עבור לתוכן
Amir Paz

כיוון = לאן טסים, גובה = כמה רחוק מהאדמה

Recommended Posts

פורסם

אם מישהו פה לא מסוגל לשמור את 2 הנתונים האלו - שלא יתחבר לרשת!

אני עדיין מפקח כרגע, ונכון שתמיד אנחנו חוזרים על אותם דברים כל הזמן אבל מספיק!

הרמה של חלק מהטייסים פה היא בלתי נסבלת.

טייסים פה נעולים, לא מקשיבים לרשת הקשר, לא משתמשים בטקסט, תקועים עם הראש בתוך המכשירים.

א. הוראות - אם קיבלתם להנמיך 5000לסירון זה לא אומר שאתם רשאיים ל ILS12

למה אני צריך לשדר "תנמיך 5000 לסירון" ולקבל רידבאק של "רות רשאי ILS12"

ב. וקטור מפקח זה קדוש.

ב.1 - אם אתם בחירום זה לא

ב.2 - אם אתם צריכים לבצע פעולת מנע על מנת לא להכנס בהר או במטוס - גם מקובל.

אבל אם אתם מקבלים הוראה לשמור כיוון 360 גובה 4, ואתם מקבלים את אותה ההוראה בטקסט באותיות גדולות בנוסח הבא:

F L Y H D G 3 6 0 A T 4 0 0 0 FT

מצופה שתעשו משהו עם זה...

ומה אני מקבל במקום - טייס על הקטע בין רימון לסירון - שאחרי דקה-דקה וחצי מקבלת ההוראה ממני - לא מבצע כלום!! מחכה אולי כן יהיה ILS.. רבותי זה לא הודעה של מציל בחוף להתרחק מהסלעים,

בסוף אני צריך להגיד לאותו טייס "תוריד בבקשה כנף שמאל ותפנה שמאלה כיוון צפון "

זו הודעה מכוונת לטייס מסויים לטוס וקטור וגובה מסויים. מי שלא יכול לבצע שלא יטוס ברשת

אני אומר את זה ב 150 אחוז שלמות - שלא יטוס.

ג.טקסט:

זה לא רשות - וזה הרבה יותר קדוש מהודעה קולית.

טייס מקבל הוראה מפיקוח ת"א לעבור לב"ג גישה, הוא מנסה לקרוא לגישה ולא מצליח - חוזר לפיקוח ת"א ואומר לו שהוא לא מצליח למה לא לקרוא בטקסט??? אם בטקסט אין תשובה - אז תחזור לת"א.

למי שלא גדל פה - רשת VATSIM התחילה בהתבסס על טקסט. ועד היום שבו מערכות הקול שאיתם אנחנו עובדים יהיו 100 אחוז אמינות - נמשיך להישען על הקטסט.

שבוע טוב

פורסם
אם מישהו פה לא מסוגל לשמור את 2 הנתונים האלו - שלא יתחבר לרשת!

אני עדיין מפקח כרגע, ונכון שתמיד אנחנו חוזרים על אותם דברים כל הזמן אבל מספיק!

הרמה של חלק מהטייסים פה היא בלתי נסבלת.

טייסים פה נעולים, לא מקשיבים לרשת הקשר, לא משתמשים בטקסט, תקועים עם הראש בתוך המכשירים.

א. הוראות - אם קיבלתם להנמיך 5000לסירון זה לא אומר שאתם רשאיים ל ILS12

למה אני צריך לשדר "תנמיך 5000 לסירון" ולקבל רידבאק של "רות רשאי ILS12"

ב. וקטור מפקח זה קדוש.

ב.1 - אם אתם בחירום זה לא

ב.2 - אם אתם צריכים לבצע פעולת מנע על מנת לא להכנס בהר או במטוס - גם מקובל.

אבל אם אתם מקבלים הוראה לשמור כיוון 360 גובה 4, ואתם מקבלים את אותה ההוראה בטקסט באותיות גדולות בנוסח הבא:

F L Y H D G 3 6 0 A T 4 0 0 0 FT

מצופה שתעשו משהו עם זה...

ומה אני מקבל במקום - טייס על הקטע בין רימון לסירון - שאחרי דקה-דקה וחצי מקבלת ההוראה ממני - לא מבצע כלום!! מחכה אולי כן יהיה ILS.. רבותי זה לא הודעה של מציל בחוף להתרחק מהסלעים,

בסוף אני צריך להגיד לאותו טייס "תוריד בבקשה כנף שמאל ותפנה שמאלה כיוון צפון "

זו הודעה מכוונת לטייס מסויים לטוס וקטור וגובה מסויים. מי שלא יכול לבצע שלא יטוס ברשת

אני אומר את זה ב 150 אחוז שלמות - שלא יטוס.

ג.טקסט:

זה לא רשות - וזה הרבה יותר קדוש מהודעה קולית.

טייס מקבל הוראה מפיקוח ת"א לעבור לב"ג גישה, הוא מנסה לקרוא לגישה ולא מצליח - חוזר לפיקוח ת"א ואומר לו שהוא לא מצליח למה לא לקרוא בטקסט??? אם בטקסט אין תשובה - אז תחזור לת"א.

למי שלא גדל פה - רשת VATSIM התחילה בהתבסס על טקסט. ועד היום שבו מערכות הקול שאיתם אנחנו עובדים יהיו 100 אחוז אמינות - נמשיך להישען על הקטסט.

שבוע טוב

חזק וברור.

כולל אותו אלעל שטם איתי מאנטליה ולא טרח אפילו פעם אחת לדווח כל הטיסה ביוניקום.

זה לא רשות- זו חובה רבותי .

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...