עבור לתוכן
תומר עינבר

הוצאת רישיון טיסה למטוס מנהלים

Recommended Posts

פורסם

כעיקרון, אתה צריך רשיון טיס פרטי, זהו.

איזה מטוס? אם המטוס דו-מנועי, אז צריך גם הגדר דו מנועי.

המטוס מעל משקל מסויים? צריך אז גם TYPE RATING FOR LARGE AIRCRAFT

מנועים חזקים מ200 כוחות סוס? אם כן צריך גם HIGH PERFORMANCE ENDORSMENT

המטוס מדוחס? אם כן צריך גם HIGH ALTITUDE ENDORSMENT

קיצר, אין מגבלת שעות אם אתה סתם רוצה לקנות לך איזה CITATION ולהטיס את עצמך ממקום למקום.

פורסם
כעיקרון, אתה צריך רשיון טיס פרטי, זהו.

איזה מטוס? אם המטוס דו-מנועי, אז צריך גם הגדר דו מנועי.

המטוס מעל משקל מסויים? צריך אז גם TYPE RATING FOR LARGE AIRCRAFT

מנועים חזקים מ200 כוחות סוס? אם כן צריך גם HIGH PERFORMANCE ENDORSMENT

המטוס מדוחס? אם כן צריך גם HIGH ALTITUDE ENDORSMENT

קיצר, אין מגבלת שעות אם אתה סתם רוצה לקנות לך איזה CITATION ולהטיס את עצמך ממקום למקום.

נניח שמדובר במטוס ססנה מדגם מוסטאנג (Cessna Mustang):

מטוס דו- מנועי סילוני.

משקל המטוס: 8,730 lb משקל נקי.

המנועים בעלי הספק דחף של 1,460 פאונד כל אחד.

המטוס מדוחס.

עכשיו לגבי הרישיון,

הרישיון שצריך הוא רישיון טיס פרטי עם הגדר דו-מנועי (סילוני?) + HIGH PERFORMANCE ENDORSMENT ? + HIGH ALTITUDE ENDORSMENT.

כמה יכול לעלות כל אחד מההגדרים? ואיפה עושים אותם בארה"ב? האם חברת ססנה יכולה להנפיק רישיונות בקורסים פרטיים אצלה? איך זה הולך?

תודה רבה.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...