עבור לתוכן
Doron_Angel

TFC השבועי (07.05.09) - גישה של 5.5 מעלות וכוס תה עם המלכה

Recommended Posts

פורסם

אי אפשר לבקר באיים הבריטים, מבלי לבקר באנגליה ולהגיד שלום למלכה ואולי לשתות איתה תה של 5 אחה"צ :) ...

לכן, לאחר ששתינו בירה אירית טובה, והמתנו 8 שעות ושרמת האלכוהול בדם תהייה במגבלות, נמריא מבלפסט (http://en.wikipedia.org/wiki/Belfast) לכיוון הבירה האנגלית ושל הממלכה המאוחדת: לונדון ( http://en.wikipedia.org/wiki/London).

נמריא מנמל אלדרגרוב (EGAA) הממוקם צפון מערבית לעיר בלפסט http://en.wikipedia.org/wiki/Belfast_In ... al_Airport לכיוון דרום מזרח לעבר האי הגדול ולבירת הממלכה. מתוך מבחר השדות, בחרתי שדה הממוקם מזרחית לעיר והמאתגר מכולם (לדעתי), London City Airport – EGLC, http://en.wikipedia.org/wiki/London_City_Airport. (משמש להמראות ונחיתות קצרות).

זוית הגישה אליו 5.5 מעלות(!!!) ואורך המסלול מעט פחות מ-5,000 או 1.5 ק"מ (!!!)

אם לא יהיה פיקוח, נמריא ממסלול 25 ב-EGAA וננחת על 10 ב-EGLC (תוך שנעבור מעל הנהר התיימז וגשריו השונים, גלגל הענק - העין של לונדון - וכיפת המיליניום).

הנתיב המתוכנן:

EGAA DCT RINGA UL10 WAL STAR EGLC

מומלץ לקבל פרטים נוספים על המקטעים ב: http://rfinder.asalink.net/free ולהקיש את שדות המוצא והיעד.

אורך הנתיב המתוכנן: כ-300 מייל ימי (כדאי לשקול טיסה עם מטוסי טורבו-פרופ).

למצטרפים חדשים:

סינרים ל-EGAA:

חינמוני ל-FS9:

http://library.avsim.net/download.php?DLID=125482 - רק AFCAD

בתשלום/דמו ל-Fs9 ו-FSX:

http://www.uk2000scenery.com/newsite/My ... age28.html

סינרים ל-EGLC:

חינמוני ל-FS9:

http://library.avsim.net/download.php?DLID=136637

חינמוני ל-FSX:

http://library.avsim.net/download.php?DLID=133016 - רק AFCAD

בתשלום ל-FS9:

http://www.uk2000scenery.com/main/eglc.htm

בתשלום ל-FSX:

http://www.uk2000scenery.com/vfrairfields/index.html

או:

http://www.aerosoft.com/cgi-local/us/ib ... wd,,D10968

http://www.aerosoft.com/cgi-local/us/ib ... wd,,D10806 (מכיל את השדה במסגרת VFR ללונדון)

דפיות (חובה!):

EGAA:

http://www.nats-uk.ead-it.com/public/in ... id=73.html

EGLC:

http://www.nats-uk.ead-it.com/public/in ... d=141.html

המראה ראשונה כרגיל: 2130.

להת',

פורסם

ידידי ל-TFC,

חבל על הזמן, סוף הדרך, סבבה, ענק, גדול ומה שלא תרצו לשבת על ה-GS של 10 ב-EGLC. עשיתי את הנתיב עם ה-73 של PMDG וזה ממש אפשרי, למרות שנראה במבט ראשון שלא...

להתראות ביום חמישי

פורסם
המלצה שלי לטסים במטוסים סילון

בעיקר בזוית כזו של גישה אני ממליץ להגיע עם מהירות גישה מינימלית. 150-160 קשר גג.

גישה עשיתי ב-150 ונחיתה ב-140, מדפים מלא (כמובן :) ) ורגליים חזק על הברקסים לאחר נגיעה עם דחף אחורי.

ספויילרים הרמתי מייד לאחר שעברתי גובה 20ft בכדי לנתק זרימת כנף עילית ולהדביק את המטוס למסלול ללא הצפה כמעט.

פורסם

בהמשך לכל מה שדורון כתב למעלה:

לכל מי שיש גישה לאתר FLTSIM.COM (בעצם לכל אחד שרוצה להרשם ולקבל אפשרות לכניסות רנדומליות ללא תשלום).

בהרבה מקרים אני מעדיף אותו על פני AVSIM מכיוון שהמאגר שלו גדול בהרבה.

שני קבצים שלדעתי יעשו לכם את הטיסה אל ומהשדה הזה להלן:

EGLC-V2.ZIP - סינרי חינמוני עדכני ל-FS9 - אפריל 2009 - 7.5 מ"ב

EGLC5.ZIP - קובץ AFCAD מספטמבר 2008 עם עדכוני מסלולים והסעות.

כנסו ובצעו חיפוש לפי שם הקובץ.....

תהנו.

פורסם
המלצה שלי לטסים במטוסים סילון

בעיקר בזוית כזו של גישה אני ממליץ להגיע עם מהירות גישה מינימלית. 150-160 קשר גג.

המלצה שלי, לבדוק נתונים ומשקל בספר מטוסובמחשב טיסה, לבדוק מצב מסלול........וכ"ו.

פורסם

מכיוון שאנחנו עוסקים כאן במתן המלצות והצעות ייעול ושיפור ביצועים:

כנסו ל-GOOGLE EARTH , תתבייתו על לונדון, רדו לגובה ראייה של כ-1 ק"מ, קחו קצת

ימינה ממרכז העיר ותעצרו מעל "השדה" המצוקמק הזה.

כעת, שימו עכבר על הריבועים הכחולים הקטנים ותקבלו מושג אמיתי מה זה נחיתות והמראות

מהמסלול המשוגע הזה, ולמה יש לצפות - אפילו בסימולטור....

הכי מצאה חן בעיניי - תמונה של BA146 לפני נגיעה עם מדפים מלאים ומעצורי אויר פתוחים

לרווחה, החרטום למטה בזוית מטורפת - ועוד בגובה של כ-20 מטר מעל המסלול...... 8)

קיצר, צפו, תהנו, ותעשו "שיעורי בית"...... :lol:

דורון ידידי - איך אומרים האנגלים : It Is a very good choice..... :lol:

פורסם

זאת הייתה הנחיתה הקשה ביותר שלי מזה הרבה זמן.

לא נראה לי שזה שדה מתאים ל 767 שלי..

גם לא ממש הבנתי למה הILS בזוית כזו. לא ראיתי מכשולים לפני המסלול.

הייתה נחיתה מאתגרת! פיקוח צפוף כמו שיש רק במרחב האוירי של לונדון. נהנתי.

להתראות שבוע הבא

פורסם

אחת הגישות היותר מהנות שהיו.

תודה .

טיסת סולו הפעם, פתאום אני לבד בלי PM , שונה :lol: , אבל עדיין כיף.

הערה קטנה לחלק מהחברים שטסו, תעשו טובה, תעברו שוב על נדב"ר, חלקכם הצליח להשאיר אותי עם פה פעור.......

פורסם

שלום לכל המשתתפים הערב,

הטיסה והנחיתה היו בדיוק כמו שציפיתי שיהיו ותאמינו לי: התנסייתי כבר בטיסות ללונדון

עם פיקוח כמו שרק האנגלים נותנים, לטוב ולרע.......

היה לי כייף למעט תסכול מטורף ממערכת התקשורת שלי עם "הוט" והציוד שלהם.

מקווה לסדר את העניין בתחילת שבוע הבא.

טסתי עם 737-600 קטן ונחמד של PMDG שנחת ידנית בלי בעייה על ILS28.

תודה לכולכם ואני מזדהה עם הערתו המסכמת של מיקי.....ותחשבו על זה.

לילה טוב וסוף שבוע קסום.

פורסם

פעם אחרונה עם המחשב הישן :D

סלייר שאו

שלוש פעמים task manager

כמעט קיבלתי התקפת לב

כל הברזלים הגיעו הערב

עכשו צריך להתקין מחדש

הכל :cry:

בסינרי קונפיגרשין יש 245 סינרים :!:

אבל אני מקווה שבשבוע הבא

נעבור לעידן המאה ה21

פורסם
שלום לכל המשתתפים הערב,

הטיסה והנחיתה היו בדיוק כמו שציפיתי שיהיו ותאמינו לי: התנסייתי כבר בטיסות ללונדון

עם פיקוח כמו שרק האנגלים נותנים, לטוב ולרע.......

היה לי כייף למעט תסכול מטורף ממערכת התקשורת שלי עם "הוט" והציוד שלהם.

מקווה לסדר את העניין בתחילת שבוע הבא.

טסתי עם 737-600 קטן ונחמד של PMDG שנחת ידנית בלי בעייה על ILS28.

תודה לכולכם ואני מזדהה עם הערתו המסכמת של מיקי.....ותחשבו על זה.

לילה טוב וסוף שבוע קסום.

לא רק לך הוט עושים צרות. לפעמים האינטרנט מתנתק בלי סיבה ולא משנה כמה פעמים התקשרנו אליהם זה תמיד "המודם מסנכן את עצמו". עם הבעיות בVOD אני לא רוצה להתחיל וזה גם לא קשור :P

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...