עבור לתוכן
e717

כללים לטייסים שבאים לטוס מבן גוריון לגבי קרקע.

Recommended Posts

פורסם

שלום לכולם,

אתמול ביום שבת היה אירוע בבן-גוריון וזאת הייתה החוויה הראשונה שלי באירוע כפקח קלירנס. אני מבקש מכל טייס לקרוא את הכללים הבאים ולבצע אותם בבקשה זה חשוב!

1) לא כולם אבל יש עוד כמה אנשים שצריכים לזכור סקווק סטנד ביי (sq stby) על הקרקע זה מאוד מבלבל לפקחים סקווק סטנד ביי מראה לפקחים אם המטוס נמצא באויר או על האדמה!

במיוחד לDLY123 שבא לצפות כל שבת אתה יכול לצפות כמה שאתה רוצה רק תשים בבקשה סקווק סטנד ביי!!

2) אנא לדעת כל סיד למה הוא משמש למשל דינה1 (deena1) משמש להמראות לכיוון מערב ולא סולין! אנא גם להקפיד לא לרשום את אות המסלול כמו E או F זה הפקח קלירנס או קרקע קובע באיזה מסלול ימריא המטוס אחרי דינה 1 חובה לרשום את הנקודות Purla ואחריה Gitla

3) טיסה על הג'ולייט 10 (אילת והדרום) מהצפון לדרום למשל בן גוריון לאילת גובה אי זוגי שנע בין 5000 לבין 19000 רגל וההפך מדרום לצפון גובה זוגי אנא להקפיד לרשום בתוכנית טיסה.

4) שמטוס פונה לפקח קרקע או קלירנס נא לציין את מיקום החנייה שנדע איפה לתת אישור דחיפה כי יש הרבה מטוסים!

אנא זיכרו את כל זה ובכל טיסה באשר תהייה הקפידו על זה!.

למי שחושב שיש להוסיף פה כמה דברים או להגיב מוזמן!

מי שרוצה לשאול שאלות באופן פרטי או להגיב או שאני אסביר לו על התהליכים בשדה תעופה יוכל ליצור איתי קשר:262976383

והכי חשוב שכולם יהנו גם מהפיקוח גם לפקח וגם לטוס!!

פורסם

היי דורון,

במצב סטנדביי הטרנספונדר לא משדר נתונים. פירוש הדבר מצד הפקח הוא שאנחנו לא רואים את כל המידע של ך אלא רק צלב או נקודה. אם הסקווק של במוד C, כלומר משדר מידע, זה מכסה לנו את המכ"מ קרקע בהרבה מידע ומקשה על העבודה.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...