עבור לתוכן
yossid

נדב"ר נכון

Recommended Posts

פורסם

לפני שלוש שנים התפתח שרשור שדן בנדב"ר (בהרצליה בפרט)

http://www.vatil.org/vatil/board/viewtopic.php?t=10445&highlight=%F9%EB%E5%F0%E4

וכלשונו של מר פינקלס :

וזו בערך ההודעה המיליון על זה שהרצליה שכונה ואנחנו ב VATSIM כפר גלובלי ולא שכונת

גן רשל.

אז למה העליתי באוב שרשור עתיק? אתם מוזמנים לפנות לאתר אגודת התעופה, אירועי בטיחות ולקחיהם, http://www.aopa.org.il/site/content/blogcategory/47/168/, לקרוא את התחקיר על CGL בהרצליה ולהבין עד כמה חשוב הדיבור הנכון והמלא.

פורסם

וואו איזה תחקיר מקצועי ומסודר

אבל גם הפקים אשמים כאן מכיוון שהם לא שמעו את המטוס ממריא

וגם הטייס לא ידע שהוא ממריא על המסלול ההפוך

פורסם
וואו איזה תחקיר מקצועי ומסודר

אבל גם הפקים אשמים כאן מכיוון שהם לא שמעו את המטוס ממריא

וגם הטייס לא ידע שהוא ממריא על המסלול ההפוך

ברור שזה תחקיר מקצועי, זה לא שמישהו ישב וכתב אותו מתוך תחביב אלא, זה התחקיר הרישמי!

במקרה כזה ממש לא מחפשים אשמים. זה היה יכול היגמר הרבה פחות טוב ומזל שזה נגמר ככה. המטרה היא להפיק את הלקחים ולהבא לשמור על הנהלים (כנ"ל הטייס וכנ"ל הפקח).

פורסם

תאמת זה תמיד עינין אותי מה עושים במקרים האלו , משעים את הפקחים\הטייסים , מעקבים לחקירה ואם היה נגרמת תאונה חס וחלילה היו יכולים להאשים את הפקח\הטייס במוות ברשלנות?

תמיד עינין אותי מה עושים במקרים האלו , אף פעם לא יצא לי לשאול

פורסם
תאמת זה תמיד עינין אותי מה עושים במקרים האלו , משעים את הפקחים\הטייסים , מעקבים לחקירה ואם היה נגרמת תאונה חס וחלילה היו יכולים להאשים את הפקח\הטייס במוות ברשלנות?

תמיד עינין אותי מה עושים במקרים האלו , אף פעם לא יצא לי לשאול

טיסת ראיה האחריות היא על הטייס עד כמה שידוע לי :roll:

פורסם
תאמת זה תמיד עינין אותי מה עושים במקרים האלו , משעים את הפקחים\הטייסים , מעקבים לחקירה ואם היה נגרמת תאונה חס וחלילה היו יכולים להאשים את הפקח\הטייס במוות ברשלנות?

תמיד עינין אותי מה עושים במקרים האלו , אף פעם לא יצא לי לשאול

טיסת ראיה האחריות היא על הטייס עד כמה שידוע לי :roll:

אחריות הטייס היא להפרדה בתנאי שיש קשר עין

פורסם

נועם,הפקחים הם לא פקחים חדשים כמו שראית שם,הם פקחים עם וותק ועם ניסיון

חוץ מיזה אני חושב שעל כל מה שמתרחש בשדה הפקחים הם האחראים כי הם נותנים לטייסים הוראות מה לעשות

אם הטייס עושה מה שהוא ורצה זה כבר בעייה שלו

פורסם

יוסי תודה על פרסום השרשור החשוב, זו בדיוק אחת הסיבות למה לא תמיד כדי ללמוד מהאזנה לפקחים במציאות כי ניתן ללמוד גם את הטעויות שלהם בלי ששמים לב.

אירועים מסוג זה הם אחת הסיבות שהתעקשתי בעבר עם פקחים (היום קצת פחות) לא לקצר בהוראות כל כך חשובות, היתה תקופה שנהגו לקצר קלירנס ולהגיד "ראשי לחיפה 29 29.92" ובלי להגיד "מסלול 29" ו- "לחץ 29.92".

לשמחתי היום אני כבר לא מבחין בזה ברשת.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...