yossid פורסם מאי 29, 2004 דיווח פורסם מאי 29, 2004 חבר'ה, למי שזוכר, לפני כמה זמן עלתה שאלה שנוגעת לסדר מילוי מיכלי הדלק ב-737. ראשית וכמו שאורן לימוני הסביר סדר המילוי הוא כזה שקודם כל ממלאים דלק במיכלי הכנפיים ורק אחרי שהם מלאים לגמרי ממלאים דלק במיכל המרכזי. באשר ל-737 (600, 700, 800, 900): ישנה הנחיה מפורשת של בואינג שקובעת כי כאשר כמות הדלק במיכל המרכזי היא 5000 ליברות או פחות אין להפעיל את משאבות הדלק של המיכל המרכזי בזמן המראה. כאשר כמות הדלק במיכל המרכזי היא 1000 ליברות יש לנתק את משאבות הדלק בטיפוס ושיוט. כאשר כמות הדלק במיכל המרכזי היא 3000 ליברות יש לנתק את המשאבות בהנמכה ונחיתה. לידיעתכם. כתובת הלינק למי שמתעניין: http://www.b737.org.uk/faaad.htm ד"א - מי שמשתמש בתוכנת חישוב הדלק של קרלסון (שמתאימה ל-pmdg) שם לב שבמיכל המרכזי יש תמיד 1000 ליברות. זה נובע, כך למיטב הבנתי (ואני מקווה שהבנתי נכון), מהגישה לפיה יש צורך במינימום דלק במיכל המרכזי על מנת למנוע מצב של התפוצצות. יוסי
GILG פורסם מאי 29, 2004 דיווח פורסם מאי 29, 2004 תתודה,אבל מאיפה אפשר להוריד תוכנה לחישוב הדלק בטיסה?
Noam פורסם מאי 29, 2004 דיווח פורסם מאי 29, 2004 עוד דבר ששמעתי בנוגע למטוסים גדולים. ברגע שממריאים עם מטוס מלא (במטען או אנשים) אז חייבים למלא מינימום מסויים של דלק במיכלי הכנפיים, כדי שהמשקל של הדלק יקטין את העומס על הכנפיים במצב טיסה.
Eliran-VFS1 פורסם מאי 30, 2004 דיווח פורסם מאי 30, 2004 עוד דבר ששמעתי בנוגע למטוסים גדולים.ברגע שממריאים עם מטוס מלא (במטען או אנשים) אז חייבים למלא מינימום מסויים של דלק במיכלי הכנפיים, כדי שהמשקל של הדלק יקטין את העומס על הכנפיים במצב טיסה. אחי תמיד יהיה דלק בכנפיים! כי לא ממלאים את המרכזי כול עוד הכנפיים לא מלאים.