עבור לתוכן
Avi - 4X-KDF

Beirut Fly-In

Recommended Posts

פורסם

אני אשתדל לבוא לטיסה מהירה על ההתחלה.

אני חושב שזה הזדמנות מצויינת שנכיר קצת את האיזור, ויהיה נחמד אם נעשה מטס מיני-חטיבתי שכזה. יש עוד אנשים בעניין?

פורסם

לא התלהבתי מהפקחים שמה שנותנים ליגישת ראיה בזמן שראות כמעט מיל אחד בנוסף עמדות שלא מבינות את המשמעות שאין קול ועוברים לטקסט ולא התיחסו להודעות שלי, דבר שמאוד עצבן.

פורסם
לא התלהבתי מהפקחים שמה שנותנים ליגישת ראיה בזמן שראות כמעט מיל אחד בנוסף עמדות שלא מבינות את המשמעות שאין קול ועוברים לטקסט ולא התיחסו להודעות שלי, דבר שמאוד עצבן.

בנוסף להערה שלך ..

חחח קרה לי דברר מאוד מאווד מאוד מוזר ..

אני אף פעם לא ראיתי מקרה שגישה נותן אישור נחיתה כאשר המגדל מחובר ... עד שהחתברתי אתמול ללבנון .. פשוט מאוד הפקח של הגישה נתן לי אישור לפיינל ולנחיתה חחחח אחרי הנחיתה העביר אותי למגדל .. והמגדל בלי לענות לי אפילו העביר אותי לקרקע ..

פורסם
לא התלהבתי מהפקחים שמה שנותנים ליגישת ראיה בזמן שראות כמעט מיל אחד בנוסף עמדות שלא מבינות את המשמעות שאין קול ועוברים לטקסט ולא התיחסו להודעות שלי, דבר שמאוד עצבן.

בנוסף להערה שלך ..

חחח קרה לי דברר מאוד מאווד מאוד מוזר ..

אני אף פעם לא ראיתי מקרה שגישה נותן אישור נחיתה כאשר המגדל מחובר ... עד שהחתברתי אתמול ללבנון .. פשוט מאוד הפקח של הגישה נתן לי אישור לפיינל ולנחיתה חחחח אחרי הנחיתה העביר אותי למגדל .. והמגדל בלי לענות לי אפילו העביר אותי לקרקע ..

כי היו כמה מסלולים בשימוש ואתה הקפת לא במסלול ששימש להמראות ונחיתות

פורסם
לא התלהבתי מהפקחים שמה שנותנים ליגישת ראיה בזמן שראות כמעט מיל אחד בנוסף עמדות שלא מבינות את המשמעות שאין קול ועוברים לטקסט ולא התיחסו להודעות שלי, דבר שמאוד עצבן.

בנוסף להערה שלך ..

חחח קרה לי דברר מאוד מאווד מאוד מוזר ..

אני אף פעם לא ראיתי מקרה שגישה נותן אישור נחיתה כאשר המגדל מחובר ... עד שהחתברתי אתמול ללבנון .. פשוט מאוד הפקח של הגישה נתן לי אישור לפיינל ולנחיתה חחחח אחרי הנחיתה העביר אותי למגדל .. והמגדל בלי לענות לי אפילו העביר אותי לקרקע ..

כי היו כמה מסלולים בשימוש ואתה הקפת לא במסלול ששימש להמראות ונחיתות

חחח עוד נקודה .. אני השתמשתי בכל המסלולים האפשריים .. המראה 35 , אח"כ נגיעה 03 ונחיתה 17 ...

פורסם

זה לא משנה... יש הפרדה ברורה בין עמדת מגדל לעמדת גישה... כשיש פקח מגדל וגישה לעולם פקח המגדל הוא היחידה שמאשר המראות ונחיתות ב-CTR שלו ולא משנה איזה מסלול בשימוש - כל המסלולים נמצאים באחריות מגדל, יותר מזה.. הוא היחיד ששולט על מטוסים בתוך ה-CTR שלו ולא אף אחד אחר..

אבל יש מצב שבמקרה הזה פקח המגדל היה תחת השגחה ע"י פקח הגישה או שפקח הגישה שכח שקיים פקח המגדל ונתן בטעות אישור נחיתה.. לא קריטי - קורה 8)

פורסם
זה לא משנה... יש הפרדה ברורה בין עמדת מגדל לעמדת גישה... כשיש פקח מגדל וגישה לעולם פקח המגדל הוא היחידה שמאשר המראות ונחיתות ב-CTR שלו ולא משנה איזה מסלול בשימוש - כל המסלולים נמצאים באחריות מגדל, יותר מזה.. הוא היחיד ששולט על מטוסים בתוך ה-CTR שלו ולא אף אחד אחר..

אבל יש מצב שבמקרה הזה פקח המגדל היה תחת השגחה ע"י פקח הגישה או שפקח הגישה שכח שקיים פקח המגדל ונתן בטעות אישור נחיתה.. לא קריטי - קורה 8)

אוהד לוגית אתה צודק לגמרי. עובדתית קרה לי ברשת בלרנקה שמגדל נתן לי רק קלירנס וגישה הסיע אותי למסלול, יישר והמריא אותי. כששאלתי למה זה ככה נאמר לי שזה תואם את מה שקורה שם במציאות.

לא יודע עד כמה זה נכון, אבל כנראה שזה לא תלוש מהמציאות.

פורסם
זה לא משנה... יש הפרדה ברורה בין עמדת מגדל לעמדת גישה... כשיש פקח מגדל וגישה לעולם פקח המגדל הוא היחידה שמאשר המראות ונחיתות ב-CTR שלו ולא משנה איזה מסלול בשימוש - כל המסלולים נמצאים באחריות מגדל, יותר מזה.. הוא היחיד ששולט על מטוסים בתוך ה-CTR שלו ולא אף אחד אחר..

אבל יש מצב שבמקרה הזה פקח המגדל היה תחת השגחה ע"י פקח הגישה או שפקח הגישה שכח שקיים פקח המגדל ונתן בטעות אישור נחיתה.. לא קריטי - קורה 8)

לא לגמרי מדויק... בIFR גישה בהחלט יכול לתת אישור נחיתה ולהעביר לתדר המגדל.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...