David Bendavid פורסם ינואר 2, 2009 דיווח פורסם ינואר 2, 2009 אוי ואבוי לנו אם faa יבקרו בעובדה אפילו ססנה לא יטיסו מארה"ב לפה גם ככה ססנות לא טסות ארה"ב-ב"ג
אריק א. פורסם ינואר 2, 2009 דיווח פורסם ינואר 2, 2009 משהו חדש שהיום קראתי בעיתון:שדה עובדה נסגר לנחיתות והמראות של מטוסים כבדים אזרחיים,בגלל שהמסלול המרכזי שם שמשמש להמראות ונחיתות של הכבדים,עומד על סף התפרקות והתפוררות. מה שיצא כתוצאה מכך זה שלאלעל אין מסלול לנחיתות חירום אם הם לא יכולים לנחות בב"ג,ואז הם יצטרכו לטוס לקפריסין ושם להנחית את המטוסים ליתר דיוק, המסלול המערבי בעובדה הינו המסלול היעודי לנחיתת מטוסים אזרחיים. לאחר ביקורת שנערכה לאחרונה (סוף סוף) ע"י רת"א, התגלו בעיות במסלול (התפוררות באזורים מסוימים, בעיית תאורות...) אשר גררו את סגירתו לנחיתת והמראת מטוסי סילון אזרחיים. אז הוחלט כמובן להתחיל להשתמש במסלול המרכזי, אך בגלל תקלת תאורה בחלקים מסוימים של השדה שהתרחשה ממש בימים האחרונים, בנוסף לכך שאין למסלול עזרי נחיתה בסיסיים כמו PAPI יש החלטה שלא ניתן לנחות עליו בלילה - מה שמשאיר את נתב"ג ללא חילופי ישראלי בלילה. לגבי הורדת הדירוג, עד כמה שאני מכיר (ואני מודה שאני לא בקיא בכל הפרטים) החצים הופנו כנגד רת"א, עם הערות ספציפיות לגבי בעיות קיימות בנתב"ג אשר רת"א אחראית על תיקונן (בסיוע רש"ת), כך שהורדת הדירוג המדוברת למעשה פוגעת בכל שדה בארץ אשר טיסות בינלאומיות (עם דגש כמובן לארה"ב) נוחתות/ממריאות בו.
ehboym פורסם ינואר 5, 2009 דיווח פורסם ינואר 5, 2009 äåøãú äãéøåâ ùì îãéðú éùøàì ìà ðâøîä áâìì øîú äáèéçåú ùì ùãåú äúàåôä àå çáøåú äúòåôä äéùøàìé. äòøåú äøùåú äàîøé÷àéú ùäáéàå ìäåøãú äãéøåâ äï äòøåú òì øùåú äúòåôä äéùøàìéú ëìåîø çåñø áîðâðåðé á÷øä çåñø áîô÷çéí, àé áéöåò áé÷åøåú áæîï åëå'. äåøãú äãéøåâ ùì çáøú úòåôä âåøøú àéñåø ùì ðçéúä áùãåú áàøöåú äáøéú åäåøãä ùì ãéøåâ ùì ùãä âåøøú ñâéøä ùì äùãä ìðçéúåú ùì çáøåú àîøé÷àéåú. ìùí òåã ìà äâòðå. îùîòåú äåøãú äãéøåâ äéà ùäøùåú äàîøé÷àéú àéðä ñåîëú òì øùåú äúòåôä äéùøàìé åîáöòú ôé÷åç òöîàé òì çáøåú äúòåôä ùì àåúä îãéðä. ëìåîø àðå ôåâùéí ô÷çéí ùì äøùåéåú äàîøé÷àéåú åäàéøåôàéåú ëîòú áëì èéñä. äáãé÷åú äøáä éåúø ÷ôãðéåú åäòåðùéí áøáä éåúø ÷ùéí. áðåñó ìëê ëì äñëîé äùéúåó îúáèìéí, ìà ðéúï ìäåñéó èéñåú àå ìôúåç ÷åéí çãùéí. åàí úñôåø àú ëîåú äèéñåú ìöôåï àîøé÷ä åäñëîé äùéúåó ùì éùøàéø, àø÷éò àå àô.àð.àé. úáéï îéã ìîä àìòì äéà äðôâòú äøàùéú. äåøãú äãéøåâ áî÷øä ùì éùøàì ìà îøàä ãáø òì øîú äáèéçåú ùì ðúá"â àå òåáãä àìä àì øùåú úòåôä ùàéðä îúô÷ãú.
Baruch Spiegel פורסם ינואר 5, 2009 דיווח פורסם ינואר 5, 2009 אוי ואבוי לנו אם faa יבקרו בעובדה אפילו ססנה לא יטיסו מארה"ב לפה גם ככה ססנות לא טסות ארה"ב-ב"ג האמנם :?: :?: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/Artic ... &aId=24551 זה רק דוגמא. הם גם הביאו C206 חד מנועי מארה"ב לאילת. לא מוצא ת'מאמר כרגע.
matan פורסם ינואר 5, 2009 דיווח פורסם ינואר 5, 2009 שאלת תם:אם הדרוג שירד הוא לישראל, למה אל על נפגעת מזה? אל על חברה פרטית, מה לה ולדרוג התעופה בארץ? רק בגלל שהיא בבעלות ישראלית? מה קשורה בעלות לבטיחות בחברה עצמה? הפתעת אותי בשאלה שלך.. אל על היא חברה שפועלת קודם כל בשביל רווחים וגידול במכירות.איך נראה לך שהאזרחים והתושבים יגיבו להורדת הביטחות?הם ימעיטו בלטוס..זאת אומרת שתהיה בירידה במכירות של חברת אל על..ולכן היא נפגעת.מפני שהיא מוכרת כרטיסי טיסה ורוצה שכמה שיותר אנשים יזמינו כרטיסים..אבל בגלל הפאניקה סביב זה אנשים פחות יזמינו כרטיסים ופחות יטוסו.
Ido Rosenthal פורסם ינואר 5, 2009 דיווח פורסם ינואר 5, 2009 שאלת תם:אם הדרוג שירד הוא לישראל, למה אל על נפגעת מזה? אל על חברה פרטית, מה לה ולדרוג התעופה בארץ? רק בגלל שהיא בבעלות ישראלית? מה קשורה בעלות לבטיחות בחברה עצמה? הפתעת אותי בשאלה שלך.. אל על היא חברה שפועלת קודם כל בשביל רווחים וגידול במכירות.איך נראה לך שהאזרחים והתושבים יגיבו להורדת הביטחות?הם ימעיטו בלטוס..זאת אומרת שתהיה בירידה במכירות של חברת אל על..ולכן היא נפגעת.מפני שהיא מוכרת כרטיסי טיסה ורוצה שכמה שיותר אנשים יזמינו כרטיסים..אבל בגלל הפאניקה סביב זה אנשים פחות יזמינו כרטיסים ופחות יטוסו. מתן, אין קשר למה שאתה אומר... מה לדרוג הבטיחות של התעופה בישראל ולרצון של ישראלים לטוס לחו"ל... אנשים לא טסים לאפריקה בגלל שהבטיחות שם נמוכה יותר? לא נראה לי שזה אפילו שיקול אצל אנשים...
Idan Traub פורסם ינואר 6, 2009 דיווח פורסם ינואר 6, 2009 יכלו להיות שזה לא שיקול מרכזי פה בארץ כי אנחנו גם רואים את המערכת כל הזמן ומבינים אותה אבל לתירים מחול שרואים את המצב בארץ+ הבטיחות זה כן יכול להשפיע .