עבור לתוכן
yossid

סדר מילוי דלק ב-737

Recommended Posts

פורסם

חבר'ה,

למי שזוכר, לפני כמה זמן עלתה שאלה שנוגעת לסדר מילוי מיכלי הדלק ב-737. ראשית וכמו שאורן לימוני הסביר סדר המילוי הוא כזה שקודם כל ממלאים דלק במיכלי הכנפיים ורק אחרי שהם מלאים לגמרי ממלאים דלק במיכל המרכזי.

באשר ל-737 (600, 700, 800, 900): ישנה הנחיה מפורשת של בואינג שקובעת כי כאשר כמות הדלק במיכל המרכזי היא 5000 ליברות או פחות אין להפעיל את משאבות הדלק של המיכל המרכזי בזמן המראה. כאשר כמות הדלק במיכל המרכזי היא 1000 ליברות יש לנתק את משאבות הדלק בטיפוס ושיוט. כאשר כמות הדלק במיכל המרכזי היא 3000 ליברות יש לנתק את המשאבות בהנמכה ונחיתה.

לידיעתכם.

כתובת הלינק למי שמתעניין: http://www.b737.org.uk/faaad.htm

ד"א - מי שמשתמש בתוכנת חישוב הדלק של קרלסון (שמתאימה ל-pmdg) שם לב שבמיכל המרכזי יש תמיד 1000 ליברות. זה נובע, כך למיטב הבנתי (ואני מקווה שהבנתי נכון), מהגישה לפיה יש צורך במינימום דלק במיכל המרכזי על מנת למנוע מצב של התפוצצות.

יוסי 8)

פורסם

עוד דבר ששמעתי בנוגע למטוסים גדולים.

ברגע שממריאים עם מטוס מלא (במטען או אנשים) אז חייבים למלא מינימום מסויים של דלק במיכלי הכנפיים, כדי שהמשקל של הדלק יקטין את העומס על הכנפיים במצב טיסה.

פורסם
עוד דבר ששמעתי בנוגע למטוסים גדולים.

ברגע שממריאים עם מטוס מלא (במטען או אנשים) אז חייבים למלא מינימום מסויים של דלק במיכלי הכנפיים, כדי שהמשקל של הדלק יקטין את העומס על הכנפיים במצב טיסה.

אחי תמיד יהיה דלק בכנפיים! כי לא ממלאים את המרכזי כול עוד הכנפיים לא מלאים.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...