עבור לתוכן
E.Z

היום בתוכנית חיסכון בערוץ 2

Recommended Posts

פורסם

למי שמעוניין יש אייטם של מנחם הורוביץ, על עלויות של קורס טיס אזרחי, בפרומו זה מתחיל בש"ד עם CHM. התוכנית מתחילה בסביבות 07:40

פורסם
אאאה ראיתי את הפרומו, מנחם הורביץ שואל את חברינו כמה עולה רשיון טיס

מקווה שהוא ידע לצאת מזה טוב אחרת עוד שם רע לתעופה בתקשורת

סיכוי קלוש שבעולם שבזמן משבר כלכלי והמספרים שהם יריצו בכתבה אפשר לצאת מזה טוב 8)

אלא אם טייס יכול להיות איש שיווק ממש ממש טוב

פורסם

מנחם בהחלט עושה כתבות משעשעות אבל בבית ספר לטיסה כיסחו חצי מהעלויות האמיתיות

אף אחד כמעט לא מסיים את זה בארץ ב40 שעות והעלויות הסובבות הרבה יותר גבוהות.

פורסם

בלי להפחיד אף אחד,

העלות אחרי 60 שעות טיסה מודרכת על 152 + 4 שעות הסבה ל 172 + תיאוריה, ציוד, אגרות וכו וכו במחירים של היום = 75000 ש"ח

זה לא מפחיד כשאתה אוהב ויש גם ארה"ב למי שרוצה

פורסם
בלי להפחיד אף אחד,

העלות אחרי 60 שעות טיסה מודרכת על 152 + 4 שעות הסבה ל 172 + תיאוריה, ציוד, אגרות וכו וכו במחירים של היום = 75000 ש"ח

זה לא מפחיד כשאתה אוהב ויש גם ארה"ב למי שרוצה

הבעיה היא לא עלות הרשיון, להחזיק אותו עולה יקר, וגם נתיבי הטיסה המוגבלים, כמה כבר אפשר לגהץ הרצליה-חיפה וחזרה........

פורסם

להחזיק אותו עולה 30 ש"ח ליום (תפסיק לעשן ותחסוך), ונתיבים, אפשר להנות מכל מיני חריגים, פה במרכז בכל מיני ימים ומזגי אויר, זה מפגר לגהץ את מה שמגהצים בקורס עצמו.. לרנקה ואילת זה יקר ולא שווה.

וקיבינימט שימות העולם, מגיע לי להשקיע בעצמי 30 ש"ח ביום כמו עלות של ארוחת צהריים

פורסם
להחזיק אותו עולה 30 ש"ח ליום (תפסיק לעשן ותחסוך), ונתיבים, אפשר להנות מכל מיני חריגים, פה במרכז בכל מיני ימים ומזגי אויר, זה מפגר לגהץ את מה שמגהצים בקורס עצמו.. לרנקה ואילת זה יקר ולא שווה.

וקיבינימט שימות העולם, מגיע לי להשקיע בעצמי 30 ש"ח ביום כמו עלות של ארוחת צהריים

30 ש"ח כדי להחזיק אותו על בסיס איזה חישוב? של 10 שעות בשנתיים ? אם בשביל 10 שעות בשנתיים עשית רישיון אולי עדיף להשקיע את הכסף במשהו אחר

פורסם
להחזיק אותו עולה 30 ש"ח ליום (תפסיק לעשן ותחסוך), ונתיבים, אפשר להנות מכל מיני חריגים, פה במרכז בכל מיני ימים ומזגי אויר, זה מפגר לגהץ את מה שמגהצים בקורס עצמו.. לרנקה ואילת זה יקר ולא שווה.

וקיבינימט שימות העולם, מגיע לי להשקיע בעצמי 30 ש"ח ביום כמו עלות של ארוחת צהריים

30 ש"ח כדי להחזיק אותו על בסיס איזה חישוב? של 10 שעות בשנתיים ? אם בשביל 10 שעות בשנתיים עשית רישיון אולי עדיף להשקיע את הכסף במשהו אחר

יותר נכון, תודיע כשאתה ממריא, יש לי אחלה מקלט, בחיית 10 שעות בשנתיים????

אני מדבר על לפחות 4-5 שעות בחודש, וזה המינימום.......וכמובן לא כולל אגרות נחיתה ,ועוד כל מיני קישקושים מסביב.

פורסם

מדובר ב 10 שעות לשנה.. שעה בחודש, זה מחזיק אותך יופי

תחשוב שיש לפחות עוד 10 שעות בשנה מכסא ימין.. את הנסיון שלך כטייס בתחביב אתה צובר לאט לאט

גם העשירים מבני הרצליה לא טסים 4 שעות בשבוע

אז אתה לא יוצא סופרמן ובגלל זה אתה לא ממריא עם רוחות מעל 15 קשר ולא ממריא בתנאים מאוד גבוליים של משקל וטמפרטורה ומגביל את עצמך ביותר מקדמי ביטחון

פורסם

רישיון LSA בסביבות ה 25 אלף שקל!

בשאר הכסף אתה קונה מטוס ואתה נוחת חינם באילת,שדה תימן,מצדה וכול שדה חוץ מ ש"ד,הרצליה ובן גוריון

אין מינמום שעות לשנה אתה לא מוגבל בנתיבים ויש לך בועות ואם זה לא מספיק כול שדה הוא מנחת זמני בשבילך ויש את המסעדה בפארן עם אחלה אוכל שאתה נוחת על השביל שלה

פורסם

תומר חיים ידידי!

אני יודע כמה קשה להחזיק רישיון טייס פרטי ובעיקר בארץ! וזה ברור שעד שאתה לא עוסק בזה באופן מסחרי אז כל העלויות הם בעצם על הטייס!

מנגד לטוס פעם בחודש זה רחוק מאוד מלהשאיר אותך ברמה טובה- ואני רק רוצה להזכיר לך שלהטיס מטוס בשגרה זה מאוד פשוט(כל בבון יכול להטיס מטוס) אבל האמן לי תקלה אחת בינונית ומעלה אשר נוצרת בטיסה (אם אתה טס פעם בחודש) עשויה להביא אותך למקום מאוד מאוד מביך!!!! ואני יודע שלטייסים פרטיים המינימום הנדרש זה 10 שעות בשנתיים (אם אני לא טועה) כך שמראש הרשות דורשת וזה לא ברור לי מדוע הרבה מתחת למינימום הדרוש!

אנחנו קהילת המדריכים טוענים ע"מ לשמור על כשירות טיסה ,זה לטוס לפחות פעם בעשרה ימים ולהתקדם ולהשתפר זה לפחות פעם בשבוע!!! לפחות.

ותודה לכל המפרגנים לכתבה בערוץ 2 עלו והצליחו!

פורסם

זה נכון מה שאתה אומר שטייס צריך לשבת בצד שמאל ונוסע בצד ימין אבל אתה יודע.... מדריך טיסה מידי פעם יכול גם לשבת בצד ימין . בכדי שהנוסע יוכל להרגיש חניך ולא נוסע!

בכל אופן מדריכים בדר"כ יושבים ומדריכים מצד ימין- רק לידיעה את כל קורס המדר"ט אנו מבצעים מצד ימין ובעצם לומדים את כל רזי המקצוע (המעשי)ממש מהתחלה ע"מ שנוכל לרכוש מיומנות מכסא ימין , והאמן לי זה בהתחלה מאוד לא פשוט לתפעל את המטוס מכסא ימין

בריאות ואושר!

פורסם
זה נכון מה שאתה אומר שטייס צריך לשבת בצד שמאל ונוסע בצד ימין אבל אתה יודע.... מדריך טיסה מידי פעם יכול גם לשבת בצד ימין . בכדי שהנוסע יוכל להרגיש חניך ולא נוסע!

בכל אופן מדריכים בדר"כ יושבים ומדריכים מצד ימין- רק לידיעה את כל קורס המדר"ט אנו מבצעים מצד ימין ובעצם לומדים את כל רזי המקצוע (המעשי)ממש מהתחלה ע"מ שנוכל לרכוש מיומנות מכסא ימין , והאמן לי זה בהתחלה מאוד לא פשוט לתפעל את המטוס מכסא ימין

בריאות ואושר!

הכנה טובה לכיסא ימין בבואינג \דאש \ ATR \ What ever :wink:

יופי של כתבה, רק למה איתנו אתה טס עם פיג'מה ופה אתה לבוש כמו טום קרוז בטקס אוסקר ? :mrgreen: :wink:

פורסם
תומר חיים ידידי!

אני יודע כמה קשה להחזיק רישיון טייס פרטי ובעיקר בארץ! וזה ברור שעד שאתה לא עוסק בזה באופן מסחרי אז כל העלויות הם בעצם על הטייס!

מנגד לטוס פעם בחודש זה רחוק מאוד מלהשאיר אותך ברמה טובה- ואני רק רוצה להזכיר לך שלהטיס מטוס בשגרה זה מאוד פשוט(כל בבון יכול להטיס מטוס) אבל האמן לי תקלה אחת בינונית ומעלה אשר נוצרת בטיסה (אם אתה טס פעם בחודש) עשויה להביא אותך למקום מאוד מאוד מביך!!!! ואני יודע שלטייסים פרטיים המינימום הנדרש זה 10 שעות בשנתיים (אם אני לא טועה) כך שמראש הרשות דורשת וזה לא ברור לי מדוע הרבה מתחת למינימום הדרוש!

אנחנו קהילת המדריכים טוענים ע"מ לשמור על כשירות טיסה ,זה לטוס לפחות פעם בעשרה ימים ולהתקדם ולהשתפר זה לפחות פעם בשבוע!!! לפחות.

ותודה לכל המפרגנים לכתבה בערוץ 2 עלו והצליחו!

אני כמעט בטוח שלגהץ 4 שעות את הנתיב לרודום לא יביאו את הטייס לרמה גבוהה, יש הרבה טייסים פרטיים שנכון לעכשיו כספם מאפשר להם לטוס בערך 12 שעות בשנה כלומר שעה בחודש, אז הם מחלקים את כל העסק ל2, חצי שעה בשבועיים, משתדלים לשמור 5 דקות בסוף כל טיסה להקפה נוספת כך שבחודש יש לך לפחות 4 נחיתות והמראות,

כל חודשיים "מבזבזים" את אותה חצי שעה על שטח אימונים ומשתדלים לטוס מכסא ימין עם טייסים אחרים...

כל זה יחזיק את הטייס על איזה בסיס מינימאלי שעדיף על לא לטוס כלל, ונכון להיום אותו בסיס עולה 30 ש"ח ליום שזה נשמע "הרבה פחות" מ 1000 ש"ח בחודש...

ככה אני רואה את זה וככה אני טס כי אני אוהב לטוס, אני לא טייס אני רק מחזיק ברשיון טיס וכבר הפנמתי שעד שלא יחול שינוי משמעותי בחיי או בעולם התעופה הישראלי, אני אמשיך לטוס ככה.

פורסם

אתכם אני לא צריך להרשים והאמן לי גם בטיסות מסחריות פשוטות אני בורח מהמדים , אבל אתה יודע ערוץ 2 בכל זאת מחויבות

פורסם

פעם ראשונה שאני רואה כתבה תעופתית נטו

בלי 2 מילות המפתח בענף (עשירים והתרסקויות)

יום חמישי על הבוקר אני עושה מבחן רמה ולאחריו אשתדל לטוס הכי הרבה שאוכל במגבלותיי

פורסם
בלי להפחיד אף אחד,

העלות אחרי 60 שעות טיסה מודרכת על 152 + 4 שעות הסבה ל 172 + תיאוריה, ציוד, אגרות וכו וכו במחירים של היום = 75000 ש"ח

זה לא מפחיד כשאתה אוהב ויש גם ארה"ב למי שרוצה

זה המחיר במידה ולא מעלים את המחיר במהלך הקורס.

פורסם
זה נכון מה שאתה אומר שטייס צריך לשבת בצד שמאל ונוסע בצד ימין אבל אתה יודע.... מדריך טיסה מידי פעם יכול גם לשבת בצד ימין . בכדי שהנוסע יוכל להרגיש חניך ולא נוסע!

בכל אופן מדריכים בדר"כ יושבים ומדריכים מצד ימין- רק לידיעה את כל קורס המדר"ט אנו מבצעים מצד ימין ובעצם לומדים את כל רזי המקצוע (המעשי)ממש מהתחלה ע"מ שנוכל לרכוש מיומנות מכסא ימין , והאמן לי זה בהתחלה מאוד לא פשוט לתפעל את המטוס מכסא ימין

בריאות ואושר!

הכנה טובה לכיסא ימין בבואינג \דאש \ ATR \ What ever :wink:

יופי של כתבה, רק למה איתנו אתה טס עם פיג'מה ופה אתה לבוש כמו טום קרוז בטקס אוסקר ? :mrgreen: :wink:

חחחח טום קרוז....הרגת אותי רן.

אורן , כרגיל היה יפה, אפילו אשתי אמרה שהכתבה יפה.

מה עם שטח? טרם קיבלתי תשובה, ומתי אתה בא לקפה עם מר מדריך ראשי?

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...