עבור לתוכן
4x-amr

דרושים רעיונות.........

Recommended Posts

פורסם

שלום לכולם.

בואו נניח שהיינו רוצים ליצור תחרות "טייס הברזל" שתתנהל בתוך ארוע ברשת.

נניח שמטרת התחרות היא להעצים את התנועה ברשת ביום הארוע ובתוך כך לתת הזדמנות לכל טייס (גם לאלה המטיסים ססנה)להיות בעל סיכוי לזכייה בתואר(ובכך להגדיל את בסיס המשתתפים).

כמו כן נניח שפקח יכול להוריד ניקוד על חריגה מכללים.

נניח שהתחרות אינה מבוססת על רמה מקצועית אלא כמותית ואיכותית (איכותית לפי הבנת הפקחים),כדי שוב לייצר תנועה ביום ארוע.

להבנתי התחרות יכולה להתקיים בטיסות פנים ארציות בלבד ,כשכל טיסה נושאת דרוג ובונוסים ניתנים על המראות ונחיתות(לעורר עניין בשדות התעופה).

אני משתתמש בהרבה "נניח" כיוון שאין תוכנית ראלית וזה סתם רעיון שמן הסתם יועבר כהצעה למנהלים הרלוונטיים בוואטיל....

ובכל זאת אשמח לקבל הצעות לתבנית לדירוג הטיסות ומבנה כללי לתחרות וזיכרו את המטרה..

ועדיף תגובות חיוביות :) (שימו לב בהמשך השתנה הקונספט)

פורסם

הרעיון שלך מיושם בשנים האחרונות בעיט תעופה.

כל טייסי החברה זוכים להנות מתוכנת הבית של החברה (BlackBox) שהיא מיישמת למעשה את כל מה שאתה הזכרת, ועוד.

בחצי משפט, התוכנה מודדת כל פרמטר שמעיד על מקצועיות, החל מחריגה ממהירות הטיסה מקסימלית ועד פניה ב-G גבוה ולא נעים ליושבי המטוס. בנוסף התוכנה מדמה נוסע אמיתי ותגובות שלו במטוס.

כמובן, שגם קיימת טבלת "יוקרה" באתר, שם מופיעים הטייסים המקצועיים ביותר, אלה הם למעשה אלה שצברו את היוקרה הגבוהה ביותר על-פי רשימה ארוכה של פרמטרים.

עוד על התוכנה:

http://www.ait-aviation.org/bb2.asp

שבת שלום.

פורסם
הרעיון שלך מיושם בשנים האחרונות בעיט תעופה.

כל טייסי החברה זוכים להנות מתוכנת הבית של החברה (BlackBox) שהיא מיישמת למעשה את כל מה שאתה הזכרת, ועוד.

בחצי משפט, התוכנה מודדת כל פרמטר שמעיד על מקצועיות, החל מחריגה ממהירות הטיסה מקסימלית ועד פניה ב-G גבוה ולא נעים ליושבי המטוס. בנוסף התוכנה מדמה נוסע אמיתי ותגובות שלו במטוס.

כמובן, שגם קיימת טבלת "יוקרה" באתר, שם מופיעים הטייסים המקצועיים ביותר, אלה הם למעשה אלה שצברו את היוקרה הגבוהה ביותר על-פי רשימה ארוכה של פרמטרים.

עוד על התוכנה:

http://www.ait-aviation.org/bb2.asp

שבת שלום.

יהב תודה,

אכן עייט מספקת תוכנה אבל שוב הדגש הוא לא על מקצועיות(כמו בעייט) אלא על כמותיות ביום אחד מוגדר מראש

פחותפרמטרים מקצועיים ,ורמה מקצועית הנדרשת לטיסה ברשת ובקיצור משו פשוט שיאפשר מספר מישתתפים גדול :o

פורסם
הרעיון שלך מיושם בשנים האחרונות בעיט תעופה.

כל טייסי החברה זוכים להנות מתוכנת הבית של החברה (BlackBox) שהיא מיישמת למעשה את כל מה שאתה הזכרת, ועוד.

בחצי משפט, התוכנה מודדת כל פרמטר שמעיד על מקצועיות, החל מחריגה ממהירות הטיסה מקסימלית ועד פניה ב-G גבוה ולא נעים ליושבי המטוס. בנוסף התוכנה מדמה נוסע אמיתי ותגובות שלו במטוס.

כמובן, שגם קיימת טבלת "יוקרה" באתר, שם מופיעים הטייסים המקצועיים ביותר, אלה הם למעשה אלה שצברו את היוקרה הגבוהה ביותר על-פי רשימה ארוכה של פרמטרים.

עוד על התוכנה:

http://www.ait-aviation.org/bb2.asp

שבת שלום.

נכון שזו גם המטרה של עיט ולשם כך הומצאה תוכנת הBB ואין ספק שמצליחה, אך לפי הבנתי, מדובר כאן במספר שעות בלבד שעל פיהם ולא לאורך תקופה ממושכת, מתקבל הציון.

לדעתי, רעיון יפה מאוד שבהחלט יכול להצליח.

פורסם
בתור פקח, אני מעדיף 2 טייסים איכותיים על 10 טייסים שצריך להסביר להם שלוש פעמים מה אני רוצה מהם...

הבהרה:אין כאן התפשרות על מקצועיות בטיסה ובכללים !פשוט הדגש הוא על יצירת בסיס משתתפים רחב והמטרה לאפשר לכל ההגדרים להשתתף (ז"א מי שיבצע יותר טיסות זוכה )ועל מנת לשמר רמה לפקחים היכולת להוריד נקודות .

לאחר שזה נאמר אני חושב שיצירת תבנית כזאת שתהיה ישימה והוגנת היא אתגר ....

ודרך אגב גם חברות תעופה יכולות להתחרות כקבוצה ולצבור ניקוד קבוצתי ולהחזיק בתואר....לדוגמא

פורסם
הרעיון שלך מיושם בשנים האחרונות בעיט תעופה.

כל טייסי החברה זוכים להנות מתוכנת הבית של החברה (BlackBox) שהיא מיישמת למעשה את כל מה שאתה הזכרת, ועוד.

בחצי משפט, התוכנה מודדת כל פרמטר שמעיד על מקצועיות, החל מחריגה ממהירות הטיסה מקסימלית ועד פניה ב-G גבוה ולא נעים ליושבי המטוס. בנוסף התוכנה מדמה נוסע אמיתי ותגובות שלו במטוס.

כמובן, שגם קיימת טבלת "יוקרה" באתר, שם מופיעים הטייסים המקצועיים ביותר, אלה הם למעשה אלה שצברו את היוקרה הגבוהה ביותר על-פי רשימה ארוכה של פרמטרים.

עוד על התוכנה:

http://www.ait-aviation.org/bb2.asp

שבת שלום.

נכון שזו גם המטרה של עיט ולשם כך הומצאה תוכנת הBB ואין ספק שמצליחה, אך לפי הבנתי, מדובר כאן במספר שעות בלבד שעל פיהם ולא לאורך תקופה ממושכת, מתקבל הציון.

לדעתי, רעיון יפה מאוד שבהחלט יכול להצליח.

אתה טועה.

כשיצרנו את הטבלה חשבנו הרבה מאוד איך ניתן לחשוף את הטייסים המקצועיים ביותר. החישוב של הטבלה הרבה יותר מורכב מאשר רק שעות טיסה. הוא מכיל בתוכו עוד פרמטרים של שעות טיסה מינימאליות וכו.. וכך לדוגמא: לטייס שטס בסך הכל שעה אחת וצבר יוקרה מקסימאלית לא מגיע המקום הראשון, כי אם לטייס שטס 50 שעות והיוקרה שלו היא 9.

הטבלה יודעת להתחשב בכל הפרמטרים האלה ולהפיק את התוצאה הנכונה ביותר.

פורסם
הרעיון שלך מיושם בשנים האחרונות בעיט תעופה.

כל טייסי החברה זוכים להנות מתוכנת הבית של החברה (BlackBox) שהיא מיישמת למעשה את כל מה שאתה הזכרת, ועוד.

בחצי משפט, התוכנה מודדת כל פרמטר שמעיד על מקצועיות, החל מחריגה ממהירות הטיסה מקסימלית ועד פניה ב-G גבוה ולא נעים ליושבי המטוס. בנוסף התוכנה מדמה נוסע אמיתי ותגובות שלו במטוס.

כמובן, שגם קיימת טבלת "יוקרה" באתר, שם מופיעים הטייסים המקצועיים ביותר, אלה הם למעשה אלה שצברו את היוקרה הגבוהה ביותר על-פי רשימה ארוכה של פרמטרים.

עוד על התוכנה:

http://www.ait-aviation.org/bb2.asp

שבת שלום.

נכון שזו גם המטרה של עיט ולשם כך הומצאה תוכנת הBB ואין ספק שמצליחה, אך לפי הבנתי, מדובר כאן במספר שעות בלבד שעל פיהם ולא לאורך תקופה ממושכת, מתקבל הציון.

לדעתי, רעיון יפה מאוד שבהחלט יכול להצליח.

אתה טועה.

כשיצרנו את הטבלה חשבנו הרבה מאוד איך ניתן לחשוף את הטייסים המקצועיים ביותר. החישוב של הטבלה הרבה יותר מורכב מאשר רק שעות טיסה. הוא מכיל בתוכו עוד פרמטרים של שעות טיסה מינימאליות וכו.. וכך לדוגמא: לטייס שטס בסך הכל שעה אחת וצבר יוקרה מקסימאלית לא מגיע המקום הראשון, כי אם לטייס שטס 50 שעות והיוקרה שלו היא 9.

הטבלה יודעת להתחשב בכל הפרמטרים האלה ולהפיק את התוצאה הנכונה ביותר.

שים לב, התכוונתי בקשר לרעיון של אמיר, לא על עיט.

פורסם

אמיר ידידי

ברכות על הרעיון

אין לי הרבה ידע ונסיון בטיסות רשת מרובות משתתפים אך לדעתי כדאי לבדוק מבחינה טכנית מהו מספר המשתתפים הרב ביותר ברגע נתון ברשת אליו ניתן להגיע ללא ניתוקים של השרת או ירידה בביצועים על מנת שהרעיון הנהדר הזה יצא אל הפועל.

להערכתי יש קשר כלשהו בין כמות משתתפים לאיכות ולביצועים של הסימולטור בטיסות רשת

(ברור שזה גם תלוי במחשב של כל אחד ויכולותיו) אם אני צודק

(ואני מקווה שמישהו מהוותיקים פה יגיב מהנסיון) אז זה עלול להיות קצת בעייתי וצריך לראות מה עושים.

בכל מקרה אשמח לעזור בכל מה שצריך.

פורסם
אמיר ידידי

ברכות על הרעיון

אין לי הרבה ידע ונסיון בטיסות רשת מרובות משתתפים אך לדעתי כדאי לבדוק מבחינה טכנית מהו מספר המשתתפים הרב ביותר ברגע נתון ברשת אליו ניתן להגיע ללא ניתוקים של השרת או ירידה בביצועים על מנת שהרעיון הנהדר הזה יצא אל הפועל.

להערכתי יש קשר כלשהו בין כמות משתתפים לאיכות ולביצועים של הסימולטור בטיסות רשת

(ברור שזה גם תלוי במחשב של כל אחד ויכולותיו) אם אני צודק

(ואני מקווה שמישהו מהוותיקים פה יגיב מהנסיון) אז זה עלול להיות קצת בעייתי וצריך לראות מה עושים.

בכל מקרה אשמח לעזור בכל מה שצריך.

אחי היקר!

קטונתי......בכל מה שקשור ברשת ...בכל מקרה תודה על ההצעה וגם אני אשמח לעזור אבל קודם צריך שיהיה מבנה,אני רק הצעתי רעיון שאולי יתפתח (כל כך אהבנו את הארוע האחרון שהיה מרובה טייסים ופקחים שחשבתי על דרך לדרבן השתתפות שוב)תמיד שמח לשמוע ממך ד"ש לצפון :)

פורסם

יש לי הצעה לתחרות:

כל פקח המפקח על שדה, יהווה השופט בתחרות ולכל שדה תיהיה תחרות משלו.

לדוגמא תחרות טיסה איטית בין שדה דב להרצליה, הטייס שטס הכי לאט זוכה.

או תחרות ניווט בפיק וברמת הגולן, טייסים ידרשו לטוס מעל ישוב מסוים.

או תחרות דאיה, ועוד ועוד.

כל טייס יתחבר לאיזה שדות שהוא רוצה כשאשר הפקח יחלק ציונים למשתתפים.

הטייס שיתחבר להכי הרבה שדות ויבצע את הכי הרבה תחרויות ויקבל את הציונים הכי טובים, ינצח.

יש לי עוד הרבה רעיונות לתחרויות, אם תרצו לשמוע עוד, אני יותר מאשמח לעזור.

בכבודה רב,

גב סימון.

פורסם

חברים. יקרים. כל הכבוד.

תמשיכו להעלות רעיונות הכי מטורפים שיש.

לפעולה הזאת קוראים BRAIN-STORMING או בעברית "סיעור מוחות".

פשוט תעלו רעיונות גם אם זה נשמע דמיוני לגמרי.

בתרבות ארגונית כשרוצים להתחיל משהו איזה פרוייקט, איזה מוצר, כל דבר, מתחילים בסיעור מוחות. נותנים לכל אחד להעלות רעיונות כיד הדמיון הטובה עליו.

השלב הבא הוא להתחיל לסנן ולראות מה מכל הרעיונות שהועלו באמת מעניין מה ניתן ליישם ומה ישאר בגדר פנטזיה. אבל כדי שיהיה ממה לסנן - כמו כותרת השרשור - דרושים רעיונות.

תהיו בטוחים שצוות החטיבה קשוב למה שנכתב כאן, בין אם זה רעיונות, או תלונות על השירות או מה שלא יהיה.

אז קדימה... תמשיכו...

פורסם
חברים. יקרים. כל הכבוד.

תמשיכו להעלות רעיונות הכי מטורפים שיש.

לפעולה הזאת קוראים BRAIN-STORMING או בעברית "סיעור מוחות".

פשוט תעלו רעיונות גם אם זה נשמע דמיוני לגמרי.0וסליחה מראש על אי הדיוקים בחלוקה)

בתרבות ארגונית כשרוצים להתחיל משהו איזה פרוייקט, איזה מוצר, כל דבר, מתחילים בסיעור מוחות. נותנים לכל אחד להעלות רעיונות כיד הדמיון הטובה עליו.

השלב הבא הוא להתחיל לסנן ולראות מה מכל הרעיונות שהועלו באמת מעניין מה ניתן ליישם ומה ישאר בגדר פנטזיה. אבל כדי שיהיה ממה לסנן - כמו כותרת השרשור - דרושים רעיונות.

תהיו בטוחים שצוות החטיבה קשוב למה שנכתב כאן, בין אם זה רעיונות, או תלונות על השירות או מה שלא יהיה.

אז קדימה... תמשיכו...

כל מילה זהב,

היי ברוכי ותודה על העידוד :o:)

מה שמסתמן כעת זה תחרות תחנות (סוג של ג'ימיקנה)בשדות שונים.

על מנת לאפשר השתתפות לכולם הרעיון שכל טייס יוכל לצבור נק בהגדר שלו כדי להיות אלוף ההגדר.

כל שדה יארח קבוצת הגדרים לדוגמא-(וסליחה מראש על אי הדיוקים בחלוקה)

הרצליה -ססנות וחד מנועים

שדה דב- דומנועיים עד רמת דאש (4 מנועי) ואיי טי אר

בנ"ג-מטוסי נוסעים סילוניים

אפשר שדות אחרים מטעמי קרבה ובטיחות .

כל שדה יכיל רשימה של מטוסים שרשאים להשתתף בו (בטופס הרשמה מוקדמת)

חלוקה לפי שעות-משימה מס 1 מ-10:00 עד 12:00 משימה מס 2 12:00 עד 14:00 וכו

בכל השדות.

טופס הרשמה הכולל :הזמנת משימה וקבלת חניה ,במקרה של ריבוי משתתפים גם זמן משוער למשימה של כל משתתף.

כל השתתפות מזכה טייס ב-10 נקודות והפחתה על ביצוע לקוי במהלך כל התהליך תינתן ע"י הפקחים\שופטים ללא זכות עירעור ברמה של נקודה לליקוי(-1) או פסילה במשימה או בתחרות כולה במיקרים חמורים(בטיחות ומשמעת).

יציאה למשימה ע"פ תוכנית טיסה.

תקנון בסיסי לתחרות.

מס משימות 4-6

שאלותיי:

1-האם לדעתך ניתן ליצור משימות על פי חלוקת ההגדרים הנ"ל?

2-האם יש לך רעיון לחלוקה יותר נכונה להגדרים?

3-בר ביצוע?

4-מה המכשלות שאתה מזהה?

5-מי האנשים המתאימים ליצירת משימות לכל הגדר?

בהערכה ותודה מראש,אמיר

פורסם
יש לי הצעה לתחרות:

כל פקח המפקח על שדה, יהווה השופט בתחרות ולכל שדה תיהיה תחרות משלו.

לדוגמא תחרות טיסה איטית בין שדה דב להרצליה, הטייס שטס הכי לאט זוכה.

או תחרות ניווט בפיק וברמת הגולן, טייסים ידרשו לטוס מעל ישוב מסוים.

או תחרות דאיה, ועוד ועוד.

כל טייס יתחבר לאיזה שדות שהוא רוצה כשאשר הפקח יחלק ציונים למשתתפים.

הטייס שיתחבר להכי הרבה שדות ויבצע את הכי הרבה תחרויות ויקבל את הציונים הכי טובים, ינצח.

יש לי עוד הרבה רעיונות לתחרויות, אם תרצו לשמוע עוד, אני יותר מאשמח לעזור.

בכבודה רב,

גב סימון.

רוצים ..רוצים....

תעלה כמה שיותר ובסוף נגיע למשו ועם זאת זכור לנסות לפשט את העניין כדי שהרעיון יהיה ישים,תחרותי,הוגן ופונה לכמה שיותר טייסים. בהצלחה :)

הרעיון של תחרות מסויימת בכל שדה מצוין לפי דעתי

פורסם
יש לי הצעה לתחרות:

כל פקח המפקח על שדה, יהווה השופט בתחרות ולכל שדה תיהיה תחרות משלו.

לדוגמא תחרות טיסה איטית בין שדה דב להרצליה, הטייס שטס הכי לאט זוכה.

או תחרות ניווט בפיק וברמת הגולן, טייסים ידרשו לטוס מעל ישוב מסוים.

או תחרות דאיה, ועוד ועוד.

כל טייס יתחבר לאיזה שדות שהוא רוצה כשאשר הפקח יחלק ציונים למשתתפים.

הטייס שיתחבר להכי הרבה שדות ויבצע את הכי הרבה תחרויות ויקבל את הציונים הכי טובים, ינצח.

יש לי עוד הרבה רעיונות לתחרויות, אם תרצו לשמוע עוד, אני יותר מאשמח לעזור.

בכבודה רב,

גב סימון.

רוצים ..רוצים....

תעלה כמה שיותר ובסוף נגיע למשו ועם זאת זכור לנסות לפשט את העניין כדי שהרעיון יהיה ישים,תחרותי,הוגן ופונה לכמה שיותר טייסים. בהצלחה :)

הרעיון של תחרות מסויימת בכל שדה מצוינת לפי דעתי

את הרעיון של תחרות בכל שדה אפשר לעשות סוג של תחנות וכל מי שמתחרה בתחרות יקבל זימון לתחנה מסויימת בשעה מסויימת כדי שלא יווצר בלאגן והכל יהיה תחת השגחה של מנהל התחרות עם לוח זמנים לכל אחד וכו'..

פורסם
יש לי הצעה לתחרות:

כל פקח המפקח על שדה, יהווה השופט בתחרות ולכל שדה תיהיה תחרות משלו.

לדוגמא תחרות טיסה איטית בין שדה דב להרצליה, הטייס שטס הכי לאט זוכה.

או תחרות ניווט בפיק וברמת הגולן, טייסים ידרשו לטוס מעל ישוב מסוים.

או תחרות דאיה, ועוד ועוד.

כל טייס יתחבר לאיזה שדות שהוא רוצה כשאשר הפקח יחלק ציונים למשתתפים.

הטייס שיתחבר להכי הרבה שדות ויבצע את הכי הרבה תחרויות ויקבל את הציונים הכי טובים, ינצח.

יש לי עוד הרבה רעיונות לתחרויות, אם תרצו לשמוע עוד, אני יותר מאשמח לעזור.

בכבודה רב,

גב סימון.

רוצים ..רוצים....

תעלה כמה שיותר ובסוף נגיע למשו ועם זאת זכור לנסות לפשט את העניין כדי שהרעיון יהיה ישים,תחרותי,הוגן ופונה לכמה שיותר טייסים. בהצלחה :)

נועם שלום ותודה,

אם הבנתי נכון ,אני אתחיל את התחרות בבן-גוריון-אבצע משימה,אקבל ציון ומשם אשלח לתחנה הבאה נניח שדה דב למשימה נוספת וכן הלאה?או שאתה מכוון ללוז מתוכנן מראש על בסיס הרשמה מוקדמת לתחרות?

הרעיון של תחרות מסויימת בכל שדה מצוינת לפי דעתי

את הרעיון של תחרות בכל שדה אפשר לעשות סוג של תחנות וכל מי שמתחרה בתחרות יקבל זימון לתחנה מסויימת בשעה מסויימת כדי שלא יווצר בלאגן והכל יהיה תחת השגחה של מנהל התחרות עם לוח זמנים לכל אחד וכו'..

פורסם

נועם שלום ותודה,

אם הבנתי נכון ,אני אתחיל את התחרות בבן-גוריון-אבצע משימה,אקבל ציון ומשם אשלח לתחנה הבאה נניח שדה דב למשימה נוספת וכן הלאה?או שאתה מכוון ללוז מתוכנן מראש על בסיס הרשמה מוקדמת לתחרות?

מה עושים לגבי שוני במטוסים ( מהיריות ביצועים וכו') האם לכל קבוצה תהיה משימה המותאמת לה?

פורסם
מה עושים לגבי שוני במטוסים ( מהיריות ביצועים וכו') האם לכל קבוצה תהיה משימה המותאמת לה?

אני חושב שכל קבוצה חייבת לקבל מסימות מותאמות מכיבן שמדובר בביצועים שונים של מטוסים.

האירוע עצמו נראה לי יהיה הצלחה גדולה, אני מאוד תומך.

פורסם

yckvxb1.png

לכל שדה תהיה טבלת הרשמה דומה עם השינויים הנדרשים- ובכל שדה יתחרה הגדר שונה(דומה לטבלה של הריל אופס)סהכ שלושה טפסים לשלושה הגדרים .

הטבלה תופיע כדף אינטרנטי וביום התחרות יוכלו השופטים\פקחים להזין את הניקוד השלילי לכל משתתף.

הנתונים יוזנו לאחר שכל המתחרים סיימו משימה כדי למנוע ווויכוחים מיותרים בזמן התחרות.

הערות,הצעות?

פורסם

הכוונה שלי הייתה שכל אחד שרוצה להתחרות נרשם X ימים מראש והצוות האחראי על התחרות מארגן את הכל ונותן לאותו טייס לו"ז עם זמנים ומקומות בהם הוא חייב להתייצב בזמן שהוקצב לו. נניח שיש משימה אחת של טיסה איטית בהרצליה אז כל חצי שעה יוצא "מקצה" של 5 מטוסים (ידועים מראש).

זה נותן פיתרון גם לבעיה של איזון וגם לבעיה של הגדרי מטוסים, גדלים וביצועים.

אשמח לעזור, אתה יכול ליצור איתי קשר במסנג'ר שבחתימה.

תודה

פורסם
yckvxb1.png

לכל שדה תהיה טבלת הרשמה דומה עם השינויים הנדרשים- ובכל שדה יתחרה הגדר שונה(דומה לטבלה של הריל אופס)סהכ שלושה טפסים לשלושה הגדרים .

הטבלה תופיע כדף אינטרנטי וביום התחרות יוכלו השופטים\פקחים להזין את הניקוד השלילי לכל משתתף.

הנתונים יוזנו לאחר שכל המתחרים סיימו משימה כדי למנוע ווויכוחים מיותרים בזמן התחרות.

הערות,הצעות?

פורסם
מה עושים לגבי שוני במטוסים ( מהיריות ביצועים וכו') האם לכל קבוצה תהיה משימה המותאמת לה?

אני חושב שכל קבוצה חייבת לקבל מסימות מותאמות מכיבן שמדובר בביצועים שונים של מטוסים.

האירוע עצמו נראה לי יהיה הצלחה גדולה, אני מאוד תומך.

אבי שלום ותודה,

אתה צודק החלוקה להגדרים נבעה מהצורך הזה ,להתאים משימות שיתאימו לקבוצות שונות של מטוסים. אין אפשרות ליצור משימות נושאות ניקוד שיתאימו לכל סוגי המטוסים ואפילו עם החלוקה להגדרים זה נראה לי קשה,אבל אני בטוח שיש לנו אנשים מספיק מוכשרים למשימה.

אתה תרצה לתתשתף באופן עקרוני?

פורסם
הכוונה שלי הייתה שכל אחד שרוצה להתחרות נרשם X ימים מראש והצוות האחראי על התחרות מארגן את הכל ונותן לאותו טייס לו"ז עם זמנים ומקומות בהם הוא חייב להתייצב בזמן שהוקצב לו. נניח שיש משימה אחת של טיסה איטית בהרצליה אז כל חצי שעה יוצא "מקצה" של 5 מטוסים (ידועים מראש).

זה נותן פיתרון גם לבעיה של איזון וגם לבעיה של הגדרי מטוסים, גדלים וביצועים.

אשמח לעזור, אתה יכול ליצור איתי קשר במסנג'ר שבחתימה.

תודה

נועם שלום,ניסיתי ליצור איתך איתך קשר ,בכל מקרה תעבור על התגובה לברוכי ובכלל על השרשור ותביע דעתך על ההתפתחות בבקשה :)

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...