Omer D פורסם דצמבר 5, 2008 דיווח פורסם דצמבר 5, 2008 אוקי תראו... סתם הסתכלתי על תמונות שהיו במחשב שלי.. עכשיו ראיתי תמונה: ולא הבנתי למה שני הכפתורים בצד לחוצים.. חבל שלא ראיתי את זה בזמן שהייתי בקוקפיט הייתי שואל את הטייסים :cry: יש למישהו מושג למה הטייסים לחצו על זה ומה זה? תודה לעונים
David Bendavid פורסם דצמבר 5, 2008 דיווח פורסם דצמבר 5, 2008 הכפתורים האלה נקראים LNAV וVNAV. הם פעילים כאשר מתבצע שימוש בניווט בעזרת FMC , כאשר LNAV אחראי על כיוון המטוס וVNAV אחראי על הגובה והמהירות של המטוס. זה בגדול.
Omer D פורסם דצמבר 5, 2008 מחבר דיווח פורסם דצמבר 5, 2008 לא, לא LNAV וVNAV .. אני יודע מה זה.. בצד ימין סימנתי את הכפתורים...
almoghilel פורסם דצמבר 5, 2008 דיווח פורסם דצמבר 5, 2008 דוויד זה לא אלה... גם אני חשבתי... מסומן למטה בעיגול שחור שני מתגים פועלים... מימין לידית גלגלים למטה...
Michael R פורסם דצמבר 5, 2008 דיווח פורסם דצמבר 5, 2008 עשיתי את 2 הכפתורים מודגשים יותר כדי שאנשים יבינו על איזה כפתורים מדובר :mrgreen:
אורח פורסם דצמבר 6, 2008 דיווח פורסם דצמבר 6, 2008 למה הם דלוקים לא כלכך ברור לי. מאיפה המראתם ולאן ? השלישיה הזאת הם כפתורי ה Ground Proximity Inhibit. המטרה שלהם, בגישות מסוימות שמביאות אותך קרוב מאוד לקרקע וה צוות רוצה שקט ומודע למצב, לוחצים על הימני שזה ה Terain OVRD שפשוט משתיק את הצעקות של Terain Pull UP WOOP WOOP. באמצע זה הכפתור של ה Gears OVRD שצועק על הצוות To low Gears WOOP WOOP הימני כנל רק למדפים שצועק To Low FLAPS WOOP WOOP, בשימוש במפגנים של TFC http://www.airliners.net/photo/Delta-Air-Lines/Boeing-767-332-ER/1264755/L/[/url]
E.Z פורסם דצמבר 6, 2008 דיווח פורסם דצמבר 6, 2008 למה הם דלוקים לא כלכך ברור לי.מאיפה המראתם ולאן ? השלישיה הזאת הם כפתורי ה Ground Proximity Inhibit. המטרה שלהם, בגישות מסוימות שמביאות אותך קרוב מאוד לקרקע וה צוות רוצה שקט ומודע למצב, לוחצים על הימני שזה ה Terain OVRD שפשוט משתיק את הצעקות של Terain Pull UP WOOP WOOP. באמצע זה הכפתור של ה Gears OVRD שצועק על הצוות To low Gears WOOP WOOP הימני כנל רק למדפים שצועק To Low FLAPS WOOP WOOP, בשימוש במפגנים של TFC http://www.airliners.net/photo/Delta-Air-Lines/Boeing-767-332-ER/1264755/L/[/url] רן לא נראה לי שזה ה OVRD של הגלגלים והמדפים כי אלה נמצאים מתחת לידית הגלגלים ולא מתחת ל RMI... גם בספרות לא מצאתי איזכור לסוויצ'ים שמתחת ל RMI. נבדוק את זה מקרוב ביום שני בעבודה אם EAR יהיה זמין
Eran Granola פורסם דצמבר 6, 2008 דיווח פורסם דצמבר 6, 2008 למה הם דלוקים לא כלכך ברור לי.מאיפה המראתם ולאן ? השלישיה הזאת הם כפתורי ה Ground Proximity Inhibit. המטרה שלהם, בגישות מסוימות שמביאות אותך קרוב מאוד לקרקע וה צוות רוצה שקט ומודע למצב, לוחצים על הימני שזה ה Terain OVRD שפשוט משתיק את הצעקות של Terain Pull UP WOOP WOOP. באמצע זה הכפתור של ה Gears OVRD שצועק על הצוות To low Gears WOOP WOOP הימני כנל רק למדפים שצועק To Low FLAPS WOOP WOOP, בשימוש במפגנים של TFC http://www.airliners.net/photo/Delta-Air-Lines/Boeing-767-332-ER/1264755/L/[/url] התמונה שהבאת לא ממש תואמת לתמונה שבשאלה. הכפתורים מונחים במקום אחר, יותר כמו שאלעד אמר, אבל אולי יש שוני בדגמי המטוסים...
אורח פורסם דצמבר 6, 2008 דיווח פורסם דצמבר 6, 2008 שני הימניים זה TERR ו WXR, יענו מכ"מ עננים. השמאלי זה ה TERR OVRD. ה FLAPS ו GEAR אכן נמצאים בפנל של ידית כני הנסע. http://www.airliners.net/photo/Qantas/Boeing-767-338-ER/1009855/L/ http://www.airliners.net/photo/LAN-Airlines/Boeing-767-383-ER/1337193/L/
E.Z פורסם דצמבר 11, 2008 דיווח פורסם דצמבר 11, 2008 מזה הדבר הזה בסוף? יש תשובה? רן כבר ענה לך אבל הנה: צולם היום ב D5 על EAR לפני שיצא לפריז על 325.
Ben Cohen פורסם דצמבר 11, 2008 דיווח פורסם דצמבר 11, 2008 הWXR וTERR לא נמצאים בEFIS? איך זה הולך במטוסי ה76 האחרים של אלעל?
E.Z פורסם דצמבר 11, 2008 דיווח פורסם דצמבר 11, 2008 הWXR וTERR לא נמצאים בEFIS?איך זה הולך במטוסי ה76 האחרים של אלעל? לדעתי באחרים הם ב EFFIS....
Ben Cohen פורסם דצמבר 11, 2008 דיווח פורסם דצמבר 11, 2008 שני הימניים זה TERR ו WXR, יענו מכ"מ עננים.השמאלי זה ה TERR OVRD. ה FLAPS ו GEAR אכן נמצאים בפנל של ידית כני הנסע. http://www.airliners.net/photo/Qantas/Boeing-767-338-ER/1009855/L/ http://www.airliners.net/photo/LAN-Airlines/Boeing-767-383-ER/1337193/L/ רן, אני חושב שהTERR מסמל מכ"ם קרקע ולא GROUND PROXIMITY WARNING OVERRIDE. לפי מה שאני יודע ביעדים שאלעל טסה אליהם בטיסות סדירות (לא מטען) אין צורך בביטול ההתראה, בניגוד לאינסברוק למשל.
אורח פורסם דצמבר 11, 2008 דיווח פורסם דצמבר 11, 2008 שני הימניים זה TERR ו WXR, יענו מכ"מ עננים.השמאלי זה ה TERR OVRD. ה FLAPS ו GEAR אכן נמצאים בפנל של ידית כני הנסע. http://www.airliners.net/photo/Qantas/Boeing-767-338-ER/1009855/L/ http://www.airliners.net/photo/LAN-Airlines/Boeing-767-383-ER/1337193/L/ רן, אני חושב שהTERR מסמל מכ"ם קרקע ולא GROUND PROXIMITY WARNING OVERRIDE. לפי מה שאני יודע ביעדים שאלעל טסה אליהם בטיסות סדירות (לא מטען) אין צורך בביטול ההתראה, בניגוד לאינסברוק למשל. דוגמית ל OVRD שסיפר לי איזה דייל אחד שפעם היה שפוי. נחיתה ראשונה של ישראייר עם ה 76 בשדה של בנקוק, ה GND PROX TERR שאג עליהם כל הגישה מסיבות לא ברורות. לחיצה על הכפתור הרגיעה אותו. כמובן לאחר שהצוות בסיוע אותו דייל שחיפשו כל הגישה מה הסיבה לצעקות של ה GP. עיין בלינקים שפירסמתי ותיראה מה כתוב. בחלק מהמטוסים הכפתורים האלו נמצאים ב HSI , אין EFIS ב 76. בחלק כניראה דגמים חדשים יותר, הוא נמצא בפנל. אלעד בביקור הבא שלך ב EAR\EAP\EAJ אנה תבדוק את זה.
E.Z פורסם דצמבר 11, 2008 דיווח פורסם דצמבר 11, 2008 שני הימניים זה TERR ו WXR, יענו מכ"מ עננים.השמאלי זה ה TERR OVRD. ה FLAPS ו GEAR אכן נמצאים בפנל של ידית כני הנסע. http://www.airliners.net/photo/Qantas/Boeing-767-338-ER/1009855/L/ http://www.airliners.net/photo/LAN-Airlines/Boeing-767-383-ER/1337193/L/ רן, אני חושב שהTERR מסמל מכ"ם קרקע ולא GROUND PROXIMITY WARNING OVERRIDE. לפי מה שאני יודע ביעדים שאלעל טסה אליהם בטיסות סדירות (לא מטען) אין צורך בביטול ההתראה, בניגוד לאינסברוק למשל. דוגמית ל OVRD שסיפר לי איזה דייל אחד שפעם היה שפוי. נחיתה ראשונה של ישראייר עם ה 76 בשדה של בנקוק, ה GND PROX TERR שאג עליהם כל הגישה מסיבות לא ברורות. לחיצה על הכפתור הרגיעה אותו. כמובן לאחר שהצוות בסיוע אותו דייל שחיפשו כל הגישה מה הסיבה לצעקות של ה GP. עיין בלינקים שפירסמתי ותיראה מה כתוב. בחלק מהמטוסים הכפתורים האלו נמצאים ב HSI , אין EFIS ב 76. בחלק כניראה דגמים חדשים יותר, הוא נמצא בפנל. אלעד בביקור הבא שלך ב EAR\EAP\EAJ אנה תבדוק את זה. לא בטוח שיש אחידות בין ה 763 באלעל בכלל הצי הזה הוא בור בלי תחתית כל מטוס שונה מהשני בהכל כולל תצורות קוקפיט\ FMC קבינה ותאי מטען.. אני בכל מקרה אציץ שיהיה זמן.
Baruch Spiegel פורסם דצמבר 11, 2008 דיווח פורסם דצמבר 11, 2008 אם נסתכל בתמונה שאלעד צילם רואים שלשה כפתורים. יש TERR OVD שזה ככל הנראה TERRAIN OVERIDE שמבטל את ההתראה על קירבה לאדמה וזה הגיוני כי הכפתור הזה גם מוגן במכסה שקוף כדי שלא יתפלק לך ואחרי זה תגיד לא ידעתי... שני האחרים TERR ו WXR נשמעים כמו TERRAIN שזה מכ"מ קרקע, ו WXR שזה WEATHER RADAR. לא ברור אם זה OVERRIDE . אין שום הגיון לעשות להם OVRD כשהמטוס בFL360 כמו שרואים בתמונה... ניחוש שלי: מאפשרים או מבטלים שכבות של תצוגת מכ"מ עננים או מכ"מ פני שטח - בתצוגת המכ"מ - בפדסטל המרכזי. חיפוש קצר בAIRLINERS.NET מראה גם שלא לכל ה-767 יש מכ"מ עננים ובאלה שאין - גם שני הכפתורים האלה לא מופיעים - מה שמחזק את ההשערה
E.Z פורסם דצמבר 11, 2008 דיווח פורסם דצמבר 11, 2008 לא מבין מה הבעיה ברוכי בתמונה של עומר ה OVRD במפורש לא דלוק ה TERR- מכ"ם פני שטח ו המז"א עובדים..
Baruch Spiegel פורסם דצמבר 11, 2008 דיווח פורסם דצמבר 11, 2008 לא מבין מה הבעיה ברוכי בתמונה של עומר ה OVRD במפורש לא דלוק ה TERR- מכ"ם פני שטח ו המז"א עובדים.. אם הבנתי נכון השאלה היתה על שני הכפתורים הדולקים. רן ענה על ה OVD, שזה כפתור אחד שמאלה. שני הכפתורים האחרים הם לא OVD ולא מבטלים כלום
אורח פורסם דצמבר 11, 2008 דיווח פורסם דצמבר 11, 2008 לא מבין מה הבעיה ברוכי בתמונה של עומר ה OVRD במפורש לא דלוק ה TERR- מכ"ם פני שטח ו המז"א עובדים.. אם הבנתי נכון השאלה היתה על שני הכפתורים הדולקים. רן ענה על ה OVD, שזה כפתור אחד שמאלה. שני הכפתורים האחרים הם לא OVD ולא מבטלים כלום בינגו
Baruch Spiegel פורסם דצמבר 11, 2008 דיווח פורסם דצמבר 11, 2008 דוגמא לאחד "עם - בלי"... http://www.airliners.net/photo/Hainan-A ... _767%25%27)_&sort=_order_by_photo_id_DESC_&prev_id=0835257&next_id=0831686