Doron_Angel פורסם אפריל 28, 2009 דיווח פורסם אפריל 28, 2009 לאחר שהתארחנו אצל דיויד ואבריל קווסטל (הוריה של זוגתי) בפורת'-קול (Porthcawl) וגם שתינו תה בשעה 5 אחה"צ עם Scones, נמשיך במסע, והפעם, לעיר אשר עד לפני שנים לא רבות, שמה היה קשור לפיגועי טרור ופעילות המחתרת (ה-IRA) אל מול הצבא הבריטי: בלפסט. http://en.wikipedia.org/wiki/Belfast נמריא מקרדיף, בירת וולס (http://en.wikipedia.org/wiki/Cardiff) משדה התעופה הבינלאומי (EGFF) אשר ממוקם מערבית לעיר http://en.wikipedia.org/wiki/EGFF) לכיוון צפון מערב, לאי חלק הצפוני של האי האירי אל השדה הבינ"ל אלדרגרוב (EGAA) הממוקם צפון מערבית לעיר בלפסט. http://en.wikipedia.org/wiki/Belfast_In ... al_Airport אם לא יהיה פיקוח, נמריא ממסלול 30 ב-EGFF וננחת על מסלול 25 ב-EGAA. הנתיב המתוכנן: EGFF SID BCN UN864 WAL UL10 RINGA DCT EGAA מומלץ לקבל פרטים נוספים על המקטעים ב: http://rfinder.asalink.net/free ולהקיש את שדות המוצא והיעד. אורך הנתיב המתוכנן: כ-250 מייל ימי (כדאי לשקול טיסה עם מטוסי טורבו-פרופ). למצטרפים חדשים: http://personal.telefonica.terra.es/web ... d_LEBL.htm סינרים ל-EGFF: חינמוני ל-FS9: http://library.avsim.net/download.php?DLID=53562 (AFCAD2 בלבד) חינמוני ל-FSX: http://ftp.sunet.se/pub/pc/games/flight ... ff_fsx.zip או http://library.avsim.net/download.php?DLID=115450 בתשלום ל-FS9: http://www.uk2000scenery.com/main/part6.htm סינרים ל-EGAA: חינמוני ל-FS9: http://library.avsim.net/download.php?DLID=125482 (AFCAD2 בלבד) בתשלום/דמו ל-Fs9 ו-FSX: http://www.uk2000scenery.com/newsite/My ... age28.html דפיות (חובה!): EGFF: http://www.nats-uk.ead-it.com/public/in ... id=90.html EGAA: http://www.nats-uk.ead-it.com/public/in ... id=73.html המראה ראשונה כרגיל: 2130. להת',
AaronDagan פורסם אפריל 30, 2009 דיווח פורסם אפריל 30, 2009 בקר טוב ,דורון, 1. רוב תודות על התדריך הממצה. 2. הערה לסדר: "כששותים לא טסים" (בהשאלה...) יום טוב.
AaronDagan פורסם מאי 1, 2009 דיווח פורסם מאי 1, 2009 היי, כמה עובדות על אמש: 1. לשם שינוי, השתמשתי בקינג אייר 350 הדיפולטי, למרות שקיויתי להשתמש בפייפר פנתר נאוואהו. אולי בפעם אחרת. אחרי שלקח למטוס כמעט חצי שעה להגיע ל-220, שייטנו ב-200 קשר והיה מעניין לחוות מז"א אמיתי בגובה הזה. הטיסה עצמה ארכה 1.15 שעה, לא רע וכמעט בדיוק עפ"י תכנית הטיסה. 2. הנחיתה היתה מעניינת מאד עם עננות נמוכה, גשם ורוח צד - מאתגר למטוס כזה.... 3. הבירה היתה במקום כדי להתאושש..... שבת שלום.
Arie Halperin פורסם מאי 1, 2009 דיווח פורסם מאי 1, 2009 היי אהרון טסתי אחריך באותו המטוס גבה עד 10000 בהתאם לראות לפי ה VOR לשם שינוי ונהנתי מאד אריה