

עם כל הכבוד ל VATSIM, הרבה מגיעים ל VATIL דרך האתר או דרך הפורומים ולכן לא נפגשים ישר עם ה PRC.

כדאי לדעתי להכין צ'ק ליסט לטייח החדש, עם מידע קצר וקולע מה הוא צריך לדעת וכמובן מה הזכויות לצד החובות וכמוכן לינק ל PRC.

לדעתי ככה זה יסגור את הפינה יופי.

:lol:

שמע, בגודל של פוסטר באיילון הייתי מעדיף האמת את אחת הדיילות של בוקי, אבל שויין, אתה צודק, שיהיה :P

הכל פוטושופ תאמין לי :lol:

1:1 עדיף :wink:

פורסם

אני לא מהמחמירים, לדעתי גם אדם שאין לו שום מושג ורוצה לטוס בGPS ישירות ליעד שלו שיבושם לו. פקח יכול להדריך ולהציע תוכנית נורמאלית או לתת קישורים למדריכים אבל אין שום סיבה להתחיל לסנן אנשים מהרשת.

מה שכן אפשר לעשות ופה אני חוזר להצעה של רן - מבחן קבלה שחובה לעשות אבל לא חובה לעבור, בתום המבחן המצטרף הטרי יראה איפה צדק או טעה ויופנה לPRC כדי להשלים את החומר החסר לו, ככה הוא יותר מודע למה נדרש ממנו בתור טייס ברשת ומה הידע שחסר לו כדי להגיע לשם.

פורסם

:oops: אהההמ.

תודה רבה על המחמאות. אבל.. פיספסתם.

הקרדיט מגיע לצוות המדריכים והמתרגלים היקר: רז, אביב, אורן, חן, נעם, שניר, שחר, ערן.

ובקרוב יצטרפו עוד. כמובן גם איציק שהתפנה לאחרונה לעסוק יותר בפעילות IFS. אלה הם האנשים שעובדים קשה "בשטח" ולהם מגיע כל הקרדיט לפרסטיג'ה שנוצרה ל IFS. לצערי אני משקיע יותר זמן בהכנת הקורסים הבאים (ובהתנצחויות בפורום :roll: ). ופחות בהדרכות.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...