עבור לתוכן
david.avi

שאלה בניווט

Recommended Posts

פורסם

הייתי מעוניין לדעת אם הניווט הנ"ל נכון, ואם איך אמורה להראות תוכנית הטיסה

טיסה מהרצליה לשדה דוב

HHLZ-

בצרה - גני עם - תל אשרף - קאנטרי קלאב - שדה דוב

והתוכנית

basra/ganiam/telashraf/kantri club

אשמח אם תתקנו אותי

דוד

פורסם

אני מבין....

עכשיו נניח אני מעוניין לטוס מהרצליה לראש פינה

לבצרה צומת השרון - חדרה - עירון - צומת מגידו - צ.עפולה - כפר תבור - כרי דשא - ראש פינה ?

עכשיו, מתי אני מחליף תדרי קשר ? ולמי בכל נקודה ?

פורסם

בהרצליה אתה תיהיה על תדר של הרצליה. תבקש רשות להניע, להסיע,ולהמריא.

אחרי ההמראה אתה טס עד בצרה (ב800 רגל), ובבצרה אתה עובר לפלוטו (127.10).

טוס לצומת השרון,חדרה, עירון,צ.מגידו,עפולה,כפר תבור וכרי דשא.

בכרי דשא אתה עובר בקשר לראש פינה. בד"ח לפני נחיתה... ואתה יכול לשתות קפה אצל ג'עוני.

פורסם

כל נתיב יכול להיות נכון, אתה יכול לטוס לראש פינה מהרצליה דרך כל הנתיב של הרצליה - חיפה ומשם גילעם וצלמון וכו', אתה יכול גם לטוס לחיפה דרך באר שבע זה גם יהיה נכון העיקר שתציין איזה נקודות אתה עובר בדרך.

פורסם

עכשיו אני מבין את הפרנציפ..... תודה

מה לגבי טיסה מהרצליה לירדן ? ראיתי שיש שם גם פיקוח..

אני מנסה להבין איך ודרך מה יוצאים מהארץ.

לינק למפות יעזור.

פורסם

מהרצליה לירדן אתה יכול לבצע טיסת ראיה לבן גוריון ומשם העסק מסתבך טיפה כי אתה לא יכול לחצות את גבול ירדן בכל מקום, יש פרוזדור אווירי שצריך לעבור בתוכו, והוא מוגדר לפי כללי טיסת מכשירים

ומפורט במפת נתיבי טיסת מכשירים (ATS) אתה צריך להגיע מבן גוריון לנקודה שנקראת SALAM

(בהסתמך על מכשירי ניווט הרדיו) ומשם להכנס לירדן ולטוס לפי הנהלים לשדה התעופה שאתה בוחר.

אם אתה חדש בעניין הטיסה בסימולטור והטיסה ברשת בפרט הייתי מציע לך כרגע להתרכז בהטסה נכונה ולהתמקד במטוס ספציפי, ללמוד את כללי טיסת הראייה המיוחדת הנהוגים בישראל ורק לאחר שהתמחית בכל אלו תתחיל ללמוד על טיסה בתנאי מכשירים או שילוב של ראיה ומכשירים כמו שניתן לעשות בחציית הגבול לירדן.

מפות, נהלים ודפיות תוכל למצוא כאן:

http://www.aopa.org.il/site/content/view/166/106/

ממליץ לך לשמור אתר זה במועדפים

בהצלחה

פורסם

שלום דוד,

אם אתה חדש ממש ( לא רק ברשת ) אלא גם בסימולטור ואפילו אם יש לך קצת נסיון ב FS רצוי מאוד שתעשה קורס טייס פרטי וירטואלי!!

זה יאפס אותך נכון וייתן לך מושג יפה מה ואיך עושים ( בהחלט מספיק ברמת הסימולטור ו VATSIM )

ובהמשך כמובן לאחר נניח חודשיים - שלושה שטסת הרבה!! להתקדם לקורס הגדר מכשירים כך תלמד איך לנווט ולטוס לפי כללי IFR

ואיך בכלל לקרוא את מפת ATS ודפיות AIP, זה ישמש כמקור ידע לטיסות ליעדים מחוץ לישראל.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...