עבור לתוכן
mickey lip

ססנה 172 התרסקה ליד בנין ציון.

Recommended Posts

פורסם

עדכון בנושא:

לפי חדשות ערוץ 2, חוקר התאונות האוויריות במשרד התחבורה הגיע למסקנה שהיה חילוף של נוסע מהמושב האחורי לקדמי, כאשר באמצע החילוף הנוסע נפל על הסטיק ובעצם לא הותיר לטייסת מקום לתמרון ויציאה מהצלילה שהמטוס נקלע אלייה בעקבות אותה מעידה.

פורסם

תדמיינו את הדבר הבא:

מטוס טס...

נוסע קדמי ימני קם והולך אחורה.

בשלב מסויים, מאחורה יש 3 אנשים שאין לי מושג מה משקלם,

במטוס יש דלק שגם גורם למרכז הכובד ללכת אחורה ומקדימה טייסת שלפי התמונות היתה קטנה וקלה.

המטוס קרוב מאוד או עבר את מגבלת המרכז כובד האחורי,

במצב זה אף המטוס מתרומם, אם מרכז הכובד עבר את המגבלה האחורית המטוס מפסיק להיות יציב במישור העלרוד ואף המטוס לא רק שיתרומם, גם יסרב לחזור מעצמו.

כל זה קורה כשהנוסע עדיין עומד בין הכסאות, הטייסת דוחפת את הסטיק ליישר את המטוס, האף יורד ואולי יורד יותר מידיי (מטוס לא יציב) והנוסע נופל על הסטיק הימני...

5000 פעם זה עובד, פעם אחת לא.

בואו לא ננסה את זה יותר.. גם לא בסימולטור

פורסם
תדמיינו את הדבר הבא:

מטוס טס...

נוסע קדמי ימני קם והולך אחורה.

בשלב מסויים, מאחורה יש 3 אנשים שאין לי מושג מה משקלם,

במטוס יש דלק שגם גורם למרכז הכובד ללכת אחורה ומקדימה טייסת שלפי התמונות היתה קטנה וקלה.

המטוס קרוב מאוד או עבר את מגבלת המרכז כובד האחורי,

במצב זה אף המטוס מתרומם, אם מרכז הכובד עבר את המגבלה האחורית המטוס מפסיק להיות יציב במישור העלרוד ואף המטוס לא רק שיתרומם, גם יסרב לחזור מעצמו.

כל זה קורה כשהנוסע עדיין עומד בין הכסאות, הטייסת דוחפת את הסטיק ליישר את המטוס, האף יורד ואולי יורד יותר מידיי (מטוס לא יציב) והנוסע נופל על הסטיק הימני...

5000 פעם זה עובד, פעם אחת לא.

בואו לא ננסה את זה יותר.. גם לא בסימולטור

תומר מאיפה הבאת את ההשערות המוזרות האלו ?

היה משהוא בסגנון אבל איך הגעת לזה ?

פורסם
תדמיינו את הדבר הבא:

מטוס טס...

נוסע קדמי ימני קם והולך אחורה.

בשלב מסויים, מאחורה יש 3 אנשים שאין לי מושג מה משקלם,

במטוס יש דלק שגם גורם למרכז הכובד ללכת אחורה ומקדימה טייסת שלפי התמונות היתה קטנה וקלה.

המטוס קרוב מאוד או עבר את מגבלת המרכז כובד האחורי,

במצב זה אף המטוס מתרומם, אם מרכז הכובד עבר את המגבלה האחורית המטוס מפסיק להיות יציב במישור העלרוד ואף המטוס לא רק שיתרומם, גם יסרב לחזור מעצמו.

כל זה קורה כשהנוסע עדיין עומד בין הכסאות, הטייסת דוחפת את הסטיק ליישר את המטוס, האף יורד ואולי יורד יותר מידיי (מטוס לא יציב) והנוסע נופל על הסטיק הימני...

5000 פעם זה עובד, פעם אחת לא.

בואו לא ננסה את זה יותר.. גם לא בסימולטור

תומר מאיפה הבאת את ההשערות המוזרות האלו ?

היה משהוא בסגנון אבל איך הגעת לזה ?

מתחקיר התאונה שפורסם.

פורסם
ואיפה הוא פורסם ?

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3617754,00.html

לדעתי לא מעט אנשים בחטיבה עשו את השטות הזאת של לעבור למושב האחורי בזמן טיסה.

נו שויין....

צודק,

אמרתי לאנשים עוד לפניי שזה מסוכן חשבו שאני פרנואיד.

זה מטומטם לא מסוכן.

עוד יותר מטומטם זה אותו טייס שמסכים שמישהו ישחק לו כיסאות מוזיקליים בססנה( ללא קשר ישיר לטייסת ז"ל), באופן כללי.

ב737 קושרים נוסעים 25 דקות לפני נחיתה ( בערך בתחילת הנמכה), אז בפקקטה ססנה מטיילים בגובה 1000 רגל 2 דקות לנחיתה?????

מה קורה פה? מאיפה הרעיון הדבילי לעבור כיסאות תוך כדי טיסה? בא לכם להתחלף? תנחתו, ותחליפו מקומות.

טייס מפקד צריך להיות אסרטיבי, וזה לא משנה אם יש לו מסחרי, או השד יודע איזה הגדר.

אסרטיבי, נקודה, ללא פשרות, הוא האחראי הבלעדי לנוסעים שלו ולאוירון,הוא הבוס , המלך, השופט והמוציא לפועל.

לא משחקים כיסאות מוזיקליים בסננה על מנת לחסוך כמה פעימות הובס ולשלם כמה שקלים פחות, עובדה , זה עולה ביוקר בסוף , יותר מידי ביוקר.

תאונה מיותרת לחלוטין , ממש מיותרת.

פשוט מרגיז אותי השטויות שעליהם מאבדים אנשים חיים, לא תקלה טכנית ולא ציפור כלום, פשוט רגע של טימטום.

פורסם
חברים..

ההיתי עכשיו אצל סבתא של אליאב.. לא הכרתי את הטייסת אבל הסבתה שכנה וחברה טובה של חברה שלי.

אני רוצה לומר לכם דבר אחד:

אין לי מושג ואני לא רוצה להעריך מה קרה שם, אבל יש עובדה אחת, 4 אנשים מתו.

ואני ראיתי את העיניים של הסבתא ושל הדודה ושל המשפחה, העיניים האלו הביטו אליי ואם רצו או לא רצו הם שידרו לי דבר אחד.

תזהר

מטוס זה דבר בטוח, מאוד בטוח, אבל עכשיו, אין מנוס, מלטוס זהיר ולהיות צדיקים יותר מאפפיור, אין יותר לדחוף 4 אנשים בתוך מטוס ויאללה נמריא, אין יותר איזה יום יפה בואו נלך לטוס ומהר מהר מהר יאללה נעלה, אז מה אם קצת חם, אז מה אם יש רוח משבית, אז נטוס קרוב, לא נתרחק.. זה לא עובד!

אין יותר לטוס נמוך, גם 500 מעפ"ש זה נמוך, אז אפשר פעם, פעמיים אבל לא באופן שיטתי.

רק העיניים של האנשים האלו, הזכירו לי שיש בד"ח, ושעצירה שניה למחשבה לפני שעולים על מטוס, והמתנה של עוד 2 דקות בהמתנה להמראה חוסכת דברים אחרים על חשבון עוד 100 ש"ח מעפנים שהתבזבזו...

לטייסים בינינו, הזהרו, מטוס זה דבר בטוח אבל מטוס לפעמים בועט, אני אומר את זה כאן כי גם טייסי הסימולטור הצעירים, חלקכם תטיסו מטוסים אמתיים בעתיד ואין הבדל, התנהגות שמקורה בסימולטור חודרת בקלות לעולם האמתי, לכן גם בסימולטור, התרגלו להתנהגות נכונה באויר.

שלא נראה עוד עיניים כאלו בעתית

נחיתות בטוחות לכולם

לא רק לטיסה, לכל דבר. גם בלי בד"ח גם עם בד"ח

במכוניות

בטיסה

בטנקים

בספינות

בחציית כביש

בעבודה על פיגומים בעבודה עם חשמל בעבודה עם כלים כבדים בעבודה עם כלים קלים.

אסור להקטין ראש. גם אם אין לזה בד"ח .

צריך להזהר, להיות פרנואיד, העיקר לצאת בחיים .

טייס מפקד צריך להיות אסרטיבי, וזה לא משנה אם יש לו מסחרי, או השד יודע איזה הגדר.

אסרטיבי, נקודה, ללא פשרות, הוא האחראי הבלעדי לנוסעים שלו ולאוירון,הוא הבוס , המלך, השופט והמוציא לפועל.

כמו שמלמדים בקורס מפקדי טנקים.

להיות נאצי להיות בריטי להיות גרמני להיות הכי הכי הכי פאנט של בטיחות.

ולהתחיל מהבטיחות הכי קטנה. הכי קטנה. כי בסוף אלו הכי פוגעות בנו.

להתחיל מלהרכיב משקפי מגן מתי שצריך ולחגור חגורות כשצריך (ולא כשרוצים וכשחושבים שצריך).

הדברים הכי קטנים הם אלו שהורגים הכי הרבה כי אליהם שמים לב הכי פחות , כי זה שאינך רואה הוא זה שיפילך (מיקי).

פורסם

עצוב יותר שבפורום תעופה קללה מגוננים על הטייסים ומאשימים בחוסר משמעת של הנוסעים שידוע שהאפשרות לעבור מקום בזמן הטיסה זאת המצאה ישראלית נטו של טייסי הרצליה המהוללים..לפחות עכשיו אולי מישהו יכתוב קצת נהלים (כרגיל)

פורסם

מיקי-בסלע

נדמה לי שכתבתי כבר על החלפות מקמומות בזמן טיסה לפני כמה שנים כאן

כשמישהו ניסה את זה והצדיק את החאפריות הארצישראלית הבלתי נסבלת שלנו כעם

דבר אחד לא מסתדר לי בסיפור....

מהתשדורת האחרונה עולה כי הטייסת ביקשה לחזור לנחיתה וקיבלה "בצרה 1100"

נכנסה ל-8 ובצרה 1100 ,למה ביקשה?

איך זה יכול להסתדר עם מישהו שנפל על ההגאים.......

מוזר עדיין,מוזר מאוד!

פורסם
מיקי-בסלע

נדמה לי שכתבתי כבר על החלפות מקמומות בזמן טיסה לפני כמה שנים כאן

כשמישהו ניסה את זה והצדיק את החאפריות הארצישראלית הבלתי נסבלת שלנו כעם

דבר אחד לא מסתדר לי בסיפור....

מהתשדורת האחרונה עולה כי הטייסת ביקשה לחזור לנחיתה וקיבלה "בצרה 1100"

נכנסה ל-8 ובצרה 1100 ,למה ביקשה?

איך זה יכול להסתדר עם מישהו שנפל על ההגאים.......

מוזר עדיין,מוזר מאוד!

למה לא? רוצה לחזור לנחיתה=כניסה דרך בצרה.

לגבי חילוף מקומות אולי אחד מהם רצה לשבת מלפנים בנחיתה.

פורסם

מה לחזור לנחיתה?

אחרי 4 דקות טיסה מבקשים לחזור?

זוהי טיסה מסחרית לחלוטין ובטיסה שכזו צריך לקרות משהו חריג מאוד ע"מ לבקש לחזור

ולא החלפת מושבים באמצע טיסה!

פורסם
מה לחזור לנחיתה?

אחרי 4 דקות טיסה מבקשים לחזור?

זוהי טיסה מסחרית לחלוטין ובטיסה שכזו צריך לקרות משהו חריג מאוד ע"מ לבקש לחזור

ולא החלפת מושבים באמצע טיסה!

4 ק' טיסה?

אני כנראה לא מכיר תפרטים כי הבנתי שזה קרה בסיום הטיסה(קראתי שהמטוס היה מעל חצי שעה באוויר),אם כך אתה צודק זה מוזר.

http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1031434.html

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...