Tomer Haim פורסם אוגוסט 11, 2008 דיווח פורסם אוגוסט 11, 2008 הפעם בסרט (מצגת) של 2 חלקים: חלק 1: http://lzq3mw.blu.livefilestore.com/y1p ... v?download חלק 2: http://lzq3mw.blu.livefilestore.com/y1p ... v?download תהנו
Tal Elmishali פורסם אוגוסט 11, 2008 דיווח פורסם אוגוסט 11, 2008 תודה רבה שימושי מאוד ובדיוק מה שהיתי צריך
Shachar Hzkelevich פורסם אוגוסט 11, 2008 דיווח פורסם אוגוסט 11, 2008 תומר מדהים! השלמתי את כל החורים שהיו לי לגבי בדפיות האלה! תודה!
תומר עינבר פורסם אוגוסט 12, 2008 דיווח פורסם אוגוסט 12, 2008 כל הכבוד תומר, הבהרת לי מס' דברים ששאלתי את עצמי.
Baruch Spiegel פורסם אוגוסט 12, 2008 דיווח פורסם אוגוסט 12, 2008 סרטונים מעולים תומר. כל הכבוד! ברוכי. רק רציתי להדגיש שוב (למרות שנאמר גם בסרטון): את הדפית קוראים במלואה בתדרוך הטייס/ים/ות (פוליטקלי קורקט :mrgreen: ) לקראת הנמכה. הדפית מחולקת לנושאים שמודגשים כל אחד בריבוע נפרד כדי שיהיה קל להתמצא, לזכור איפה עצרת ולהמשיך הלאה. זאת מכיוון שהתדרוך נעשה תוך כדי טיסה והוא מתבצע לסירוגין עם בדיקת מצב המטוס הנוכחי. קוראים קטע ראשון, מכינים תדרי קשר חזורים לבדיקת מצב המטוס והתקדמות הטיסה. קוראים קטע שני. מכינים תדרים וכיוונים בעזרי ניווט, וגבהים (למשל DA במד גובה מכ"מי) חוזרים לבדיקת מצב והתקדמות הטיסה. קוראים קטע שלישי. מכינים בSTANDBY תדרים להליכה סביב , אם יש - מכינים טייס אוטומטי להליכה סביב (גובה הליכה סביב, כיוון ראשוני וכד'). עריכה: או מתכננים באיזה שלב בטיסה ניתן יהיה להכין ט"א להליכה סביב ומה לכייל. וכן הלאה. עד לסוף הדף.