עבור לתוכן
אורח

בעל הבית השתגע

Recommended Posts

פורסם

בדיוק קמתי מ4 שעות של שנ"צ ולא האמנתי, אני עדיין לא מאמין, אולי אני חולם, יש אתר ל"מינהל!!!" הם מפרסמים את ה AIP בחינם!!! ועוד פרסומי תחזית ונוטאמים,

חג שמח לכולם

http://info.mot.gov.il/CAA_HE

פורסם

סוף סוף עידכון!! כל הדפיות מעודכנות ויש מפת ATS לנתיבים עליונים!

פורסם

לטייסים שימו לב לעוד משהו שכבר לא כל כך חדש- יציאות דינה מהמסלולים 12 08 עוברים עכשיו רשמית דרך SIX בניגוד לגרסה הישנה אמרה לשמור טרק 290 עד יירוט רדיאל 270.

פורסם
לטייסים שימו לב לעוד משהו שכבר לא כל כך חדש- יציאות דינה מהמסלולים 12 08 עוברים עכשיו רשמית דרך SIX בניגוד לגרסה הישנה אמרה לשמור טרק 290 עד יירוט רדיאל 270.

לא מדוייק לגבי DEENA1B.

ציטוט מהדפית:

Straight ahead, at BGN 3 DME turn RIGHT, 280 track, intercept BGN R270 via DEENA to PURLA

לעומת זאת בDEENA1C כתוב טרק 290 דרך SIX, יירוט רדיאל 270 דרך דינה לפורלה

פורסם

נראה שזה בהחלט שיפור ושדרוג משמעותי, אולי זה בא כחלק מהפקת לקחים מהביקורת של ה-FAA.

שימו לב שככל הנראה האתר עוד לא פורסם בצורה רשמית או שעוד לא הושלמה הבניה שלו לגמרי.

בפרק ב"ג לדוגמא חסרים דפיות RNAV למיניהם, וכמו שאמרו לפני, חלק מתאריכי העדכונים הם "עתידיים" - עד לאותו תאריך עדכון יש להשתמש בעדכון הקודם (זו דעתי לפחות).

פורסם
בידיוק .

הוסיפו נתיבים וחידשו הליכים .

אז צריך לחדש את כל הדפיות, אה?

איזה מעצבן זה אבל הם שמו את הנספחים בנפרד..

אה ועוד שאלה:אצלנו בסימולטור, יענו אם אני עכשיו רוצה לטוס, לטוס ע''פ הנתיבים החדשים, או ע''פ מה שהיה מקודם??

פורסם

לדעתי מה שילך הוא כמו שאיציק אמר :

נכון לרגע זה ממשיכים לטוס כרגיל ובתאריך שמופיע בפינה השמאלית העליונה של הדפיות נעבור

לטוס לפי העדכון .

וואי נחמד שעשו את הנתיב J13 נתיב חמוד כזה ונמוך .

בכל מקרה אני כבר מעכשיו מתחיל להדפיס ולסדר את הקלסר .

מאיזה AIRAC J13 אמור להופיע ?

פורסם
לדעתי מה שילך הוא כמו שאיציק אמר :

נכון לרגע זה ממשיכים לטוס כרגיל ובתאריך שמופיע בפינה השמאלית העליונה של הדפיות נעבור

לטוס לפי העדכון .

וואי נחמד שעשו את הנתיב J13 נתיב חמוד כזה ונמוך .

בכל מקרה אני כבר מעכשיו מתחיל להדפיס ולסדר את הקלסר .

מאיזה AIRAC J13 אמור להופיע ?

הJ13 לא נתיב "חדש", הוא קיים כבר דיי הרבה זמן...

פורסם

רגע משהו לא ברור לי...

יש את המפה של הנתיבים הנמוכים(אנחנו) וזאת לא אותה מפה כמו מה שיש לנו..

אנייודע שעשו שינויים,השאלה שלי זה 2המפות ששלחתם לנו זה עיצוב שלכם או גם של רת''א???

פורסם

נו באמת..

רק אתמול הדפסתי את הדפיות של כל שדות התעופה הבאים: ש"ד,מגידו,תימן,חיפה,,ב"ג

לפחות יש בזה צד טוב: אם יש עדכון למפות CVFR,כנראה יהיה ניתן לרכוש אותן שוב :lol:

פורסם

היי

אני מאוד שמח שהחליטו לפרסם את המידע בחינם (מילה שהיתה בגדר של "קללה גסה" בהקשר של המינהל שהכרנו עד כה)

בקשר לתאריך, אני אסביר לכם איך הדברים התנהלו עד כה:

כל טייס מתחיל היה רוכש פמ"ת (AIP) בצורת קלסר עם דפים, הוראות טיסה והדפיות שאתם מכירים, עלות הספר 700 ש"ח

המידע ב AIP מתעדכן לפחות פעמיים בשנה, כל טייס יכל לבחור בין מנוי שנתי ב 280 ש"ח לבין קנית עדכון ב 150 ש"ח.. לכל עדכון יש מספר, (העדכון הבא הוא עדכון מס 23)

טייס שהיה קונה עדכון מסויים מספר-XX יכל להשתמש בו רק מהתאריך שממנו העדכון תקף, למרות שהעדכון מפורסם לפני. זה בדיוק מה שקורה באתר, העדכון הרלוונטי הוא עדכון 23 שיהיה תקף החל מ04 ביוני 2009, שימו לב, מדובר רק בעדכון, לא בכל ה AIP כך שבקבצים שפורסמו עדיין יהיו דפיות מעדכונים קודמים בהן ניתן להשתמש.

בהקשר של VATIL:

שימו לב שיש AIP בעברית:

http://info.mot.gov.il/CAA_HE/index.php ... &Itemid=15

ויש פרסום של ה AIP הבינלאומי באנגלית:

http://info.mot.gov.il/EN/index.php?opt ... &Itemid=68

RNAV למסלולים 30 ו 26 בבן גוריון קיימים רק בחלק הבינלאומי

פורסם

בעל הבית באמת השתגע!

עכשיו רק נותר להוריד את מחיר שעת הטיסה חזרה ל 550 ש"ח

ויש לנו ארץ חדשה :lol:

http://ext.iaa.gov.il/aeroinfo/AeroInfo ... pe=Weather

אולי כבר פורסם בעבר...

איזה יופי של ריכוז NOTAM ומזג אוויר..

פורסם
בעל הבית באמת השתגע!

עכשיו רק נותר להוריד את מחיר שעת הטיסה חזרה ל 550 ש"ח

ויש לנו ארץ חדשה :lol:

זה לא נראה לי יקרה בקרוב כי יש הבדל בין שיגעון לחולי נפש...

פורסם

היי,

קודם כל האם לא כדאי לפרסם זאת כאן בפורום בשרשור נושא אחר כמו עדכון פמ"ת 4.6.09 וכו?..

מה לגביי מה שתומר כתב על הכל סגור? אם הכוונה שבוטלו נתיבי CVFR? אז באמת בעל הבית השתגע...

האם לא כדאי לפרסם זאת באתר IFS כנ"ל לגבי יידוע של מחזורים 13 14 ואוליי 15?

מה לגביי מחזור 1 קורס מכשירים שנפתח בקרוב..כדאי שגם הם ידעו..

מה לגביי עדכון באתר VATSIM VATIL ואולי פרסום NOTAM על עדכון AIP ואף בחודש -חודשיים ראשונים לוודא ע"י הפקחים כי הטייסים בעלי AIP המעודכן?

שאלה נוספת למה יש הבדל בין אנגלית לעברית? זה לא אמור להיות זהה פרט לשפה?

טייסי אלעל לצורך העניין מתייחסים לאיזה גרסת שפה?

אשמח לקבל תשובות מלומדות בעניין,

רון

פורסם
היי,

קודם כל האם לא כדאי לפרסם זאת כאן בפורום בשרשור נושא אחר כמו עדכון פמ"ת 4.6.09 וכו?..

מה לגביי מה שתומר כתב על הכל סגור? אם הכוונה שבוטלו נתיבי CVFR? אז באמת בעל הבית השתגע...

האם לא כדאי לפרסם זאת באתר IFS כנ"ל לגבי יידוע של מחזורים 13 14 ואוליי 15?

מה לגביי מחזור 1 קורס מכשירים שנפתח בקרוב..כדאי שגם הם ידעו..

מה לגביי עדכון באתר VATSIM VATIL ואולי פרסום NOTAM על עדכון AIP ואף בחודש -חודשיים ראשונים לוודא ע"י הפקחים כי הטייסים בעלי AIP המעודכן?

שאלה נוספת למה יש הבדל בין אנגלית לעברית? זה לא אמור להיות זהה פרט לשפה?

טייסי אלעל לצורך העניין מתייחסים לאיזה גרסת שפה?

אשמח לקבל תשובות מלומדות בעניין,

רון

כאשר השדה הוא בינלאומי תהיה לו גרסה עברית ואנגלית כפי שקורה בבן גוריון.

הדפית באנגלית נוצרת לטובת טייסים זרים.

בשדות אחרים כגון: הרצליה, ראש פינה... אשר בהם לא מתבצעים טיסות זרות הדפית היא בעברית כי לטייס ישראלי יהיה הרבה יותר נוח ללמוד את השדה בשפתו מאשר בשפה זרה.

לגבי עדכון הדפיות - צוות IFS עוד לא התחיל ללמד את מחזור 14 דפיות, החל מהשיעורים הקרובים זה יקרה ואני מבטיח לך שאם יהיו לך שאלות - נענה לך ונפתור לך את כל הבעיות :D

לגבי כל הדפיות החדשות - בדרך כלל לא יכול להיות שינוי גדולה במיוחד עד כדי שטייסים לומדים את כל הדפיות שוב, וכמובן שצוות IFS ישמח לעזור וייתן את הכלים ללמוד זאת בהמשך.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...