עבור לתוכן
Ido Rosenthal

גרסה חדשה לראש פינה

Recommended Posts

פורסם

שלום כולם!

בקרוב אני אסיים גרסה חדשה לראש פינה,

השדה יהיה הרבה יותר ידידותי ל FPS וגם שיניתי כמה דברים החורשות שיש

באזור השדה וחלק מהמבנים שעשיתי מחדש ככה שיהיו גם מוארים בלילה.

אני גם שוקל לשים תאורה על האזור חניה ליד המגדל והטרמינל (תסתכלו בתמונה)

אני לא בטוח אם לשים את זה כי אני לא ממש בטוח שבמציאות זה ככה אבל

מצד שני אני חושב שזה מוסיף המון ליופי של השדה אז תגידו מה דעתכם על זה...

הנה תמונה של החורשה החדשה ליד מסלול 15:

roshpina2.jpg

והנה התמונה של אזור החניה בלילה:

roshpina1.jpg

פורסם

יפה עידו.

אני שמח שאתה מישם את נושא התאורה עליו שוחחנו ביננו.

כמו כן, חייבים לסדר \ להזיז מיבנים ( תחנת כיבוי אש בעיקר ) כדי לאפשר חניית מטוסים

גדולים (ATR ודומיהם )ברחבה לפי המצויין בפמ"ת כדי לא "לגלח" את הכנפיים הארוכות. :wink:

אם תרצה עזרה עם GMAX או משהו אחר אשמח לעזור. רק שאסיים קודם את שדה דב.

ניר

פורסם

עוד משהו....

אני רוצה להפנות אותך ואת יוצרי הסינרי האחרים ל TUTORIAL הבא :

http://www.simnetwork.com/listing.php?cat=280

ה TUTORIAL מדגים איך לבצע מיזוג בין השדה לסביבתו כך שישתלב ברכות

ולא יראה כאילו "הונחת" משום מקום. השדות של ISD הן דוגמה מצויינת לכך, וניתן לחקור

את דרך הביצוע ע"י התבוננות בטקסטורות התוסף.

בשדה דב השתמשתי בשתי תמונות LANDCLASS כאלו כדי להשוות לשדה את המראה

ה "חולי"שלו, וכך הוא מתמזג הייטב עם הסביבה ועם הפוטו ריל סינרי.

ניר

פורסם
עוד משהו....

אני רוצה להפנות אותך ואת יוצרי הסינרי האחרים ל TUTORIAL הבא :

http://www.simnetwork.com/listing.php?cat=280

ה TUTORIAL מדגים איך לבצע מיזוג בין השדה לסביבתו כך שישתלב ברכות

ולא יראה כאילו "הונחת" משום מקום. השדות של ISD הן דוגמה מצויינת לכך, וניתן לחקור

את דרך הביצוע ע"י התבוננות בטקסטורות התוסף.

בשדה דב השתמשתי בשתי תמונות LANDCLASS כאלו כדי להשוות לשדה את המראה

ה "חולי"שלו, וכך הוא מתמזג הייטב עם הסביבה ועם הפוטו ריל סינרי.

ניר

תודה ניר, אם תשים לב כל השדות שלי כוללים פוליגונים של VTP, פה אני אשפר עוד

למרות שיתכן ואני אשאיר את זה לגרסה הבאה של השדה כי זה לעשות הרבה דברים מחדש

יש גם מגבלות שקשורות ל LANDCLASS של זאב שלא מצאתי שום דרך לעקוף אותו

בכל מה שקשור ל LANDCLASS ולכן יש בעיה של כביש שעובר ממש בתוך אזור השדה

במקום מדרום לשדה, ניסיתי EXCLUDE VTP ועוד הרבה דברים אבל לא עוזר אם יש

לך רעיון בקטע הזה אני אשמח אם תיצור איתי קשר במסנג'ר...

פורסם

הנה עוד תמונה אחרי עבודה שעשיתי היום, הפכתי את כל שבילי ההסעה

לפוליגונים מסוג VTP2 מה שאומר שהם בעצם חלק מה LANDCLASS

והם מתמזגים בתוך האדמה של הסימולטור

rp2.jpg

פורסם

עידו

לגבי התאורה, אני לא מכיר מושג שנקרא לילה שחור לחלוטין בחיים האמיתיים ( מלבד איזה מארב שזכור לי בלבנון, שם לא ראיתי את כף ידי מ5 סנטימטר...LOL ). בל נשכח שיש השפעות

אזוריות כמו בתים, כוכבים, ירח וכמובן תאורת השדה. כך שנראה לי שיש מקום להוסיף אותן.

יתכן והן מעט חזקות מידי אצלך, אך עדיף מאשר לא כלום.

לגבי ה EXCLUDE : הוא נועד להסרת המיבנים שהפלייט סימולטור יוצר אוטומטית (AUTOGEN ), ולכן לא יעזור במקרה זה. אולי יש מקום ליצור LANDCLASS של השדה המכיל גגם את הכביש, ולדאוג לכך שיתמזג עם הכביש ב LANDCLASS של זאב מחוץ לאיזור השדה.

מעבר לזה. אני שם לב שהעצים הוחלפו. מצויין. האם השתמשת בעצים של Gerrish Gray ?

פורסם
עידו,

כל הכבוד על ההשקעה. רציתי לשאול אם אתה מסונכרן עם ה-MESH האחרון של אלכס?

ישראל

אין שום בעיה עם ה MESH של אלכס וגם הבעיה במסלול 33 סודרה. אפילו עשיתי מחדש

את המגדל ועמדת הכיבוי אש. הבעיה היחידה כמו שאתם רואים בתמונה החדשה ששמתי היא

עם ה-LANDCLASS...

ניר,

ה EXCLUDE שעשיתי הוא EXCLUDE VTP שמסיר כבישים לא EXCLUDE רגיל,

אבל גם הוא לא עוזר, כל דבר שקשור ב LANDCLASS לא ממש עוזר, התוסף של הצפון

פשוט נמצא מעליו..... יש לי את הבעיה הזו גם במנחת פיק ששם הכביש נמצא רחוק מדי

מהשדה, אבל אני לא מצליח להסיר את הכביש הישן כדי להוסיף את הכביש החדש...

וכן אלה העצים של Gerrish Gray

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...