yossilevy פורסם מאי 24, 2004 דיווח פורסם מאי 24, 2004 ביום שישי 21.5 נפגשתי עם הבוחן אורן רימוק (הטייס הראשי של ארקיע) , בחור מאוד סימפטי ו הגעתי באיחור קצר והוא כבר חיכה לי שם. לאחר מספר דקות התחלנו בתדריך, הוא ביקש ממני לתאר את הSID ואת כל תהליכי ההנמכה שאני אמור לבצע. הוא שאל אותי מה ההבדל בין MDH ל-DH (קיבלתי בלייק אאוט פתאום). הוא אמר שלא נורא, כשנחזור נדבר על זה. לאחר הנחיתה בתדריך, פתאום הכל צץ לי - זאת הייתה התרגשות שלפני המבחן. בשעה 10:00 בדקתי את המטוס וביקשתי אישור התנעה ולהנמכות. קיבלתי אישור למסלול 29. לאחר המתנה של 10 דקות לא קיבלתי אישור להמריא כיוון שמטוס אחר הוזמן להנמכות אך לאחר דקה פתאום עלה לקשר מטוס שביטל את ההנמכות שלו ואז יכולתי להמריא. (איזה צירוף מקרים). קיבלתי לבסוף אישור המראה, חצינו את כביש חיפה ת"א ועברנו לפיקוח שדה דב תוך כדי טיפוס לגובה 1200. שדה דב אישר לנו המשך טיפוס לגובה 2500 לאינטרו. חצי דקה לאחר מכן עברנו לקשר עם בן גוריון וקיבלנו אישור לטפס לגובה 4000 ל-VOR. הגענו ל-VOR והתחלנו לבצע ריתוק. במהלך הריתוק בן גוריון אמר לנו שאנחנו לא יכולים להתאמן בשעה הזאת ולעשות הנמכות כיוון שאנחנו לא רשומים בשעות אלה להנמכות. הבוחן אמר להפסיק את הריתוק וקיבלנו אישור לצאת להנמכה. הנמכנו לגובה 3000 תוך כדי ירוט רדיאל 280 בדי 9 קיבלנו אישור להכנס INBOUND ולקרא מיוצבים ILS 12 . ההנמכה בוצעה ללא שום קושי וקיבלנו אישור לטפס DEENA 1 C וטיפוס גובה 3000. הפעם הבוחן ביקש בהנמכה הבאה לבצע G.S.OUT וכפי שאתם מכירים את הדפית, צריך להנמיך לגובה 850 רגל, כאשר המינימה היא 520 הלכנו סביב ללא הערות מצד הבוחן. ההנמכה האחרונה היתה הנמכת VOR DME . לצערי פה מרוב עייפות וחוסר ריכוז פישלתי. הפקח אמר לי לירט רדיאל 292 ובטעות ירדתי רדיאל אחר. הפקח העיר לי שאני נמצא צפונית בציר מסלול ושאל אותי אם אני מעוניין לבצע את ההנמכה מחדש. עניתי בחיוב וקיבלתי הוראות לירט רדיאל 270 בניווט עצמי ולקרוא מיוצבים חזרה. יש לציין שבמהלך כל הטיסה המטוס שהיה אמור לבצע הנמכות לא הגיע. ההנמכה האחרונה בוצעה ללא שום בעיות, הנמכתי לגובה 520, הבוחן הוריד לי את הכיסוי וחשבתי שאני צריך לנחות. הבוחן אמר לי ללכת סביב , המשכנו טיפוס 1200 לפתח תקוה- משם ירקונה, פיינל ארוך 29 ונחיתה רכה עם רוח צולבת של 10 קשרים ולחנייה. לפני המבחן ביררתי פרטים על הבוחן איך הוא וכו' נאמר לי שהוא "רשע מרושע" מה שגרם לי ......התרגשות יתר אבל אני חייב לציין שאולי בגלל שטסתי טוב מכשירים הוא ראה עם מי יש לו עסק ולא היקשה עלי בשאלות מיותרות באוויר. בתדריך היה לו רק הערה אחת לגבי יירוט הרדיאל שלא כייונתי אותו לרדיאל הנכון וכן הייתי צפונית לציר מסלול כמייל וחצי. הוא הבין שכבר הייתי מאד עייף בכל זאת כל הההנמכות האלה לא קל (מי שטס איתי יודע על מה אני מדבר) הוא שאל אותי אם יש לי שאלות ענתי חיובי הוא שאל מה השאלה? שאלתי אותו אם אני יכול להתקבל להרקיע הוא חייך ואמר ללא שום בעיה רק כרגע אין קליטת טייסים. אמרתי לו שיזכור אותי כי בבוא היום הוא יהיה ה"בוס שלי" נפרדו בלחיצת יד תוך כדי זה שהוא אומר לי "אתה טס יפה מאד" לקבל מחמאה מבוחן זה דבר נדיר זהו אם יש לכם שאלות אשמח לענות
TDK פורסם מאי 24, 2004 דיווח פורסם מאי 24, 2004 באיזה מטוס טסתה :?: למה מבצעים את המיבחן הזה שעשיתה :?:
yossilevy פורסם מאי 24, 2004 מחבר דיווח פורסם מאי 24, 2004 טסתי ב-172 CHA כטייס מסחרי החוק מחייב כל חצי שנה מבחן לחידוש מכשירים
zvi rodes פורסם מאי 24, 2004 דיווח פורסם מאי 24, 2004 יוסי ידידי שלום,כמי שטס איתך כבר פעם אחת אכן אתה יודע לטוס טוב מאוד,לשאלתך האם יש שאלות אז כן,האם תזכור אתה אותי כאשר אתה תהיה "הבוס"?
Almog Atar פורסם מאי 24, 2004 דיווח פורסם מאי 24, 2004 טסתי ב-172 CHAכטייס מסחרי החוק מחייב כל חצי שנה מבחן לחידוש מכשירים מזל טוב חשבתי שתעשה על הAJM
yossilevy פורסם מאי 24, 2004 מחבר דיווח פורסם מאי 24, 2004 יוסי ידידי שלום,כמי שטס איתך כבר פעם אחת אכן אתה יודע לטוס טוב מאוד,לשאלתך האם יש שאלות אז כן,האם תזכור אתה אותי כאשר אתה תהיה "הבוס"? אני לא שוכח את החברים שלי
Almog Atar פורסם מאי 24, 2004 דיווח פורסם מאי 24, 2004 אני מקווה שעוד כמה זמן שאם אני יטוס בארקיע אני ישמע. גבירותי ורבותי שלום מדבר הקברניט יוסי לוי
yuval_el פורסם מאי 24, 2004 דיווח פורסם מאי 24, 2004 יוסי כל הכבוד....תודה ששיתפת אותנו. אני מבין שעברת את המבחן? (לפי ההזמנה לטיסת מכשירים ) ושאלה אחת, כשתהיה טייס באיירלין ( :!: ) אתה צריך לעבור איזה קורס, ATP אני חושב, נכון? החברה מעבירה אותו או מכספך הפרטי?
Oren-ELY3 פורסם מאי 24, 2004 דיווח פורסם מאי 24, 2004 מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! יוסי....!!! חכיתי לזה כבר הרבה זמן!!!!! וכבר שבוע הבא.. אנחנו בהנמכות!!!!!! , שיהיה במזל טוב...ומי יודע אולי פעם אני אטוס לאילת באיזה ATR כאשר אתה מטיס אותו. שבוע טוב,אורן.
yossilevy פורסם מאי 24, 2004 מחבר דיווח פורסם מאי 24, 2004 יוסי כל הכבוד....תודה ששיתפת אותנו.אני מבין שעברת את המבחן? (לפי ההזמנה לטיסת מכשירים ) ושאלה אחת, כשתהיה טייס באיירלינר ( :!: ) אתה צריך לעבור איזה קורס, ATP אני חושב, נכון? החברה מעבירה אותו או מכספך הפרטי? אם אני רוצה לשמש כקצין ראשון אני צריך לעשות קורס ALTP אחרת אין צורך
Itamar Koren פורסם מאי 24, 2004 דיווח פורסם מאי 24, 2004 כל הכבוד יפה מאד מקווה שתצליח ליהיות בחברה מספר 1 (לדעתי) ארקיע :wink:
hagay פורסם מאי 24, 2004 דיווח פורסם מאי 24, 2004 יפה יפה , היה נחמד התיאור ותודה ששיתפת אותנו כמו כן שיהיה לך בהצלחה בהמשך.
Shadi Abo Ahmad פורסם מאי 24, 2004 דיווח פורסם מאי 24, 2004 ואללה כל הכבוד יוסי יש פה לפי דעתי נקודה חשובה שכולנו צריכים לשים לב אליה: העיקר להיות רגועים :!: זה נותן לראש אפשרות לתפקד כמו שצריך כשתגיע לצפון אני מעוניין להצטרף אליך לטיסה באזור.. נהיה בקשר לגבי זה.
Avi Dudai פורסם מאי 25, 2004 דיווח פורסם מאי 25, 2004 יוסי בהצלחה גם בהמשך. יש לי רעיון. בפעם הבאה כשיש ארוע טלוויזיוני או דומה לו *(PR) תקחו את יוסי לוי גם. שיראו כי יש (גם) טייסים אמיתיים שטסים בסימולטור!!! *pr = public relations
Eliran-VFS1 פורסם מאי 25, 2004 דיווח פורסם מאי 25, 2004 יפה מאוד יוסי ובהצלחה בהמשך! אני רק מלקרא את זה נהיתי עייף כול הכבוד!