Izik Bakshi פורסם נובמבר 12, 2008 דיווח פורסם נובמבר 12, 2008 פתוח החל מעכשיו ועד 23:00 לערך... טיסה נעימה!
Tal Elmishali פורסם נובמבר 12, 2008 דיווח פורסם נובמבר 12, 2008 מזרח ומערב עלו ואיתנו גם מגדל לטוססססס
אורח פורסם נובמבר 12, 2008 דיווח פורסם נובמבר 12, 2008 פיקחתי שעה וחצי עד עכשיו , היה מצוין לא היה פיצוץ אבל נהנהתי , תודה לכל מי שבא לטוס
Mark163 פורסם נובמבר 13, 2008 דיווח פורסם נובמבר 13, 2008 תקשיבו אחלה דבר שאתם מפקחים וכ'ו אבל לדעתי למי שיש לו בית ספר זה מאוחר כי עד שלארגן את הטיסה ולטוס פשוט אי אפשר אז אם אפשר לנסות קצת יותר מוקדם ( שעות הערב המוקדות 5:30-9:30) יהיה אחלה אבל בכל זאת תודה...
אורח פורסם נובמבר 13, 2008 דיווח פורסם נובמבר 13, 2008 תקשיבו אחלה דבר שאתם מפקחים וכ'ו אבל לדעתי למי שיש לו בית ספר זה מאוחר כי עד שלארגן את הטיסה ולטוס פשוט אי אפשר אז אם אפשר לנסות קצת יותר מוקדם ( שעות הערב המוקדות 5:30-9:30) יהיה אחלה אבל בכל זאת תודה... בשעות האלה לומדים למבחנים ועושים שיעורי בי ,רוב הפיקוח עולה בשעה בין 8 -12 בערב כי יותר נוח , לארגן טיסה? לא חייבים לטוס למינכן קח ססנה תכין טבלאה ותנווט או שתעשה הקפות , תאמין לי בזמן שאתה מכין 737 אתה יכול לעשות 16 הקפות בש"ד.
Mark163 פורסם נובמבר 13, 2008 דיווח פורסם נובמבר 13, 2008 דווקא ההפך אני לא יכול לטוס ב-10 בלילה כי עד 5 אני כבר מסיים שיעורים הכל ואפשר לארגן אחלה תנועה זה פשוט מאוחר ואני לא חושב שמישהו שיש לוב ית ספר יכול להתחיל לארגן טיסה ב-10:30 ואם כבר עושים שיעורים אז מסיימים אותם מקסימום עד 6 ואז אפשר לארגן זמן לטיסה, בכל מקרה, זה שאני לא יכול לא אומר שלא תפקחו אבל תנסו להתאים גם לכאלה שלא יכולים מאוחר תודה( יום שיש עד 2 בלילה מצידי אין בית ספר)...
Adam Waiser פורסם נובמבר 13, 2008 דיווח פורסם נובמבר 13, 2008 מארק אתה צודק גם אני קצת התבאסתי מהשעה המאוחרת לדעתי הפיתרון צריך להיות שעוד ועוד אנשים יתווספו למעגל הפיקוח. אם קרבל ואוהד יכולים לעלות רק ב22:00 זה ממש סבבה ואם יהיו יותר פקחים סטטיסטית יש מצב טוב שלאורך הערב כולו תמיד יהיה מישהו שיוכל לפקח איפה שהוא אבל בגלל זה אדם ומארק וכל מי שאכפת לו צריך להתחיל לחרוש טיסות וללמוד IFR ולקבל קצת רקע על כבדים ולהשתפשף ולהתחיל לפזול לכיוון של הפיקוח. זה תלוי רק בנו. קאפיש? :wink:
Idan Traub פורסם נובמבר 13, 2008 דיווח פורסם נובמבר 13, 2008 זה לא רק זה אדם לא כל כך מהר הטייס הממוצע ירגיש בשינוי זה לא שבוע ואתה פקח דבר ראשון צריך עוד הרבה ניסיון של שעות טיסה ועוד לעבור את כל הבחינות ללמוד את העמדות והכל ככה שעד שלפחות יתחילו הבחינות שבהם הטייס הממוצע יכול להשתתף כתנועה יקח עוד זמן לדעתי מה שכן צריך לעשות הוא באמת לעשות שבמקום שיעלו עמדות רבות למשל יעלו עמדה אחת לזמן יותר ארוך אולי .
Adam Waiser פורסם נובמבר 13, 2008 דיווח פורסם נובמבר 13, 2008 אף אחד לא דיבר על זה שמחר אני או מארק ניקח בחינה על מגדל אני יודע שזה דורש הרבה שעות טיסה ונסיון אני רק אומר שצריך לשאוף לזה. היה גם דיבור בזמנו על אפשרות של פתיחת מסלול נוסף בהכשרת הפקחים שזה הנושא של המנחתים הקטנים שלעדתי זו יכולה להיות התחלה מצויינת גם לאנשים ברמה ובנסיון שלי ויש לי הרגשה שאם הייתי עולה לפקח על פיק או ק"ש היו מגיעים לטוס גם שם. דבר אחרון בקשר לזמן של הפיקוח ומי עולה מתי כמה ולמה חבל לפתוח את הנושא הזה עוד פעם כי הוא כבר נטחן עד דק. בסוף מדובר פה על סטטיסטיקה: כמה פקחים יש לך כרגע בחטיבה ומה עושים (בלי לוותר על הסטנדרטים והמקצועיות) כדי להגדיל את המספר הזה כל הזמן.
Mark163 פורסם נובמבר 13, 2008 דיווח פורסם נובמבר 13, 2008 עוד עצה לפקחים ( שיהיה יותר נוח לטייסים) תכתבו באיפה שאתם רושמים את ה-ATIS תרשמו שם שורה לדוגמא: "Online untill 2000Z" וככה אפשר לדעת אם יש בכלל זמן להתחבר למקום מסויים ולהתכונן לטיסה או שהפקח יצתרך ללכת 2 דקות אחרי שהמראתה אז חבל והרבה פקחים בעולם עושים ככה ובאמת זה יותר נוח שהפקח לא יתנתק באמצע...
Izik Bakshi פורסם נובמבר 14, 2008 מחבר דיווח פורסם נובמבר 14, 2008 מרק, לא חייבים לטוס למינכן כדי להנות מפיקוח, אני עליתי ב 21:00. עם 737 וכל ההכנות אתה נוחת באילת גג עד 22:00 ולמיטה עם חיוך, קח בחשבון שטיסה פנים ארצית גם מדרבנת פקחים אחרים לעלות לאילת וכו' צריך לזכור גם שלפעמים לא משנה כמה פקחים נכשיר בסוף תמיד יעלו לפקח בשעות הערב, זה גם קשור לאופי החיים במדינה שלנו. אל תשכח שכאשר אתה עולה לטוס ב-5 או 6 בערב אז אתה בטיסה ותמיד יכול להתנתק ולהתחבר אחרי זה, בפיקוח זה קצת יותר בעיה...