Doron_Angel פורסם מאי 4, 2009 דיווח פורסם מאי 4, 2009 אי אפשר לבקר באיים הבריטים, מבלי לבקר באנגליה ולהגיד שלום למלכה ואולי לשתות איתה תה של 5 אחה"צ ... לכן, לאחר ששתינו בירה אירית טובה, והמתנו 8 שעות ושרמת האלכוהול בדם תהייה במגבלות, נמריא מבלפסט (http://en.wikipedia.org/wiki/Belfast) לכיוון הבירה האנגלית ושל הממלכה המאוחדת: לונדון ( http://en.wikipedia.org/wiki/London). נמריא מנמל אלדרגרוב (EGAA) הממוקם צפון מערבית לעיר בלפסט http://en.wikipedia.org/wiki/Belfast_In ... al_Airport לכיוון דרום מזרח לעבר האי הגדול ולבירת הממלכה. מתוך מבחר השדות, בחרתי שדה הממוקם מזרחית לעיר והמאתגר מכולם (לדעתי), London City Airport – EGLC, http://en.wikipedia.org/wiki/London_City_Airport. (משמש להמראות ונחיתות קצרות). זוית הגישה אליו 5.5 מעלות(!!!) ואורך המסלול מעט פחות מ-5,000 או 1.5 ק"מ (!!!) אם לא יהיה פיקוח, נמריא ממסלול 25 ב-EGAA וננחת על 10 ב-EGLC (תוך שנעבור מעל הנהר התיימז וגשריו השונים, גלגל הענק - העין של לונדון - וכיפת המיליניום). הנתיב המתוכנן: EGAA DCT RINGA UL10 WAL STAR EGLC מומלץ לקבל פרטים נוספים על המקטעים ב: http://rfinder.asalink.net/free ולהקיש את שדות המוצא והיעד. אורך הנתיב המתוכנן: כ-300 מייל ימי (כדאי לשקול טיסה עם מטוסי טורבו-פרופ). למצטרפים חדשים: סינרים ל-EGAA: חינמוני ל-FS9: http://library.avsim.net/download.php?DLID=125482 - רק AFCAD בתשלום/דמו ל-Fs9 ו-FSX: http://www.uk2000scenery.com/newsite/My ... age28.html סינרים ל-EGLC: חינמוני ל-FS9: http://library.avsim.net/download.php?DLID=136637 חינמוני ל-FSX: http://library.avsim.net/download.php?DLID=133016 - רק AFCAD בתשלום ל-FS9: http://www.uk2000scenery.com/main/eglc.htm בתשלום ל-FSX: http://www.uk2000scenery.com/vfrairfields/index.html או: http://www.aerosoft.com/cgi-local/us/ib ... wd,,D10968 http://www.aerosoft.com/cgi-local/us/ib ... wd,,D10806 (מכיל את השדה במסגרת VFR ללונדון) דפיות (חובה!): EGAA: http://www.nats-uk.ead-it.com/public/in ... id=73.html EGLC: http://www.nats-uk.ead-it.com/public/in ... d=141.html המראה ראשונה כרגיל: 2130. להת',
Doron_Angel פורסם מאי 4, 2009 מחבר דיווח פורסם מאי 4, 2009 ידידי ל-TFC, חבל על הזמן, סוף הדרך, סבבה, ענק, גדול ומה שלא תרצו לשבת על ה-GS של 10 ב-EGLC. עשיתי את הנתיב עם ה-73 של PMDG וזה ממש אפשרי, למרות שנראה במבט ראשון שלא... להתראות ביום חמישי
mickey lip פורסם מאי 4, 2009 דיווח פורסם מאי 4, 2009 מלך, פשוט מלך. תודה על ההתמדה ועל הביצוע המרשים כל שבוע.
4x-dor פורסם מאי 5, 2009 דיווח פורסם מאי 5, 2009 המלצה שלי לטסים במטוסים סילון בעיקר בזוית כזו של גישה אני ממליץ להגיע עם מהירות גישה מינימלית. 150-160 קשר גג.
AaronDagan פורסם מאי 5, 2009 דיווח פורסם מאי 5, 2009 דורון, כמו יין טוב, משתבח כל שבוע.... רוב תודות על הביצוע והשיתוף המעולה. להשמע.
Doron_Angel פורסם מאי 5, 2009 מחבר דיווח פורסם מאי 5, 2009 המלצה שלי לטסים במטוסים סילוןבעיקר בזוית כזו של גישה אני ממליץ להגיע עם מהירות גישה מינימלית. 150-160 קשר גג. גישה עשיתי ב-150 ונחיתה ב-140, מדפים מלא (כמובן ) ורגליים חזק על הברקסים לאחר נגיעה עם דחף אחורי. ספויילרים הרמתי מייד לאחר שעברתי גובה 20ft בכדי לנתק זרימת כנף עילית ולהדביק את המטוס למסלול ללא הצפה כמעט.
AaronDagan פורסם מאי 5, 2009 דיווח פורסם מאי 5, 2009 בהמשך לכל מה שדורון כתב למעלה: לכל מי שיש גישה לאתר FLTSIM.COM (בעצם לכל אחד שרוצה להרשם ולקבל אפשרות לכניסות רנדומליות ללא תשלום). בהרבה מקרים אני מעדיף אותו על פני AVSIM מכיוון שהמאגר שלו גדול בהרבה. שני קבצים שלדעתי יעשו לכם את הטיסה אל ומהשדה הזה להלן: EGLC-V2.ZIP - סינרי חינמוני עדכני ל-FS9 - אפריל 2009 - 7.5 מ"ב EGLC5.ZIP - קובץ AFCAD מספטמבר 2008 עם עדכוני מסלולים והסעות. כנסו ובצעו חיפוש לפי שם הקובץ..... תהנו.
mickey lip פורסם מאי 5, 2009 דיווח פורסם מאי 5, 2009 המלצה שלי לטסים במטוסים סילוןבעיקר בזוית כזו של גישה אני ממליץ להגיע עם מהירות גישה מינימלית. 150-160 קשר גג. המלצה שלי, לבדוק נתונים ומשקל בספר מטוסובמחשב טיסה, לבדוק מצב מסלול........וכ"ו.
AaronDagan פורסם מאי 6, 2009 דיווח פורסם מאי 6, 2009 מכיוון שאנחנו עוסקים כאן במתן המלצות והצעות ייעול ושיפור ביצועים: כנסו ל-GOOGLE EARTH , תתבייתו על לונדון, רדו לגובה ראייה של כ-1 ק"מ, קחו קצת ימינה ממרכז העיר ותעצרו מעל "השדה" המצוקמק הזה. כעת, שימו עכבר על הריבועים הכחולים הקטנים ותקבלו מושג אמיתי מה זה נחיתות והמראות מהמסלול המשוגע הזה, ולמה יש לצפות - אפילו בסימולטור.... הכי מצאה חן בעיניי - תמונה של BA146 לפני נגיעה עם מדפים מלאים ומעצורי אויר פתוחים לרווחה, החרטום למטה בזוית מטורפת - ועוד בגובה של כ-20 מטר מעל המסלול...... קיצר, צפו, תהנו, ותעשו "שיעורי בית"...... דורון ידידי - איך אומרים האנגלים : It Is a very good choice.....
4x-dor פורסם מאי 7, 2009 דיווח פורסם מאי 7, 2009 זאת הייתה הנחיתה הקשה ביותר שלי מזה הרבה זמן. לא נראה לי שזה שדה מתאים ל 767 שלי.. גם לא ממש הבנתי למה הILS בזוית כזו. לא ראיתי מכשולים לפני המסלול. הייתה נחיתה מאתגרת! פיקוח צפוף כמו שיש רק במרחב האוירי של לונדון. נהנתי. להתראות שבוע הבא
mickey lip פורסם מאי 7, 2009 דיווח פורסם מאי 7, 2009 אחת הגישות היותר מהנות שהיו. תודה . טיסת סולו הפעם, פתאום אני לבד בלי PM , שונה , אבל עדיין כיף. הערה קטנה לחלק מהחברים שטסו, תעשו טובה, תעברו שוב על נדב"ר, חלקכם הצליח להשאיר אותי עם פה פעור.......
AaronDagan פורסם מאי 7, 2009 דיווח פורסם מאי 7, 2009 שלום לכל המשתתפים הערב, הטיסה והנחיתה היו בדיוק כמו שציפיתי שיהיו ותאמינו לי: התנסייתי כבר בטיסות ללונדון עם פיקוח כמו שרק האנגלים נותנים, לטוב ולרע....... היה לי כייף למעט תסכול מטורף ממערכת התקשורת שלי עם "הוט" והציוד שלהם. מקווה לסדר את העניין בתחילת שבוע הבא. טסתי עם 737-600 קטן ונחמד של PMDG שנחת ידנית בלי בעייה על ILS28. תודה לכולכם ואני מזדהה עם הערתו המסכמת של מיקי.....ותחשבו על זה. לילה טוב וסוף שבוע קסום.
Yakov Kraus פורסם מאי 7, 2009 דיווח פורסם מאי 7, 2009 פעם אחרונה עם המחשב הישן סלייר שאו שלוש פעמים task manager כמעט קיבלתי התקפת לב כל הברזלים הגיעו הערב עכשו צריך להתקין מחדש הכל :cry: בסינרי קונפיגרשין יש 245 סינרים :!: אבל אני מקווה שבשבוע הבא נעבור לעידן המאה ה21
אורח פורסם מאי 8, 2009 דיווח פורסם מאי 8, 2009 שלום לכל המשתתפים הערב,הטיסה והנחיתה היו בדיוק כמו שציפיתי שיהיו ותאמינו לי: התנסייתי כבר בטיסות ללונדון עם פיקוח כמו שרק האנגלים נותנים, לטוב ולרע....... היה לי כייף למעט תסכול מטורף ממערכת התקשורת שלי עם "הוט" והציוד שלהם. מקווה לסדר את העניין בתחילת שבוע הבא. טסתי עם 737-600 קטן ונחמד של PMDG שנחת ידנית בלי בעייה על ILS28. תודה לכולכם ואני מזדהה עם הערתו המסכמת של מיקי.....ותחשבו על זה. לילה טוב וסוף שבוע קסום. לא רק לך הוט עושים צרות. לפעמים האינטרנט מתנתק בלי סיבה ולא משנה כמה פעמים התקשרנו אליהם זה תמיד "המודם מסנכן את עצמו". עם הבעיות בVOD אני לא רוצה להתחיל וזה גם לא קשור