עבור לתוכן
Yarin_l10

שאלה בקשר ל-REX

Recommended Posts

פורסם
אני מתאר לעצמי שזה תלוי בחוזק המחשב..

וכידוע לי, REX דורש מחשב חזק, בכלל FSX+REX מצריכים מחשב חזק מאוד..

התכוונתי לכך שצריך להתקין מחדש את הסימ'..

אני מתאר לעצמי שהמחשב שלי מספיק חזק,FSX רץ אצלי חלק,עם הגדרות כמעט עד הסוף,ובסביבה של תוספות כבדות..

שובל,בוא נקווה שכך גם יהיה אצלי :wink:

פורסם
אני מתאר לעצמי שזה תלוי בחוזק המחשב..

וכידוע לי, REX דורש מחשב חזק, בכלל FSX+REX מצריכים מחשב חזק מאוד..

התכוונתי לכך שצריך להתקין מחדש את הסימ'..

אני מתאר לעצמי שהמחשב שלי מספיק חזק,FSX רץ אצלי חלק,עם הגדרות כמעט עד הסוף,ובסביבה של תוספות כבדות..

אם כך אני לא רואה שום בעיה, תהנה :)

פורסם

אם כבר פתחתי נושא אז אני לא אפתח עוד אחד:

אני קצת מבולבל בכל נושא ה-TMA של ב"ג :roll:

זה יותר בנושא התדרים..

היום הייתי בתל אביב,ותפאום אני שומע את בקר גישה מורה למטוס ליצור קשר עם מגדל ב"ג 129.2,אוקיי,אני לקחתי את ההזדמנות והקשבתי למגדל,עכשיו מה בלבל אותי:

129.2 זה תדר של מגדל ב"ג ב-100%

119.5 זה גם,לא? הקשבתי לתדר הזה לפני כמה שבועות כשהייתי בתל אביב,ושמעתי שהפקח נותן אישורי נחיתה..

132.1 זהו התדר שאני מכיר מואטסים שבו מגדל ב"ג פועל.

אני עוד לא הבנתי מה מבין שלושת התדרים זה המגדל,ואם אחד מהם זה המגדל מה כל השאר? :roll:

תודה לעונים!

פורסם
אם כבר פתחתי נושא אז אני לא אפתח עוד אחד:

אני קצת מבולבל בכל נושא ה-TMA של ב"ג :roll:

זה יותר בנושא התדרים..

היום הייתי בתל אביב,ותפאום אני שומע את בקר גישה מורה למטוס ליצור קשר עם מגדל ב"ג 129.2,אוקיי,אני לקחתי את ההזדמנות והקשבתי למגדל,עכשיו מה בלבל אותי:

129.2 זה תדר של מגדל ב"ג ב-100%

119.5 זה גם,לא? הקשבתי לתדר הזה לפני כמה שבועות כשהייתי בתל אביב,ושמעתי שהפקח נותן אישורי נחיתה..

132.1 זהו התדר שאני מכיר מואטסים שבו מגדל ב"ג פועל.

אני עוד לא הבנתי מה מבין שלושת התדרים זה המגדל,ואם אחד מהם זה המגדל מה כל השאר? :roll:

תודה לעונים!

129.2 - קרקע מזרחי

119.5 - TMA בן גוריון

132.1 - מגדל ב"ג

ע"פ הפמ"ת..

פורסם
אם כבר פתחתי נושא אז אני לא אפתח עוד אחד:

אני קצת מבולבל בכל נושא ה-TMA של ב"ג :roll:

זה יותר בנושא התדרים..

היום הייתי בתל אביב,ותפאום אני שומע את בקר גישה מורה למטוס ליצור קשר עם מגדל ב"ג 129.2,אוקיי,אני לקחתי את ההזדמנות והקשבתי למגדל,עכשיו מה בלבל אותי:

129.2 זה תדר של מגדל ב"ג ב-100%

119.5 זה גם,לא? הקשבתי לתדר הזה לפני כמה שבועות כשהייתי בתל אביב,ושמעתי שהפקח נותן אישורי נחיתה..

132.1 זהו התדר שאני מכיר מואטסים שבו מגדל ב"ג פועל.

אני עוד לא הבנתי מה מבין שלושת התדרים זה המגדל,ואם אחד מהם זה המגדל מה כל השאר? :roll:

תודה לעונים!

129.2 - קרקע מזרחי

119.5 - TMA בן גוריון

132.1 - מגדל ב"ג

ע"פ הפמ"ת..

129.2,ובמציאות הבקר גישה אמר שזה מגדל,אז איך זה קרקע?

ועכשיו בקשר ל-TMA ומגדל:

מי אמור לתת אישורי נחיתה?

כתבתי שכשהייתי ליד ב"ג ה-TMA נתן אישור נחיתה,אז מה מגדל ב"ג עושה?

פורסם
אם כבר פתחתי נושא אז אני לא אפתח עוד אחד:

אני קצת מבולבל בכל נושא ה-TMA של ב"ג :roll:

זה יותר בנושא התדרים..

היום הייתי בתל אביב,ותפאום אני שומע את בקר גישה מורה למטוס ליצור קשר עם מגדל ב"ג 129.2,אוקיי,אני לקחתי את ההזדמנות והקשבתי למגדל,עכשיו מה בלבל אותי:

129.2 זה תדר של מגדל ב"ג ב-100%

119.5 זה גם,לא? הקשבתי לתדר הזה לפני כמה שבועות כשהייתי בתל אביב,ושמעתי שהפקח נותן אישורי נחיתה..

132.1 זהו התדר שאני מכיר מואטסים שבו מגדל ב"ג פועל.

אני עוד לא הבנתי מה מבין שלושת התדרים זה המגדל,ואם אחד מהם זה המגדל מה כל השאר? :roll:

תודה לעונים!

129.2 - קרקע מזרחי

119.5 - TMA בן גוריון

132.1 - מגדל ב"ג

ע"פ הפמ"ת..

129.2,ובמציאות הבקר גישה אמר שזה מגדל,אז איך זה קרקע?

ועכשיו בקשר ל-TMA ומגדל:

מי אמור לתת אישורי נחיתה?

כתבתי שכשהייתי ליד ב"ג ה-TMA נתן אישור נחיתה,אז מה מגדל ב"ג עושה?

אם הבקר אמר, אז יש שתי אפשרויות.. או שהבקר טועה, או שהפמ"ת טועה.. לדעתי הבקר..

כעיקרון, מגדל אמור לתת אישורי נחיתה והמראה..

"TMA אחראית על כל המרחב המזרחי של בן גוריון עד לגבול עם ירדן ובה נעים כל המטוסים בדרכם מ/אל אילת, דרום אפריקה, המזרח הרחוק, ירדן, שדה דוב והרצליה."

http://www.atc.org.il/Natbag

פה יש לך את כל התדרים, ומידע על השדה:

http://info.mot.gov.il/PDF/PAMAT/LLBG/BenGurion-1.pdf

פורסם

דניאל,את האמת הTMA אחראי על המרחב הצפוני של ב"ג,על המרחב הדרומי אחראית גישה.

קראתי עכשיו את הפרק של מרחב ב"ג בהדרכה.. 8)

אני יודע שמגדל אמור לתת אישורי נחיתה והמראה,בגלל זה זה מבלבל,כי אני בטוח במיליון אחוז ששמעתי את בקר TMA נותן אישור נחיתה,ואני בטוח במיליון אחוז ששמעתי את בקר גישה אומר למטוס לקרוא למגדל ב"ג 129.2,וכשעברתי לתדר הזה,הטייס אמר *Callsign* Ben Gurion tower with you

והפקח לא תיקן את הטייס ואמר לו שזה לא מגדל או משהו כזה..

פורסם

ירין, יכול להיות שמגדל היה עסוק, לא יודע, כנראה של-TMA יש הסמכה לתת אישור נחיתה/המראה.

ובקשר לתחומי הפיקוח..

גישה אחראית על המרחב שבין נק. מצליח מדרום לשדה עד לבצרה..

בקשר ל-TMA, כתוב באתר של אגודת הפקחים, שהיא אחראית על המרחב המזרחי של השדה, עד הגבול עם ירדן..

פורסם
הבקר לא טועה

בשבתות שאין הרבה תנועה ככה הם עושים

אוקיי,אז ברגיל 129.2 זה קרקע מזרח.

עכשיו הקטע של מגדל על 132.1 ו-TMA,

אני עוד פעם אומר ושואל: מי מהם אחראי על אישורי נחיתה והמראה?

כשאני הקשבתי לTMA שהוא נתן אישור נחיתה זה היה ביום של ליל הסדר השנה,בסביבות 15:00 מקומי..

ואת האמת,אני די הרבה פעמים מקשיב לתדר 132.1 ואף פעם לא שמעתי כלום :?

גם באמצע שבוע..

פורסם
הבקר לא טועה

בשבתות שאין הרבה תנועה ככה הם עושים

אוקיי,אז ברגיל 129.2 זה קרקע מזרח.

עכשיו הקטע של מגדל על 132.1 ו-TMA,

אני עוד פעם אומר ושואל: מי מהם אחראי על אישורי נחיתה והמראה?

כשאני הקשבתי לTMA שהוא נתן אישור נחיתה זה היה ביום של ליל הסדר השנה,בסביבות 15:00 מקומי..

ואת האמת,אני די הרבה פעמים מקשיב לתדר 132.1 ואף פעם לא שמעתי כלום :?

גם באמצע שבוע..

קראתי,

TMA וגישה, זה אותו הדבר, ההבדל היחיד זה שכל עמדה שולטת על שטח אחר!

חוץ מזה, הם מוסמכים בצורה שווה.

תפקידם הוא לפקח על טיסות יוצאות/נכנסות באוויר.

מגדל ב"ג נותן אישורי נחיתה/המראה, ומפקח על מטוסים בתחום ה-TMA שגובהם לא עולה על 2,000 רגל, ומרחקם מהשדה לא עולה על רדיוס של 5 מייל.

כנראה היה מצב חריג בזמן שאתה האזנת לקשר.

פורסם

TMA ומגדל לפי דעתי לא יכולים להיות ביחד, TMA בקרת מכ"מ ומגדל זה מגדל.

במציאות הם משנים תדרים ע"פ איכות השמע או הנוחות, נגיד בימי שבת שאין עומס יעבוד מגדל על תדר 129.2 נגיד והוא בעצם יכסה קרקע דילברי ומגדל.

אותו דבר בגישה ב"ג, כאשר אין עומס הוא מכסה גם את הTMA, עינין התדרים הוא עינין שולי ומידי פעם משחקים איתם בהתאם לגורמים כאלה ואחרים.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...