Gal Mintz פורסם ינואר 16, 2009 דיווח פורסם ינואר 16, 2009 עברתי כאן על דיון בעיקר בחלק על הריב הטיפשי סביב נושא הנתיב, בתור מי שמכיר את ה FSBעל חסרונותיה ויתרונותיה (הרבים מאוד) ומקווה סוף סוף למצוא חור שיארח את החטיבה לקורס מזורז בנושא (הסילבוס כתוב וגם המצגות ). הנה כמה אנקדוטות שכדאי שכולם יכירו.1. AUTOGEN - יעיל ב 40 אחוז מהמקרים בערך ודורש 90 אחוז מהפעמים התערבות אנושית בתכנון- בין הייתר הוא אוהב להכניס אתכם בכיוון ההפוך בנתיבים חד סיטריים 2. שילוב RF עם FSB - נחשב היעיל ביותר בתנאים הבאים: א. NAVDATA של FSB מעודכן לזה שאתם יוצרים איתו נתיב. ב. אין הסתמכות על סיד סטאר יש להוריד מהפורמאט את הכיתוב "SID" ו "STAR" כיוון שאם מקודדים את התוכנית איתם יורד החלק האחרון של הנתיב והוא הופך ל DCT. 3. ברמת העיקרון RF מספק את הסחורה בלבד לתדריכים במידה ולא רוצים לתת הערכת זמן טיסה ועוד נתונים אלה או אחרים. יאללה עשיתם קונצרט משורה מסריחה של קודי ICAO, לפני שבוע תוך רבע שעה טייס קנדי עצלן קיבל מימני דיפסאצ' עם חישובי דלק + LOAD SHEET + ביצועי המראה לקוויקי ללא תדלוק הנתיב זה עסק של בדיוק 2 דקות + דקה לעבור על נוטאמים, תביאו את היעד לשבוע הבא אני יכין את הנתיב, ואם אתם רוצים מתכונים אני יודע איך להכין שוקו משוקולית ו חלב 3% של תנובה+ לגרד מקופלת לבפנים. מצגות והסברים כתובים על התוכנה FSB יכולים להספיק בינתיים... אתה השוקו אמא תעשה
E.Z פורסם ינואר 16, 2009 דיווח פורסם ינואר 16, 2009 עברתי כאן על דיון בעיקר בחלק על הריב הטיפשי סביב נושא הנתיב, בתור מי שמכיר את ה FSBעל חסרונותיה ויתרונותיה (הרבים מאוד) ומקווה סוף סוף למצוא חור שיארח את החטיבה לקורס מזורז בנושא (הסילבוס כתוב וגם המצגות ). הנה כמה אנקדוטות שכדאי שכולם יכירו.1. AUTOGEN - יעיל ב 40 אחוז מהמקרים בערך ודורש 90 אחוז מהפעמים התערבות אנושית בתכנון- בין הייתר הוא אוהב להכניס אתכם בכיוון ההפוך בנתיבים חד סיטריים 2. שילוב RF עם FSB - נחשב היעיל ביותר בתנאים הבאים: א. NAVDATA של FSB מעודכן לזה שאתם יוצרים איתו נתיב. ב. אין הסתמכות על סיד סטאר יש להוריד מהפורמאט את הכיתוב "SID" ו "STAR" כיוון שאם מקודדים את התוכנית איתם יורד החלק האחרון של הנתיב והוא הופך ל DCT. 3. ברמת העיקרון RF מספק את הסחורה בלבד לתדריכים במידה ולא רוצים לתת הערכת זמן טיסה ועוד נתונים אלה או אחרים. יאללה עשיתם קונצרט משורה מסריחה של קודי ICAO, לפני שבוע תוך רבע שעה טייס קנדי עצלן קיבל מימני דיפסאצ' עם חישובי דלק + LOAD SHEET + ביצועי המראה לקוויקי ללא תדלוק הנתיב זה עסק של בדיוק 2 דקות + דקה לעבור על נוטאמים, תביאו את היעד לשבוע הבא אני יכין את הנתיב, ואם אתם רוצים מתכונים אני יודע איך להכין שוקו משוקולית ו חלב 3% של תנובה+ לגרד מקופלת לבפנים. מצגות והסברים כתובים על התוכנה FSB יכולים להספיק בינתיים... אתה השוקו אמא תעשה אני לא מספיק טוב ?
Gal Mintz פורסם ינואר 16, 2009 דיווח פורסם ינואר 16, 2009 עברתי כאן על דיון בעיקר בחלק על הריב הטיפשי סביב נושא הנתיב, בתור מי שמכיר את ה FSBעל חסרונותיה ויתרונותיה (הרבים מאוד) ומקווה סוף סוף למצוא חור שיארח את החטיבה לקורס מזורז בנושא (הסילבוס כתוב וגם המצגות ). הנה כמה אנקדוטות שכדאי שכולם יכירו.1. AUTOGEN - יעיל ב 40 אחוז מהמקרים בערך ודורש 90 אחוז מהפעמים התערבות אנושית בתכנון- בין הייתר הוא אוהב להכניס אתכם בכיוון ההפוך בנתיבים חד סיטריים 2. שילוב RF עם FSB - נחשב היעיל ביותר בתנאים הבאים: א. NAVDATA של FSB מעודכן לזה שאתם יוצרים איתו נתיב. ב. אין הסתמכות על סיד סטאר יש להוריד מהפורמאט את הכיתוב "SID" ו "STAR" כיוון שאם מקודדים את התוכנית איתם יורד החלק האחרון של הנתיב והוא הופך ל DCT. 3. ברמת העיקרון RF מספק את הסחורה בלבד לתדריכים במידה ולא רוצים לתת הערכת זמן טיסה ועוד נתונים אלה או אחרים. יאללה עשיתם קונצרט משורה מסריחה של קודי ICAO, לפני שבוע תוך רבע שעה טייס קנדי עצלן קיבל מימני דיפסאצ' עם חישובי דלק + LOAD SHEET + ביצועי המראה לקוויקי ללא תדלוק הנתיב זה עסק של בדיוק 2 דקות + דקה לעבור על נוטאמים, תביאו את היעד לשבוע הבא אני יכין את הנתיב, ואם אתם רוצים מתכונים אני יודע איך להכין שוקו משוקולית ו חלב 3% של תנובה+ לגרד מקופלת לבפנים. מצגות והסברים כתובים על התוכנה FSB יכולים להספיק בינתיים... אתה השוקו אמא תעשה אני לא מספיק טוב ? אם משלוח חינם אני לוקח :mrgreen:
bar levy פורסם ינואר 17, 2009 דיווח פורסם ינואר 17, 2009 עברתי כאן על דיון בעיקר בחלק על הריב הטיפשי סביב נושא הנתיב, בתור מי שמכיר את ה FSBעל חסרונותיה ויתרונותיה (הרבים מאוד) ומקווה סוף סוף למצוא חור שיארח את החטיבה לקורס מזורז בנושא (הסילבוס כתוב וגם המצגות ). הנה כמה אנקדוטות שכדאי שכולם יכירו.1. AUTOGEN - יעיל ב 40 אחוז מהמקרים בערך ודורש 90 אחוז מהפעמים התערבות אנושית בתכנון- בין הייתר הוא אוהב להכניס אתכם בכיוון ההפוך בנתיבים חד סיטריים 2. שילוב RF עם FSB - נחשב היעיל ביותר בתנאים הבאים: א. NAVDATA של FSB מעודכן לזה שאתם יוצרים איתו נתיב. ב. אין הסתמכות על סיד סטאר יש להוריד מהפורמאט את הכיתוב "SID" ו "STAR" כיוון שאם מקודדים את התוכנית איתם יורד החלק האחרון של הנתיב והוא הופך ל DCT. 3. ברמת העיקרון RF מספק את הסחורה בלבד לתדריכים במידה ולא רוצים לתת הערכת זמן טיסה ועוד נתונים אלה או אחרים. יאללה עשיתם קונצרט משורה מסריחה של קודי ICAO, לפני שבוע תוך רבע שעה טייס קנדי עצלן קיבל מימני דיפסאצ' עם חישובי דלק + LOAD SHEET + ביצועי המראה לקוויקי ללא תדלוק הנתיב זה עסק של בדיוק 2 דקות + דקה לעבור על נוטאמים, תביאו את היעד לשבוע הבא אני יכין את הנתיב, ואם אתם רוצים מתכונים אני יודע איך להכין שוקו משוקולית ו חלב 3% של תנובה+ לגרד מקופלת לבפנים. אמיר עזב את אלמוג ועבר אליך? :mrgreen:
Almog Atar פורסם ינואר 17, 2009 דיווח פורסם ינואר 17, 2009 עברתי כאן על דיון בעיקר בחלק על הריב הטיפשי סביב נושא הנתיב, בתור מי שמכיר את ה FSBעל חסרונותיה ויתרונותיה (הרבים מאוד) ומקווה סוף סוף למצוא חור שיארח את החטיבה לקורס מזורז בנושא (הסילבוס כתוב וגם המצגות ). הנה כמה אנקדוטות שכדאי שכולם יכירו.1. AUTOGEN - יעיל ב 40 אחוז מהמקרים בערך ודורש 90 אחוז מהפעמים התערבות אנושית בתכנון- בין הייתר הוא אוהב להכניס אתכם בכיוון ההפוך בנתיבים חד סיטריים 2. שילוב RF עם FSB - נחשב היעיל ביותר בתנאים הבאים: א. NAVDATA של FSB מעודכן לזה שאתם יוצרים איתו נתיב. ב. אין הסתמכות על סיד סטאר יש להוריד מהפורמאט את הכיתוב "SID" ו "STAR" כיוון שאם מקודדים את התוכנית איתם יורד החלק האחרון של הנתיב והוא הופך ל DCT. 3. ברמת העיקרון RF מספק את הסחורה בלבד לתדריכים במידה ולא רוצים לתת הערכת זמן טיסה ועוד נתונים אלה או אחרים. יאללה עשיתם קונצרט משורה מסריחה של קודי ICAO, לפני שבוע תוך רבע שעה טייס קנדי עצלן קיבל מימני דיפסאצ' עם חישובי דלק + LOAD SHEET + ביצועי המראה לקוויקי ללא תדלוק הנתיב זה עסק של בדיוק 2 דקות + דקה לעבור על נוטאמים, תביאו את היעד לשבוע הבא אני יכין את הנתיב, ואם אתם רוצים מתכונים אני יודע איך להכין שוקו משוקולית ו חלב 3% של תנובה+ לגרד מקופלת לבפנים. אמיר עזב את אלמוג ועבר אליך? :mrgreen: לא הייתי זמין :mrgreen: חוץ מזה, הוא בחובות...
Amir Paz פורסם ינואר 17, 2009 דיווח פורסם ינואר 17, 2009 אני בכלל יכול להמליץ לכולם לעבוד עם "עטר שיגרוים" אתם שולחים לו במסנג'ר ZFW של המטוס שעה לפני.. הבחור שולח תוכנית מלאה, מזג אוויר NOTAM - הכל! הוא עושה את זה באהבה -עדיף לפנות אליו בהודעה פרטית בפורום.
Almog Atar פורסם ינואר 17, 2009 דיווח פורסם ינואר 17, 2009 אני בכלל יכול להמליץ לכולם לעבוד עם "עטר שיגרוים"אתם שולחים לו במסנג'ר ZFW של המטוס שעה לפני.. הבחור שולח תוכנית מלאה, מזג אוויר NOTAM - הכל! הוא עושה את זה באהבה -עדיף לפנות אליו בהודעה פרטית בפורום. מה חשבת ? שאם אתה מפרסם אותי אני אשכח לך את החוב ? זה ירדוף אותך עד יום מותך נשבע לך