עבור לתוכן
WalKMaN`

שאלה - דילול תערובת..

Recommended Posts

פורסם

אוקי, יש לי שאלות אליכם..

אני יודע שבססנה, לאחר מעבר של גובה 3,000 רגל, צריך להתחיל לדלל את תערובת הדלק והאוויר.

איך הדילול מתבצע? איך אני יודע כמה למשוך את ידית התערובת? (בהנחה שאין EGT)

בקשר להנמכות וגלישות, תערובת עשירה תמיד, אני יודע..

אורח Yarden Salvi
פורסם

בעקרון זה לפי הסל"ד , אתה רוצה יחס סל"ד/מצערת מירבי כמובן, אתה לא רוצה שהמנוע שלך יעבוד ב 80% מהתפוקה שלו, לכן עליך לדעת לפי רעש/סל"ד כיצד לדלל..

בנוסף, אם המנוע לא יעבוד כראוי, תוכל לראות עשן , זה העשן של הבנזין שלא נשרף טוב בצילינדר, בגלל שהתערובת של אוויר / דלק לא נכונה.

לפי שני אלה תוכל לדעת כמה למשוך או לדחוף את ידית התערובת.

פורסם

לא ממש ניסיתי טיסה אף פעם בגובה רב..

אבל עכשיו הלכתי לנסות כדי לבדוק את העניין, הייתי ב-7,000 רגל, הסל"ד לא השתנה, לא משנה כמה שיחקתי עם ידית התערובת..

פורסם
לא ממש ניסיתי טיסה אף פעם בגובה רב..

אבל עכשיו הלכתי לנסות כדי לבדוק את העניין, הייתי ב-7,000 רגל, הסל"ד לא השתנה, לא משנה כמה שיחקתי עם ידית התערובת..

תבטל AUTOMIXTURE תחת REALISM.

הסימ' עושה לך את זה אוטו' כנראה.... שים ריאליזם על HARD, ותבטל התרסקויות.

אורח Yarden Salvi
פורסם
לא ממש ניסיתי טיסה אף פעם בגובה רב..

אבל עכשיו הלכתי לנסות כדי לבדוק את העניין, הייתי ב-7,000 רגל, הסל"ד לא השתנה, לא משנה כמה שיחקתי עם ידית התערובת..

תראה, אתה יכול למשוך את ידית התערובת והמנוע יכבה לך, אז תנסה לעשות את זה יורת בעדינות שעדיין יהיה הבדל..

פורסם
לא ממש ניסיתי טיסה אף פעם בגובה רב..

אבל עכשיו הלכתי לנסות כדי לבדוק את העניין, הייתי ב-7,000 רגל, הסל"ד לא השתנה, לא משנה כמה שיחקתי עם ידית התערובת..

תבטל AUTOMIXTURE תחת REALISM.

הסימ' עושה לך את זה אוטו' כנראה.... שים ריאליזם על HARD, ותבטל התרסקויות.

עכשיו עובד, וגם תפסתי את העניין..

עכשיו עוד שאלה.. באיזשהו שלב, הרי צריך להפסיק לדלל כיוון שאסור למשוך את הידית ל-0%, אחרת המנוע יכבה.. מתי זה השלב הזה?

פורסם
לא ממש ניסיתי טיסה אף פעם בגובה רב..

אבל עכשיו הלכתי לנסות כדי לבדוק את העניין, הייתי ב-7,000 רגל, הסל"ד לא השתנה, לא משנה כמה שיחקתי עם ידית התערובת..

תבטל AUTOMIXTURE תחת REALISM.

הסימ' עושה לך את זה אוטו' כנראה.... שים ריאליזם על HARD, ותבטל התרסקויות.

עכשיו עובד, וגם תפסתי את העניין..

עכשיו עוד שאלה.. באיזשהו שלב, הרי צריך להפסיק לדלל כיוון שאסור למשוך את הידית ל-0%, אחרת המנוע יכבה.. מתי זה השלב הזה?

ברגע שיש נפילה קטנה של סל"ד, תעצור, ותחזיר את הידית למצב שבו היה לך מקסימום סל"ד.

פורסם
לא ממש ניסיתי טיסה אף פעם בגובה רב..

אבל עכשיו הלכתי לנסות כדי לבדוק את העניין, הייתי ב-7,000 רגל, הסל"ד לא השתנה, לא משנה כמה שיחקתי עם ידית התערובת..

תבטל AUTOMIXTURE תחת REALISM.

הסימ' עושה לך את זה אוטו' כנראה.... שים ריאליזם על HARD, ותבטל התרסקויות.

עכשיו עובד, וגם תפסתי את העניין..

עכשיו עוד שאלה.. באיזשהו שלב, הרי צריך להפסיק לדלל כיוון שאסור למשוך את הידית ל-0%, אחרת המנוע יכבה.. מתי זה השלב הזה?

מה כתבתי לך ???

אתה מדלל והסל"ד עולה ובשלב מסויים הסל"ד יפול אז אתה יודע להפסיק לדלל.. כמובן הכל יעשה בשיא העדינות
פורסם
לא ממש ניסיתי טיסה אף פעם בגובה רב..

אבל עכשיו הלכתי לנסות כדי לבדוק את העניין, הייתי ב-7,000 רגל, הסל"ד לא השתנה, לא משנה כמה שיחקתי עם ידית התערובת..

תבטל AUTOMIXTURE תחת REALISM.

הסימ' עושה לך את זה אוטו' כנראה.... שים ריאליזם על HARD, ותבטל התרסקויות.

עכשיו עובד, וגם תפסתי את העניין..

עכשיו עוד שאלה.. באיזשהו שלב, הרי צריך להפסיק לדלל כיוון שאסור למשוך את הידית ל-0%, אחרת המנוע יכבה.. מתי זה השלב הזה?

כשמתחיל לרדת הסל"ד..

כשאתה מדלל תערובת הסל"ד יעלה,אבל ברגע שתגיע לרמה קיצונית של דילול הסל"ד ירד..

עריכה: יש לך 4 תשובות,תוך 2 דקות :lol:

אורח Yarden Salvi
פורסם

יש שלב שזה מפסיק, תנסה ותראה.

המטרה שלך היא פשוט לעזור למנוע לווסת נכון את כניסת הדלק והאוויר ובגלל שמעל גובה מסוים, האוויר דליל יותר ואתה צריך יותר אוויר כדי שהמנוע יעבוד נכון. זה לא שככל שאתה עולה לדוגמא 100 רגל אתה צריך לדלל עוד 5 ס"מ. ממש לא. אתה מדלל את התערובת ככל שניתן.

כמובן עד תקרת השיוט של המטוס. מעבר לזה, המנוע יצטרך דילול רציני, אבל משיכת הידית לא תספיק ולכן הוא יכבה.

פורסם
יש שלב שזה מפסיק, תנסה ותראה.

המטרה שלך היא פשוט לעזור למנוע לווסת נכון את כניסת הדלק והאוויר ובגלל שמעל גובה מסוים, האוויר דליל יותר ואתה צריך יותר אוויר כדי שהמנוע יעבוד נכון. זה לא שככל שאתה עולה לדוגמא 100 רגל אתה צריך לדלל עוד 5 ס"מ. ממש לא. אתה מדלל את התערובת ככל שניתן.

כמובן עד תקרת השיוט של המטוס. מעבר לזה, המנוע יצטרך דילול רציני, אבל משיכת הידית לא תספיק ולכן הוא יכבה.

ככל שעולים בגובה, צריך למשוך את הידית אחורה..

באישהו שלב, אני ידיע לגובה שאני יצטרך למשוך את הידית ל-0%.. מה עושים אז?

פורסם
יש שלב שזה מפסיק, תנסה ותראה.

המטרה שלך היא פשוט לעזור למנוע לווסת נכון את כניסת הדלק והאוויר ובגלל שמעל גובה מסוים, האוויר דליל יותר ואתה צריך יותר אוויר כדי שהמנוע יעבוד נכון. זה לא שככל שאתה עולה לדוגמא 100 רגל אתה צריך לדלל עוד 5 ס"מ. ממש לא. אתה מדלל את התערובת ככל שניתן.

כמובן עד תקרת השיוט של המטוס. מעבר לזה, המנוע יצטרך דילול רציני, אבל משיכת הידית לא תספיק ולכן הוא יכבה.

ככל שעולים בגובה, צריך למשוך את הידית אחורה..

באישהו שלב, אני ידיע לגובה שאני יצטרך למשוך את הידית ל-0%.. מה עושים אז?

אם אני לא טועה, זה יקרה מעל גובה שיוט מקסימלי, שאותו לא תעבור בכל מקרה.

פורסם
יש שלב שזה מפסיק, תנסה ותראה.

המטרה שלך היא פשוט לעזור למנוע לווסת נכון את כניסת הדלק והאוויר ובגלל שמעל גובה מסוים, האוויר דליל יותר ואתה צריך יותר אוויר כדי שהמנוע יעבוד נכון. זה לא שככל שאתה עולה לדוגמא 100 רגל אתה צריך לדלל עוד 5 ס"מ. ממש לא. אתה מדלל את התערובת ככל שניתן.

כמובן עד תקרת השיוט של המטוס. מעבר לזה, המנוע יצטרך דילול רציני, אבל משיכת הידית לא תספיק ולכן הוא יכבה.

ככל שעולים בגובה, צריך למשוך את הידית אחורה..

באישהו שלב, אני ידיע לגובה שאני יצטרך למשוך את הידית ל-0%.. מה עושים אז?

אם אני לא טועה, זה יקרה מעל גובה שיוט מקסימלי, שאותו לא תעבור בכל מקרה.

בדיוק ככה,גובה השיוט המקסימלי של צסנה 172 הוא אם אני לא טועה,ותקנו אותי אם אני טועה הוא גובה 13.

לפי מה שאני יודע - אין שום נתיב בארץ ובכלל בעולם,שמגיע לגובה כזה(אני מתכוון לנתיב IFR נמוך..)

אורח Yarden Salvi
פורסם
יש שלב שזה מפסיק, תנסה ותראה.

המטרה שלך היא פשוט לעזור למנוע לווסת נכון את כניסת הדלק והאוויר ובגלל שמעל גובה מסוים, האוויר דליל יותר ואתה צריך יותר אוויר כדי שהמנוע יעבוד נכון. זה לא שככל שאתה עולה לדוגמא 100 רגל אתה צריך לדלל עוד 5 ס"מ. ממש לא. אתה מדלל את התערובת ככל שניתן.

כמובן עד תקרת השיוט של המטוס. מעבר לזה, המנוע יצטרך דילול רציני, אבל משיכת הידית לא תספיק ולכן הוא יכבה.

ככל שעולים בגובה, צריך למשוך את הידית אחורה..

באישהו שלב, אני ידיע לגובה שאני יצטרך למשוך את הידית ל-0%.. מה עושים אז?

אם אני לא טועה, זה יקרה מעל גובה שיוט מקסימלי, שאותו לא תעבור בכל מקרה.

נכון.

בנוסף, זה לא שאתה לא יכול לטוס נגיד 100 רגל מעל תקרת שיוט (בלי התייחסות לנזק למנוע), תוכל לטוס אבל בפחות תפוקה. בנזין ימשיך להכנס לבוכנות, רק חלק ממנו ישרף, דבר הגורם לבזבוז כסף על הדלק, וגם, לאחר עבודה ממושכת ככה, המנוע יוצף בבנזין, מכיוון שכל השאריות בנזין שלא נשרף או שוקעות בבוכנה (נזק עצום), או נפלטות לאגזוז, שגם שם יכול להסתם.

בקיצור, אל תעבור תקרת שיוט אלא אם מישהו מנסה להוריד אותך באוויר. :D

פורסם
ותתפלל :lol:

חס ושלום, עדיף להתרכז בלטוס...

זה היה בדיחה אם זה לא היה מובן מהסמילי .

בכל מקרה מזכיר לי מקרה של תקלה באיזה מטוס עם שני טייסים מוסלמים .

הקצין ראשון PF אם אני לא טועה והPM התחיל להתפלל באמצע החרום

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...