Tomer Haim פורסם יוני 9, 2004 דיווח פורסם יוני 9, 2004 היי, שמחתי מאוד לראות את ריבוי הפיקוחים החדשים והפקחים החדשים שהצטרפו ל VATSIM ממש אור בעיניים בעת פתיחת SERVINFO... יישר כוח דבר שני, לאלה שטסים או מפקחים בהרצליה מס דברים: ישנם המון מטוסים שמבצעים הקפות בהרצליה ונוצרו מעט "קונפליקטים" של התקרבות בין אחד לשני וכמה נושאים אחרים: -במהלך אימוני הקפות, הטרנספונדר יכול להשאר במוד SBY - אין צורך לדווח צלע צולבת או לבקש אישור פנייה לעם הרוח (יש לפנות בדיוק באותה הנק' של המטוס מלפנים) רק לדווח, עם הרוח ופיינל - ע"מ לא ליצור "קונפליקטים" בשדה שגם כך המרחב קטן סוף צלע עם הרוח ל29 היא מעט לפני ההגעה לבית לוינשטיין כך שבסוף הפנייה לצלע בסיס נהיה מיושרים על הכביש שלידו בכיוון 200 ובהקפה ל11, צלע בסיס היא על כביש החוף - בהמראה על 29, אין לעבור מערבה את מסילת הברזל ובהמראה על 11 אין לחצות מזרחה את אותו הכביש שליד בית לוינשטיין. אם כל המתאמנים ישמרו על כללים אלו, לא נקלע לכמעט תאונות בין מטוסים, והכל יהיה כמו במציאות למתאמנים יש אתר מצוין בעברית שכתב מדריך טיסה בהרצליה ובו המון טיפים http://www.agur4u.co.il לסיום , ממש כיף לראות את החטיבה צומחת ומעשירה רמה וידע.
Jonathan Perelmuter פורסם יוני 9, 2004 דיווח פורסם יוני 9, 2004 קבל שלילי חזק!!!!!! ברשת חייבים להיות במוד C משום שאם אתה בSTBY הפקח אינו מסוגל לראות את הגובה והמהירות שלך..... במציאות פקחים ללא מכ"ם מסתמכים על הטייסים וראייה (לא תמיד עוזר)... לכן ברשת מטוס באוויר מחוייב סקווק מוד C
Shadi Abo Ahmad פורסם יוני 9, 2004 דיווח פורסם יוני 9, 2004 חברים, בבקשה לדייק ולבדוק במידע שאתם מציעים. כמו שאמר יונתן, חייבים MODE C כל עוד אתם באוויר :!: אחרת אתם מקשים על עבודתו במקום להקל. ישנם כללים ונהלים ברורים שהפקחים לומדים ומקבלים בזמן ההדרכה שלהם בכל הנוגע להקפות, דיווחים וכדומה. עם אותם כלים אלה ונסיון אישי, הפקח אמור לדעת לטפל בכל תנועה שיש לו באזור השדה, ואם לא אז זה אומר שהפקח צריך ללמוד ולהתנסות עוד עד אשר יגיע לרמה הדרושה. אני מעריך את הכוונות מאחורי הצעות אלה, אבל חשוב לדייק כי אחרת זה יכול לגרום לבלבול גדול בין אנשים, במיוחד החדשים בינינו. ערב טוב
Tomer Haim פורסם יוני 9, 2004 מחבר דיווח פורסם יוני 9, 2004 היי חברים, קיבלתי את ההערה לגבי מוד C ב VATSIM כי הפקחים אינם יכולים לראות את המטוס בעיניים, וזו הדרך היחידה לדעת עליו נתונים. - במציאות מי שיוצא להקפות ההרצליה נשאר ב SBY - שאר ההערות לגבי ההקפה נוגעות לנהלים האמתיים בשדה, כלומר אם מישהו שלא מכיר את הנהלים יאריך את צלע עם הרוח מעבר לבית לוינשטיין, וטייס אחר שכן מכיר יכנס לבסיס בזמן, שני המטוסים עלולים להפגש בפיינל... בכל מקרה הבנתי את הצורך המוד C ברשת