עבור לתוכן
guyishai

בעית דלק ב-PMDG

Recommended Posts

פורסם

שלום,

ביצעתי היום טיסה עם ה-737-700 מבן גוריון לאילת, וקצת זמן לפני ההמראה הופיעה הודעת INSUFFICIENT FUEL ב-FMC. דבר זה היה מוזר, כי לפני הטיסה חישבתי לפי התרשימים של PMDG את כמות הדלק שאצטרך. הכמות הנמוכה ביותר בטבלה היתה 3300lbs לטיסה באורך של 200nm בגובה FL290, והטיסה לאילת היתה רק 174nm בגובה FL190, כך שהכמות היתה חייבת להספיק. כמובן שגם הוספתי רזרבות ל-holding, דלק להסעה וכו' וכו', אז המראתי בכל זאת כדי לראות האם המטוס ישתמש ברזרבות ובאמת הכמות תהיה לא מספיקה, או שזה לא יקרה.

בנוסף לזה שלא ביצעתי שום ריתוק, היו לי גם רוחות חזקות בכיוון הטיסה, דבר שאמור לחסוך דלק, ועדיין, נחתתי עם 1000 פאונד פחות ממה שהייתי אמור.

מישהו יודע מה בדיוק הבעיה?

האם זו סתם טעות טיפשית שעשיתי, או משהו אחר?

תודה מראש.

פורסם

כנראה שבFMC הכנסת לו שישמור כמות רזרבה מסוימת- איפה שכתוב RESERVE בדף הINIT REF. אם הכמות של הרזרבה הייתה גדולה מידי הוא מזהיר שזה מסוכן לטוס ככה כי הוא

כולל את זה בחישובי הדלק של הטיסה.

פורסם

א. ב-FMC אני קבעתי את הדלק הרזרבי כהכל פרט ל-3300, כך שלא היתה אמורה להופיע האזהרה.

ב. תיכנס לטבלה ותראה שלפניה רשום שהיא מחושבת גם ע"פ הדלק והמהירות הנדרשים בטיפוס ובהנמכה.

פורסם

שתי אפשרויות שעולות לי עכשיו בראש:

1. בגלל שהטיסה לאילת מתבצעת בגובה נמוך יחסית שורפים יותר דלק. אז צריך

לקחת את זה בחשבון.

2. אם מופיע ההודעה תנסה ללחוץ על כפתור הcross-feed לכמה שניות ולראות אם זה

מסתדר.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...