עבור לתוכן
4x-asm

תודה רבה

Recommended Posts

פורסם

לכולם שלום וחג שמח

כל הכבוד על הפיקוח הענק שהיה היום אחד הימים הטובים

ישר כח שנמשיך לעשות ארועים כאלה והרבה........

אני מאוד נהנתי תודה גדולה לכל הפקחים והטיסים

חג שמח לכולם

פורסם

תודה לפקחי נתב"ג הכוללים את:

קרקע מערב ומזרח, מגדל וגישה.

תודה גם לבקר גישה באתונה על הפיקוח.

נהניתי מאוד הערב =)

נ.ב.

תודה גם לכל מי שעבדו מאחורי הקלעים... 8)

פורסם

תודה לכולם למרות שלא יצא לי לטוס. אחרי חזרה מהתמך תפסה אותי מחלה ועד שהרגשתי טוב יותר הFSX עשה בעיות :cry:

פורסם

תודה רבה רבה לכל מי שפיקח אמש.

יצא לי לבצע את ה-CVFR מהרצליה לחיפה עם פיקוח מלא!

ד"א, לדעתי פלוטו וחגב צריכים להיות יותר מחוברים ביום-יום.

פורסם
תודה רבה רבה לכל מי שפיקח אמש.

יצא לי לבצע את ה-CVFR מהרצליה לחיפה עם פיקוח מלא!

ד"א, לדעתי פלוטו וחגב צריכים להיות יותר מחוברים ביום-יום.

תאמין לי לדעת כולם צריך להיות פיקוח כל יום אבל מה לעשות שלאנשים יש חיים חוץ מהסימולטור, יש משפחה , עבודה , לימודים והסימולטור זה רק תחביב.

פורסם
תודה רבה רבה לכל מי שפיקח אמש.

יצא לי לבצע את ה-CVFR מהרצליה לחיפה עם פיקוח מלא!

ד"א, לדעתי פלוטו וחגב צריכים להיות יותר מחוברים ביום-יום.

תאמין לי לדעת כולם צריך להיות פיקוח כל יום אבל מה לעשות שלאנשים יש חיים חוץ מהסימולטור, יש משפחה , עבודה , לימודים והסימולטור זה רק תחביב.

התכוונתי, שלדעתי עדיף שבמקום מגדל בשדה אחת, או גישה ב"ג, יעלה פלוטו או חגב, שאיתם ניתן לבצע טיסות יותר ארוכות..

כי נגיד עם הרצליה מחובר, אני ממריא, מגיע לבצרה נגיד ומה אז? יוניקום?

זה דיי משעמם.. מבין?

פורסם
תודה רבה רבה לכל מי שפיקח אמש.

יצא לי לבצע את ה-CVFR מהרצליה לחיפה עם פיקוח מלא!

ד"א, לדעתי פלוטו וחגב צריכים להיות יותר מחוברים ביום-יום.

תאמין לי לדעת כולם צריך להיות פיקוח כל יום אבל מה לעשות שלאנשים יש חיים חוץ מהסימולטור, יש משפחה , עבודה , לימודים והסימולטור זה רק תחביב.

התכוונתי, שלדעתי עדיף שבמקום מגדל בשדה אחת, או גישה ב"ג, יעלה פלוטו או חגב, שאיתם ניתן לבצע טיסות יותר ארוכות..

כי נגיד עם הרצליה מחובר, אני ממריא, מגיע לבצרה נגיד ומה אז? יוניקום?

זה דיי משעמם.. מבין?

לא כל הפקחים מוסמכים לבקרות, מי שעולה מגדל בן גוריון היה מעדיף לעלות על כל בקרה אבל אין לו הסמכה

פורסם
תודה רבה רבה לכל מי שפיקח אמש.

יצא לי לבצע את ה-CVFR מהרצליה לחיפה עם פיקוח מלא!

ד"א, לדעתי פלוטו וחגב צריכים להיות יותר מחוברים ביום-יום.

תאמין לי לדעת כולם צריך להיות פיקוח כל יום אבל מה לעשות שלאנשים יש חיים חוץ מהסימולטור, יש משפחה , עבודה , לימודים והסימולטור זה רק תחביב.

התכוונתי, שלדעתי עדיף שבמקום מגדל בשדה אחת, או גישה ב"ג, יעלה פלוטו או חגב, שאיתם ניתן לבצע טיסות יותר ארוכות..

כי נגיד עם הרצליה מחובר, אני ממריא, מגיע לבצרה נגיד ומה אז? יוניקום?

זה דיי משעמם.. מבין?

ואתה חושב שאם יש בקרה הוא ירצה לשמוע אותך כל שלוש שניות ?

תקבל על הנתיב עד נקודה X גובה Y דווח מתקרב X.

פורסם

חבר'ס, טייסים ופקחים, גרמתם לי להורדת חלודה רבה לאחר תקופת זמן מה ובה נבצר ממני לטוס ברשת עקב עזרתם הרבה של בזק ו012 עם חוכמתם כמובן 8)

בסוף מה הסתבר? לאחר "עזרתם" של 5 אנשי תמיכה טכנית, האיש השישי הסביר שיש לי חבילת ביטחון שהכניסו לי בחינם ואם לא מורידים אותה זה חוסם את ההתחברות לשרתים :| :!:

בחייאת חברה, לא לריב על פיקוח! כולנו מעוניינים בפיקוח רב אבל לכולנו יש חיים, רבים השרשורים עליהם רבנו זאת וכולם לא נתנו תוצאה שונה.

דווקא כאן, אני מעוניין לציין את מחלקת אירועים שמגבירה את האירועים ועם זאת כמובן את כמות הטייסים והפקחים, הרבה יותר כיף כעת לטוס בארץ.

אז יאללה טייסים : "קומו וטוסו בארץ, במטוס ועם בד"ח!!!"

בנוסף, יש לציין מזל טוב גדול לחניכי מחזור 13 שעברו את סולו ההקפות וכן רואים את הכמות הגוברת של המטוסים בCTRים, וגם עומס רציני שבגללו הייתי צריך להנחית פצועים בנמל חיפה עקב קריסת האוניברסיטה בשדה חיפה אשר חיכו אמבולנסים :)

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...